tomoakatomi Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 Rozważam od jakiegoś czasu zmienienie u siebie na coś takiego: https://conceptzperformance.com/Cart/description.php?II=14604 https://conceptzperformance.com/Cart/description.php?II=4756 Czy ktoś z was zakładał u siebie? Czytałem mnóstwo wypocin Ameryki - jedni są za, inni przeciw, z jednej strony super, z drugiej nie. Najczęściej ludzie zakładają u siebie 4.08, ja jednak zastanawiam się bardziej nad opcją 3.9 (dla niewtajemniczonych w serii jest 3.5) U mnie jak u mnie, ale sądzę, że wielu użytkowników tu na forum potrzebowało by takiego zestawu, by bardziej się cieszyć autem niż zamulaczem Powód dlaczego rozważam zmianę na krótsze biegi: ponieważ spadł mi moment u dołu auta i jedzie dobrze dopiero od wyższych obrotów - ale sorry doznania akustyczno/wizualne są ważniejsze niż petarda z 2tys obrotów dlatego sobie myślę, że szybciej będę w przedziale mocy, która u mnie kształtuje się na poziomie 315 w upalne dni -> 30-45 stopni (bez chłodzenia, tylko stała jazda) a ile jest w przedziale 10-25 nie wiem Dorzucam plik obrazujący temat porównujący 3.5 z 3.9 Zapraszam do dyskusji i chętnie posłucham osoby mające na ten temat pojęcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 Tomek a sa dłuższe niż dyfer 370z automat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 (edytowane) Krótkie biegi za***ista sprawa po miescie, w trasie strasznie meczy. W civic'u pamietam ze zapakowalem wlasnie skrzynie z fd powyzej 4ki i na tor jak i jazde po mieście od czasu do czasu zeby poupalac za***iscie ale na dłuższą mete mnie osobiście to męczyło a najbardziej jak puściłem sie w trasę i 100-120 to było maks to mozna bylo jechać tym autem żeby było jeszcze w miarę komfortowo i glowy nie ujebalo. Wiec jezeli auto jest 'only for fun' i nie ma perspektywy auto do jazdy na codzień i w trasy to jak najbardziej polecam. Jedyne co to musisz liczyć sie z większym spalaniem ale akurat chyba to najmniej istotna rzecz w Twoim przypadku Edytowane 6 Stycznia 2016 przez Bydle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomoakatomi Opublikowano 6 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 Tomek a sa dłuższe niż dyfer 370z automat. tzn tak są ogólnie z tego co ja patrzyłem 3.69, 3.9, 4.08, 4.36 a ogólnie występuje chyba gdzieś 3.3, czyli dłuższe niż w serii - o to Ci chodzi? nie wiem Krzysiek jaki jest dokładnie 370 automat - ciężko mi się odnieść do tego a jak sądzicie, czy warto coś takiego sobie instalować? Kuba mówił wczoraj, że ma 3.7 u siebie i fajnie mu się przyspiesza w 370 jest 3.69 także, żeby zrobić dłuższe trzeba zmniejszyć i zrobić jak w 350, czyli jak masz teraz, a jak jest w automacie? nie wiem, inaczej? rozumiem, że chcesz mieć więcej czasu na zmianę biegów ? >>w automacie chyba jest 3.3 ale głowy nie dam<< - jeśli tak to nie znalazłem mniej jak 3.3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 (edytowane) Kuba zakłada do turbo maszyn długie dyfry z 370 automata ale i tak sa za krótkie można by było jeszcze dłuższy dac automat ma 3:7 właśnie przy odcince na chyba na 7800 jest jakieś 120 na 2 biegu. Mam teraz dyfer z 370 automatu i spora różnica do mojej byłej serii , a miałem zwykły ze szperą od revup Edytowane 6 Stycznia 2016 przez jakub350 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomoakatomi Opublikowano 6 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 to jeśli masz 3.7 to na co chcesz zmienić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 A jaki dyfer jest w końcu w 350z w automacie? Bo nie ukrywam że jezeli 3.3 to chetnie bym zamienił na taki np 3.69. Tomek albo Krzysiu macie jakies info konkretne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 musisz pokręcic wałem z podniesioną d*pą i zaznaczasz na wale markerem kreske i pukt pomiaru i tak samo na przegubie no i kręcisz wałem i liczysz na jeden obr.wału ile masz obrotów koła to jeśli masz 3.7 to na co chcesz zmienić ? no na dłuższy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomoakatomi Opublikowano 6 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 no na dłuższy to na jaki chciałbyś zmienić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
35zdawid1 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 (edytowane) Z tego co mówił Kuba to najdłuższy jest z 350z w automacie 3.3 i chyba ten poleca do turbo ja taki miałem później zmieniłem na 3.5 z 350z w manualu a najkrótszy jest w 370z 3.7 i wydaje mi sie ze z AT. Tomek do jazdy na codzień poleciłbym Ci 3.7 to jest ok 6% czyli na 2 przy odcieciu gdy masz na swoim 3.5 110 km/h na 3.7- ok 103km/h. 3.9-ok 97km/h 4.08-ok 91km/h Edytowane 6 Stycznia 2016 przez 35zdawid1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomoakatomi Opublikowano 6 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 jakie obroty maxymalne (odcięcie) uwzględniłeś Dawid przy tych prędkościach ? ja mam odcięcie na 8000 i tak sobie myślę, że nadal dobrze wypada 3.9 bo 4.08 coś słabe prędkości trochę bez sensu, że Krzysiek masz krótszy niż miałeś 3.5 a chcesz 3.3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
