Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

BENZYNA W OLEJU 1,2 DiG-T...Szczęśliwy finał.


gawra44
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jednym olej ubywa, drugim nie zmienia się, a jeszcze innym przybywa. :|

Mam nadzieję, że mają na to wpływ różne warunki użytkowania i stosowanie różnych olejów, a nie niedokładność montażu silników w fabryce. :wacko:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17k na liczniku i olej ok, na pewno nie przybywa

z tym przybywaniem to nie przesadzajmy to dopiero jeden konkretny przypadek Gwary

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednym olej ubywa, drugim nie zmienia się, a jeszcze innym przybywa. :|

Mam nadzieję, że mają na to wpływ różne warunki użytkowania i stosowanie różnych olejów, a nie niedokładność montażu silników w fabryce. :wacko:

witam tak jak napisałem pożegnałem się z moim Q  J11 , i chyba bez żalu,w dniu sprzedaży przywieziono jeszcze 3 J11 do serwisu z tym samym problemem,mam dosc

znalazłem nowe auto z wolnossącym silnikiem z dużym rabatem i mała dopłatą z mojej strony,i pozamiatane,na nowy silnik nie ma 3 letniej gwarancji jest dalej taka jak na pozostała w danej,chwili,dodam jeszcze ze nie zmieniam ASO I SERWISU

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wow! Powiało grozą! Jak tak dalej będzie to chyba zrobi się głośno na temat 1.2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miejmy nadzieję, że rozsypią się nam przed końcem gwarancji. :D

Mój może już za 3 tygodnie. :devil:

 

Pytanie do Gawry. A wymienili w końcu ten silnik czy jak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swoją drogą nic już nie rozumiem. Siedziałem sporo na zagranicznych forach Nissana i usilnie szukałem podobnego problemu wśród posiadaczy QQ bądź Juke.

Znalazłem, że niektórzy mają problem z nadmiernym zużyciem oleju, znalazłem, że w silnikach 1.6 DIG-T zdarzały się problemy z łańcuchem rozrządu, znalazłem, że zdarzały się problemy ze skrzynią CVT, znalazłem, że ktoś miał wyciek oleju i że silniki 1.2 DIG-T czasem dziwnie grzechoczą.

Znalazłem nawet, że komuś wymienili silnik 1.2 DIG-T ze względu na NADMIERNE zużycie oleju.

Szukałem też wśród posiadaczy Renault i Dacii wyposażonych w silniki 1.2 TCe.

Ale NIGDZIE nie znalazłem, że ktoś miał problem opisywany tutaj.

Więc jak to? Tylko na rynek polski robią buble? :huh:


Jeszcze Gawra mam jedną prośbę. 

Jeśli to nie tajemnica, to proszę o informację, w której ASO rzecz się dzieje.

Napiszę do nich maila zaczepno-obronnego w tej sprawie i zobaczymy, gdzie leży prawda. :devil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do swojego oleju,ją zawsze miałem swój i jak padła panewka w piątym roku przedłużonej gwarancji(ubezpieczenia) nikt nawet o tym się nie zająknął ,tylko auto naprawili. Ważne by olej był zgodny ze specyfikacją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Colins .

gawra wspominał wcześniej o ASO w Ełku ... Napisałem za Niego bo może "pozamiatał" też na forum ? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za namiar. A może zmontujemy "maila zbiorowego" czyli taką prośbę o wyjaśnienia wysłaną w imieniu całego forum?

Bo pewnie mnie jednego zignorują. Natomiast zapytanie postawione przez Ogólnopolski Klub Nissana mogłoby ich nieco sprowadzić do parteru. :devil:

Ewentualnie podsuńcie jakieś pomysły, a ja mogę wziąć na siebie korespondencję.

Lubię się droczyć z innymi więc czemu Nissan miałby być wyjątkiem. :D

Chyba nie będzie nietaktem jeśli powołam się na nasze forum (np.link do wątku)? :o

No chyba, że macie jeszcze jakieś inne pomysły (TVN Turbo, Radio Maryja czy "Trudne sprawy")? :P

Może niech też Gawra się wypowie co o tym sądzi. Żeby potem nie miał nieprzyjemności w tej ASO. :wacko:

Edytowane przez colins
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam już 1500km przebiegu w tym ostatnie 650 km bez gaszenia silnika. No może na tankowanie i z całą pewnością nie przybywa może delikatnie ubyło Ale ciężko to stwierdzić bo i olej narazie czysciutki jak zimny browarek i ten patyk lubi rozmazac olej przy wyciaganiu. Jak by nie było nic się się nie dzieje złego tylko jak pisałem śmierdzi paliwem dość wyraźnie. Aa na tym ostatnim odcinku spalanie jedyne 8,7 :). Ale jest poprawa bo było powyżej 9 wcześniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

No to już wam piszę, że nie było żadnej jawnej ani "tajnej" akcji serwisowej związanej z problemem @gawra44 więc sądzę, że to przypadek jednostkowy.

