Thespian Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 musi iść więcej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 kciuki bolą od ściskania ... ale nic to, trzymamy dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 ja już nie mam pomysłów ...ani szelestów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 a fi przewodów od zbiornika? może chciałby, a nie ma czym... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 rurka 8mm, i teraz jeszcze stwierdzam że zimny na jałowych chodzi makabrycznie nie równo i kopci..... kurde zamiast być coraz lepiej to coraz gorzej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 (edytowane) nie mam zielonego pojęcia o dizlach, niewiele pomogę może jednak dogadaj się z Mandorem, załóż na próbę tą pompę od niego a smok w zbiorniku sprawdzałeś? Edytowane 24 Kwietnia 2014 przez lemmy69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 pompa po robocie musi robić... w tym aucie awaria będzie niesamowicie durna, drobna i podstępna na wolnych szarpie i kopci zapowietrzony... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 dzięki, ty zabiegany jesteś to zbiore tu jeszcze raz żebys nie szukał, - pompa właśnie wróciła ze stołu, uszczelki + regulacja ponoć włącznie z tłoczkiem timingu, dawka pialiwa - wtryski ustawione na 105barów (to jest max dla używanych i min dla nowych z serisówki) z fimu widze kompletnie inne przełożenia u mnie wychodzi koło 3500rpm na 120km/h ty masz przy 3500 masz ponad 140 ... no może sie pomyliłem w obliczeniach a moze to róznica z tdi bo do td porównywałem, poza tym hamowanie nie kłamała że konie nawiały z ta nierówną praca rano to zobaczymy jutro, może jeszcze mi jakieś bable nie zeszły ale przejechałem w ramach testu ze 30km wieczorem wcześniej tak, pompa jest tak ustawiona że nie jestem na ciepłym ustawić niższych obrotów niż 750, a takie lubię linek nie starcza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 o! ten film pokazuje prawdę... mnie się kojarzy 4000rpm z lekkim hakiem i okolice 150km/h z tego i coś jeszcze pod butem było... na 31 calowych kapciach ale filmiku nie nakręce... ani do takich v się już nie rozkulam... spód auta już nie ten co był kiedyś... po czarnym nie potrafi to już jeździć i to mówię o TD... nie o TDI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 no ja pamiętam ze na małych kapciach w td25 leciałem prawie 140. nie wiem pożyjemy zobaczymy ale cierpliwość i chęci tracę bo tak napisali dałem gościowi kartkę coś sobie wybrał i ustawił, wolałem tak niż żeby zgadywał - potem mnie informował ze na 105 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mandor Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 (edytowane) Ja mam teraz dwa, Stary z przebiegiem około 500tys z dychawiczną turbiną podkręconą do 0,8 bara NIGDY nie poszedł więcej jak 140. Nowy z przebiegiem 250tys (silnik i turbo w duzo lepszym stanie) też podkręcony do 0,8 również nie poszedł więcej jak 140 tylko zajęło mu to mniej czasu przy 120 też miał ok 3500 ob/min, więc myśle że to wina naszych skrzyń biegów. Terrano II ma inne przełożenia troszkę a krzywa mocy zaczyna spadać po 3500. Myślałem kiedyś aby pokombinować przystawkę z nadbiegiem (np ze starego MG - załączana elektromagnetycznie w niezależnej skrzynce) można by ją wpiąć pomiędzy skrzynią a wałem tylko go skrócić. Taka skrzynka potrafi przenieść ok 300nm momentu więc na pewno by wytrzymała. Albo wsadzić jakoś 6 bieg Edytowane 24 Kwietnia 2014 przez Mandor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 0,8 to nie specjalnie podkręciłeś ja ustawiłem z książką i 0,7 dmucha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 no z taką muzą jak u Dario to można poganiać ... Judas Priest "Turbo Lover" sorry Hubert, musiałem się wtrącić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2014 ale tak na humanistyczną