Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Felgi. Alufelgi vs "blachy" ... dylemat


Badger1s
 Share

Recommended Posts

Mam pytanie co do ceny, ile mogą kosztować alufelgi do renowacji, 15" ET +22?

Link to comment
Share on other sites

policz min. 50zł za renowację i porównaj do ceny za nieściuraną a będziesz miał odpowiedź. Plus to że masz zawrót d*py i fabryki nie pzebijesz.

Link to comment
Share on other sites

Pytam bo mam do sprzedania je i nie wiem za ile wystawić, a może ktoś tutaj szuka alusków?, dzięki :)

Edited by Badger1s
Link to comment
Share on other sites

policz min. 50zł za renowację i porównaj do ceny za nieściuraną a będziesz miał odpowiedź. Plus to że masz zawrót d*py i fabryki nie pzebijesz.

tyle to samo piaskowanie stalowych kosztuje ....

Link to comment
Share on other sites

ja juz nie pamiętam ale chyba zapłaciłem 400 za odmalowanie z piaskowaniem 5szt, z alu wyjdzie drożej

Link to comment
Share on other sites

U mnie piaskowanie i "proszek" 4 alu ... 450,-

w sensie nie u mnie tylko u mnie  :whistle:  :)

Link to comment
Share on other sites

Dobrze zrobione piaskowanie i malowanie alumy to 100 pln za sztukę. Oczywiście jak nie trzeba prostować i uzupełniać ubytków w rantach np.

Link to comment
Share on other sites

Oj tam chłopaki.....ale my tu gadamy o kołach w teren a nie pod super market w niedzielę :-)

Link to comment
Share on other sites

Jak się warstwe błota narzuci to wyglądają dobrze :D

Link to comment
Share on other sites

Powtórzę co usłyszałem kiedyś i ma to sens:

z alusów w teren nadają się jedynie oryginalne, toporne z T1 ... ale i tak blachy lepsze do wszelkich liftów (a co za tym idzie i poszerzeń) 

pewnie, są alu takie jak @Raszągowi podesłałem, z duuużym ET ... ale to bulwary

Link to comment
Share on other sites

-----------------------------------

o te właśnie

 

 

Link to comment
Share on other sites

A te toporne oryginalne z T1 to jak wyglądają? :)

Link to comment
Share on other sites

No ... tak:

 

 

 

:whistle:

 

 


Przy okazji tego zdjęcia znalazłem jeszcze jeden plus na korzyść moich felg względem fabrycznych alusów

... spójrzcie, jak głęboko jest "schowane" sprzęgiełko

przy automatach nie ma to może aż takiego znaczenia bo mocarne są ... ale AVM-y nawet te HP już nie bardzo  :)

Link to comment
Share on other sites

A to nie są te na rynek USA, bo wiem, że gdzieś widziałem, że na europe szły inne a takie właśnie chyba na USA. :)

 

Tylko nie moge znaleźć tych rysunków..

Link to comment
Share on other sites

Chyba nie ... w trzech T1 je widziałem i żaden z nich nie przypłynął zza Atlantyku 

dwie V6-ki na pewno nie ... a trzeci to diesel więc raczej też nie  :whistle:  ;)


Te Twoje alu to mi bardziej na "dwójki" wyglądają  :)

Link to comment
Share on other sites

Spróbuje znaleźć to, ale nie pamiętam gdzie widziałem ten rysunek..

Tu coś jest, ale to chyba nie to: http://nissan4u.com/parts/terrano/el_wd21/1991_8/type_5/axle_suspension_and_steering/road_wheel_and_tire/illustration_1/

Edited by Badger1s
Link to comment
Share on other sites

Może też być tak, że one tylko w "czyzero" były montowane .. tak samo jak opony 265/75R15

ale fakt, są mocne, dużo "ciała mają" i w teren mogłyby być ... tylko co to za terenówka na alusach  :whistle:  :thumbsdown:

Ja u siebie jeszcze inne alu. miałem, ale nie podobały mi się i czekają w garażu na swojego amatora :D

 

 

Link to comment
Share on other sites

Takie średnie są. Nie moge znaleźć tego. A ja mam takie, tylko w normalnym kolorze :D

post-77556-0-32252800-1428016114_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

Gdybym miał takie to bym nie narzekał ... wtedy jeszcze w teren nie jeździłem przecież

Teraz jeżdżę i mam okazję podpatrzeć jak to u "zawodowców" wygląda ... żaden nie ma alu. a dodatkowo w XJ-tach ET nie ma specjalnego znaczenia, ale raczej wszyscy na "minusach" śmigają 

 

   https://www.youtube.com/watch?v=ZnUkOtZ7Tvc

Link to comment
Share on other sites

mam okazję podpatrzeć jak to u "zawodowców" wygląda

Kup sobie takiego Jeepa, pobędziesz z nim przez rok to szybko zatęsknisz za Terrano :D

 

Co do felg, to ważne jest jak łatwo bądź jak trudno jest je wyczyścić z gliny i małych kamieni. Na swoich dopóki nie odwiedziłem myjni jechało się dobrze. Po wydaniu 12 zł za zgrubne mycie felg i nadkoli nie dało się jechać szybciej niż 60km/h. W domu musiałem poświęcić jeszcze trzy godziny aby doprowadzić je do względnego stanu. Chyba szybciej byłoby ściągnąć koła :/

 

Takie mam felgi

post-76882-0-86370500-1428126555_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Czyli felgi standard. Nie miałem takich historii nigdy, żeby trzeba było 3 godz. myć felgi. Miałeś pecha małego. ;):D

Link to comment
Share on other sites

Wjechałem w błoto z tłuczonym gruzem... a ta felga ma mnóstwo zakamarków. Siła odśrodkowa tak wszystko docisnęła że najpierw moczyłem wodą a potem wydłubywałem, najpierw palcami, a jak się skóra zdarła i zaczęły krwawić to zakrzywionym drutem ;)

Link to comment
Share on other sites

To faktycznie, ja na stalowych po żadnych bagnach, piaskach i kamieniach tak nie miałem. No cóż,może wszystko przede mną. :P;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...