wilk53 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 Mój FIAMM powoli (lub szybko) się kończy. Ładowanie 12 godz. CTEK MXS 5.0 na funkcji AGM (dzień wcześniej również był ładowany) Przejazd 5 km Po 4 godz. na wyłączonym silniku napięcie 12,45V Przejazd 4 km. Postój 15 minut Jazda 5 km – ładowanie od 12,27V do 14,79V (przy hamowaniu silnikiem) Zatrzymanie i wyłączenie silnika, po ok. 3 min. napięcie 12,29V Dzisiaj wizyta w serwisie...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 Stronę wcześniej masz odpowiedź http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/103399-%C5%82adowanie-akumulatora/?view=findpost&p=1191722 Tak na wszelki wypadek, gdyby ktoś się obudził z nogą w nocniku po upływie 3 letniej gwarancji https://sklep.intercars.com.pl/produkty/384562-akumulator-exide-micro-hybrid-agm-ek700-70ah-760a-p?gclid=Cj0KCQiAgZTRBRDmARIsAJvVWAu6t8VTLnNMnLsQQ3KrgpRlNiOTJGkw6D1rrHxDsnVTRFhVHpLwdpUaAqr7EALw_wcB Z Varty na A>>>o o stówkę taniej. Tyle tylko,że wydawać kasę na coś co może po pół roku znowu paść??? Tu by się przydało jakoś zweryfikować to ładowanie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 Z Varty na A>>>o o stówkę taniej. To może byś podał konkretny link - wtedy można zweryfikować dane aku i oferty. Przecież te rzeczy to nie reklama, tylko "samopomoc chłopska". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilk53 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 Akcja Nissana - Nie daj się zaskoczyć zimie Aku w promocji 571 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 Raczej nie dam się zaskoczyć...cenami ASO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilk53 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 To tylko jako ciekawostka. Obniżka z 762 zł na 571 zł. Chyba jest czymś spowodowana, bo raczej nie troską o klienta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcio Opublikowano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 (edytowane) Ja mam pytanie... Ile osób z problemami z aku korzysta z s&s? Mój pomimo, że słabiej kręci po postoju na zewnątrz przez 8h pokazywał np. wczoraj 12,95V a żeby nie być gołosłownym fota... Edytowane 5 Grudnia 2017 przez pawcio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tz1609 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 U mnie SS wyłączone na stałe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 U mnie też Ale tu nie jest winny SS tylko ładowanie jest do d***y Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcio Opublikowano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 (edytowane) http://www.youtube.com/watch?v=GM0TD2Cv_94 Filmik z dzisiejszego odpalania Ja u siebie tez mam juz wyłączony S&S. Ciekawe co będzie w czasie większych mrozów? Edytowane 5 Grudnia 2017 przez pawcio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilk53 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 FIAMM wymieniony. 2 Minuty rozmowy podczas zgłoszenia problemu, wypicie jednej kawy, miła pogawędka z kierownikiem i asystentką, a po 34 minutach wyjazd z nowym akumulatorem. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcio Opublikowano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 Czyli tak jak powinno być zawsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 Czyli,wymienili Faam na Fiaam z tego co widzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilk53 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 Dużego wyboru nie miałem. Gwarancja na aku OCZYWIŚCIE do 3 lat od odebrania auta (mimo przedłużonej gwarancji) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toruńczyk Opublikowano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 (edytowane) (-) Edytowane 5 Grudnia 2017 przez nowy 2011 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 FIAMM wymieniony. 