Gość Andrzej G Opublikowano 14 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2020 22 godziny temu, Mariusz166 napisał: Jednak będę upierał się przy mojej wersji-ci co mają alarm (tak jak ja) nie mogą przestawić guziora, więc jeżdżą z otwartą maską w celu lepszego ładowania. Qrde - też mam alarm, ale jeszcze nie ćwiczyłem techniki jazdy z otwartą maską . Do tej pory z chwilą uruchomienia s-ka naciskam guziczek S-S i sprawa katowania zarówno aku, jak i rozrusznika załatwiona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzyk Opublikowano 14 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2020 No właśnie..nie pamiętam czy się zastanawialiśmy i mierzyliśmy czy wyłączenie ss na guziku nie powoduje zwiększenia amperażu.Czyli podobnie jak przekręcenie dzyndzla pod maską. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 14 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2020 16 minut temu, Andrzej G napisał: Qrde - też mam alarm, ale jeszcze nie ćwiczyłem techniki jazdy z otwartą maską . Do tej pory z chwilą uruchomienia s-ka naciskam guziczek S-S i sprawa katowania zarówno aku, jak i rozrusznika załatwiona Nie do końca,bo ładowanie zostaje takie jakie było,a po wyłączeniu ciulika ładowanie jest stałe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubalon Opublikowano 14 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2020 Skoro fabryka dała możliwość wyłączenia dziadostwa to można wyłączyć i przestać się martwić oraz mieć nadzieję że projektant był ogarnięty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz166 Opublikowano 14 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2020 Godzinę temu, JACKO29 napisał: Nie do końca,bo ładowanie zostaje takie jakie było,a po wyłączeniu ciulika ładowanie jest stałe Potwierdzam ; dzisiaj jeździłem trochę z włączonym a trochę z wyłączonym ss- na ma różnicy na kompie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 25 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2020 Odpięcie wtyczki już na sam słuch wygląda tak jakby altek dawał z 50 A silnik momentalnie zmienia brzmienie i ciężej pracuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 26 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2020 Może tutaj zerknij, lub ew. podpytaj 1- https://bego.bildelsbasen.se/en-se/group/BEGO_gruppen/Search/Car-parts/Nissan/NISSAN-JUKE/2010_2014/Electric-&-Transmitter-&-Databox-&-Sensor/Other-Sensor/All/ID-37405095/OEM-22365EY01C/ 2- https://www.bildelsbasen.se/global/web/print/part.pdf.php?id=37405095&lang_id=840 Z Google tłumaczki wynika, że to jakiś czujnik ciśnienia ... ale czego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nasedoo Opublikowano 29 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2020 Panowie przepraszam, może głupie pytanie. Jak ładujecie swoje akumulatory w samochodach. Wypinacie aku ? czy bezpośrednio prostownik pod samochód bez wypinania aku? pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qashqai007 Opublikowano 29 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2020 Ja bezpośrednio pod samochód.Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 29 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2020 2 godziny temu, nasedoo napisał: Panowie przepraszam, może głupie pytanie. Jak ładujecie swoje akumulatory w samochodach. Wypinacie aku ? czy bezpośrednio prostownik pod samochód bez wypinania aku? Już kilka razy padło to pytanie i było też kilka konkretnych odpowiedzi. Jeżeli masz elektroniczną ładowarkę z funkcją automatycznego podtrzymywania ładowania, to mało że możesz ładować bez wypinania aku, ale przewidując dłuższy postój w garażu, możesz pozostawić ładowarkę podpiętą. Natomiast jeżeli masz jakiś "średniowieczny" prostownik, to ... "trza być przewidującym" , bo jak się aku zagotuje, to wiadomo jakie mogą być następstwa w komorze silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aquariusmax Opublikowano 1 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2020 Koledzy, macie jakieś inne propozycje bezinwazyjnego poprawienia (naprawienia) ładowania? 1. Zdjęcie wtyczki z klemy powoduje tylko chwilowe podwyższenie napięcia, po kilku dniach system się adaptuje i napięcie zaczyna znowu schodzić do 12.6V. 2. Założenie magnesu także niewiele daje, napięcie przez większość czasu (ok.75%) jest powyżej 14V, ale po jeździe napięcie szybko schodzi do 12.3V, bo zapewne prąd ładowania jest mały. Przysuwanie magnesy bliżej czujnika Halla od razu generuje błąd SS, odsuwanie przywraca normalne "nieładowanie". 3. Założenie oporników jednak niszczy oryginalną instalację i jest do wykrycia przez ASO, też nie wiadomo, czy działa inaczej niż magnes. Zakup dwóch wtyczek i przygotowanie kabelków, aby nie niszczyć instalacji, to przynajmniej 200 zł. 4. Przekręcenie czujnika zamknięcia maski nie jest możliwe z powodu metalowego "języka", który trzeba by odgiąć (do wykrycia) i po 3 razach odpadnie. Można go w sumie jakoś przypiąć opaskami, ale chwilę tak jeździłem i efekt był znowu krótkotrwały, bo napięcie także czasem spadało do 12.3V podczas jazdy. Może auta od 2018 roku są już odporne na ingerencje w system? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czech Opublikowano 2 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2020 5 godzin temu, Hathor napisał: Nie ma złotego środka standardowego , można dać aku EFB ,bo taki lepiej zniesie te huśtawki voltowe . Przecież mamy aku EFB 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 2 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2020 Jak nie macie alarmu podpiętego pod czujnik maski,to go po prostu odwróćcie tak by wskazywał cały czas otwartą maskę.Na wyświetlaczu nie będzie błędu,bo ten element nie jest ujęty,a ładowanie będzie cały czas 14.8V Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aquariusmax Opublikowano 2 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2020 Jak odwrócić czujnik, gdy płytka z czujnikiem na bolec, a jest tylko jeden otwór, aby czujnik był pionowo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mao Opublikowano 2 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2020 A jak jest postrzegany przez S/S czujnik maski po odpięciu z niego wtyczki. Jako zamknięta maska czy jako otwarta, a może pojawia się błąd ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aquariusmax Opublikowano 2 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2020 Po zdjęciu wtyczki brak zmian, czyli maska zamknięta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 3 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2020 Hathor,czujnik maski masz,nad chłodnicą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mao Opublikowano 3 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2020 12 godzin temu, Hathor napisał: No to może zdjęta wtyczka i w środek zworka jakaś . A może zamiast zworki dodatkowy przełącznik w kabinie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qashqai007 Opublikowano 3 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2020 To jak to w końcu jest: - aquariusmax pisze że nawet po odkreceniu czujnika maski równoznaczne z jego przekręceniem to napięcie i tak spadło do 12.3 V, - jacko twierdzi że ładowanie po przekręceniu czujnika jest powyżej 14 V Czy ktoś jeszcze próbował sprawdzić napięcie przy przekreconym czujniku, bo z jednej wypowiedzi wynika że po przekreceniu czujnika napięcie jest powyżej 14 V a z kolejne że jednak i tak spada? Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mao Opublikowano 3 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2020 W dniu 2.03.2020 o 12:56, aquariusmax napisał: Po zdjęciu wtyczki brak zmian, czyli maska zamknięta. Odpięty czujnik maska zamknięta. Przekręcony czujnik maska otwarta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 3 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2020 2 godziny temu, Qashqai007 napisał: To jak to w końcu jest: - aquariusmax pisze że nawet po odkreceniu czujnika maski równoznaczne z jego przekręceniem to napięcie i tak spadło do 12.3 V, - jacko twierdzi że ładowanie po przekręceniu czujnika jest powyżej 14 V Traktuj temat z przymrużeniem oka - chyba jeszcze nie znalazł się taki, który by rozgryzł temat nissanowskiego ładowania aku. Jeżeli masz możliwość podglądu na ekranie Connecta napięcia, to na pewno sam zauważyłeś co tam się dzieje - chwilę tak, a za chwilę siak. Daj na luz w tej materii i ciesz się jazdą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmichal Opublikowano 3 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2020 2 godziny temu, Qashqai007 napisał: To jak to w końcu jest: - aquariusmax pisze że nawet po odkreceniu czujnika maski równoznaczne z jego przekręceniem to napięcie i tak spadło do 12.3 V, - jacko twierdzi że ładowanie po przekręceniu czujnika jest powyżej 14 V Czy ktoś jeszcze próbował sprawdzić napięcie przy przekreconym czujniku, bo z jednej wypowiedzi wynika że po przekreceniu czujnika napięcie jest powyżej 14 V a z kolejne że jednak i tak spada? Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka Ja mam przekręcony u siebie. Wcześniej podczas jazdy spadało do 12,3-12,5, a teraz stale jest na poziomie 14,3-14,4 V. Co prawda mierzone w gnieździe zapalniczki, więc nie wiem na ile jest to miarodajne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 4 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2020 Ja mam osobny miernik z gniazdem ładowarki telefonu zamontowany w wolne miejsca pod kierownicą .Też pokazuje 14.7V Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 6 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2020 Pod bezpiecznik 10A w skrzynce bezpieczników. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 9 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2020 Zgadza się,podpięcie bezpośrednio pod aku wskazuje napięcie w wysokości około 1V więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi