kaktuss_ML Opublikowano 12 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 Sie zobaczy ;-) Zawsze bedzie malo, ale na ćwirtki mam ochote pojezdzic... Kuba jeszcze dyfer chce mi zmienić na dluzszy... Az sie boje co jeszcze wymysli, ale co... Albo grubo albo d*pa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 12 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 Jak będziesz szedł w takim tempie to za 2 lata opierdolisz corvette z vtg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 12 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 Hehe, ona ma 1500KM... Gdzies granica musi byc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 12 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 1650 4,5 sekundy do 200 No ale może z Cudnym się zlapiecie na cwiartke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 13 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 (edytowane) Szybciej z nim mozna próbować...Najpierw zakuc motor, pozniej bedziemy myslec... No to teraz wasze opinie co do kierki, jaka widzicie? Mam na to znalezionego wykonawcę, generalnie mam już upatrzony wzór, ale dawajcie Wasze zdanie: Edytowane 13 Marca 2016 przez kaktuss_ML Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 Dawaj adres do wysyłki -smsem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 14 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 Hej, nie wysyłaj, przy kuciu się założy jak zderzak będzie zdjęty, chyba ze zawala Ci miejsca ;-) A to widzisz, w paczuszce nie jedna (wałeczki) a dwie rzeczy dla mnie były ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 Nie ma co tracić czasu budujemy kuty piec dla Kaktusa - za baze posłuży mój seryjny Rev Upik który dzielnie i bezawaryjnie napędzał Rudą w sezonie 2015: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 15 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 No i sie dzieje... ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 15 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 A co z Twoim silnikiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 Mam przecież teraz Rev Upa 4,06 pojemnosci z 372 Koniami - oj nie zaglądało się do mojego tematu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 15 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 Wstawimy do Clio mojej zonki, mówi że 1,2L troche dla niej malo ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 15 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 1,2 litra to diabeł nie nie no wiem ze masz 372 kunie czytałem ale pytam czemu wstawiacie silnik Twój a nie kuje cie oryginalny Mariusza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 15 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 A tak serio sam slupek tylko podmieniamy na zakuty, reszta osprzetu zostaje moja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 15 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 A w renault to ja już jednego swappa robiłem i szczerze nie polecam tuningu francuskich aut Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 15 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 Kurde, ale turbine jej wstawie, teraz ma 75kunia... Chcialbym ten 4.06, i do tego zestaw turbo. To by bylo polaczenie... Ciekawe co by z tego wyszlo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 odprężyć by go trzeba. w Twoim przypadku głównym wyznacznikiem mocy jest turbina. Wiekszy silnik to w zasadzie tylko mniejsza turbo dziura... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 16 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 Ale wiesz ze to bylo tylko czysto teoretyczne pytanie B-) Nic juz nie kombinuje, kuj zwyklego RevUpa...co by do kosztów GTRa sie nie zbliżyć ;-) Kuba, rozpoznaj temat tej kontroli trakcji, jarek1111 w swoim temacie opisuje pod koniec. Dobra kasa za to, a życie może uratować hahahaha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 16 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 fajnie pewnie bedzie sie napędzał, ale robota troche od du...y strony najpierw soft a kilka tygodni później odgrzebywanie kotleta...niby tylko strojenie pójdzie `do kosza`, bo reszta już jest ale mimo wszystko... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 16 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 No troche tak, ale mial spokojnie latac przez jakis czas, a z czasem w miare apetytu na moc zakucie. W efekcie za mocny setup zostal zalozony i przez to nalezalo jakos chronic silnik. Zeby nie przeladowala turbina na wyzszych biegach odcinka ustawiona zostala na 5500 i nie nadazam zmieniac biegow, wiec decyzja o kuciu padla duzo wcześniej. Pozatym gdybym najpierw zakul moze szczypalbym sie na zesta rozszerzony turbo, a tak doj**alismy maxa, a teraz poprostu musze dalej zadzialac i dzieki temu będzie tlusto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 Łepki oddane już na robotę Poza standardową obróbka wlecą twardsze sprężyny zaworowe BC oraz uszczelniacze zaworowe Supertech Ps. Blok już wzmocniony - pospawany, czekam na szlifa pod nadwymiarokwe kute tłoki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 22 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 A waleczki? Juz są moje? Bo te to revapowe chyba, co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 Tak te to RevUpowe pedałki na fotce... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 22 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 To kiedy wstawiam do Ciebie na warsztat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 Jeździj narazie kastratem, myślę że ok 2 tygodnie się zejdzie jeszcze... Wał po świętach daję na wyważanie pod kuciznę - na to najdłużej się czeka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.