PrzeRuSco Opublikowano 22 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 Wielkie dzięki ale w pierwszym poscie jest napisane 1. Podłączyć zworę do styków "IGN" oraz "CHK"w 14 stykowym złączu diagnostycznym 2. Włączyć zapłon (nie uruchamiać silnika). 3. Zwora na ON i odczekać 2 sekundy. 4. Zwora OFF. 5. Kontrolka "Check Engiine" wyświetli kody usterek złe zrozumiałem z tym on i off myślałem że chodzi o zworę a nie kluczyk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 22 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 czyli działa?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzeRuSco Opublikowano 23 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 (edytowane) sprawdzę jutro i nie działa może jakiś filmik jak to się robi bo ja głupi jestem Edytowane 23 Stycznia 2012 przez PrzeRuSco Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz... Opublikowano 23 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 sprawdziłem kilka razy nawet zworkę z przełącznikiem zrobiłem może coś nie tak robię View My Video a zrob jeszcze tak(czasami tak robie) włóż najpierw zworke tak jak wkładasz a następnie przekręć kluczyk aby zapaliły się kontrolki.Po zapaleniu kontrolek wyjmij z jednej strony zworke i powinna migać kontrolka.Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzeRuSco Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 Nadal nie mogę sczytać błędów jest może ktoś w Wawie który by mi pokazał jak to się robi, lub upewnił mnie że w mojej Primerze jednak się nie da, postawie piwko lub coś mocniejszego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość timador Opublikowano 24 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 Witam serdecznie, Miga mi już od dłuższego czasu kontrolka AIRBAG w Nissan Primera 1998, p11 2.0TD. Szukam już jakiś czas jak mógłbym sprawdzić jaki to jest błąd poprzez kody. Wszedzie gdzie są podane linki to są już one nie aktywne, bardzo bym prosił o informacje jak można sprawdzić kody błędów w mojej primerce i jaki kod co oznacza. Z góry dziękuję i Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maccio Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 (edytowane) Odświeżając temat - na pierwszej stronie tematu woodek83 pisał i prezentował inne złącze serwisowe, w którym zgodnie z opisem styki 1, 2, 9, 10, 11, 14 i 15 nie są podłączone (co widać na skopiowanym zdjęciu). W mojej almerze N16 z 2003 roku jest identycznie podłączone złącze. Pytanie moje zatem jest - które styki będą stykami którymi można wyświetlić kody serwisowe lub / i je skasować? Edytowane 19 Sierpnia 2012 przez maccio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 30 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 N16 październik 2001r krajowa, 1.8 114KM, ani sposób bez zworki ani ze zworką nie działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbylan Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 (edytowane) Znów przyszła pora na odgrzanie tematu witam dzisiaj sprawdzałem w nissanie primera 2000r 1,8 benz kody błędu z zworką tak jak jest opisane na , ale nie mogę odczytać błędu chek miga mi 10 długich 10 krótkich 10 krótkich 10 krótkich co to jest za błąd??? U mnie, w P11 z 2000r, 2,0 benzyna, 140 KM jest tak samo. Przed czynnościami, które wg. opisu w 1 poście powinny być wykasowaniem błędów (metoda ze zworą), "wymigało": 10 długich, 3 krótkie, 2 krótkie, 5 krótkich. - Jaki to błąd ? Czy rzeczywiście jest to błąd 0325, jak można by wnioskować w oparciu o inny z wcześniejszych postów ? - Jeśli tak, to co on oznacza ? (Nigdzie nie znalazłem listy kodów innych niż dwucyfrowe, za wyjątkiem tych, które mają na początku litery B,C lub P) Po wykasowaniu tego błędu wymigało dokładnie tak jak opisał baniaczek136: 10 długich ,10 krótkich, 10 krótkich, 10 krótkich. - Czy jest to odpowiednik kodu 55 z układu dwucyfrowego, czyli brak błędów ? Pozdrawiam Edytowane 2 Stycznia 2013 przez zbylan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stoneface Opublikowano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 Wiem że pozno ale możekomus sie na przyszłosc przyda. 325 to usterka czujnika spalania stukowego a cztery razy po 10 blysków to brak błedów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 (edytowane) 4-cfrowe kody błędów z serwisówki: Edytowane 8 Stycznia 2013 przez nrb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek20 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 witam wczoraj zapaliła mi sie kontrolka silnika w mojej misisipi primera p12 z 2003r 2,0 i mam pytanie czy metoda na zworke u mnie przejdzie czy tylko interfejs da rade zczytać błędy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mario 75 Opublikowano 6 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2013 Witam serdecznie jestem posiadaczem Almerki 1,5 w benzynie przed liftem i dzisiaj zapaliła mi się kontrolka żółta czek engine próbowałem systemem zworki uzyskać kod błędu lecz nic z tego nie wyszło po prostu almerka nie reagowała , dodam tylko że wszystko podczas jazdy i postoju jest ok ! tylko ta kontrolka jest tak wkurzająca !!! Z góry dzięki za wszystkie podpowiedzi !!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma3 Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 (edytowane) Witam NISSANOMANIAKÓW! Czy w Almerze Tino z 2001 roku 2.2Di zmierzę w sposób na "zworkę" kody błędów? I jakie numery w tej kostce zewrzeć? Bardzo proszę o odpowiedź bo mi akurat CHEK świeci tio możę go przydybię na gorącym uczynku Zmierzyłem i wedeług tego co zobaczyłem to kod 1295 co to jest ? Znalazłem coś takiego z kodami: http://www.faqnissan.ru/faq/002/10258.html I tam wyczytałem taki komunikat MULTI faults Bank 1 With Low Side Short co to jest _ Bawiłem się jeszcze raz i wyskoczyło 1212..... Edytowane 25 Marca 2013 przez sigma3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123hudy Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 witam ja wyprobowalem 1 sposob ( ten z wiskaniem pedalu) i dziala probowalem kilkakrotnie i zakazdym razem wyswietlil mi ten sam kod 10 wolnych 2 szybkie 3 szybkie 4 szybkie czy ktos wie co to za kod? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwy82 Opublikowano 6 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 Witam , 1 sposób nie działa Natomiast 2 jak najbardziej kod 13 kasowanie tez działa na zworkę i kod 55 :) Pozdrawiam i jeszcze lista kodów znaleziona na innym forum silnik SR20, GA16, GA14 11 Obwód czujnika RPM (obrotów na minutę) lub czujnika wału korbowego.12 Masowy czujnik przepływu powietrza.13 Obwód czujnika temperatury chłodziwa.14 Czujnik prędkości pojazdu.21 Brak sygnału zapłonu.22 Obwód pompy paliwa.23 Czujnik połoŜenia przepustnicy (przełącznik biegu jałowego).24 Przełącznik szerokiego otwarcia przepustnicy.25 Zawór regulacyjny biegu jałowego.34 Czujnik spalania stukowego31 Uszkodzony zespół sterowania.32 Obwód EGR.33 Czujnik tlenu (lewa strona).41 Czujnik temperatury powietrza.42 Temperatura paliwa.43 Obwód czujnika połoŜenia przepustnicy.45 Wtryskiwacz, wyciek.51 Obwód wtryskiwacza(y).53 Czujnik tlenu (prawa strona).54 Przekładnia automatyczna.55 Brak usterek, koniec listy kodów błędów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzeRuSco Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 (edytowane) czy za pomocą zworki wybłyskuje nam tylko kody P - układ napędowy (Powertrain)? Edytowane 25 Czerwca 2013 przez PrzeRuSco Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stoneface Opublikowano 28 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2013 Tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beed Opublikowano 31 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2013 Witam Czy w ten sposób dowiem się czemu cały czas świeci mi się kontrolka ABS? Pozdarwiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 31 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2013 Witam Czy w ten sposób dowiem się czemu cały czas świeci mi się kontrolka ABS? Pozdarwiam Nie, sprawdzanie ABS jest opisane tu: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/85380-sprawdzanie-bledow-abs/?do=findComment&comment=873247 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beed Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Bardzo dziękuję za szybką odpowiedź, napewno skorzystam Pozdarwiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
50plus Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Witaj "beed" próbowałem metodą na zworkę "wymigac" kody błędu ABS, i podana metoda najprawdopodobniej sprawdza się w dieslach,ale jeżeli masz benzynę 1,5 z 2001r, to raczej odradzam taką próbę. Ja próbowałem, i po zwarciu do masy, prawego, górnego pinu powstało zwarcie, spalenie bezpiecznika, i na dokładkę czek engine. Wyjaśniam, prawy, górny pin OBDII w benz. ma nr.8 i po przekręceniu zapłonu, dostaje "plus", co po zwarciu do masy daje wiadomy efekt. Zaś za połączenie z ABS odpowiada pin nr.9 , który jest w lewym dolnym rogu (dot.benzyny). A w dieslach OBDII, jest obrócone o 180 stp. więc prawy, górny róg to właśnie pin nr.9, odpowiadający za ABS. Ale żeby było śmiesznie, i dla benzyny, jak i dla diesla, koledzy "odsyłają do instrukcji" dotyczącej tylko i wyłącznie diesla, nie wyjaśniając tych "drobnych" niuansów. A oprócz tego sprawdż jeszcze, czy do pina nr.9 dochodzi kabel sygnałowy z ABS, bo w moim przypadku, takiego połączenia nie ma, i cała " zabawa jest o kant rozbic ". Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Po75 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Również szukam odpowiedzi na pytania które styki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Monster3 Opublikowano 15 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2017 Witam i przepraszam za odkop (wiem że zasługuję na złotą łopatę ). W mojej Almerce n16 posiadam gniazdo ze zdjęcia Jak to ugryźć zworką?? To możliwe w tym gnieździe?? I jak to gniazdo się nazywa?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 15 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2017 OBDII reszta już jest jasna wystarczy poszukać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.