kamrat8` Opublikowano 21 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 ja uzyskałem informację od centrali, że najnowsze mapy pochodzą z pierwszej połowy 2015 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 21 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 (edytowane) Gdzie zakupiłeś jeśli nie tajemnica. Zerknij np. tutaj http://allegro.pl/listing/user/listing.php?id=67097&us_id=2078029 Edytowane 22 Marca 2016 przez Andrzej G Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WuWojtas Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 Witam, Właśnie nabyłem tą mapę, koszt to 390,- + VAT. Jakie jest pokrycie (co się zmieniło w stosunku do map z 2014) to dopiero będę testował. Wg. serwisu są to mapy z datą grudzień 2015. Napisz kolego gdzie tak tanio, bo w Zielonej Górze chcą ponad 500 netto Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 Na A....o znalazłem mapę z NCII z samochodu z tego roku.Cena 159zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 Na A....o znalazłem mapę z NCII z samochodu z tego roku.Cena 159zł Cena niewiarygodnie niska jak na bieżący rok.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 Link: http://allegro.pl/nissan-sd-karta-mapa-2016-r-nawigacja-i6061883645.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A60 Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 Napisz kolego gdzie tak tanio, bo w Zielonej Górze chcą ponad 500 netto Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Zakupione u dealera Nissana (PGD). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 (edytowane) Link: http://allegro.pl/nissan-sd-karta-mapa-2016-r-nawigacja-i6061883645.html Ta oferta to zwykłe oszustwo. W karty 25920 4EA0C były zaopatrzone fabrycznie Pulsary już na początku 2015 r, więc jak (wg. opisu sprzedającego) mogą zawierać mapy 2016 ?? Cena niewiarygodnie niska jak na bieżący rok.? Już wiesz, dlaczego tak tanio - tym bardziej że zawartość tej karty (25920 4EA0C) jest identyczna, jak wcześniejszej (25920 4EA0B) z roku 2013/2014. Karty różnią się tylko naklejkami, bo w środku to samo. Edytowane 22 Marca 2016 przez Andrzej G Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 Ja nigdzie nie napisałem,że zawierają mapy z tego roku!!! Napisałem ,że mapa jest z SAMOCHODU z 2016r!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 Ja nigdzie nie napisałem,że zawierają mapy z tego roku!!! Napisałem ,że mapa jest z SAMOCHODU z 2016r!!! Fakt niezaprzeczalny a my od razu przyjęliśmy, że to oryginał z tegoż rocznika zapewne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 Ja nigdzie nie napisałem,że zawierają mapy z tego roku!!! Mój komentarz nie odnosił się do Ciebie, ale do opisu, jaki był zawarty w linku przez sprzedawcę. Pewnie znajdzie jakiegoś niezorientowanego, któremu wciśnie swoją starą kartę - zauważ, że w ofercie ma tylko tą jedyną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 Tak myślę Ale że miał jedną,to widocznie taką dostał ze swoim Qashqaiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 Tak myślę Ale że miał jedną,to widocznie taką dostał ze swoim Qashqaiem Co dostał, z czym i kiedy, to nikogo nie obchodzi. Facet pisząc w opisie oferty NISSAN SD KARTA MAPA 2016 R. NAWIGACJA connect 2 z qashqai 2016 leci sobie w "picipolo" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 Bo niektórzy albo nie są kumaci,...albo nie chcą być...albo lecą... