korg Opublikowano 14 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2016 (edytowane) Witam. Prawdopodobnie potrzebuje nabic klime w j11 i mam pytanie. Po przewertowaniu netu wyczytalem ze da sie nabic starym czynnikiem nasza klime w j11. Potrzebny jest tylko adapter do nabijania i cena spada z 900 zeta do 150 w zaleznosci od ilosci potrzebnego czynnika. Co o tym sqdzicie ? Podobno tez czynnik smarowania jest taki sam w nowym jak i w starym , trzeba tylko nie mieszac czynnikow. No i znalezc warsztat co sie na tym zna:-).Pozdro. Edytowane 15 Września 2016 przez korg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 14 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2016 http://www.klimatyzacja-ciechanow.pl/PTHU LoraN s.c. ul. Sienkiewicza 12, 06-400 Ciechanów, Telefon:+48 603 156 563 E-mail:pthu.loran@o2.pl Tu masz namiary na firmę zajmującą się takimi sprawami.Nawet blisko będziesz miał.Daj znać jak poszło. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykrak Opublikowano 14 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2016 Hej ja u siebie nabiłem starym czynnikiem przejściówki kupiłem na allegro. Wszytsko chodzi i działa jak należy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 14 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2016 A co zrobiłeś ze starym czynnikiem??? Jaki warsztat Ci to robił??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karminadel Opublikowano 15 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 A ja mam pytanie - co było powodem, że juz nabijacie (QQII to dosyć młode pojazdy - więc samoczynny ubytek jeszcze nie mógł być aż taki) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aadm Opublikowano 15 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 Właśnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 15 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 Różnie to bywa.Niektórzy mielina bite tylko połowę i po roku musieli jechać.W Note też miałem po 2 latach nabijane bo ubyło połowę. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcio Opublikowano 15 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 Ja teraz jak jeżdżę i włączam klimę to słyszę takie syczenie jakby właśnie czynnika było za mało. Może fabrycznie oszczędzają i nie dobijają do końca... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykrak Opublikowano 15 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 HEJ ja nabijałem dlatego że auto kupiłem po szczele i nie było czynnika. Najpierw cały ukłąd oczyściłem specjalnym płynem pod ciśnieniem. Potem próżnia i czynnik. Wszystko chodzi jak malinka. Robiłem u kumpla na warsztacie. Mysłowice. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 15 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 Patryk daj namiary na kumpla jak ma warsztat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
equinoxe Opublikowano 15 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 Ja teraz jak jeżdżę i włączam klimę to słyszę takie syczenie jakby właśnie czynnika było za mało. Może fabrycznie oszczędzają i nie dobijają do końca... Niekoniecznie za mało czynnika. Mój Pulsar jest z grudnia 2015 i w sierpniu bylem własnie z "syczeniem" w ASO bo w zasadzie tez byłem pewien że chodzi o ilość czynnika. Najpierw stwierdzono, że wszystko jest w normie bo przecież klima chłodzi, poza tym okazało się, że ich testowy Pulsar też "syczy". Dopiero jak się uparłem zgodzili się zrobić diagnostykę i sprawdzić/dobić ilość czynnika. Okazało się, że z fabrycznych 450g było 404 czyli w sumie bardzo ok. No oczywiście dobili do 450g iii... dalej syczy! Dodam, że syczy tym intensywniej im wyższa temperatura na zewnątrz. W sumie nie wiem co o tym sądzić, nigdy wcześniej nie spotkałem się ze sprawna klimą, która syczy a według ASO (JP) tak ma byc bo widocznie TTTM (ten typ tak ma). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubalon Opublikowano 15 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 Też zauważyłem syczenie po włączeniu klimy ale to tylko chwila i potem już normalnie działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tazor Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 U mnie w J11 1.6 również syczy przez kilka sekund po włączeniu klimy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcio Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 (edytowane) Dzięki, widocznie faktycznie TTTM Edytowane 16 Września 2016 przez pawcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sph3r3 Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 u mnie też syczy. Zauważyłem że u mnie to tylko wtedy gdy załącza się klima, przykładowo: wsiadam do zimnego auta w garażu, wyjeżdżam na zewnątrz do 30 stopni w cieniu, jadę trochę i robi się cieplej , w którymś momencie auto włącza klime (mam ustawiony automat) i wtedy właśnie słychać ten syk, ale tylko przez kilka sekund, tak jakby intercooler się włączał i wchodził na obroty ? sam nie wiem ale też już założyłem TTTM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
equinoxe Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 (edytowane) @sph3r3 - w moim pulsarze właśnie jest identycznie, jak opisujesz. Syczenie występuje przy każdym załączeniu sprężarki. Podczas jazdy oczywiście słabiej to słychać bo szum itp - byc może dlatego niektórym się wydaje, że syczenie występuje tylko raz przy załączeniu klimy. Edytowane 16 Września 2016 przez equinoxe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karminadel Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 Mi w każdym aucie syczało po uruchomieniu. Były to auta stare - i nawet po nabiciu do pełna też syczało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elsebo Opublikowano 18 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 U mnie też syczało i... ostatecznie chłodnica klimy do wymiany z powodu rozszczelnienia. Za pierwszym razem ASO nic nie wykryło. Dopiero jak klima całkowicie przestała chłodzić i wspaniały eko-czynnik był już na poziomie zero! Jakoś po wymianie chłodnicy i nabiciu już nie syczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
equinoxe Opublikowano 18 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 @elsebo - jak był czas od zauważenia "syczenia" do momentu aż klima przestała chłodzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elsebo Opublikowano 18 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 Kilka m-cy (jesien-zima) bo byla to jakas mikro-nieszelnosc chlodnicy. Podobno nie do wykrycia przy std. dobijaniu klimy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 18 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 Ale pisze wyraźnie,czynnika nie było! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fergul11 Opublikowano 19 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2016 Strider , ja wiem że zlepek słów "...u kumpla w warsztacie" może kojarzyć się z ' ...u Mietka w stodole " sorry Mieczysław ale ja też ma kumpla kolegę co ma takie narzędzia / zabawki których w ASO mogą nie mieć .Gdy go pytam po co Ci tyle tego ,przecież użyjesz może raz na rok ten przyrząd , a tamtym zrobisz to samo no tylko trochę dłużej ? Bo lubię mieć wszystko odpowiednie . Może kolega Patrykraka ma warsztat i odpowiednie urządzenia ? PS; miałem już wiele aut z klimą i zawsze gdy była odpowiednia ilość czynnika nic nie syczało, gdy ilość spadła lub była bliska dolnej granicy załączania się sprężarki wtedy zaczynało syczeć . Ostatnio syczało przez 2 miesiące w córki peugeocie , po czym klima zdechła uzupełnienie czynnika obudziło sprężarkę i nie syczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sph3r3 Opublikowano 21 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2016 Ja tam ostatnio miałem 2-gi przegląd w ASO i nic nie stwierdzili a dalej posykuje jak się włącza ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 21 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2016 Jako osobnik mający do czynienia na co dzień z wypadkami komunikacyjnymi mogę jedynie napisać, że osobiście nie słyszałem dotąd o wybuchu nowego czynnika klimatyzacji w wyniku kolizji ani o zatruciu nim uczestników wypadku czy osób udzielających pomocy. A przyznać trzeba, że spotyka się coraz więcej pojazdów "zatankowanych" tym nowym czynnikiem. Oczywiście nie jestem jakimś jego specjalnym entuzjastą, choćby nawet z tego powodu, że jest jak na razie bardzo drogi, ale ta rzekoma szkodliwość w przypadku małych objętościowo układów klimatyzacji, jakie występują w samochodach osobowych jest chyba bardziej szukaniem jakichś argumentów przez jego przeciwników niż rzeczywistym zagrożeniem. Moim zdaniem te kilkaset gram ulatniające się do atmosfery w przypadku uszkodzenia układu stanowi mniejsze zagrożenie niż np.rozlana benzyna czy choćby kwas z pękniętego akumulatora. Robi się szybkie PSSST pod maską (bo w zasadzie niemożliwe jest żeby układ rozszczelnił się do kabiny) i po czynniku pozostaje wspomnienie. Toż to dłużej siedzi się w oparach gazów uwolnionych z poduszek powietrznych i jakoś na to nie zwraca się aż tak wielkiej uwagi, a przecież i one mogą być szkodliwe. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejf86 Opublikowano 26 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2016 Witajcie, Dołączę się do tematu. QQ N-Connecta z czerwca tego roku i obserwuję dziwne zachowanie układu wentylacji/klimatyzacji auta. Otóż od ostatnich kilku tygodni jak jadę autem na włączonej klimie w trybie auto czuję ciepło w aucie. Temperatura ustawiona na 16-17C a w aucie jest bardzo ciepło. Dopiero ustawienie klimy na minimum - LO skutkuje tym, że czuć działanie klimy. Powyżej tej pozycji z nawiewu wydostaje się zdecydowanie ciepłe powietrze. Zauważyłem też, że o ile do tej pory jak wciskałem przycisk max nawiewu na szybę, to niemal natychmiast czułem chłód, natomiast jak włączam ten przycisk od kilku dni to czuję jedynie lekki spadek temperatury powietrza. Może to kwestia zmiany sezonu na zimowy, ale wydaje mi się, że układ klimatyzacji/jej sterowania nie działa prawidłowo. Spotkał się ktoś z Was z podobnym problemem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.