35zdawid1 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 8000rpm to grubo;) Tak chodziło mi o odcięcie czy jest na 7000 czy 8000 prędkość jazdy przy tych samych obrotach po zmianie o jeden typ przełożenia wzrasta lub spada o ok 6% dla mnie przydałby sie ten 4.08 Na 3.9 napewno zdecydowanie byłby u Ciebie zrywniejszy jedynym minusem są wyższe obroty w trasie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomoakatomi Opublikowano 6 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 w automacie 4.08 to będzie jak szalony biegi zmieniać, chyba pora pomyśleć o jakieś modyfikacji skrzyni by nadążyła w opisach jest, że 3.9 powoduje wzrost o 12% (czyli 10 ) a 4.08 o 15% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 (edytowane) jakie obroty maxymalne (odcięcie) uwzględniłeś Dawid przy tych prędkościach ? ja mam odcięcie na 8000 i tak sobie myślę, że nadal dobrze wypada 3.9 bo 4.08 coś słabe prędkości trochę bez sensu, że Krzysiek masz krótszy niż miałeś 3.5 a chcesz 3.3 Ja mam dłuższy miałem 3 - 5 a mam 3 - 7 - obroty wału względem kół Edytowane 6 Stycznia 2016 przez jakub350 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 Daiwd a Ty po zmianie duza roznice odczules? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomoakatomi Opublikowano 6 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 Jon Parham z Z1 mówi, że 3.9 jest korzystniejszy na autostradach, czyli wydaje mi się w drodze przemyśleń, że jest to złoty środek, by nie było za szybko i jeździć z fajnymi prędkościami, a nie machać szybciej jak automat tutaj na filmiku tańczy HR jak szalony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
35zdawid1 Opublikowano 7 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 Daiwd a Ty po zmianie duza roznice odczules?Auto nieco zrywniejsze jest ale jak masz zmieniać to na ten 3.7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 7 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 A poprawily sie osiagi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 7 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 Na miasto fabryczne 3.5 jest moim zdaniem za krótkie do spokojnej jazdy... Np. Mojemu Tacie co parę latek już ma zaleciłem mu żeby jeździł po mieście tylko na nieparzystych biegach - wtedy nie szarpie i można wygodnie i płynnie sobie zamulać, kręcąc silnik właśnie do 2500. Na jeszcze krótszym dyfrze to już w ogóle będzie dramat i szarpanina, każda zmiana biegów będzie z kopniakiem takim, bo w silniku za mało spadną obroty i trzeba będize je wyhamowywać po przez puszczenie sprzęgła. Wszyscy wiemy że jesteś mega zamulaczem i rzadko kiedy przekraczasz 50km/h i 1500obr.min więc żeby przyjemniej i płynniej ci się jeździło to lepiej by było zapodać dłuższy dyfer np. z Automata 3.3 - fajny jest bo przy 100km/h (czyli maks ile rozwija twoja zetka) będziesz mieć w granicach 2100obr.min !! Będzie Ci mniej palić i płynniej śmigać ci się będzie Ps. AUTOMAT 350/370Z 3.3 MANUAL 350Z 3.5 MANUAL 370Z 3.7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 7 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 Kuba a jaki dyfer do automata bys polecil zeby poprawic dynamike i osiagi no i zeby na torze fajnie to jechalo ale biorac pod uwage ze auto jest uzywane na codzien...no prawie na codzien. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomoakatomi Opublikowano 7 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 bardzo dziękuję Kuba za wymijającą odpowiedź - jak byś nie był modem to bym Ci edytował posta a tak poważnie to co powiesz na 3.9 ? u Michała na pewno jak ma 3.3 to 3.7 to minimum, ale tak jak mówię - by była frajda na 100% to 3.9 spowoduje uśmiech na twarzy, tylko bym się zastanowił nad dodaniem łopatek dla większej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 7 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 Lopatki beda na 100% Bez tego to cala ta moja zabawa w przerobke skrzyni nie miala by sensu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 7 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 3.5 są tanie i będziesz czół różnice 5% krótszy jest i zdecydowanie lepiej ruszać na nim będzie się z miejsca (Automat ma bardzo długą jedynkę) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 7 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 A na 3.7 bedzie sie jeszcze w miare przyjemnie jezdzilo zarowno po miescie jak i w trasie? Czy to juz z lekka przegiecie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomoakatomi Opublikowano 7 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 eee tam jakie przegięcie, jak 3.9 musisz zrobić, żeby latał jak szatan skoro jest automat i będą łopatki to start z 1 i przewachlowanie 2-3 biegów do góry i jazda spokojna to żaden problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.