Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Ładowanie akumulatora


robi173
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

To nie tak, zobaczcie po ilu metrach auta zatrzymywały się kiedyś, a po ilu teraz. Są zupełnie inne materiały (miękkie) i tu jest przyczyna. Ale powstaje off topic :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie we wszystkim obnizaja te jakosc. Slyszalem ze niekotrzy narzekaja np. na to, ze kiedys blachy byly takie mocne ze mozna bylo w male drzewo walnoc i nic a teraz ... - a teraz jest strefa zgniotu zby zamortyzowac i dodatkowo postarac sie oszzedzic pieszego- czy to jest pogorszenie jakosci? odpowiedzcie Sobie sami.

Pewnie jest wiele takich porownan, choc i na jakosci zapewne wiele tez stracilo bo konsumpcjonizm ... a to juz sami wymuszamy takie zachowania producentow nie tylko aut.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

witam.

wymienili mi akumulator 4 dni przed końcem gwarancji ( był problem z rozruchem silnika ) wiedział kiedy się zepsuć - jak się dowiedziałem przedłużona gwarancja tego nie obejmuje.

 czy ktoś miał taką wymianę ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój FIAMM ma prawie dwa lata i powoli się kończy.... Liczę na wymianę na początku przyszłego roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie liczyłbym,tylko jak wiesz że się kończy to goń serwis niech wymieniają,bo jak nie to się kiedy obudzisz na lawecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prostownik CTEK czyni cuda, jak go podłączę co dwa tygodnie  :) . Aktualnie nie mam czasu wybrać się do serwisu. Badania aku na innej stacji teoretycznie wykazują sprawny, ale niedoładowany akumulator. Moim zdaniem napięcie w menu serwisowym i miernikiem jest jednak zbyt niskie dochodzi do ok. 12,15V, a rozruchowe nieraz pon. 10V. Dlatego profilaktycznie ładuję aku w garażu prostownikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli rozruchowe wynosi poniżej 10V jest źle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety wiem o tym. Teorię mam opanowaną, tylko niestety brak czasu umówić  się w serwisie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry. Dzisiaj wymienili mi akumulator. Padł po 2 latach 8-śmiu miesiącach. Jest to inny akumulator ( przynajmniej z wyglądu) niż oryginalny FIAMM.  Na górze jest tylko żółta, mała naklejka CQWR Regular/EN/720 CCA.

Na bocznej ściance duża naklejka z napisem NISSAN GENUINE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba wszyscy taki mamy...


Oczywiście ,po wymianie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety wiem o tym. Teorię mam opanowaną, tylko niestety brak czasu umówić  się w serwisie.

 

Albo padnie Ci tak jak u mnie. Na podnośniku u wulkanizatora w gorącym sezonie przekładania opon.... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W razie zainteresowania oferuję moduł cofania Stop / Start z pamięcią (sterowaną mikroprocesorem). Moduł kosztuje 30 EUR + koszty wysyłki.

 

Więcej informacji tutaj:

 

https://www.qashqaiforums.co.uk/viewtopic.php?f=29&t=2096#p22982

 

Możesz również skontaktować się ze mną na mój e-mail: humo220@gmail.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Duncho,u nas jest lepiej,...nasz moduł kosztuje 10zł :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem ... no cóż, działa, ale jest to bardzo proste rozwiązanie. Mój moduł nie ma dosłownie żadnego poboru prądu (10uA) pamięta ostatni stan przycisku S/S i ma tak zwany tryb dealera, który pozwala całkowicie wyłączyć moduł, aby uniknąć znalezienia go przez dealera Nissana podczas kontroli samochodu.

 

Szkoda zainstalować 2 euro prostej chińskiej elektroniki w samochodzie, którą zapłaciłeś za 25.000 EUR, gdy masz opcję nie tylko głupiego wyłączenia S/S, ale masz pełną kontrolę nad nią (inteligentne elektroniczne napędzane przez zaprogramowany mikroprocesor). Moduł jest w pełni kontrolowany przez istniejący przełącznik S/S.

Edytowane przez duncho
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elektronika ma to do siebie że może paść a przestawienie wylącznika przy pokrywie silnika trwa dwie minuty i jest po problemie.

Można wyrobić sobie nawyk po odpaleniu wyłączenia S/S, co na dzień dzisiejszy robię z powodu lenistwa :-)) przstawiłem na prawidłowe położenie jak jechałem do serwisu i tak został. Swoją drogą zapytałem w serwisie czy takie przestawienie jest ścigane przez nissana powiedzieli że nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm, troche to wyglada jak sprzedaz gadzetow. Zaplacilec tyle za to to przeciez za dodatki mozez zaplacic wiecej u nas niz mniej u konkurencji -taki drogi sprzet to nie oszczedzaj, dajs ie naciagnac Skoro juz Nissanowi sie udalo to nam tez daj zarobic.

@duncho - to jest do Twojej "zenujacej" argumantacji a nie do samych modulow rozszerzajacych funkcjonalnosc auta. Takie dyrdymaly obrazaja wiekszosc wlascicieli samochodow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przestawiłem pod maską czujnik o 90 st. i po kłopocie. 

Edytowane przez MMarcin76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Duncho,widzę że Cię poruszyłem.Rozchmurz się :D .To o czym pisałem nie ma nic wspólnego z modułem ,który prezentujesz.To co my (w kilku przypadkach) zastosowaliśmy to prosty układ wyłączający z przekaźnikiem czasowym,produkowany nota bene w kraju przez naszych elektroników.Też trzeba ingerować w elektronikę(kabelki) tylko że różnica w cenie jest,a poza tym,jak myśmy to zakładali to jeszcze nikt nie mówił o takim module.Uśmiechnij się :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...