Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Duże spalanie benzyny, podczas jazdy na Lpg i problem z odpaleniem po nocy


Marceli
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, miesiąc temu kupiłem Almerę n16  z 2000r 1.8 

Z instalacją sekwencyjną Lpg Sirocco reduktor KME, wtryski matrix, Dodam, że nie mam dużej wiedzy na temat mechaniki samochodowej. Gaz wyregulowałem i jest w porządku poza tym, że przełącza się na LPG dopiero po przejechaniu 5 km (temperatura -5 stopni). a ustawiony na przełączenie 30 stopni.

Jednak niepokoi mnie również spalanie benzyny.Dwa tygodnie jazdy i auto spaliło benzyny ok 20 l. Odpalane 2 razy dziennie.Trzy długie trasy 250 km, poza tym po mieście.

Filtry gazu i powietrza wymienione.

Mam też problem z odpalaniem po ostygnięciu silnika i zgaszeniu go na lpg. Jeśli przejadę te 2 km i zgaszę go zanim przełączy się na Lpg wtedy rano odpala od strzała.

Proszę o ewentualne sugestię.

Dziękuje pozdrawiam.

 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak zwany plus po stacyjce? po zgaszeniu silnika i wyciągnięciu kluczyka kontrolki od gazu jeszcze przez chwilę się palą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też ma wpływ trzeba zmienić, podpiąć pod + od wtrysków PB bo pewnie podpięte pod + od cewki 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od wyjęcia bezpiecznika od pompy i sprawdzenia, czy nadal auto jedzie normalnie, może się wspomaga PB podczas jazdy, poza tym 5km przy 30st to strasznie dużo 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Z tym podłączeniem sobie sam nie poradzę.

Jakieś inne sugestie co do spalania benzyny? nie wiem co robić..

Miałem stłuczkę. Niestety ktoś wjechał na mnie z tyłu. Auto w naprawie miesiąc. Zauważyłem kolejny problem. Gaszę silnik, kontrolki gasną, przekręcam kluczyk do zapłonu zapalają się, wtedy przekręcam z powrotem i wyciągam kluczyk, a kontrolki dalej się pala przez ok.10 sek. Ktoś ma jakiś pomysł? czy to wpływa na moje problemy z odpalaniem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 czy to wpływa na moje problemy z odpalaniem?

 

może wpływać + prawdopodobnie podłączony pod + od cewki 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może wpływać + prawdopodobnie podłączony pod + od cewki 

Udam się do elektryka i napiszę co wyszło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udam się do elektryka i napiszę co wyszło.

może lepiej do gazmena :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wizyta u elektromechanika kosztowała mnie 150 zł. Mówił  ogólnie o usterce w układzie elektrycznym.Podobno jakieś dziwne obejście podłączone było. sprawdziłem auto na miejscu wszystkie kontrolki gasną wraz z przekręceniem kluczyka do zgaszenia auta(sterownik od gazu również odrazu gaśnie. włączam zapłon i znowu gaszę, gasną czyli niby naprawione. Dojechałem do domu ok 2 km. zgasiłem auto. próbuje odpalic odpala i odrazu gaśnie i tak za kazdym razem. potrzymałem trochę na gazie to silnik pracuje ale jakies niskie obroty ok 700 (zawsze było 800). 


Mówi że silnik krokowy. Nie wiem co dalej robić. Co z tym moim autem jest? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bylem z reklamacją. Mówi, że to zbieg okoliczności i ta usterka nie wiąże się z jego ingerencją w układ elektryczny. Tłumaczył, że poprzedni właściciel samochodu miał linkę od gazu skręcana tak żeby była napięta i w ten sposób samochód trzymał obroty..a teraz on zrobił ją luźno tak jak powinna być. Ale cos nie dochodzi do krańcówki.( nie rozumiem dokładnie). Mówi, że to wina przepustnicy, oraz że może ją wymontować i przeczyścić co będzie kosztowało 150 zł, i wtedy sprawdzi tez czy silniczek krokowy działa poprawnie, Co wy na to. doradźcie coś proszę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie masz w okolicy innych zaufanych serwisów? Ten sprawia wrażenie, jakby chciał tylko od Ciebie wyciągnąć tylko pieniądze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udam się do kogoś innego. Pojeździłem trochę tylko na benzynie problemy z odpalaniem zniknęły ale dalej obroty wariują np przy zmianie biegów.

Wróciłem z powrotem na gaz i od nowa problem z odpaleniem po dłuższym postoju.


CO ROBIĆ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co z tymi obrotami? Czy czyszczenie przepustnicy i silniczka coś da?


Jeżdżę na benzynie spalanie 15l/100 w mieście. O co tu chodzi?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jak sprawdzić wtryski? 

No i mój problem z tymi obrotami który opisałem wyżej. To też?


Do tego doszło strzelanie z rury przy schodzeniu z obrotów(gdy puszczę pedał gazu)


Ktoś pomoże?


Listwa wtryskowa gazu wymieniona.Problem z odpalaniem po postoju (ok. 4 godziny) pozostał. ;/

Co dalej?

Do tego zablokował mi się bagażnik.udało mi się go otworzyć od środka a dziś problem powrócił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

+ zmieniony??? sprawdź wężyk podciśnienia od reduktora po zgaszeniu włożyć do szklanki z wodą i zobaczyć, czy lecą bąble to samo warto zrobić z wtryskiwaczami 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wiec wtryski wymienione niepotrzebnie. wina była w parowniku jakiś tłoczek. teraz już odpala. pozostaje kwestia spalania na benzynie i falowania obrotów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...