Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Wykres z hamowni - Problemy z kolorowym silnikiem TD27T


hugh_h
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

rurka 8mm,

 

i teraz jeszcze stwierdzam że zimny na jałowych chodzi makabrycznie nie równo i kopci.....

 

kurde zamiast być coraz lepiej to coraz gorzej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mam zielonego pojęcia o dizlach, niewiele pomogę

może jednak dogadaj się z Mandorem, załóż na próbę tą pompę od niego

a smok w zbiorniku sprawdzałeś?

Edytowane przez lemmy69
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pompa po robocie musi robić...

 

w tym aucie awaria będzie niesamowicie durna, drobna i podstępna

 

na wolnych szarpie i kopci zapowietrzony... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki, ty zabiegany jesteś to zbiore tu jeszcze raz żebys nie szukał,

- pompa właśnie wróciła ze stołu, uszczelki + regulacja ponoć włącznie z tłoczkiem timingu, dawka pialiwa

- wtryski ustawione na 105barów (to jest max dla używanych i min dla nowych z serisówki)

 

z fimu widze kompletnie inne przełożenia u mnie wychodzi koło 3500rpm na 120km/h

 ty masz przy 3500 masz ponad 140 ... no może sie pomyliłem w obliczeniach a moze to róznica z tdi bo do td porównywałem, poza tym hamowanie nie kłamała że konie nawiały

 

z ta nierówną praca rano to zobaczymy jutro, może jeszcze mi jakieś bable nie zeszły ale przejechałem w ramach testu ze 30km wieczorem wcześniej tak,

 

pompa jest tak ustawiona że nie jestem na ciepłym ustawić niższych obrotów niż 750, a takie lubię :) linek nie starcza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o! ten film pokazuje prawdę...

 

mnie się kojarzy 4000rpm z lekkim hakiem i okolice 150km/h z tego i coś jeszcze pod butem było... na 31 calowych kapciach

 

ale filmiku nie nakręce... ani do takich v się już nie rozkulam... spód auta już nie ten co był kiedyś... po czarnym nie potrafi to już jeździć

 

i to mówię o TD... nie o TDI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja pamiętam ze na małych kapciach w td25 leciałem prawie 140.

 

nie wiem pożyjemy zobaczymy ale cierpliwość i chęci tracę

 

bo tak napisali dałem gościowi kartkę coś sobie wybrał i ustawił, wolałem tak niż żeby zgadywał - potem mnie informował ze na 105

post-27068-0-68452100-1398369461_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam teraz dwa, Stary z przebiegiem około 500tys z dychawiczną turbiną podkręconą do 0,8 bara NIGDY nie poszedł więcej jak 140. Nowy z przebiegiem 250tys (silnik i turbo w duzo lepszym stanie) też podkręcony do 0,8 również nie poszedł więcej jak 140 tylko zajęło mu to mniej czasu :) przy 120 też miał ok 3500 ob/min, więc myśle że to wina naszych skrzyń biegów. Terrano II ma inne przełożenia troszkę a krzywa mocy zaczyna spadać po 3500. Myślałem kiedyś aby pokombinować przystawkę z nadbiegiem (np ze starego MG - załączana elektromagnetycznie w niezależnej skrzynce) można by ją wpiąć pomiędzy skrzynią a wałem tylko go skrócić. Taka skrzynka potrafi przenieść ok 300nm momentu więc na pewno by wytrzymała. Albo wsadzić jakoś 6 bieg

Edytowane przez Mandor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no z taką muzą jak u Dario to można poganiać ... Judas Priest "Turbo Lover"  :punk:

sorry Hubert, musiałem się wtrącić  :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale tak na humanistyczną logikę to gdyby vmax 120 był spowodowany przełożeniami... to silnik powinien się kręcić pod czerwone pole, bo przy niższym przełożeniu bęzdzie mu się kręcić, dużo lżej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trochę tak trochę nie bo przy wyższych obr to moment spada,

chyba zostaje zabawa z dawką paliwa


dobra teraz pytanie .... bo

pompa była ustawiona na 0,4 co sie miesci w tolerancji bo jest 0,38 +-0,02

ustawiłem tak jak znalazłem na 0,38

ale .... ile powinno być

angielska terrano 2 93

post-27068-0-18154600-1398412975_thumb.jpg

niemiecka

post-27068-0-11572900-1398412982_thumb.jpg

rosyjska

post-27068-0-47202000-1398412986_thumb.jpg

suplement do td

post-27068-0-85747600-1398413649_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trochę tak trochę nie bo przy wyższych obr to moment spada,

chyba zostaje zabawa z dawką paliwa

Ustaw 0,6 na początek ... ktoś się pomylił w manualu.

Też coś mi się trafiło kiedyś, ale to schemat - sonda lambda w VG30.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ustawione powiedzmy 0,58 ... i po testach uwaga Panowie nie widzę różnicy pomiędzy 0,38 i 0,58

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hubert może to co napiszę będzie Was śmieszyć, ale pamiętam kiedyś przypadek co prawda chodziło o maszynę ale z silnikiem td. Pamiętam jak mechanicy zdusili silnik regulując coś przy pedale gazu żeby operatorzy tak ognia nie dawali. Sprzęt się wolniej rozpędzał i nie miał takiej mocy. W skrócie wyglądało to tak jakbyś nie mógł wcisnąć gazu do dechy pomimo tego że pedał opierał się o podłogę. Mam nadzieję że nie rozbawiłem po pachy moimi przemyśleniami, a jak rozbawiłem to chociaż tyle pożytku z mojego posta. :dribble:


właśnie jeszcze raz obejrzałem filmik z próby, wygląda to tak jak praca owego wózka pracował dalej bez problemów, czyli dzwigał dalej swoje 4 tony i tu nie było zbytnio czuć zabiegu z pedałem gazu ale już się nie rozpędzał tak jak przed ingerencją. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie chodzi o szybciej jechać tylko dziać jak trzeba :)

 

linka przesuwa dźwignię od odboju do odboju,

 

ciekawi mnie to czemu ja teraz poniżej 750 nie mogę z tymi jałowymi zejść, ale to muszę odpytać tego co pompę robił

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie to samo przyszło mi na myśl jak usłyszałem "pedał w podłodze"

może auto we flocie jeździło i przytemperowali wszystkim demona prędkości

bezpieczeństwo wzrosło , ekonomika również

pewnie można to zblokować elektronicznie ... lub mechanicznie

ojciec jak kupił Jawkę to w dolocie za gaźnikiem Polacy wlutowywali kroplę cyny, taką niby kryzę bo u nas motorowery do 50km/h max mogły śmigać

dopiero jak kupił to kolanko oryginalne , czeskie przepływ był większy i szaleństwo ... ponad 80 to szło

dwutakt, obrotomierza nie było, pierdziało to to niemiłosiernie na wyższych obrotach a iść nie chciało...

po ingerencji ... to już Jawaha albo Jawasaki było ... wiatr we włosach , Easy Rider po prostu ... później wprowadzili kaski i w orzeszku musiał jeździć

ja sobie Bellę pożyczałem ... a NRD-owskie Simsony baty dostawały przy każdej okazji ... jak dojrzałem takiego to musiałem go połknąć ... tylko tym ciemnozielonym nie dawałem rady

teraz to "zimny łokieć" muszę robić żeby wiatr we włosach poczuć  :dribble:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze odcina paliwo pow. 120 km/h jak w busach wiozacych ludzi do pracy? To taki zart, troche.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...