Marceli Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Witam, miesiąc temu kupiłem Almerę n16 z 2000r 1.8 Z instalacją sekwencyjną Lpg Sirocco reduktor KME, wtryski matrix, Dodam, że nie mam dużej wiedzy na temat mechaniki samochodowej. Gaz wyregulowałem i jest w porządku poza tym, że przełącza się na LPG dopiero po przejechaniu 5 km (temperatura -5 stopni). a ustawiony na przełączenie 30 stopni. Jednak niepokoi mnie również spalanie benzyny.Dwa tygodnie jazdy i auto spaliło benzyny ok 20 l. Odpalane 2 razy dziennie.Trzy długie trasy 250 km, poza tym po mieście. Filtry gazu i powietrza wymienione. Mam też problem z odpalaniem po ostygnięciu silnika i zgaszeniu go na lpg. Jeśli przejadę te 2 km i zgaszę go zanim przełączy się na Lpg wtedy rano odpala od strzała. Proszę o ewentualne sugestię. Dziękuje pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 reduktor popuszcza gaz w układ lub matrixy puszczają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marceli Opublikowano 25 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 A tak zwany plus po stacyjce? po zgaszeniu silnika i wyciągnięciu kluczyka kontrolki od gazu jeszcze przez chwilę się palą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 też ma wpływ trzeba zmienić, podpiąć pod + od wtrysków PB bo pewnie podpięte pod + od cewki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marceli Opublikowano 25 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 A co do spalania tej benzyny, od czego mam zacząć żeby dowiedzieć co się dzieje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 od wyjęcia bezpiecznika od pompy i sprawdzenia, czy nadal auto jedzie normalnie, może się wspomaga PB podczas jazdy, poza tym 5km przy 30st to strasznie dużo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marceli Opublikowano 25 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Czyli czeka mnie ponowna wizyta u gazownika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Gaz wyregulowałem i jest w porządku ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marceli Opublikowano 15 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 Z tym podłączeniem sobie sam nie poradzę. Jakieś inne sugestie co do spalania benzyny? nie wiem co robić.. Miałem stłuczkę. Niestety ktoś wjechał na mnie z tyłu. Auto w naprawie miesiąc. Zauważyłem kolejny problem. Gaszę silnik, kontrolki gasną, przekręcam kluczyk do zapłonu zapalają się, wtedy przekręcam z powrotem i wyciągam kluczyk, a kontrolki dalej się pala przez ok.10 sek. Ktoś ma jakiś pomysł? czy to wpływa na moje problemy z odpalaniem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 15 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 czy to wpływa na moje problemy z odpalaniem? może wpływać + prawdopodobnie podłączony pod + od cewki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marceli Opublikowano 15 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 może wpływać + prawdopodobnie podłączony pod + od cewki Udam się do elektryka i napiszę co wyszło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 15 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 Udam się do elektryka i napiszę co wyszło. może lepiej do gazmena Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marceli Opublikowano 24 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 Wizyta u elektromechanika kosztowała mnie 150 zł. Mówił ogólnie o usterce w układzie elektrycznym.Podobno jakieś dziwne obejście podłączone było. sprawdziłem auto na miejscu wszystkie kontrolki gasną wraz z przekręceniem kluczyka do zgaszenia auta(sterownik od gazu również odrazu gaśnie. włączam zapłon i znowu gaszę, gasną czyli niby naprawione. Dojechałem do domu ok 2 km. zgasiłem auto. próbuje odpalic odpala i odrazu gaśnie i tak za kazdym razem. potrzymałem trochę na gazie to silnik pracuje ale jakies niskie obroty ok 700 (zawsze było 800). Mówi że silnik krokowy. Nie wiem co dalej robić. Co z tym moim autem jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 24 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 zapłaciłeś to pojedź z reklamacją Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marceli Opublikowano 24 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 Bylem z reklamacją. Mówi, że to zbieg okoliczności i ta usterka nie wiąże się z jego ingerencją w układ elektryczny. Tłumaczył, że poprzedni właściciel samochodu miał linkę od gazu skręcana tak żeby była napięta i w ten sposób samochód trzymał obroty..a teraz on zrobił ją luźno tak jak powinna być. Ale cos nie dochodzi do krańcówki.( nie rozumiem dokładnie). Mówi, że to wina przepustnicy, oraz że może ją wymontować i przeczyścić co będzie kosztowało 150 zł, i wtedy sprawdzi tez czy silniczek krokowy działa poprawnie, Co wy na to. doradźcie coś proszę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
massay Opublikowano 24 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 Nie masz w okolicy innych zaufanych serwisów? Ten sprawia wrażenie, jakby chciał tylko od Ciebie wyciągnąć tylko pieniądze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marceli Opublikowano 29 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Udam się do kogoś innego. Pojeździłem trochę tylko na benzynie problemy z odpalaniem zniknęły ale dalej obroty wariują np przy zmianie biegów. Wróciłem z powrotem na gaz i od nowa problem z odpaleniem po dłuższym postoju. CO ROBIĆ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Tak jak pisał Dino wtryskiwacze lub reduktor do wymiany . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marceli Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 A co z tymi obrotami? Czy czyszczenie przepustnicy i silniczka coś da? Jeżdżę na benzynie spalanie 15l/100 w mieście. O co tu chodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 sprawdź lambadę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marceli Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Sprawdzona jest ok. Było podłączenie pod komputer i jest wporzadku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diablo75 Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 jak nie sonda lambda to leją wtryski sprawdz wtryski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marceli Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Jak sprawdzić wtryski? No i mój problem z tymi obrotami który opisałem wyżej. To też? Do tego doszło strzelanie z rury przy schodzeniu z obrotów(gdy puszczę pedał gazu) Ktoś pomoże? Listwa wtryskowa gazu wymieniona.Problem z odpalaniem po postoju (ok. 4 godziny) pozostał. ;/ Co dalej? Do tego zablokował mi się bagażnik.udało mi się go otworzyć od środka a dziś problem powrócił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2016 + zmieniony??? sprawdź wężyk podciśnienia od reduktora po zgaszeniu włożyć do szklanki z wodą i zobaczyć, czy lecą bąble to samo warto zrobić z wtryskiwaczami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marceli Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 a wiec wtryski wymienione niepotrzebnie. wina była w parowniku jakiś tłoczek. teraz już odpala. pozostaje kwestia spalania na benzynie i falowania obrotów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.