Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

QQ[J11] Nawigacja - wszystko na ten temat / aktualizacje itp.


Gość lzacharski
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Właśnie nabyłem tą mapę, koszt to 390,- + VAT. Jakie jest pokrycie (co się zmieniło w stosunku do map z 2014) to dopiero będę testował. Wg. serwisu są to mapy z datą grudzień 2015.

Napisz kolego gdzie tak tanio, bo w Zielonej Górze chcą ponad 500 netto

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na A....o znalazłem mapę z NCII z samochodu z tego roku.Cena 159zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na A....o znalazłem mapę z NCII z samochodu z tego roku.Cena 159zł

Cena niewiarygodnie niska jak na bieżący rok.?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisz kolego gdzie tak tanio, bo w Zielonej Górze chcą ponad 500 netto

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Zakupione u dealera Nissana (PGD).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Andrzej G

Ta oferta to zwykłe oszustwo. W karty 25920 4EA0C były zaopatrzone fabrycznie Pulsary już na początku 2015 r, więc jak (wg. opisu sprzedającego) mogą zawierać mapy 2016 ??

 

Cena niewiarygodnie niska jak na bieżący rok.?

Już wiesz, dlaczego tak tanio - tym bardziej że zawartość tej karty (25920 4EA0C) jest identyczna, jak wcześniejszej (25920 4EA0B) z roku 2013/2014. Karty różnią się tylko naklejkami, bo w środku to samo.

Edytowane przez Andrzej G
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nigdzie nie napisałem,że zawierają mapy z tego roku!!!

Napisałem ,że mapa jest z SAMOCHODU z 2016r!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nigdzie nie napisałem,że zawierają mapy z tego roku!!!

Napisałem ,że mapa jest z SAMOCHODU z 2016r!!!

Fakt niezaprzeczalny a my od razu przyjęliśmy, że to oryginał z tegoż rocznika zapewne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Andrzej G

Ja nigdzie nie napisałem,że zawierają mapy z tego roku!!!

Mój komentarz nie odnosił się do Ciebie, ale do opisu, jaki był zawarty w linku przez sprzedawcę. Pewnie znajdzie jakiegoś niezorientowanego, któremu wciśnie swoją starą kartę - zauważ, że w ofercie ma tylko tą jedyną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak myślę :D

Ale że miał jedną,to widocznie taką dostał ze swoim Qashqaiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Andrzej G

Tak myślę :D

Ale że miał jedną,to widocznie taką dostał ze swoim Qashqaiem

Co dostał, z czym i kiedy, to nikogo nie obchodzi. Facet pisząc w opisie oferty

 

NISSAN SD KARTA MAPA 2016 R. NAWIGACJA connect 2 z qashqai 2016

leci sobie w "picipolo"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo niektórzy albo nie są kumaci,...albo nie chcą być...albo lecą...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Andrzej G

To w dużej mierze wina Nissana. Gdyby w swojej ofercie zamieścili karty SD, konkretne informacje dot. co do czego i rocznik map, a nie jakiś szasj na etykietce (o czym już pisałem wielokrotnie), to by było wszystkim łatwiej.

Na dodatek nawet na swojej stronie http://nissan.navigation.com/cms/page.ChoosingSystem/en_GB/NissanEMEA/EUR pokazują 3 systemy Nissan Connect, by po wyglądzie panelu, niby ułatwić użytkownikom identyfikację, co mają u siebie za system. 

Tylko ...
Lewy dolny przycisk w NC-2 nie ma opisu "Camera" - u mnie przycisk jest opisany.

Prawy dolny przycisk w NC-3 ma opis "Back" - u mnie jest symbol "cofnij"
Więc "po obrazkach" nie dojdziesz co siedzi w moim Pulsarze.

By było jaśniej, mój panel wygląda tak

http://img07.allegroimg.pl/photos/400x300/60/68/56/71/6068567179

Edytowane przez Andrzej G
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ato ciekawe.Do niedawna uważałem i chyba nawet tak był zestaw multi opisywany.Jako NCII. A okazuje się że w Qqłce jest NCIII! Na prawdę Nissan sam gmatwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Andrzej G

Wysłałem im przed chwilą, korzystając z panelu "Nissan You" zapytanie tej treści

 

Mój samochód to Nissan Pulsar 2014 1,2 DigT Tekna
VIN - xxxxxxxxxxxxxxxxx
Na wyposażeniu systemu nawigacyjnego mam kartę 25920 4EA0B
Bardzo proszę o informację, czy jest już dostępna aktualizacja map, jeżeli tak, to jak jest oznakowana nowa karta SD pasująca do mojego auta - (informacja niezbędna w przypadku chęci zakupu poza ASO Nissana)
Ile kosztuje aktualizacja map w ASO

Zaczekam na odpowiedź i ją podobnie jak pytanie, zacytuję tutaj.

Obstawiam, że "odbiją" do dealera

============================

Efekty:

23 marzec godz. 1615  - odpowiedź 1

W nawiązaniu do pańskiej wiadomości elektronicznej dotyczącej aktualizacji map w pańskim samochodzie uprzejmie informuję, że wszystkie informacje dotyczące opłat oraz wyposażenia samochodów posiadają autoryzowani dealerzy Nissana.

Każdy z naszych autoryzowanych dealerów posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, które pozwoli na odpowiedź na pańskie pytanie zatem zapraszam pana do kontaktu.

W przypadku jakichkolwiek dodatkowych pytań, prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Klienta Nissan pod numerem telefonu : 0801 64 77 26, odwiedzenie strony internetowej www.nissan.pl lub kontakt z najbliższym autoryzowanym dealerem Nissan.

Nie mogę zrozumieć, w jakim celu utworzono komórkę pomocy serwisowej w Centrali Nissana, skoro jedno co potrafią, to odbijać ludzi do Dealerów. Za co komuś tam płacą ??

W związku z taką a nie inną odpowiedzią z Centrum Serwisowego Nissana, wysłałem im kolejne pismo, którego treść cytuję niżej - mam nadzieję, że tym razem potraktują mnie poważnie, zamiast odpijać jak piłeczkę pingpongową

 

Szanowni Państwo

W związku z Państwa podejściem do klienta wyrażonym w odpowiedzi jaką przed chwilą z Waszej strony otrzymałem, pragnę poinformować, że upubliczniłem naszą wzajemną korespondencję na stronie NissanClub’u, by wszyscy aktualni i potencjalni nabywcy pojazdów Nissana mieli świadomość, jak będą traktowani z chwilą nabycia pojazdów z logo NISSAN.

Ponownie apeluję o poważne potraktowanie mojego pytania i odrobinę szacunku w stosunku do mojej osoby.

Oczekuję z Państwa strony konkretnej odpowiedzi. Rozumiem, że cenę mogą sobie indywidualnie kształtować Dealerzy i mogę jej od Państwa nie uzyskać, natomiast unikanie odpowiedzi na pozostałe pytania jest niczym innym, jak lekceważeniem klienta, lub brakiem kompetencji.

Andrzej … na poważanie autor wysłanej do mnie odpowiedzi nie zasługuje

 

24 marzec godz. 1107  - odpowiedź 2

 

 

W nawiązaniu do pańskiej korespondencji elektronicznej z dnia 23/03/2016 dotyczącej nawigacji dziękujemy za kontakt i przepraszamy za nie satysfakcjonującą pana odpowiedź.

Rozumiemy pańskie niezadowolenie jednak właściwej informacji dotyczącej części i akcesoriów może udzielić panu autoryzowany dealer Nissana, który posiada odpowiednią wiedzę i doświadczenie, dlatego prosimy o kontakt z najbliższym salonem.        Ponownie przepraszamy za niedogodności i informujemy, że pańska opinia jest dla nas bardzo cenna i zostanie przekazana do działu marketingu w celu dalszej poprawy jakości i usług. Mamy nadzieję, że sytuacja ta nie wpłynie na utratę pana zaufania do jakości proponowanego przez nas produktu, jak również na wizerunek firmy NISSAN Sales Central & Eastern Europe. 

 

W przypadku jakichkolwiek dodatkowych pytań, prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Klienta Nissan pod numerem telefonu : 0801 64 77 26, odwiedzenie strony internetowej www.nissan.pl lub kontakt z najbliższym autoryzowanym dealerem Nissan.

Mamy nadzieję, że niniejsza odpowiedź spełniła Pańskie oczekiwania.

Dziękujemy za zainteresowanie marką Nissan.

Z poważaniem,

Anna

 

Szanowni Państwo

Na wizerunek Nissana jako firmy, wpłynął fakt, że odbierając nowego Pulsara z Salonu, był on zaopatrzony w stare mapy , kiedy np. na Allegro, już od kilku miesięcy można było kupić nowe. Może nie tyle nowe, co z nowszym oznaczeniem na naklejce karty.

Kiedy swego czasu prosiłem o podanie miejsca, gdzie mogę kontrolować dostępność aktualizacji map, wskazano mi:

http://nissan.navigation.com/en_GB/NissanEMEA/EUR

Wskazana strona w tym czasie nie działała, a kiedy już zaczęła funkcjonować, to poza „obrazkami” poszczególnych modeli samochodów, nie było tam żadnych informacji o tym, jaka mapa jest najnowsza dla poszczególnych modeli aut (systemów nawigacji).

W ostatnim czasie strona została uzupełniona w tej kwestii i dla wielu modeli można znaleźć niezbędne informacje.

Dla przykładu Nissan Note 2014:

http://nissan.navigation.com/product/Catalog/Catalog_Note_2014/Europe-NISSAN-Connect-2-V1/sku/T1000-23928/en_GB/NissanEMEA/EUR

Co prawda w opisie nie ma pełnej informacji o oznaczeniu właściwej karty dla tego modelu, ale po zerknięciu na zamieszczone fotografie, wiemy, że karta przeznaczona do tego auta, ma oznaczenie KE288 LCN2E15 … i tutaj wszystko jasne.

Dlaczego więc dla Pulsara 2014 nie ma podobnej informacji ?? Proszę sobie sprawdzić

http://nissan.navigation.com/product-list/Catalog/Catalog_Pulsar_2014/en_GB/NissanEMEA/EUR

Kiedy niejednokrotnie zwracałem się do Was o jakiekolwiek informacje, każdorazowo odbijacie piłeczkę i odsyłacie do Dealera. Jeszcze 2 tygodnie temu obdzwoniłem kilku dealerów i też nie mieli informacji o dostępności aktualizacji map do mojego auta, a tym bardziej do oznaczenia kart zawierających najnowsze mapy. Dlatego postanowiłem w końcu zwrócić się do Centrum Obsługi Nissana w Polsce.

Sposób w jaki mnie potraktowano, woła o pomstę do nieba. Kupiłem w salonach Nissana kolejno Mikrę (1994 r), Almerę (1998), Pulsara (2014/2015) w najbogatszej wersji wyposażenia Tekna. Przed zakupem Pulsara byłem „pieszczony” zarówno przez Centrum, jak i dealerów – żadne pytanie nie pozostawało bez odpowiedzi. Z chwilą kiedy wyjechałem z salonu pięknym autem, jestem przez Was (Centrum) traktowany jak zło konieczne i każdy mój kontakt z Centrum kończy się podobnie – odbiciem do Dealera.

W dniu wczorajszym po otrzymaniu kolejnego maila od Was, ponownie skontaktowaem się z Dealerem. Okazuje się, że dopiero w tej chwili (wczoraj) uzyskali informacje w kwestii dostępności aktualizacji map i przypisaniu oznaczeń do poszczególnych modeli.
W końcu dowiedziałem się, że karta SD przeznaczona do mojego Pulsara (2014), zawierająca najnowsze mapy, jest oznaczona KE288 LCNKE15 i koszt jej zakupu to 411 pln (netto).

Czy naprawdę stworzenie porządnej strony internetowej z aktualnymi informacjami w tej kwestii, z podlinkowaniem do bezpośredniej, internetowej możliwości zakupu, to dla Centrali Nissana pułap niemożliwy do osiągnięcia ?? Po co w takim razie „Centrum”, po co program Nissan You, skoro oprócz wcześniej opisanych spraw, nie mam nawet dostępu do informacji o swoim pojeździe na podstawie VIN ??

Myślę, że zaistniała sytuacja zmieni Wasze podejście do nas – użytkowników Nissanów.

Tak jak wcześniej wspomniałem, całą wymianę korespondencji z Centrum Obsługi Nissan w Polsce w tej kwestii, zamieściłem na stronach Nissan Club’u http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/99068-nawigacja/?view=findpost&p=1109373 , by zarówno aktualni, jak i potencjalni użytkownicy Nissanów mieli pełną świadomość tego, na jakie traktowanie z Waszej strony mogą liczyć

Pozdrawiam, Andrzej

 

29 marzec godz. 1507  - odpowiedź 3

 

 

Uprzejmie dziękujemy za kontakt mejlowy z dnia 25/03/2016 i przepraszamy za niedogodności.

Pańska opinia dotycząca dostępu do informacji w biurze obsługi klienta oraz na oficjalnej stronie internetowej jest dla nas bardzo ważna. Zostanie ona przekazana do odpowiedniego działu Nissana w celu poprawy jakości świadczonych usług.

Powtórnie dziękujemy za wszystkie uwagi i informacje wyrażając nadzieję, że nie spowoduje to utraty zaufania do Marki Nissan.

 

Anna

Centrum Obsługi Klienta Nissan w Polsce

Edytowane przez Andrzej G
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie dostaniesz wogóle odpowiedzi,tak jak ja do tej pory

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tak proste pytanie tak beznadziejna odpowiedz no można dostać skrętu zwojów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Andrzej G

Nie dostaniesz wogóle odpowiedzi,tak jak ja do tej pory

Może mają "parcie na szkło" i chcą wystąpić w TVN Turbo :rolleyes:

Prasa motoryzacyjna, biorąc pod uwagę fakt, że chyba w całości w rękach naszych zachodnich sąsiadów, też zapewne chętnie zamieści "ciekawy" artykuł, chociażby po to, by dokopać konkurencji ... tym bardziej od  redaktora - społecznika. Chcą reklamy, to może trzeba im w tym pomóc.

Edytowane przez Andrzej G
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętacie moje pisma do salonów i centrali Nissana? Na pewno pamiętacie, bo mój wątek jest na forum.

No więc nauczony tym doświadczeniem śmiem twierdzić, że postraszenie Nissana upublicznieniem jakiegoś problemu powoduje "efekt strusia" czyli w praktyce chowanie głowy w piasek i olanie upierdliwego klienta.

W każdym razie ja w wiadomym temacie odpowiedzi z centrali Nissana nie otrzymałem do dzisiaj. Podejrzewam Andrzeju, że podobnie będzie też w Twoim przypadku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jest nas trzech! Prawie jak Silna Grupa Pod Wezwaniem!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Andrzej G

W każdym razie ja w wiadomym temacie odpowiedzi z centrali Nissana nie otrzymałem do dzisiaj. Podejrzewam Andrzeju, że podobnie będzie też w Twoim przypadku.

Liczę na to, że znajdzie się w Centrali Nissana jakiś "pracoholik", który przemyśli sprawę ... no chyba że wychodzą z założenia, że nieważne co o nich mówią, byle mówili i było o nich głośno.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jest nas trzech! Prawie jak Silna Grupa Pod Wezwaniem!!!

 

Takich dwóch, jak Was trzech, to nie ma ani jednego... :P

Edytowane przez Marcin_1998
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takich dwóch, jak Was trzech, to nie ma ani jednego... :P

Mając na uwadze centralę...na pewno :thumbsdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...