Bydle Opublikowano 7 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 A jak z jazda w trasie na autostradzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomoakatomi Opublikowano 7 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 będziesz jechać na ostatnim biegu i tyle - ile razy autostrade zaliczysz w roku ? chyba nie dużo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 7 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 Na dyfrze 3.7 to już będzie o 10% krótsze przłożenie. Więc jak teraz miałeś 3000obr.min i 130km/h w trasie to będziesz przy tych samych obrotach jechał 117km/h... Ps. Bydle zamień się z Tomoakatomi na dyfry i już. Jemu będzie się lepiej płynniej zamulało w mieście a ty sprawdzisz czy te 5% krótszy będzie Ci odpowiadał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomoakatomi Opublikowano 7 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 ciągle dobra prędkość w focusie mamy podobnie i jedzie się dobrze PS Kuba dostaje pierwsze ostrzeżenie za złośliwość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 7 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 Akurat bardzo często jeżdżę w trasy i po autostradach, dla ścisłości zraz do dwóch w tygodniu jadę gdzieś w polske więc trochę to jest. Kuba a ty miałbyś jakieś sensowne dyfry na sprzedaż? Tak w ogóle to musimy się umówić na przegląd mojego auta i pare rzeczy bym chciał żebyś mi zrobił Ps Tomek nie ma co sie obrażać bo po części chyba Kuba ma racje, Ty raczej szybko i dynamicznie nie jezdzisz tym autem;) bez stresu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomoakatomi Opublikowano 7 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 chcieć skorzystać, a nie móc to co innego niż móc, a nie chcieć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 7 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 Rozumiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
35zdawid1 Opublikowano 7 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 (edytowane) A na 3.7 bedzie sie jeszcze w miare przyjemnie jezdzilo zarowno po miescie jak i w trasie? Czy to juz z lekka przegiecie?Ja bym do AT zapakował 3.7 ale jedyną trasa w mojej zetce jest dojazd na tor więc 4.08 najbardziej by się u mnie sprawdził.Skoro robisz często autostradę to rozważ 3.5 Edytowane 7 Stycznia 2016 przez 35zdawid1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2016 Tu jest odpowiedź czy warto, zapodać krótsze przełożenie, Nismo 2009 + przełożenie głowne zamiast 3.5 to 4,08: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 26 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2016 Założył już ktoś lub planuje 3.9 lub 4.08? Ja się zastanawiam czy w przyszłym roku tego nie zrobić ale muszę jeszcze więcej torów potestować. Na Poznaniu zdecydowanie w HR brakuje momentu na niektórych trójkowych zakrętach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2016 3.7 glowne i opony o profilu o 10 nizszym jak seria i też jest lala !! Ja to bym do siebie szpere jakąś męska zapodal, niedawno miałem okazje stroic 350z biturbo z Czech i powiedzieli ze to najlepszy mod do zetki !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 27 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2016 Zgadza się. W Stanach też tak piszą. To jest to co zbliża to auto do M3 i 911 najbardziej, Ja już mam OS Giken 1.5 i pewnie u Ciebie z tym zawitam ale chyba na przyszły rok to zostawię... tak czy tak, muszę się do tego czasu zastanowić czy nie wrzucić 3.9 lub 4.08 żeby już dwa razy tego nie rozbierać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
35zdawid1 Opublikowano 27 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2016 (edytowane) Ja ba twoim miejscu zapodałbym 4.08 masz HRa i jak zakręcisz go do 8000 rpm to będzie ok Edytowane 27 Lipca 2016 przez 35zdawid1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 28 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2016 Jak autem na codzień smigasz to maks 3.9 !! Skrocisz przełożenie główne tym samym o 10% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batman Opublikowano 28 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2016 ja mam dyfer z 370 w HR, różnica jest odczuwalna, ale oczywiście wolałbym 3.9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny19 Opublikowano 9 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2022 Odświeżę temat, też chcę wrzucić przelozenie 4.08 pytanie tylko gdzie je można kupić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.