manix Opublikowano 28 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2017 To nie tak, zobaczcie po ilu metrach auta zatrzymywały się kiedyś, a po ilu teraz. Są zupełnie inne materiały (miękkie) i tu jest przyczyna. Ale powstaje off topic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grika Opublikowano 28 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2017 Tylko ze teraz producenci SPECJALNIE obniżają jakosc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juras2017 Opublikowano 30 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2017 Nie we wszystkim obnizaja te jakosc. Slyszalem ze niekotrzy narzekaja np. na to, ze kiedys blachy byly takie mocne ze mozna bylo w male drzewo walnoc i nic a teraz ... - a teraz jest strefa zgniotu zby zamortyzowac i dodatkowo postarac sie oszzedzic pieszego- czy to jest pogorszenie jakosci? odpowiedzcie Sobie sami. Pewnie jest wiele takich porownan, choc i na jakosci zapewne wiele tez stracilo bo konsumpcjonizm ... a to juz sami wymuszamy takie zachowania producentow nie tylko aut. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 30 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2017 No i kiedyś wiele aut rdzewiało już w folderach, teraz jednak to wyjątki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr S. Opublikowano 13 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2017 witam. wymienili mi akumulator 4 dni przed końcem gwarancji ( był problem z rozruchem silnika ) wiedział kiedy się zepsuć - jak się dowiedziałem przedłużona gwarancja tego nie obejmuje. czy ktoś miał taką wymianę ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jano2d Opublikowano 13 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2017 dużo osób miało ja też pół roku temu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilk53 Opublikowano 13 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2017 Mój FIAMM ma prawie dwa lata i powoli się kończy.... Liczę na wymianę na początku przyszłego roku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 13 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2017 Nie liczyłbym,tylko jak wiesz że się kończy to goń serwis niech wymieniają,bo jak nie to się kiedy obudzisz na lawecie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilk53 Opublikowano 13 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2017 Prostownik CTEK czyni cuda, jak go podłączę co dwa tygodnie . Aktualnie nie mam czasu wybrać się do serwisu. Badania aku na innej stacji teoretycznie wykazują sprawny, ale niedoładowany akumulator. Moim zdaniem napięcie w menu serwisowym i miernikiem jest jednak zbyt niskie dochodzi do ok. 12,15V, a rozruchowe nieraz pon. 10V. Dlatego profilaktycznie ładuję aku w garażu prostownikiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 13 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2017 Jeżeli rozruchowe wynosi poniżej 10V jest źle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilk53 Opublikowano 13 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2017 Niestety wiem o tym. Teorię mam opanowaną, tylko niestety brak czasu umówić się w serwisie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
punio Opublikowano 14 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2017 Dzień dobry. Dzisiaj wymienili mi akumulator. Padł po 2 latach 8-śmiu miesiącach. Jest to inny akumulator ( przynajmniej z wyglądu) niż oryginalny FIAMM. Na górze jest tylko żółta, mała naklejka CQWR Regular/EN/720 CCA. Na bocznej ściance duża naklejka z napisem NISSAN GENUINE. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 14 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2017 Chyba wszyscy taki mamy... Oczywiście ,po wymianie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 14 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2017 Wszyscy ... tz. was dwóch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tz1609 Opublikowano 14 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2017 Wszyscy ... tz. was dwóch Ja też mam taki, wymieniony w styczniu na przeglądzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_1998 Opublikowano 14 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2017 Niestety wiem o tym. Teorię mam opanowaną, tylko niestety brak czasu umówić się w serwisie. Albo padnie Ci tak jak u mnie. Na podnośniku u wulkanizatora w gorącym sezonie przekładania opon.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duncho Opublikowano 16 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2017 W razie zainteresowania oferuję moduł cofania Stop / Start z pamięcią (sterowaną mikroprocesorem). Moduł kosztuje 30 EUR + koszty wysyłki. Więcej informacji tutaj: https://www.qashqaiforums.co.uk/viewtopic.php?f=29&t=2096#p22982 Możesz również skontaktować się ze mną na mój e-mail: humo220@gmail.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 16 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2017 Duncho,u nas jest lepiej,...nasz moduł kosztuje 10zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duncho Opublikowano 17 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2017 Jaki to jest moduł? czy mógłbyś podać więcej szczegółów - link? Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 17 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2017 Poczytaj w tym rejonie http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/104886-j11-start-stop/?view=findpost&p=1159646 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duncho Opublikowano 17 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2017 (edytowane) Rozumiem ... no cóż, działa, ale jest to bardzo proste rozwiązanie. Mój moduł nie ma dosłownie żadnego poboru prądu (10uA) pamięta ostatni stan przycisku S/S i ma tak zwany tryb dealera, który pozwala całkowicie wyłączyć moduł, aby uniknąć znalezienia go przez dealera Nissana podczas kontroli samochodu. Szkoda zainstalować 2 euro prostej chińskiej elektroniki w samochodzie, którą zapłaciłeś za 25.000 EUR, gdy masz opcję nie tylko głupiego wyłączenia S/S, ale masz pełną kontrolę nad nią (inteligentne elektroniczne napędzane przez zaprogramowany mikroprocesor). Moduł jest w pełni kontrolowany przez istniejący przełącznik S/S. Edytowane 17 Listopada 2017 przez duncho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubalon Opublikowano 17 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2017 Elektronika ma to do siebie że może paść a przestawienie wylącznika przy pokrywie silnika trwa dwie minuty i jest po problemie. Można wyrobić sobie nawyk po odpaleniu wyłączenia S/S, co na dzień dzisiejszy robię z powodu lenistwa :-)) przstawiłem na prawidłowe położenie jak jechałem do serwisu i tak został. Swoją drogą zapytałem w serwisie czy takie przestawienie jest ścigane przez nissana powiedzieli że nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juras2017 Opublikowano 17 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2017 Hm, troche to wyglada jak sprzedaz gadzetow. Zaplacilec tyle za to to przeciez za dodatki mozez zaplacic wiecej u nas niz mniej u konkurencji -taki drogi sprzet to nie oszczedzaj, dajs ie naciagnac Skoro juz Nissanowi sie udalo to nam tez daj zarobic. @duncho - to jest do Twojej "zenujacej" argumantacji a nie do samych modulow rozszerzajacych funkcjonalnosc auta. Takie dyrdymaly obrazaja wiekszosc wlascicieli samochodow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MMarcin76 Opublikowano 17 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2017 (edytowane) Ja przestawiłem pod maską czujnik o 90 st. i po kłopocie. Edytowane 17 Listopada 2017 przez MMarcin76 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 17 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2017 Duncho,widzę że Cię poruszyłem.Rozchmurz się .To o czym pisałem nie ma nic wspólnego z modułem ,który prezentujesz.To co my (w kilku przypadkach) zastosowaliśmy to prosty układ wyłączający z przekaźnikiem czasowym,produkowany nota bene w kraju przez naszych elektroników.Też trzeba ingerować w elektronikę(kabelki) tylko że różnica w cenie jest,a poza tym,jak myśmy to zakładali to jeszcze nikt nie mówił o takim module.Uśmiechnij się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi