Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Wykres z hamowni - Problemy z kolorowym silnikiem TD27T


hugh_h
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

u mnie od 3000 na obciążeniu 0,8 bara spadków żadnych nigdy nie zanotowałem, turbo stare do roboty, podkrecone.

Przy prze gazowaniach wskazówka stoi na 0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest jakaś wskazówka,

tak myślę że teraz jakoś za pompę wtryskową muszę się chyba zabierać...

 

.... a jak tam z tym adapterem do sprawdzenia wyprzedzenia czujnikiem ?


serwisówki potwierdzają ze wychodzi takie samo przełożenie jak w terrano, no chyba ze serwisówka swoje a samochód swoje bo jak miałem skrzynie na biurku to nie policzyłem zębów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przełożenia w mostach może i te same, ale w skrzyniach diabeł siedzi ;), ale w tym przypadku można pominąć, tylko silnik sie zmienił.

Najprościej włożyć tylni dyfer z T1 V6 i się przejechać, choć dla mnie nie jest to logiczne :)

 

3800RPM - coś koło tego moc spadała w ETI27, był to praktycznie koniec użytecznego zakresu obrotów na ON dla tego silnika.


Przy 120km/h jakie są obroty?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj nie pamiętam teraz, chyba więcej, a ja nie pisałem zaraz poczytam co ja tu wam wypisywałem,

 

jak pisałem wszystkie serwisówki angielskie niemieckie ruskie twierdza ze skrzynia jest ta sama most jest na pewno inny, po przeliczeniu średnicy opon wychodzi jak nominał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to sa niewielkie róznice

 

u mnie wychodzi koło 3500rpm na 120km/h

no i na V od 3000 ledwo idzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby był z kompem to wiadomo co.

Większej prędkości bym nie oczekiwał, pozostaje "ledwo idzie".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz co jak tak ponad 130 wyciągałem na 25 nawet raz do 140 ale to musiało być z górki i z wiatrem,

pomysł mam taki że się wybiorę na hamownie to nie będzie gdybania czy za słaby

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to obroty takie same, Ja nie wiem jak u mnie, bo nie mam gdzie się rozpędzić bardziej, ale właśnie od tych 3000 do 3500 rpm też "cięzko idzie". tylko, że u mnie turbo do zrobienia jest, bo olejem troche pluje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ma iść... zróbcie sobie te turbiny...

 

od mojej turbiny to się od .. naprawa kosztowała tyle co 10 dobrych win i na pewno winna nie jest :P bo teraz dmucha jak trza :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak chces to załątwie ci zniżki na hamownie w wołomine

może i ja wjade -sprwdze jak turbo ciągnie po manometrem

oczywiscie dla nissan forum też mogę załatwic zniżki ,

każdy kto chce sprawdzić sowój sprzęt pisać będe gadał

Edytowane przez siara74
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a to w Wołominie jakaś jest ?? zdziwienie :), chętnie ... ale żeby ze zniżka wyszło taniej bo już ceny w przedziale 100..300 znalazłem :P

natomiast miałem w planach podjechać do warsztatu który zajmuje się pompami i wtryskami i ma hamownie na stanie.


to dario mi pożyczył adapter do ustawiania pompy wtryskowej ... teraz pytanie czy gdzieś coś o tym pisaliśmy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za podpowiedzi ale na razie hamowania - chce dokładnie wiedzieć z czym walczę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś może trafił na wykres / charakterystykę tego silnika z hamowani ? ... żebym miał z czym porównać.


no to sprawy się mają tak ... trochę koni uciekło .. trzeba będzie szukać, gdzie sugestie mile widziane.

mhamownia140318.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popraw jesli sie mylę, nawet jak zwiększysz moc, szybciej już nie będzie jeździł -> w zasadzie większe kólka lub 4.325 z TII 3.0D.

Według mnie zbyt mała dawka paliwa - pompa ustawiona według książki, tylko silnik inny, kręć śrubką  :), elektroniczny Zexel lub Bosch będzie optymalny.

 

Przetestuj LPG, może spasuje.

Edytowane przez wojtus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ad. dario no kompresja była mierzona jest ok

ad. wojtuś .. pompa była w komplecie z silnikiem, to nie jest moja stara pompa z 25. jak nie szybciej jak tak, kucy brakuje a pomiar był na IV

 

- czyli pompa na stół i sprawdzić co tam daje ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak z ciekawości zapytam bo przeleciałem na szybko temat i nie widze, co z przepustnicą na dolocie może ona bruździ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm znaczy że zlikwidowana, zablokowana, unieszkodliwiona, bo na filmiku z pomiaru ciśnienia widze kruciec gdzie fabrykanci ją zamontowali stąd moje pytanie ale jak mówisz że jej nie ma to musze ci wierzyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest przerobiona na króciec do podłączenia miernika ciśnienia doładowania :P

post-27068-0-04959000-1395180816_thumb.jpg

post-27068-0-17712900-1395180884_thumb.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...