Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Final drive gears 3.9, 4.08


tomoakatomi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Na dyfrze 3.7 to już będzie o 10% krótsze przłożenie.

Więc jak teraz miałeś 3000obr.min i 130km/h w trasie to będziesz przy tych samych obrotach jechał 117km/h...

 

Ps. Bydle zamień się z Tomoakatomi na dyfry i już. Jemu będzie się lepiej płynniej zamulało w mieście a ty sprawdzisz czy te 5% krótszy będzie Ci odpowiadał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciągle dobra prędkość :) w focusie mamy podobnie i jedzie się dobrze


PS Kuba dostaje pierwsze ostrzeżenie za złośliwość  :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat bardzo często jeżdżę w trasy i po autostradach, dla ścisłości zraz do dwóch w tygodniu jadę gdzieś w polske więc trochę to jest.

 

Kuba a ty miałbyś jakieś sensowne dyfry na sprzedaż?

Tak w ogóle to musimy się umówić na przegląd mojego auta i pare rzeczy bym chciał żebyś mi zrobił ;)

Ps Tomek nie ma co sie obrażać bo po części chyba Kuba ma racje, Ty raczej szybko i dynamicznie nie jezdzisz tym autem;) bez stresu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A na 3.7 bedzie sie jeszcze w miare przyjemnie jezdzilo zarowno po miescie jak i w trasie? Czy to juz z lekka przegiecie?

Ja bym do AT zapakował 3.7 ale jedyną trasa w mojej zetce jest dojazd na tor więc 4.08 najbardziej by się u mnie sprawdził.

Skoro robisz często autostradę to rozważ 3.5

Edytowane przez 35zdawid1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Tu jest odpowiedź czy warto, zapodać krótsze przełożenie, Nismo 2009 + przełożenie głowne zamiast 3.5 to 4,08:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Założył już ktoś lub planuje 3.9 lub 4.08?

Ja się zastanawiam czy w przyszłym roku tego nie zrobić ale muszę jeszcze więcej torów potestować. Na Poznaniu zdecydowanie w HR brakuje momentu na niektórych trójkowych zakrętach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3.7 glowne i opony o profilu o 10 nizszym jak seria i też jest lala !!

Ja to bym do siebie szpere jakąś męska zapodal, niedawno miałem okazje stroic 350z biturbo z Czech i powiedzieli ze to najlepszy mod do zetki !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się. W Stanach też tak piszą. To jest to co zbliża to auto do M3 i 911 najbardziej,

Ja już mam OS Giken 1.5 i pewnie u Ciebie z tym zawitam ale chyba na przyszły rok to zostawię... tak czy tak, muszę się do tego czasu zastanowić czy nie wrzucić 3.9 lub 4.08 żeby już dwa razy tego nie rozbierać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ba twoim miejscu zapodałbym 4.08 masz HRa i jak zakręcisz go do 8000 rpm to będzie ok

Edytowane przez 35zdawid1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak autem na codzień smigasz to maks 3.9 !!

Skrocisz przełożenie główne tym samym o 10%

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 lat później...

Odświeżę temat, też chcę wrzucić przelozenie 4.08 pytanie tylko gdzie je można kupić 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...