logikę to gdyby vmax 120 był spowodowany przełożeniami... to silnik powinien się kręcić pod czerwone pole, bo przy niższym przełożeniu bęzdzie mu się kręcić, dużo lżej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2014 trochę tak trochę nie bo przy wyższych obr to moment spada, chyba zostaje zabawa z dawką paliwa dobra teraz pytanie .... bo pompa była ustawiona na 0,4 co sie miesci w tolerancji bo jest 0,38 +-0,02 ustawiłem tak jak znalazłem na 0,38 ale .... ile powinno być angielska terrano 2 93 niemiecka rosyjska suplement do td Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtus Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2014 trochę tak trochę nie bo przy wyższych obr to moment spada, chyba zostaje zabawa z dawką paliwa Ustaw 0,6 na początek ... ktoś się pomylił w manualu. Też coś mi się trafiło kiedyś, ale to schemat - sonda lambda w VG30. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2014 ustawione powiedzmy 0,58 ... i po testach uwaga Panowie nie widzę różnicy pomiędzy 0,38 i 0,58 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mandor Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2014 bez IC więcej jak 0,8 nie ma sensu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2014 o a skąd to ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2014 której bo z moich jest co innego a może to od tdi ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2014 do tdi faktycznie tyle jest to u mnie tak to wyglądało dzisiaj przy ustawieniu na 0,58mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Hubert może to co napiszę będzie Was śmieszyć, ale pamiętam kiedyś przypadek co prawda chodziło o maszynę ale z silnikiem td. Pamiętam jak mechanicy zdusili silnik regulując coś przy pedale gazu żeby operatorzy tak ognia nie dawali. Sprzęt się wolniej rozpędzał i nie miał takiej mocy. W skrócie wyglądało to tak jakbyś nie mógł wcisnąć gazu do dechy pomimo tego że pedał opierał się o podłogę. Mam nadzieję że nie rozbawiłem po pachy moimi przemyśleniami, a jak rozbawiłem to chociaż tyle pożytku z mojego posta. właśnie jeszcze raz obejrzałem filmik z próby, wygląda to tak jak praca owego wózka pracował dalej bez problemów, czyli dzwigał dalej swoje 4 tony i tu nie było zbytnio czuć zabiegu z pedałem gazu ale już się nie rozpędzał tak jak przed ingerencją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 nie chodzi o szybciej jechać tylko dziać jak trzeba linka przesuwa dźwignię od odboju do odboju, ciekawi mnie to czemu ja teraz poniżej 750 nie mogę z tymi jałowymi zejść, ale to muszę odpytać tego co pompę robił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 no właśnie to samo przyszło mi na myśl jak usłyszałem "pedał w podłodze" może auto we flocie jeździło i przytemperowali wszystkim demona prędkości bezpieczeństwo wzrosło , ekonomika również pewnie można to zblokować elektronicznie ... lub mechanicznie ojciec jak kupił Jawkę to w dolocie za gaźnikiem Polacy wlutowywali kroplę cyny, taką niby kryzę bo u nas motorowery do 50km/h max mogły śmigać dopiero jak kupił to kolanko oryginalne , czeskie przepływ był większy i szaleństwo ... ponad 80 to szło dwutakt, obrotomierza nie było, pierdziało to to niemiłosiernie na wyższych obrotach a iść nie chciało... po ingerencji ... to już Jawaha albo Jawasaki było ... wiatr we włosach , Easy Rider po prostu ... później wprowadzili kaski i w orzeszku musiał jeździć ja sobie Bellę pożyczałem ... a NRD-owskie Simsony baty dostawały przy każdej okazji ... jak dojrzałem takiego to musiałem go połknąć ... tylko tym ciemnozielonym nie dawałem rady teraz to "zimny łokieć" muszę robić żeby wiatr we włosach poczuć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Moze odcina paliwo pow. 120 km/h jak w busach wiozacych ludzi do pracy? To taki zart, troche. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.