RAAAD Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 (edytowane) Ciężko ruszyć traktorkiem i lepiej nie palić gumy bo fakt sprzegło nie tania rzecz. Ale jak już sie jedzie 100km/h to już można wyprzedzać auta. Ja nie mam zaślepione egru .Miałem zaślepione tylko wężyki i na regulacji silnika komputerem podłączył mi tak jak powinno być bo ciężko było ustawić dawki. Edytowane 26 Czerwca 2012 przez RAAAD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slaweq22 Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 ciężko bo ciężko jak ma sie 2~3 razy większy moment obrotowy w stosunku do benzyny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiooreck Opublikowano 27 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 No, muszę się pochwalić. Intercooler zamontowany. Teraz faza długoterminowych testów Spędziłem przy tym 3 dni (gdyby zliczyć czas do ok 24h). Ogólnie, ciężka sprawa, ze względu na bardzo mało miejsca od wentylatorów do silnika, a szczerze powiedziawszy, to nie tyle mało miejsca, co jego brak nawet na wciśnięcie zapałki. Użytkownicy powinni potwierdzić ;p Sam montaż, jak dla mnie banał, lecz niestety trzeba mieć pojęcie co się robi, bo ta robota może stać się bardzo niewdzięczna. Więc nie polecam komuś, kto tak "od święta" dłubie w wolnym czasie przy błachostkach Oprócz wrażeń z jazd testowych, nic więcej na razie nie mogę powiedzieć, bo dopiero dzisiaj to wszystko sfinalizowałem. Dużych przyrostów mocy z samego założenia ICka nie trzeba się spodziewać, ale ja zauważyłem, że samochód jest bardziej elastyczny z niższych obrotów i o wiele lepiej się wkręca. Jak bardzo lepiej, to może kiedyś się okaże, jak zdecyduję się zhamować primerę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 10 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2012 zamawiam dużo dużych zdjęć i z czego wziąłeś intercooler? jak puściłeś rurki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klonek Opublikowano 1 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2013 witam chcialbym sobie zamontowac wskaznik doladowania z allegro AUTO GAUGE gdzie trzeba sie wpiac tym wezykiem z trujnikiem ?? prosze o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 1 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2013 między kolektorem ssącym a gruszką która steruje turbiną masz wężyk i w niego się wepnij Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klonek Opublikowano 1 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2013 jako ze jestem laikiem nie wiele mi to mowi wybaczcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 1 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2013 to zajrzyj pod maskę i zobacz co masz.. foto pierwsze - zaznaczony przewód na czerwono który powinieneś przeciąć i wpiąć w niego trójnik foto drugie - czasami jest fabrycznie trójnik i jest zaślepiony (zaznaczone w kółku) możesz zdjąć tą zaślepkę i założyć wężyk, a na drugim końcu dać zegar i też będzie ok. ja mam zrobione tak że miałem to wyjście zaślepione i dałem tam wężyk (widać na pierwszym foto), przeciągnąłem do kabiny, podłączyłem najzwyklejszy manometry ze skalą do 1,6bar za 20zł i działa, jest mała wada.. jak jest niskie ciśnienie w układzie dolotowym to wskazówka manometru drży i wydaje dźwięk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
byczynho Opublikowano 4 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2013 marlos90, widzę że masz całkowicie wyjęty EGR. Co zrobiłeś z tą rurą która doprowadza spaliny do EGR? Druga sprawa, jak ma się zaślepienie EGR do jeżdżenia w zimę? Jeśli turbo wstaje około 1,6k to jak jeździć na zimnym silniku? Zmieniać biegi kiedy wskazówka obrotomierza przekroczy 1,6k czy normalnie jak zawsze przy około 2k? Ja jeszcze kilka dni temu miałem zaślepiony EGR i przyznam, że jazda po mieście 4 biegiem z obrotami 1,3 - 1,5k jest mocno wkurzająca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 4 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2013 (edytowane) tą rurkę uciąłem i wykorzystałem samą nakrętkę tzn dałem znajomemu i mi zaspawał, ja oszlifowałem do sześciokątu aby do klucza pasowało i wkręciłem. na zimnym silniku to biegi zmieniam przy 2tys, a jak ciepły to różnie już bywa ;d i niema czegoś takiego że turbo wstaje, turbo pracuje cały czas, co prawna no wolnych obrotach jest malutkie ciśnienie ale 0,5bara powinno być coś ok 2tys Edytowane 4 Września 2013 przez marlos90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
