voyager1956 Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 (edytowane) Zaraz zaraz nie tak szybko, najpierw trzeba sie upewnic, ze usterka jest po stronie skrzyni a nie po stronie polosi, przegobow, wywalic kase bez efektow to nie sztuka, sztuka jest wlasciwa diagnoza i to probujemy zrobic przy twojej wspolpracy. Edytowane 15 Listopada 2015 przez voyager1956 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nismo Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 I właśnie prawidłowej diagnozy nikt nie umie postawic ani aso ani inni mechanicy .Dlatego chodzę po omacku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 Moze z innej beczki, jak powstala ta niesprawnosc czy nie grzebales cos wczesniej przy samochodzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skit Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 Kolego nismo idź systematycznie do przodu drogą eliminacji. Zacznij najpierw sprawdzanie od rzeczy najprostszych a kończ na najbardziej skomplikowanych jak np skrzynia. Bo jak się złapiesz za wszystko na raz to nawet możesz nie wiedzieć co tak naprawdę pomogło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nismo Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 Nie grzebałem na poczatku myślałem że to nic poważnego bo tylko delikatnie było słychac ale z czasem było coraz głosniej i głosniej. Koła się kręcą lekko na podnośniku bez względu na to czy są skręcone czy proste... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 Nijak pasuje mi lozysko podpierajace prawa polos, efekt wozka po szynach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skit Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 tak tylko na podnośniku nie występują siły boczne które powodują odkształcenie i uginanie się elementów zawieszenia. To wszystko jest tak skonstruowane, że w niektórych przypadkach przesunięcie czegoś o milimetr, może powodować ocieranie się elementów o siebie (jak np jarzmo względem tarczy) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nismo Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 pod gumami przegubów czysto ,smar bez piachu O właśnie efekt wózka po szynach !!!! tak właśnie słysze! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 (edytowane) No to szukamy ktore lozysko,od strony wewnetrznej kola powinno byc widac zardzewialy pyl, pierwszy objaw zuzycia lozyska Edytowane 15 Listopada 2015 przez voyager1956 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nismo Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 Łożyska w kołach odpadają tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 (edytowane) Przeczytaj wyzej raczej podpadaja pod ta usterke, te po prawej stronie Edytowane 15 Listopada 2015 przez voyager1956 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nismo Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 łożysko w prawym kole jest nowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 (edytowane) Niedokrecenie sruby przegubu ( duza srodkowa nakretka )moze spowodowac tarcie przegubu o obudowe piasty. Klucz oczkowy 30-ka.Zlap za przegub i mocno poruszaj jak bedzie luz to wyczujesz. Edytowane 15 Listopada 2015 przez voyager1956 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nismo Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 śruba siedzi mocno i raczej niema szans na poluzowanie sie jej bo ma zabezpieczenie .próbowałem nasadowym przez dzwignie .siedzi mocno franca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 Podsumujmy co wiemy: - samochod uruchomiony na postoju nie daje podejrzanych odglosow - w czasie jazdy przy lewym skrecie a czasami na wprost slychac efekt wozka po szynach - wcisniecie sprzegla eliminuje ten halas Czy mamy jeszcze cos nieustalonego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nismo Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 wszystko się zgadza ale z naciskiem na to że jak skręcam w lewo to efekt wózka jest dużo bardziej intensywny niz przy jezdzie na wprost. tak jak juz wczesniej pisałem. kombinuje w ten sposób że jakby było cos zużyte to cały czas byłoby zle a tu jest czasami tak że wszystko jest ok i niema zadnego objawu.Nie wiem od czego to zalezy wszystko się zgadza ale z naciskiem na to że jak skręcam w lewo to efekt wózka jest dużo bardziej intensywny niz przy jezdzie na wprost. tak jak juz wczesniej pisałem. kombinuje w ten sposób że jakby było cos zużyte to cały czas byłoby zle a tu jest czasami tak że wszystko jest ok i niema zadnego objawu.Nie wiem od czego to zalezy Voyager 1956 dziekuje za to że poświęcasz mi swój czas. no i też tak jak już wcześniej pisałem dzwiek ten potęguje sie podczas przyspieszania na zakręcie np jazda na rondzie która jest zawsze w lewo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 Może nowe łożysko było wciśnięte w piastę, gdzie poprzednie łożysko się obróciło-obracało w piaście. Piasta jest wyrobiona-luźna i nie trzyma nowego łożyska tak jak trzeba? Przerabiałem to, lecz z lewym kołem. Kupiłem piastę używkę i wszystko było już oki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nismo Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 przed wymianą łożyska było dokładnie to samo więc odpada a poza tym jak wytłumaczyć to że po wciśnieciu sprzęgła jest błoga cisza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skit Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 to akurat może mieć związek, ale niekoniecznie, koła napędzane mają tendencję do schodzenia się do środka więc są inne siły działające na elementy, po wciśnięciu sprzęgła koło tylko się toczy a tym samym jego geometria się zmienia (ustawienie). Moim zdaniem powinieneś rozebrać tą prawą stronę i poszukać czy gdzieś nie ma śladów ocierania się elementów o siebie, przy tak wyraźnych odgłosach muszą gdzieś zostać ślady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nismo Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 Skit rozebrałem już to wszystko .Pisałem o tym wcześniej .Żadnych śladów tarcia . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 Zastanawia mnie wplyw wcisniecia sprzegla na ta usterke, gdyby bylo to lozysko kola to przy przy lewym skrecie nacisk na prawe lozysko nie zmienia sie i powinno buczec jednakowo z wcisnietym czy nie sprzegle.Stawiam na pewno na lozysko tylko ktore? Sprawdz to tak : podnies samochod tak by dwa kola byly w powietrzu i dobrze zabezpiecz, uruchom silnik, wrzuc dwojke , dodaj gazu tak na 2 tys obrotow, wylacz bieg i silnik, kola sie dalej kreca, powinno byc slychac lozysko albo przegubu zewnetrznego albo wewnetrznego bedacego na wyjsciu polosi ze skrzyni, do tego trzeba dwoch w tym jednego odwaznego tego co bedzie sluchal pod samochodem, inaczej sie nie dowiesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nismo Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 Biorę brata i sprawdzimy tak jak mówisz .za chwile dam znać co i jak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skit Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 a byłbyś w stanie nagrać nam ten dźwięk? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 Skit a Ty co myslisz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nismo Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 dwa lewarki ja w kanale brat w aucie żadnego dzwieku . pewnie dlatego że jest bez obciążenia dwa lewarki ja w kanale brat w aucie żadnego dzwieku . pewnie dlatego że jest bez obciążenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.