Przydałby się nr VIN aby sprawdzić czy to czasem nie fikcja. ;)

 

U mnie nic nie przybywa. Fakt, że był przelany w fabryce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gawra tymczasem twierdzi, że QQ z tą usterką są zwożone całymi tabunami do serwisów. :wacko:

Czyżby Gawra był agentem wrogich sił? :shiftyninja:

Podejrzewam, że z forum VW, bo gadaliśmy na silniki TSI. :D

Edytowane przez colins
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miejmy nadzieję, że rozsypią się nam przed końcem gwarancji. :D

Mój może już za 3 tygodnie. :devil:

 

Pytanie do Gawry. A wymienili w końcu ten silnik czy jak?

wymieniaja w przyszlym tygodniu ale auto jest juz ich

Gawra tymczasem twierdzi, że QQ z tą usterką są zwożone całymi tabunami do serwisów. :wacko:

Czyżby Gawra był agentem wrogich sił? :shiftyninja:

Podejrzewam, że z forum VW, bo gadaliśmy na silniki TSI. :D

nie nie jestem,nie jestem też zwolennikiem niemieckich aut,kocham auta japonskie,bylem chyba jednym z pierwszych ktorzy zakupili juka,czekalemprzeszlo pol roku jezdzilem 3 lata,i zamienilem na J11,teraz J11 zamieniłem też na marke japonska,

wymieniaja w przyszlym tygodniu ale auto jest juz nie moje

nie nie jestem,nie jestem też zwolennikiem niemieckich aut,kocham auta japonskie,bylem chyba jednym z pierwszych ktorzy zakupili juka,czekalemprzeszlo pol roku jezdzilem 3 lata,i zamienilem na J11,teraz J11 zamieniłem też na marke japonska,

Colins nie chciałem zasiac ziarna niepewnosci w twojej świadomosci,ale pomyśl co będzie jak J 11,zacznie sie sypac po gwarancji,ciekawosta,J10 Z 2013 roku na otomoto stoi w porownywalnej cenie do J 11,co jest grane ktory lepszy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prędzej czy później każdy zacznie się sypać. Te 3 lata gwarancji, to okres na tyle długi, że jak będzie miało coś wyjść poważnego, to wyjdzie (jak Tobie). Myślę więc, że nie ma co sobie głowy na razie zawracać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po raz "pińcetny" sprawdziłem dziś stan oleju w moim QQ. 

Nie rucha się wcale, a przejechałem ponad 1000 km od momentu, gdy odessałem nadmiar.

Za niecałe 3 tygodnie przegonię dziada parę tysięcy km po autostradach więc będę mógł wydać ostateczny osąd.

Ale po tym co widzę, powinno być dobrze.

Czego i Wam życzę, a koledze Gawrze szczęśliwego finału sprawy.

finał szczęsliwy,ale uraz pozostał,jeśli niemieckie są tak  złe to czy francuskie muszą byc dobre,nie kupię już auta z mała pojemnoscia,i turbiną po wymianie silnika nie chciałem jeździć z duszą na ramieniu,cz 1 dzień po gwarancji nie padnie wał sprzęgło tudzież silnik,wot ciekawosta  suzuki ma chwalone silniki 1,6 mazda ma 2,0 a nnissan po aliansiecwszedł za bardzo w ekologie

Prędzej czy później każdy zacznie się sypać. Te 3 lata gwarancji, to okres na tyle długi, że jak będzie miało coś wyjść poważnego, to wyjdzie (jak Tobie). Myślę więc, że nie ma co sobie głowy na razie zawracać.

zmieniłem na sx4cross allgrip,ful opcję chociaż nissany nadal mi sie podobaja,jak zmienią silniki na lepsze to po roku może bedzie nissan,

Witam,

 

Od 2 miesięcy żona jeździ nowym QQ 1.2 ,

 

pytanie mam do kolegi co mu oleju przybywa , czy po pierwszym tysiącu kilometrów zmieniał olej?

 

na dotarcie leją 0W-20 zaletą jest dobre płukanie silnika na dotarciu ale wadą może być przybywanie oleju, 

 

ja jeżdżę tym QQ ostatnio często i tak  dobrego 1.2 nie widziałem, na codzień mam służbowego GOLFA 7 1.2 TSI i to auto to traktor, 

 

typowy niemiecki szajsewagen, 

 

praca i kultura silnika w Nissanie to nie klasa , a dwie wyżej od VW np, 

 

nowy silnik 1.2 DIGT rewelacja, co ciekawe przy turlaniu się z punktu A do punktu B na tempomacie można uzyskać 3.9L na 100km, 

przy 80km/h , czego nie da się uzyskać w świderku czyli w VW.

olej był zmieniany,ale to jest podpucha serwisu,instrukcjaobsługi nie sugeruje takiej czynosci po 1000 km,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"po roku może bedzie nissan"

 

A tymczasem za chwilę będzie Hyundai Tucson..na razie zbiera dobre opinie..po żyjemy, zobaczymy..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od zakupu jeździłem rok do następnej wymiany,nie robiłem żadnego przeglądu wcześniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uchylę rąbka tajemnicy. Gawra44 nie zgłosił zastrzeżeń dotyczących mojego pomysłu napisania maila z zapytaniem do ASO Ełk.

W związku z tym w dniu wczorajszym zadałem im parę kłopotliwych pytań.

Zobaczymy jaka i czy w ogóle będzie reakcja. :devil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wątpię,nawet jak coś jest na rzeczy, będą szli w zaparte..może po jakims czasie ogłoszą akcje serwisową ale jeszcze nie teraz. Niemcy pomimo przegranego procesu w usa,w europie nie przyznają się do wady w silnikach tsi.Toż to antyreklama i strata finansowo-wizerunkowa. A konkurencja nie śpi. Juz widzę pełno artykułów na temat wpadki.

Edytowane przez elfi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedzmy, że idę drogą służbową.

Najpierw prośba o odpowiedź do ASO, w której pojawił się klient z problemem.

A jeśli zignorują zapytanie, to level up, do centrali Nissana. :devil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wspomniałem wcześniej, po przygodzie Gawry napisałem do ASO w Ełku zapytanie co sądzą o zaistniałym problemie.

Opisałem krótko to o czym informował nas Gawra44, pochwaliłem Nissana za profesjonalne podejście do problemów klientów, ale jednocześnie zasygnalizowałem, że ten konkretny przypadek wprowadził niepokój wśród użytkowników silników 1.2 DIG-T, tym bardziej, że zdaniem naszego kolegi, nie był to pierwszy taki przypadek.

Na koniec zadałem pytanie czy problem jest znany w ASO i ogólnie w Nissanie, a jeśli tak, to czy będą poczynione jakieś kroki w celu jego wyeliminowania.

 

Dziś otrzymałem odpowiedź z ASO Ełk o następującej treści:

 

Dzień Dobry
W odpowiedzi na Pana zapytanie, chcę zaznaczyć, że wszystkie usterki z jakimi zgłaszają się do nas nasi klienci traktujemy indywidualnie.
Zaistniała sytuacja z przedostawaniem się benzyny do oleju została zgłoszona w naszym serwisie po raz pierwszy i jak dotąd nie odnotowaliśmy drugiego takiego przypadku. W takich sytuacjach, gdy usterka nie powtarza się wielokrotnie nie może być mowy o ogłaszaniu kampanii ze strony producenta.  
Jeśli ma Pan obawy dotyczące stanu technicznego posiadanego auta, proszę zgłosić się do najbliższego Dealera Nissana, który z pewnością w pełni profesjonalnie zajmie się tematem.

W razie dodatkowych pytań pozostaję do dyspozycji.

--
Pozdrawiam,

Seweryn Sitko
Kierownik Serwisu

"Wasilewski i Syn" Sp.z o.o.
ul. Suwalska 1, 19-301 Ełk, Szeligi
Sąd Rejonowy w Olsztynie, VIII Wydział Gospodarczy
KRS 0000275968, NIP 848-17-78-176, REGON 280185873
Tel. +48 87 621-41-10
Tel. kom. +48 724 882 888

Fax +48 87 621-41-31

---------------------------------------------------------------

I tyle odpowiedzi z ASO Ełk.

I kto tu kręci? Nasz kolega, który twierdził, że nawet w dniu oddawania swojego auta do ASO widział 3 Qashqaie z tym samym problemem? Czy może serwis, który próbuje wyciszyć sprawę?

Hmmm  :mellow:

Edytowane przez colins
  • Upvote 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładna odpowiedź.Reasumując,nie wszystko prawdą jest ,co jest prawdą :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...