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 (edytowane) To w dużej mierze wina Nissana. Gdyby w swojej ofercie zamieścili karty SD, konkretne informacje dot. co do czego i rocznik map, a nie jakiś szasj na etykietce (o czym już pisałem wielokrotnie), to by było wszystkim łatwiej. Na dodatek nawet na swojej stronie http://nissan.navigation.com/cms/page.ChoosingSystem/en_GB/NissanEMEA/EUR pokazują 3 systemy Nissan Connect, by po wyglądzie panelu, niby ułatwić użytkownikom identyfikację, co mają u siebie za system. Tylko ...Lewy dolny przycisk w NC-2 nie ma opisu "Camera" - u mnie przycisk jest opisany. Prawy dolny przycisk w NC-3 ma opis "Back" - u mnie jest symbol "cofnij"Więc "po obrazkach" nie dojdziesz co siedzi w moim Pulsarze. By było jaśniej, mój panel wygląda tak http://img07.allegroimg.pl/photos/400x300/60/68/56/71/6068567179 Edytowane 22 Marca 2016 przez Andrzej G Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 Ato ciekawe.Do niedawna uważałem i chyba nawet tak był zestaw multi opisywany.Jako NCII. A okazuje się że w Qqłce jest NCIII! Na prawdę Nissan sam gmatwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 (edytowane) Wysłałem im przed chwilą, korzystając z panelu "Nissan You" zapytanie tej treści Mój samochód to Nissan Pulsar 2014 1,2 DigT TeknaVIN - xxxxxxxxxxxxxxxxxNa wyposażeniu systemu nawigacyjnego mam kartę 25920 4EA0BBardzo proszę o informację, czy jest już dostępna aktualizacja map, jeżeli tak, to jak jest oznakowana nowa karta SD pasująca do mojego auta - (informacja niezbędna w przypadku chęci zakupu poza ASO Nissana)Ile kosztuje aktualizacja map w ASO Zaczekam na odpowiedź i ją podobnie jak pytanie, zacytuję tutaj. Obstawiam, że "odbiją" do dealera ============================ Efekty: 23 marzec godz. 1615 - odpowiedź 1 W nawiązaniu do pańskiej wiadomości elektronicznej dotyczącej aktualizacji map w pańskim samochodzie uprzejmie informuję, że wszystkie informacje dotyczące opłat oraz wyposażenia samochodów posiadają autoryzowani dealerzy Nissana. Każdy z naszych autoryzowanych dealerów posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, które pozwoli na odpowiedź na pańskie pytanie zatem zapraszam pana do kontaktu. W przypadku jakichkolwiek dodatkowych pytań, prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Klienta Nissan pod numerem telefonu : 0801 64 77 26, odwiedzenie strony internetowej www.nissan.pl lub kontakt z najbliższym autoryzowanym dealerem Nissan. Nie mogę zrozumieć, w jakim celu utworzono komórkę pomocy serwisowej w Centrali Nissana, skoro jedno co potrafią, to odbijać ludzi do Dealerów. Za co komuś tam płacą ?? W związku z taką a nie inną odpowiedzią z Centrum Serwisowego Nissana, wysłałem im kolejne pismo, którego treść cytuję niżej - mam nadzieję, że tym razem potraktują mnie poważnie, zamiast odpijać jak piłeczkę pingpongową Szanowni Państwo W związku z Państwa podejściem do klienta wyrażonym w odpowiedzi jaką przed chwilą z Waszej strony otrzymałem, pragnę poinformować, że upubliczniłem naszą wzajemną korespondencję na stronie NissanClub’u, by wszyscy aktualni i potencjalni nabywcy pojazdów Nissana mieli świadomość, jak będą traktowani z chwilą nabycia pojazdów z logo NISSAN. Ponownie apeluję o poważne potraktowanie mojego pytania i odrobinę szacunku w stosunku do mojej osoby. Oczekuję z Państwa strony konkretnej odpowiedzi. Rozumiem, że cenę mogą sobie indywidualnie kształtować Dealerzy i mogę jej od Państwa nie uzyskać, natomiast unikanie odpowiedzi na pozostałe pytania jest niczym innym, jak lekceważeniem klienta, lub brakiem kompetencji. Andrzej … na poważanie autor wysłanej do mnie odpowiedzi nie zasługuje 24 marzec godz. 1107 - odpowiedź 2 W nawiązaniu do pańskiej korespondencji elektronicznej z dnia 23/03/2016 dotyczącej nawigacji dziękujemy za kontakt i przepraszamy za nie satysfakcjonującą pana odpowiedź. Rozumiemy pańskie niezadowolenie jednak właściwej informacji dotyczącej części i akcesoriów może udzielić panu autoryzowany dealer Nissana, który posiada odpowiednią wiedzę i doświadczenie, dlatego prosimy o kontakt z najbliższym salonem. Ponownie przepraszamy za niedogodności