2 Minuty rozmowy podczas zgłoszenia problemu, wypicie jednej kawy, miła pogawędka z kierownikiem i asystentką, a po 34 minutach wyjazd z nowym akumulatorem. Dostałeś dokładnie taki sam, jak ja KE241-70E01-EF. Jak na razie sprawuje się dzielnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toruńczyk Opublikowano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 No tak - nie masz wyboru bo to gwarant decyduje o sposobie naprawy. Najgorsze , że robi to chyba "na przetrzymanie" do czasu kiedy skończy się gwarancja Czy to nie irytujące , że naprawia się "skutki" a nie "przyczyny" !? Czyżby zmiany w systemie ładowania Qq byłyby droższe ? Co by nie mówić to Nissan chyba umie liczyć ! Oby się globalnie nie przeliczył ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilk53 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 Na plus mogę powiedzieć, że aktualnie po kilkunastu kilometrach jazdy (z kilkoma postojami) napięcie ładowania nie spadło poniżej 13,3 V - i nie chodzi o hamowanie silnikiem, ale podczas normalnej jazdy jak i na postoju. Wcześniej jak pisałem miałem napięcie nieraz ok. 12.2V. Jako ciekawostkę mogę dodać, że kilka minut przed oddaniem auta do serwisu, na światłach włączył mi się S/S, a menu pokazało napięcie 11,8V - (tak jedenaście i 8/10 V) silnik bez problemu odpalił po wciśnięciu sprzęgła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
porter59 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 Na plus mogę powiedzieć, że aktualnie po kilkunastu kilometrach jazdy (z kilkoma postojami) napięcie ładowania nie spadło poniżej 13,3 V - i nie chodzi o hamowanie silnikiem, ale podczas normalnej jazdy jak i na postoju. Wcześniej jak pisałem miałem napięcie nieraz ok. 12.2V. Plusem to jest jak ładowanie nie spada poniżej 14.3 V Że wcześniej miałeś 12.2 V to tylko dlatego,że akumulator był niedoładowany i tego czeka to samo przy 13.3 V Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vlad24 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 Dokładnie. Tam było 13,2V tylko dlatego, że kilka chwil wcześniej było normalne ładowanie (14,4V) i jest to nowy naładowany akumulator. Inaczej mówiąc 13,2V, to brak ładowania! Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stasziek Opublikowano 6 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2017 Po przeczytaniu tego watka sam zaczalem zastanawiac sie jakie napiecie jest w moim samochodzie Samochod stal 2 dni na zewnatrz (nie jezdzone w tym czasie). Dzisiaj rano wsiadlem i wlaczylem menu serwisowe. Na zimnym silniku napiecie lekko ponad 12V. Jadac slynna obwodnica Krakowa napiecie wahalo sie od 13.92 do ponad 14. Hamujac silnikiem napiecie bylo w okolica 14.5V. PS. W menu serwisowym jest taka informacja: STAN OSWIETLENIA - ktos wie o co tam chodzi? Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilk53 Opublikowano 6 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2017 Napisałem, że nie spada poniżej 13,2 (w domyśle jest większe). Dzisiaj rano, przed odpaleniem było 12,7V później przez kilkanaście minut jazdy było ok. 14,6 V. STAN OŚWIETLENIA - poziom podświetlania zegarów, w zależności od jasności światła zewn. i od rodzaju włączonych świateł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 6 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2017 Fajnie wszystko opisujecie...tylko czy aby przypadkiem nie jest tak,że system pokazuje jakie jest ładowanie w danej chwili,ale! Układ odzysku i kontroli energii w czasie hamowania silnikiem nie odcina tego ładowania? W rzeczywistości mamy na monitorze stan ładowania,a faktycznie jeździmy na energii z akumulatora? Nie wiadomo tak do końca co nam system pokazuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilk53 Opublikowano 6 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2017 Też się nad tym zastanawiam. Zbieram się napisać @ do Nissana z zapytaniem w tej sprawie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Veteran Opublikowano 6 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2017 (edytowane) Jeśli zadaje głupie pytanie to sorry, ale czy możecie Panowie powiedzieć laikowi jaki jest dopuszczalny najniższy poziom napięcia po wejściu w menu serwisowe po całonocnym postoju, czy ważniejsze jest do jakiego poziomu wzrośnie napięcie podczas jazdy? Po przeczytaniu ostatnich postów rano oczywiście poleciałem do garażu -pokazało 12,29 V BTW bez forum człowiek ciemny jak bezksiężycowa noc- nawet nie wiedziałem, że jest taka ukryta opcja jak menu serwisowe Edytowane 6 Grudnia 2017 przez Veteran Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi