ranger Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 Ok, spoko . A więc wracając do tematu zakupu Note... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 w temacie jedno ze słów kluczowych to "rozważania" - więc rozważamy... a,propos Note - fakt - w dużym uproszczeniu użyłem określenia "turbo" podczas gdy w tym konkretnym przypadku silniki wspomagane są mechanicznie. Oba sposoby mają wady i zalety. Niewątpliwą zaletą mechanicznego doładowania jest brak turbo-dziury. VW swego czasu w silniku 1,4 zastosował oba pomysły jednocześnie z nie najlepszym zresztą skutkiem. Kompresor wydaje się rozwiązaniem mniej awaryjnym i trwalszym - nie trzeba go schładzać po ostrej jeździe ani rozgrzewać z umiarem przy zimnym silniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 Kompresor jest przede wszystkim elementem pracującym w dużo łagodniejszych warunach w stosunku do turbo sprężarki. Już to wpływa na jego większą trwałość. To dobra wiadomość dla Jacka i jego 1.2 DIG . Dobra, wystarczy już... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 Zbanuję Was za to! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graphia Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 Potwierdzam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 25 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 Note sprzedany,...wieczorową porą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario757 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Witam,znalazlem takiego Nota,co o nim myslicie. Ile bedzie kosztowal taki remont. http://olx.pl/oferta/nissan-note-2006-CID5-ID5kZOX.html#4ab3a1e02a Dzieki za wszystkie uwagi i sugestie. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
was79 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Silnik zajechany od źle wyregulowanej instalacji. To nie jest dobry pomysł. Jest pełno krajowych, serwisowanych itd., lepiej takiego zakupić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 jeśli koniecznie chcesz jeździć na LPG, o wiele bezpieczniej będzie najpierw kupić auto w przyzwoitym stanie technicznym a potem zlecić montaż już samemu. Unikniesz wielu przykrych niespodzianek i nieplanowanych wydatków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 A zobaczcie - Note z nakręconymi 200 000 km. I na chodzie. I to jest pozytywna wiadomość . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graphia Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Note z 200 000 km nie powinien nikogo dziwić Za to Note przerobiony na gaz i 200 000 km przebiegu już tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sobkon Opublikowano 27 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 A ja od 7 lat jeżdżę 1,5 Dci ,rok prod.2007, na liczniku 221 tyś i nic specjalnego nie naprawiałem , zawieszenie z przodu (pękła sprężyna ) ,łożyska ,przewód od klimatyzacji( dziurka) i to by było na tyle wciąż mam oryginalny akumulator a nawet okładziny w tylnych hamulcach ( dopiero teraz w serwisie mają mi je wymienić , bo już zdarte).Auto spala mi między 4,8 a 5,2 l/100km. Przymierzam się do sprzedaży tego autka i wiem że następnym który kupiuę też będzie NOTE. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamzd Opublikowano 14 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2014 (edytowane) W tym roku mój Notek I 1.4 (rocznik 2011) zaliczył pierwszą dłuższą trasę - 2 x 900 km, trzy osoby + bagaż. Wnioski: - zaskakująco dobre fotele. Oparcie nie spowodowało bólu kręgosłupa, natomiast podwyższone "boczki" siedziska, dając podparcie udom, uratowały mnie przed skurczami mięśni nóg (nie mam tempomatu). Co ciekawe te same boczki wcześniej uważałem za wadę. - średnia prędkość 120-130 km/h (wg GPS, na liczniku ok. 130-140) - powyżej robi się naprawdę głośno (jeżeli ktoś potrzebuje często podróżować, to lepszy 1.6), daje również znać niestabilność przy bocznym wietrze (na to 1.6 pewnie nie pomoże). - spalanie obliczone przy tankowaniu (brak komputerka) - ok. 5,5-6 l/100 km, trasa w zasadzie wyłącznie po autostradach. Generalnie - pamiętając że jest to samochód określany jako miejski (i tutaj jest naprawdę świetny), można spokojnie raz na jakiś czas odbyć dłuższą podróż Edytowane 14 Października 2014 przez adamzd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@reS Opublikowano 15 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 Ja wróciłem wczoraj z "wysp" (prawie 1600km) Powiem, że Notek się sprawdził......wysoka pozycja za kierownicą robi swoje, silnik daje radę (1.6) a spalanie powala. Prędkość od 100-130km/h spalanie wyliczone nie z komputera ale ze spalonego paliwa to 4.7l/100km !!!!! i to benzyna . Na razie odpukać jestem zadowolony. Ale mam pytanie, ponieważ jakieś 3 tygodnie temu tankowałem paliwo jak zawsze na Shellu w Polsce....................czy ktoś do Notka zatankował 45.38l !???? Bak ma 42l, rezerwa bo przecież przyjechałem, a tutaj weszło ponad 45 !! ...fenomen Jak jeżdżę Notkiem nigdy nie zatankowałem więcej niż 39-40l i to pod korek....po prostu nie chciało wejść Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 20 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 Dość osobliwe... Nigdy nie wlałem więcej niż 35-37 litrów. Zbiornik ma teoretycznie 42 l. I to by się zgadzało po zapaleniu rezerwy pozostaje tam od 5-7 litrów. Sprawdzone wśród kolegów, którzy jechali do "zatrzymania". Zatem to mało prawdopodobne, żeby aż tyle Ci weszło. Coś poszło nie tak. Spalanie też za bardzo "rewelacyjne". No chyba, że jechałeś sam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@reS Opublikowano 20 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 Spalanie realne......takie wyszło z kilometrów i ze spalonego paliwa A co do zatankowania ponad 45L to mam paragon ....nawet spytałem kierownika stacji Shell zaraz po zatankowaniu, jak to możliwe. Oczywiście u niego jest wszystko OK i to u mnie musi być coś nie tak z samochodem Przypuszczam że paliwo było tak spienione że maszyna się kręciła dla kasy !! i to na dużej stacji benzynowej. Ale w Polsce wszystko jest możliwe więc co się dziwić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 20 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 Widać mają przekręcony dystrybutor, żeby robić w konia klientów. Więszkość klientów tankuje za np. 50 czy 100 i tego nie widać. I przekręt się kręci. Szwindel można wyłapać jak tankuje się "do pełna" tak jak Ty wtedy. Ktoś powinien to zgłosić - nawet do Shella, żeby ukrucić cwaniaka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@reS Opublikowano 29 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2014 Dość osobliwe... Nigdy nie wlałem więcej niż 35-37 litrów. Zbiornik ma teoretycznie 42 l. I to by się zgadzało po zapaleniu rezerwy pozostaje tam od 5-7 litrów. Powiedzcie mi jaka jest w końcu pojemności baku w Nissanie Note I ?? Na forum piszę się o 42L a w książce serwisowej i w specyfikacji samochodu jest 46L......gdzieś się wkradł zonk ?? I co z tą pojemnością baku w Notku I ?? nikt nic nie wie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 Zobaczę dziś co pisze instrukcja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek_sosnowiec Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 Powiedzcie mi jaka jest w końcu pojemności baku w Nissanie Note I ?? Na forum piszę się o 42L a w książce serwisowej i w specyfikacji samochodu jest 46L......gdzieś się wkradł zonk ?? I co z tą pojemnością baku w Notku I ?? nikt nic nie wie Prawidłowa wartość to 46 l (tak pisało przynajmniej w specyfikacji jak kupowałem). Kiedyś to nawet próbowałem sprawdzić. Zasięg pokazywał 12 km, chwilę później pokazały się - - - - - - . Na tych kreskach przejechałem prawie 70 km. Zatankowałem trochę ponad 43 l. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@reS Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 W instrukcji 46L.....na forum 42L.....w kilku opisach samochodu 42L Trzeba będzie do zera wyssać i zatankować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 Micra k12 ma 46l, a to te same zbiorniki. Tiida , choć podobna konstrukcyjnie ma 52l. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rejtis Opublikowano 18 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 Nissany Note Acenta I oraz II moim zdaniem różnią się znacznie. Są obecnie inne trzycylindrowe silniki 1.2 80KM lub 98KM(droższy o 6000PLN) zamiast czterocylindrowych 1.4 88Km (takim jeżdżę). Nie zawodzi mnie i nie jest drogi w eksploatacji. Są duże różnice w wyposażeniu. Note Acenta II wyposażono w auto-stop, gadżet, którego koszty eksploatacyjne (b.drogi akumulator) nie rekompensuje zysków na paliwie. Teraz Brak:regulacji kierownicy nawet w pionie,sygnalizacji zapiętych pasów dla pasażera,trzech gniazd 12 Voltowych/ jest tylko jedno, przesuwanej tylnej kanapy (rzecz niezwykle przydatna) z podłokietnikami, podłokietnika dla kierowcy oraz brak zagłówka na siedzeniu środkowym tylnej kanapy,możliwości aranżacji bagażnika,schowka w przednim siedzeniu pasażera, a także stolików przymocowanych do przednich siedzeń z siatkami,sześciu głośników (są obecnie cztery). Teraz trzeba dokupić Family Pack z główną atrakcją przesuwanej kanapy z podłokietnikiem i trzecim zagłówkiem za 1900 złotych! W specyfikacji brak też komputera pokładowego. Nissan proponuje też pakiet auto Nissan - światła przeciwmgielne, automatyczna klima i czujnik deszczu za 2500 złotych,gdy w innych modelach szczególnie światła przeciwmgielne są standardowo. Niestety podsumowując to już nie jest mój "Notek". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 18 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 (edytowane) Nissany Note Acenta I oraz II moim zdaniem różnią się znacznie. Są obecnie inne trzycylindrowe silniki 1.2 80KM lub 98KM (droższy o 6000PLN) zamiast czterocylindrowych 1.4 88Km (takim jeżdżę). Nie zawodzi mnie i nie jest drogi w eksploatacji. Są duże różnice w wyposażeniu. Note Acenta II wyposażono w auto-stop, gadżet, którego koszty eksploatacyjne (b.drogi akumulator) nie rekompensuje zysków na paliwie. Teraz Brak:regulacji kierownicy nawet w pionie,sygnalizacji zapiętych pasów dla pasażera,trzech gniazd 12 Voltowych/ jest tylko jedno, przesuwanej tylnej kanapy (rzecz niezwykle przydatna) z podłokietnikami, podłokietnika dla kierowcy oraz brak zagłówka na siedzeniu środkowym tylnej kanapy,możliwości aranżacji bagażnika,schowka w przednim siedzeniu pasażera, a także stolików przymocowanych do przednich siedzeń z siatkami,sześciu głośników (są obecnie cztery). Teraz trzeba dokupić Family Pack z główną atrakcją przesuwanej kanapy z podłokietnikiem i trzecim zagłówkiem za 1900 złotych! W specyfikacji brak też komputera pokładowego. Nissan proponuje też pakiet auto Nissan - światła przeciwmgielne, automatyczna klima i czujnik deszczu za 2500 złotych,gdy w innych modelach szczególnie światła przeciwmgielne są standardowo. Niestety podsumowując to już nie jest mój "Notek". Nie można porównywać ,bo jest to zupełnie inna specyfikacja i wyposażenie . Według mnie o wiele bogatsza jeśli chodzi o bezpieczeństwo. Edytowane 18 Listopada 2014 przez manix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.