i informujemy, że pańska opinia jest dla nas bardzo cenna i zostanie przekazana do działu marketingu w celu dalszej poprawy jakości i usług. Mamy nadzieję, że sytuacja ta nie wpłynie na utratę pana zaufania do jakości proponowanego przez nas produktu, jak również na wizerunek firmy NISSAN Sales Central & Eastern Europe. W przypadku jakichkolwiek dodatkowych pytań, prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Klienta Nissan pod numerem telefonu : 0801 64 77 26, odwiedzenie strony internetowej www.nissan.pl lub kontakt z najbliższym autoryzowanym dealerem Nissan. Mamy nadzieję, że niniejsza odpowiedź spełniła Pańskie oczekiwania. Dziękujemy za zainteresowanie marką Nissan. Z poważaniem, Anna Szanowni Państwo Na wizerunek Nissana jako firmy, wpłynął fakt, że odbierając nowego Pulsara z Salonu, był on zaopatrzony w stare mapy , kiedy np. na Allegro, już od kilku miesięcy można było kupić nowe. Może nie tyle nowe, co z nowszym oznaczeniem na naklejce karty. Kiedy swego czasu prosiłem o podanie miejsca, gdzie mogę kontrolować dostępność aktualizacji map, wskazano mi: http://nissan.navigation.com/en_GB/NissanEMEA/EUR Wskazana strona w tym czasie nie działała, a kiedy już zaczęła funkcjonować, to poza „obrazkami” poszczególnych modeli samochodów, nie było tam żadnych informacji o tym, jaka mapa jest najnowsza dla poszczególnych modeli aut (systemów nawigacji). W ostatnim czasie strona została uzupełniona w tej kwestii i dla wielu modeli można znaleźć niezbędne informacje. Dla przykładu Nissan Note 2014: http://nissan.navigation.com/product/Catalog/Catalog_Note_2014/Europe-NISSAN-Connect-2-V1/sku/T1000-23928/en_GB/NissanEMEA/EUR Co prawda w opisie nie ma pełnej informacji o oznaczeniu właściwej karty dla tego modelu, ale po zerknięciu na zamieszczone fotografie, wiemy, że karta przeznaczona do tego auta, ma oznaczenie KE288 LCN2E15 … i tutaj wszystko jasne. Dlaczego więc dla Pulsara 2014 nie ma podobnej informacji ?? Proszę sobie sprawdzić http://nissan.navigation.com/product-list/Catalog/Catalog_Pulsar_2014/en_GB/NissanEMEA/EUR Kiedy niejednokrotnie zwracałem się do Was o jakiekolwiek informacje, każdorazowo odbijacie piłeczkę i odsyłacie do Dealera. Jeszcze 2 tygodnie temu obdzwoniłem kilku dealerów i też nie mieli informacji o dostępności aktualizacji map do mojego auta, a tym bardziej do oznaczenia kart zawierających najnowsze mapy. Dlatego postanowiłem w końcu zwrócić się do Centrum Obsługi Nissana w Polsce. Sposób w jaki mnie potraktowano, woła o pomstę do nieba. Kupiłem w salonach Nissana kolejno Mikrę (1994 r), Almerę (1998), Pulsara (2014/2015) w najbogatszej wersji wyposażenia Tekna. Przed zakupem Pulsara byłem „pieszczony” zarówno przez Centrum, jak i dealerów – żadne pytanie nie pozostawało bez odpowiedzi. Z chwilą kiedy wyjechałem z salonu pięknym autem, jestem przez Was (Centrum) traktowany jak zło konieczne i każdy mój kontakt z Centrum kończy się podobnie – odbiciem do Dealera. W dniu wczorajszym po otrzymaniu kolejnego maila od Was, ponownie skontaktowaem się z Dealerem. Okazuje się, że dopiero w tej chwili (wczoraj) uzyskali informacje w kwestii dostępności aktualizacji map i przypisaniu oznaczeń do poszczególnych modeli.W końcu dowiedziałem się, że karta SD przeznaczona do mojego Pulsara (2014), zawierająca najnowsze mapy, jest oznaczona KE288 LCNKE15 i koszt jej zakupu to 411 pln (netto). Czy naprawdę stworzenie porządnej strony internetowej z aktualnymi informacjami w tej kwestii, z podlinkowaniem do bezpośredniej, internetowej możliwości zakupu, to dla Centrali Nissana pułap niemożliwy do osiągnięcia ?? Po co w takim razie „Centrum”, po co program Nissan You, skoro oprócz wcześniej opisanych spraw, nie mam nawet dostępu do informacji o swoim pojeździe na podstawie VIN ?? Myślę, że zaistniała sytuacja zmieni Wasze podejście do nas – użytkowników Nissanów. Tak jak wcześniej wspomniałem, całą wymianę korespondencji z Centrum Obsługi Nissan w Polsce w tej kwestii, zamieściłem na stronach Nissan Club’u http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/99068-nawigacja/?view=findpost&p=1109373 , by zarówno aktualni, jak i potencjalni użytkownicy Nissanów mieli pełną świadomość tego, na jakie traktowanie z Waszej strony mogą liczyć Pozdrawiam, Andrzej 29 marzec godz. 1507 - odpowiedź 3 Uprzejmie dziękujemy za kontakt mejlowy z dnia 25/03/2016 i przepraszamy za niedogodności. Pańska opinia dotycząca dostępu do informacji w biurze obsługi klienta oraz na oficjalnej stronie internetowej jest dla nas bardzo ważna. Zostanie ona przekazana do odpowiedniego działu Nissana w celu poprawy jakości świadczonych usług. Powtórnie dziękujemy za wszystkie uwagi i informacje wyrażając nadzieję, że nie spowoduje to utraty zaufania do Marki Nissan. Anna Centrum Obsługi Klienta Nissan w Polsce Edytowane 29 Marca 2016 przez Andrzej G Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 23 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 Nie dostaniesz wogóle odpowiedzi,tak jak ja do tej pory Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubalon Opublikowano 23 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 Na tak proste pytanie tak beznadziejna odpowiedz no można dostać skrętu zwojów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 23 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 (edytowane) Nie dostaniesz wogóle odpowiedzi,tak jak ja do tej pory Może mają "parcie na szkło" i chcą wystąpić w TVN Turbo Prasa motoryzacyjna, biorąc pod uwagę fakt, że chyba w całości w rękach naszych zachodnich sąsiadów, też zapewne chętnie zamieści "ciekawy" artykuł, chociażby po to, by dokopać konkurencji ... tym bardziej od redaktora - społecznika. Chcą reklamy, to może trzeba im w tym pomóc. Edytowane 23 Marca 2016 przez Andrzej G Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 23 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 Pamiętacie moje pisma do salonów i centrali Nissana? Na pewno pamiętacie, bo mój wątek jest na forum. No więc nauczony tym doświadczeniem śmiem twierdzić, że postraszenie Nissana upublicznieniem jakiegoś problemu powoduje "efekt strusia" czyli w praktyce chowanie głowy w piasek i olanie upierdliwego klienta. W każdym razie ja w wiadomym temacie odpowiedzi z centrali Nissana nie otrzymałem do dzisiaj. Podejrzewam Andrzeju, że podobnie będzie też w Twoim przypadku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 23 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 No to jest nas trzech! Prawie jak Silna Grupa Pod Wezwaniem!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 23 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 W każdym razie ja w wiadomym temacie odpowiedzi z centrali Nissana nie otrzymałem do dzisiaj. Podejrzewam Andrzeju, że podobnie będzie też w Twoim przypadku. Liczę na to, że znajdzie się w Centrali Nissana jakiś "pracoholik", który przemyśli sprawę ... no chyba że wychodzą z założenia, że nieważne co o nich mówią, byle mówili i było o nich głośno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_1998 Opublikowano 23 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 (edytowane) No to jest nas trzech! Prawie jak Silna Grupa Pod Wezwaniem!!! Takich dwóch, jak Was trzech, to nie ma ani jednego... Edytowane 23 Marca 2016 przez Marcin_1998 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 24 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 Takich dwóch, jak Was trzech, to nie ma ani jednego... Mając na uwadze centralę...na pewno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.