byczynho Opublikowano 4 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2013 Czyli nawet na zimnym silniku jazda przy 2k obrotów nie jest dla niego zabójcza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 4 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2013 najlepiej to by było odpalić silnik i po 5 minutach dopiero startować ale na pewno 2tys na zimnym silniku jest mniej zabójcze niż 4tys dodałem foto zaślepki w poprzednim poście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
byczynho Opublikowano 4 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2013 A co zrobiłeś z wężykiem idącym do EGR? wisi sobie po prostu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 5 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 wężyk pomiędzy egr, a elektrozaworkiem wyleciał. w elektrozaworku zaślepiłem wyjście na egr. i między elektrozaworkiem a vacum pompą dałem nowy wężyk bo kontrolka ręcznego mi mrugała podczas jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Navstar Opublikowano 25 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2013 Na świeta zrobiłem sobie taki prezent jednak nie chce nic namieszac i miec watpliwosci czy oby wszystko dobrze zrobilem Moglibyscie mnie poinstruowac co, gdzie i jak podlaczyc? Najwiecej kombinowania chyba bedzie z manometrem, zeby przeciagnac wezyk i zasilanie do kabiny :/ Skad wziac zasilanie? (zegar jest podswietlany:) w instrukcji jest tylko, tyle ze w te blaszki to prad a ta 'dziurke' to wezyk PVC. Zawor juz profilaktycznie skrecilem prawie na maxa, zeby turbo nie zaczelo mi gwizdac od 1.5 bara Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 25 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2013 z zapalniczki weź + przecież masz podświetlaną, zegar gdzieś w schowek wrzuć, wężyk przeciągnij do silnika przez tą gumę co idą kable do sterownika ecu, a mbc było wziąć properfektu bo jest lepszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Navstar Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 a mbc jak? w przewod gdzie jest gruszka od turbiny wpinam mbc. a co z trojnikie? podpinam go za mbc i w niego manometr? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 naprawdę nie było instrukcji jak podłączyć mbc? wg mnie to tak jak na foto w załączniku powinieneś podłączyć, a do wskaźnika kolejny trójnik potrzebny lub sprawdź czy przy kolektorze ssącym niema wyjścia zaślepionego tam jak wchodzi wężyk od turbiny. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Navstar Opublikowano 28 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 (edytowane) Podpialem juz zegar, miejsce ma na miejscu popielniczki, pozniej przerobie popielniczke tak, zeby wylanial sie zegar z klapki popielniczki Chcialem podpiac mbc, ale mam jedna zagadke :/ gdzie podlaczyc drugi przewod od mbc? jeden idzie do trojnika na gruszke przy turbo a drugi? W ta zaslepke przy dolocie? Do ilu seryjnie wam gwizda turbo? Mi jak narazie do ok 0.7 I czy jak podniose cisnienie do 1 to czy komputer sam poda wieksza dawke paliwa, czy juz trzeba ingerowac w program? Cos mi da to mbc bez nowego softu? Edytowane 28 Grudnia 2013 przez Navstar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lowprim Opublikowano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 Panowie, a calkowite zaslepienie tego wezyka czyli wkrecenie np srubki, zamiast mbc na tym kablu da max cisnienie, tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 chcesz zaślepić wężyk od kolektora ssącego? tak, wtedy będziesz miał teoretycznie max ciśnienie, depniesz gazu i uszczelka pod głowicą będzie do wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lowprim Opublikowano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 Moim zdaniem montaż mbc i jakiekolwiek inne domowe przeróbki tego dieselka mijają sie z celem - ten klekot ma jechać, bezawaryjnie. Ktoś chce zap****lac to niech zmieni auto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 taa klekoty od vaga 1,6 i 1,9 też są od jeżdżenia, a niektóre całkiem sprawnie zapier...... tzn. szybko jeźdżą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lowprim Opublikowano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 nie ma co porównywać naszego CD20T to chociażby 1Z albo ASV, nie wspomne o pompowtrychach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 to mam pytanie w takim razie.. czym się różni cd20t od zwykłego 1.9td na wtryskiwaczach w VW jak np 1Z czy AAZ? (oczywiście mówimy o TD, a nie TDI bo ASV to TDI - ciut inna konstrukcja głowicy) także ten.. proponuję zgłębić temat zamiast pisać głupoty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.