Gość nismo Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 Dzwięk występuje podczas jazdy ,najczęsciej podczas skretu w lewo i najbardziej intensywnie słychac go podczas przyspieszania na zakręcie Wciśnięcie sprzęgła i cisza. Dino łozyska wy mieniłem w ciemno tak jak pisałem wcześniej i nic się nie zmienilo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 to nie szukaj w silniku tylko w sprzęgle i skrzyni może łożysko sprzęgła Dino łozyska wy mieniłem w ciemno tak jak pisałem wcześniej i nic się nie zmienilo. nie chodzi o łożyska w kołach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nismo Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 Może jakaś mikropora w kolektorze ssącym?Nie wiem sam już .Tonący brzytwy się chwyta ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 popsikaj samostartem lub plakiem to sprawdzisz, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skit Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 proponuje podnieść samochód na podnośniku, odpalić i zrobić symulowaną jazdę, może będzie od dołu lepiej to słychać. Na razie ja bym obstawiał łożysko mechanizmu różnicowego, albo po prostu rozsypujący się już mechanizm różnicowy. Pasują mi do tego wszystkie objawy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nismo Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 Dino też mi sie tak wydaje że to sprzegło lub jego osprzęt ale mechanicy po jezdzie próbnej twierdzą że to na stówe nie to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 ogólnie może być problem ze skrzynia a nei silnikiem @skit napisał podpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nismo Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 mechanizm różnicowy wymieniać w ciemno ? Dino użyłem do tego penetranta do sprawdzania i niby nic nie pokazało .Napewno zrobiłem to dobrze bo sie na tym znam. moze temperatura powoduje ze mikropora się rozszerza a na goracym nie sprawdzałem bo się nie da Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skit Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 nie no bez przesady, jeżeli to tylko jego łożysko to za pare stówek zrobisz całą naprawe. Wiem że masz uraz do mechaników ale i tk proponowałbym dalej wykonać diagnostykę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nismo Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 Skit wszystko fajnie tylkoże to słychac na zakręcie i pod obciażeniem a jak auto jest w powietrzu to jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skit Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 (edytowane) no to tym bardziej wskazuje to na łożysko, chociaż jest jeszcze jedna możliwość, mechanizm różnicowy nie pracuje przy jeździe na wprost, a tylko wtedy gdy koła mają różne prędkości, więc może być tak że przy podniesionym samochodzie i obracających się kołach jedno z nich zatrzymasz i nagle pojawi się ten dźwięk. edit: sam w garażu na podnośniku możesz też coś takiego zrobić Edytowane 15 Listopada 2015 przez skit Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nismo Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 Spróbuje zaraz i napisze co i jak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 Kol.poczytalem i widze ,ze zle opisujesz usterke ktora Cie niepokoi. Z poczatku to wszyscy odnieslismy wrazenie ze opis dotyczy stojacego a nie jadacego auta. Wiec uscislij to tak : uruchamiam stojace auto i co sie dzieje? Przed i po wcisnieciu sprzegla. Jade na wprost i co slysze, skrecam w lewo lub w prawo to ? Na razie wiemy , ze po skrecie w lewo jak prawa jest obciazona. Wiec usterka nie dotyczy pracy silnika tylko zespolu napedowego lub pompy wspomagania lub? Ido tego potrzebujemy twoj opis ale taki czy stuka cos , czy szurga sam okresl co slyszysz wtedy cos mozna logicznego podpowiedziec. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nismo Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 skit brak dzwieku .sory za błedy komp i klawiatura juz niedomaga bo w garazu caly czas Voyager1956 dzwiek przypomina mi połaczenie huku z tarciem metalu o metal przy skrecie w lewo jest słyszalny najmocniej.im ostrzejszy skret w lewo i wieksza intensywność przyspieszania w trakcie zakrętu tym dzwiek jest glosniejszy.wciskam sprzęgło i nawet jak zakręt jest ostry to na wcisnietym sprzegle jest cisza.Przy jezdzie na wprost tez czasami ten dzwiek sie odezwie ale jest to bardzo mało słyszalne wtedy.Jezeli akurat jest taki dzień ze słychac mocno ten dzwiek podczas skretu w lewo to az ludzie sie oglądaja a jak jest cisza to jest cisza.zaznaczam że ten dzwiek nigdy nie pojawił sie przy skrecie w prawo. Mam nadzieje że dobrze i jasno sie tera zwypowiedziałem.Przepraszam jezeli zamieszałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyller Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 A klocki, szczęki ,tarcze są ok? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skit Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 ok, to w takim wypadku do sprawdzenia, cała prawa strona: półoś z przegubami, piasta, zwrotnica, tarcza, osłona tarczy, zacisk hamulcowy i klocki (czy nie ocierają o próg na tarczy). Gdzieś masz luz, bądź nadmiernie zużyty jeden z elementów po tej stronie co powoduje że przy obciążeniu tego koła jakieś dwa elementy zaczynają się o siebie ocierać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nismo Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 Tylko dlaczego nie zawsze jest to słyszalne... Klocki tarcze zaciski nowe brembo wszystko działa i jest ok nic zużytego ani lunego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skit Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 szczerze to nie wiem, u siebie miałem właśnie podobny przypadek tylko z tylnym kołem. Zmieniłem tarcze i klocki z tyłu było wszystko ok, zrobiłem tak z 2k kilometrów. Potem wyszło jeszcze łożysko do wymiany z tyłu i po tym się zaczęło szorowanie przy obciążaniu tego koła na zakręcie. Nie pytaj mnie tylko co, bo tyle się do tego zabierałem że już samo przeszło i nawet tam nie zaglądałem jeszcze żeby zobaczyć co to było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 Czyli silnik eliminujemy z usterki i skupiamy sie na zespole napedowym z polosiami. Jezeli bylby to mechanizm roznicowy tj. wyszczerbil by sie tzw. satelita to przy skrecie efekt jest taki jakby ktos mlotkiem walil po polosce, jezeli wystepuje rytmiczne stukanie metaliczne przy przyspieszaniu na wprost to moze byc wyszczerbiony walek atakujacy w skrzyni biegow i optymistyczna wersja to przegob wewnetrzny lub podpierajace poloske lozysko sie rozsypuje ewentualnie pekniety koszyk w przegubie zewnetrznym prawym. Tu wystepuje tarcie metal o metal to sprawdz czy kolcki sie nie skonczyly i odchyl blache oslaniajaca tarcze hamulcowa. To tyle co moge podpowiedziec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nismo Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 Było by zajefajnie ale umnie samo nie przejdzie raczej bo z upływem czasu jest coraz gorzej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skit Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 Ale wiesz już gdzie grzebać, to że coś jest nowe nie znaczy że nie szwankuje. Rozbierz całą prawą stronę, odegnij trochę osłonę tarczy pooglądaj wszystko czy nie widać gdzieś właśnie śladów tarcia i poskładaj powoli i dokładnie, może pomoże a koszt żaden. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 Ostania mozliwosc, sprawdz czy kolo pasowe walu napedowego jest gorace , jest dwumasowe moze gume szlag trafil i przy skrecie pompa wspomagania obciaza to kolo i jak sie ono zerwie to ewentualnie tak moze byc - jednak tu powinno byc czuc smrod gumy a tego nie opisujesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nismo Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 szkoda że niemieszkam obok skierniewic... miało byc osobno nie mieszkam Koło pasowe sprawdzałem juz wczesnieji nie byo gorace. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 Ja mialem taka usterke , ze rosypal sie wewnetrzny przegub prawej polosi i zardzewialo lozysko ja podpierajace, efekt drgania powyzej 40 km/h i szurganie oraz niemozliwosc jazdy powyzej tej predkosci. Na forum ktos opisal jak zapiekl sie prawy przegub wewnetrzny - efekt podobny do twojego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nismo Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 do primery trzeba mieć anielską cierpliwość i kupę czasu i kasy.rozbierałem to wszystko już z mechanikiem.czyli teraz wg sugestii Voyagera 1956 bede rozbierał skrzynię i zobaczę ten wałek atakujący. A swoją drogą wałek atakujący może sie uszczerbić od zwykłego jeżdzenia czy muszą na niego działać jakieś potęzne siły.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.