Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Primera 2.0TD tuning chip MBC CD20T co warto :)


Gość gamisou
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Najprawdopodobniej bartek9108 miał na myśli jednostkę 2.2 nissana dłubniętą przez francuzów. To jest ta, która ma chyba 136 KM.

 

Ale jeśli na nowszym bez problemu można do 200 dociągnąć, to czemu nie kombinować ze stricte japońską produkcją? Przecież tak na prawdę to goły słupek jest ten sam, a różnią się tylko osprzętem i sterownikiem. Pokombinować z układem wtryskowym, jeśli okaże się za słaby to zmienić wtryski, pompę, musowo IC i ostatecznie cały wydech przelot. Owszem to może kosztować sporo, ale czy bardziej się opłaca płacić więcej za jednostkę pół francuską i żyć w strachu, że pojawią się problemy? Trzeba byłoby to przeklakulować oczywiście, ale myślę, że na spokojnie ponad 150 KM byłoby osiągalne. Szczególnie, że po takich modach to 150 KM można osiągnąć z CD20T.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość bartek9108

Do 200 też trzeba się troszkę natrudzić, ale jest to bardziej osiągalne w nowszej jednostce.

 

Co do tej starej. Powyżej 140KM nie pozwala już pompa na zbyt wiele. Można też pomodzić, podnieść ciśnienie, wtryski icek itd. Ale moc bierze się głównie z podlania ropką.

Mamy taką dłubniętą, auto cały czas pracuje, panowie z Boscha po znajomości próbowali co nieco przerobić przy pompie ale nie dawali gwarancji. No i tłoczek albo padał zaraz przy strojeniu albo sterownik wywalał. Ostatecznie została stara, a 2.2Di obecnie legitymuje się 141KM/388Nm przy prawie 400k (ok. 200k po modach). Tak więc jak widać, silnik jest wytrzymały. Niestety od 30k hałasuje jeszcze fabryczny łańcuch i od niedawna słychać wyraźnie pompę. Także podejrzewam, że jeszcze kilka dni i stanie, tyle co się wysłużyła to pójdzie na części. Albo dostanie uzywane części z angola i będzie dalej pracować.

 

Wiem jedno, srebrną którą używam dla siebie, mimo małego przebiegu i dobrej kondycji potwierdzonej hamownią nie mam zamiaru modzić jeśli chodzi o moc. Po prostu w 2.2Di to się nie kalkuluje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź.

 

To wszystko przez to, że jest nowszy i wydajnieszy osprzęd o wysokim ciśnieniu wtrysku "CR".

 

388 Nm, to bardzo ładny wynik szczególnie, że silnik ma prawie pół miliona. Jestem pod wrażeniem bartek9108. I tutaj też ukłony dla japończyków, bo widać, że można wyprodukować coś nowego i wytrzymałego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 lat później...

Witam wszystkich, mam p11 2.0td (CD20T), zainstalowałem kontroler doładowania, filtr powietrza o wysokim przepływie i prosty rurociąg, działa 1,2-1,3 bara doładowania było 0,5, ma turbo T3, teraz kupiłem intercooler wydajności i zastanawiam się, jak to zrobił ktoś zainstaluje jeden na p11 z powodu ciasnego dopasowania, jakakolwiek pomoc w uzyskaniu mocy bardzo by pomogła, na przykład jak dodać więcej paliwa do fabrycznej pompy zexel i wtryskiwaczy, to wszystko przez tłumacz google, więc przepraszam, jeśli nie możesz czegoś zrozumieć tutaj jest mój e-mail, jeśli masz jakieś zdjęcia lub cokolwiek
E-mail: luka4091@gmail.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...