JACKO29 Opublikowano 19 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 Za to ja Was cupnę! Wracać mi zaraz do tematu! Dzisiaj stwierdziłem brak alarmu.Nie działa dioda na guziorze i próba otwarcia nie powoduje wzbudzenia.Zastanawiam się,czy to coś stało się samo od siebie,czy w trakcie wymiany drzwi w warsztacie coś pokombinowali? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 19 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 To ja zastanawiam się co Ty Jacenty za karambole miałeś, którymi nam się nie pochwaliłeś? Bo o wymianie drzwi pierwszy raz słyszę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 19 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 Jacenty już ma pół samochodu wymienione ale nic się nie chwali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
monika99 Opublikowano 19 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 To jest zwykly sposob na odmlodzenie wozidla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 19 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 To ja zastanawiam się co Ty Jacenty za karambole miałeś, którymi nam się nie pochwaliłeś? Bo o wymianie drzwi pierwszy raz słyszę. Jak to nie mówiłem??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elsebo Opublikowano 19 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 I tutaj zasieję ziarno niepewności A jednak... Właśnie wymieniłem swój 1,5 roczny AKU na gwarancji... Jak się okazało nie przeszedł testu - "Uszkodzony do wymiany". Kilka dni temu z dnia na dzień nie odpalił. Auto garażowane i jeżdżone kilka razy w tygodniu na dłuższych odcinakach a nie tylko w koło komina. W poprzednim QQ AKU wytrzymał 4-ry lata bez doładowania. Ciekawy efekt dawał S/S. Logikę diabli wzięli... niby powinien badać stan AKU.... taaa jeszcze go dobijał i wyłączał niepotrzebnie :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 19 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 Bo start-stop to same zło nie tylko dla akumulatora 1.5 roku pracy aku to żenujacy rekord. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elsebo Opublikowano 19 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 No cóż... Mam nadzieję, że nowy dłużej pociągnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 19 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 Jak to nie mówiłem??? Udowodnij wobec tego. Bo albo byłem wtedy na urlopie albo pisałeś gdzieś indziej albo może byłem nachlany. W każdym razie nie pamiętam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
monika99 Opublikowano 19 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 I tutaj zasieję ziarno niepewności A jednak... Właśnie wymieniłem swój 1,5 roczny AKU na gwarancji... Jak się okazało nie przeszedł testu - "Uszkodzony do wymiany". Kilka dni temu z dnia na dzień nie odpalił. Auto garażowane i jeżdżone kilka razy w tygodniu na dłuższych odcinakach a nie tylko w koło komina. W poprzednim QQ AKU wytrzymał 4-ry lata bez doładowania. Ciekawy efekt dawał S/S. Logikę diabli wzięli... niby powinien badać stan AKU.... taaa jeszcze go dobijał i wyłączał niepotrzebnie :/ Jeszcze dwa tygognie temu mialam renault lagune 2,2 dci 150 km, 10 lat stara, duzo w niej bylo zepsute, ale akumulator od nowosci kreci jak idiota, oddalam go w cene za QQ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 19 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 Udowodnij wobec tego. Bo albo byłem wtedy na urlopie albo pisałeś gdzieś indziej albo może byłem nachlany. W każdym razie nie pamiętam. Ze względu na podeszły wiek i amnezję... O czym ja miałem pisać??? A! Miałem przytarte tylne prawe drzwi dość mocno bo do blachy,lakiernikowi nie chciało się tego prostować,więc poprawił i drzwi nadawały się tylko do wymiany.Przy okazji poszedł też do wymiany tylny zderzak,listwa błotnika i listwy drzwi(plastikowe) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 19 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 No to my jak dziadki z Muppetów. Najważniejsze, że wyjaśniliśmy sobie w czym rzecz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 19 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 No cóż... Mam nadzieję, że nowy dłużej pociągnie. Jeśli będziesz załączał system start&stop to wątpię czy pociągnie dłużej jak poprzednik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elsebo Opublikowano 19 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 Spokojnie tylko mnie zaskoczył dziad... żeby dobić AKU... Dla mnie od początku był i będzie zbędny... Szkoda, że zamiast wyłącznika nie ma włącznika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 19 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 Ale u was akumulator jest ładowany tylko na wolnych obrotach tak??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tazor Opublikowano 19 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 Jeszcze dwa tygognie temu mialam renault lagune 2,2 dci 150 km, 10 lat stara, duzo w niej bylo zepsute, ale akumulator od nowosci kreci jak idiota, oddalam go w cene za QQ. W mojej Astrze 3 z 2006r oryginalny AKU wytrzymał 9 latek (bez żadnego ładowania). Czyżby AKU w QQ to naprawdę taki knot? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 19 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 W mojej Astrze 3 z 2006r oryginalny AKU wytrzymał 9 latek (bez żadnego ładowania). Czyżby AKU w QQ to naprawdę taki knot? Nie Aku knot tylko system ładowania jest Knotem! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 19 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 Ale u was akumulator jest ładowany tylko na wolnych obrotach tak??? A kto Ci tak powiedział??? Obserwowałem w systemie jak ładowanie pracuje inie zauważyłem tego o czym piszesz.Na wolnych ładował stale,na obrotach ,niezależnie czy niskich czy wysokich,raz załączał,raz wyłączał.Wyglądało to tak jak ładowanie pulsacyjne. Nie Aku knot tylko system ładowania jest Knotem! Tak może być,ale nie u wszystkich! Elektronika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elsebo Opublikowano 19 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 Wydaje mi się, że ładowanie jest non-stop przynajmniej do 3-3,5krpm. Jak hamujesz silnikiem to napięcie wzrasta. Akumulator miał wewn. zwarcie. Nie sądzę, że to alternator. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomi_St Opublikowano 21 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2015 A czy przed wymianą akumulatora działał Ci Start-Stop ? Bo obstawiam, że zwarcie to efekt permamentnego stanu niedoładowania akumuatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elsebo Opublikowano 21 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2015 Działał ale nie był przeze mnie wykorzystywany No może sporadycznie stając na skrzyżowaniu jak zapomniałem go wyłączyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
porter59 Opublikowano 21 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2015 Czy po wymianie akumulatora,nie tylko w nowym aucie ktoś sprawdza Wam napięcie ładowania alternatora? Ma to zasadniczy związek z żywotnością nowego akumulatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomi_St Opublikowano 21 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2015 Sprawdzają ale nie jest to takie oczywiste bo napięcie ładowania nie jest cały czas takie same. Komputer analizując sposób jazdy i obciążenie decyduje o tym czy w danym momencie można dołączyć alternator czy też nie. Serwis potwierdził, że tak jest - niemalże chwaląc się że to szczytowe osiągnięcie techniki. A tym że użytkownik będzie musiał wymieniać akumulator co 2 lata to już się nie martwią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
porter59 Opublikowano 21 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2015 Tyle,że sam komputer to już nie jest szczytowe osiągnięcie techniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 21 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2015 Na podstawie własnych obserwacji oraz "literatury" technicznej widzę, że te wszystkie nowe samochody z systemem "SS" skonstruowane są w ten sposób, że najefektywniej ładują akumulatory w czasie hamowania silnikiem. Wobec tego teraz wyciągnę daleko idące wnioski i stracę przychylność Edzia - pewnie jeździcie na luzie i dlatego Wam bateryjki siadają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.