Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[J11] Start Stop


kkot1971
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dziękuję za wszystkie odpowiedzi i podpowiedzi.....................na szczęście można się też tutaj pośmiać  :thumbsup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jaki jest ten drugi sposób na wyłączenie S/S? Wyłącznik od klapy u mnie odpada,bo jest pod niego podpięty alarm

Ja w innym aucie wyłączyłem SS w ten sposób, że podpiąłem się do przycisku Start/Stop z własnoręcznie wykonanym generatorem, który po 10 sek od uruchomienia auta generuje jeden krótki impuls zwierający styki miniaturowego przekaźnika.

Efekt jest taki, że odwraca funkcję Start/Stopu, tzn chwilę po uruchomeiu silnika wyłącza go ale w każdej chwili można go włączyć i wyłączyć ręcznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w innym aucie wyłączyłem SS w ten sposób, że podpiąłem się do przycisku Start/Stop z własnoręcznie wykonanym generatorem, który po 10 sek od uruchomienia auta generuje jeden krótki impuls zwierający styki miniaturowego przekaźnika.

Efekt jest taki, że odwraca funkcję Start/Stopu, tzn chwilę po uruchomeiu silnika wyłącza go ale w każdej chwili można go włączyć i wyłączyć ręcznie.

A masz jakis schemat takiego generatora?Jeśli tak to byłbym wdzięczny gdybyś podesłał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem system SS w Mazdzie 3 2.0 DISI, jedyne co padło to rozrusznik. Miała dodatkowy akumulator, kosztował tylko 700zł.

 

Wysłano z Nokia Lumia 925

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A masz jakis schemat takiego generatora?Jeśli tak to byłbym wdzięczny gdybyś podesłał.

narysowałem z głowy ale powinno być OK, może niektóre wartości elementów lekko były inne

cc398383.jpg

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam s/s wlaczony cały czas,nie działa tylko w ponizszych warunkach

-gdy ustawiona na klimatroniku temperatura rozni się od temperatury wewnątrz auta

-gdy wypala się dpf

-gdy auto jest zimne

W kazdej innej sytuacji s/s działa,nawet gdy ładuje telefon w samochodzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

narysowałem z głowy ale powinno być OK, może niektóre wartości elementów lekko były inne

cc398383.jpg

Dziękuję   :thumbsup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Panowie zawsze staram się wyłączać ss ale dzisiaj jakoś zapomniałem i kiedy trzymałem się przed garażem ss się włączył. Otworzyłem garaż, wszedłem do auta, naciskam sprzęgło i nic. Musiałem odpalić samochód na nowo kluczykiem. Jak to ma być, czy po otwarciu drzwi/wyjścia z auta ss przestaje działać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Pulsarze tak samo, więc zapewne tak ma być. Ciekawostka - po takiej sekwencji odpalając auto z kluczyka nie kasuje się Fuel Economy 2 jak to ma miejscy przy normalnym zgaszeniu auta z kluczyka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak.Jeżeli otwierasz drzwi,system odczytuje to jako koniec jazdy,brak kierowcy więc już sam nie odpali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Panowie i Panie, czy ktoś z was miał do czynienia z takim ustrojstwem? Wyłączenie/włączenie silnika nic nie daje. Podejrzewam, że nie obejdzie się bez wizyty w serwisie...

 

post-95038-0-22971400-1461690084_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro sam się nie resetuje,więc tylko serwis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No prawie ok. Po kilku następnych kilometrach zaświeciła się kontrolka silnika na pomarańczowo. Poza tym na pulpicie nie mogę przełączyć np na zużycie paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedź do serwisu,bo możesz mieć później duży kłopot,z elektroniką nie ma żartów.Flood pisał o radości z braku SS ,ale to tylko można przyjąć jako żart,bo czasami ten system jest upierdliwy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W serwisie diagnoza - do wymiany sonda lambda która musi przyjechać z Amsterdamu. Pan z serwisu stwierdził, że można jeździć i w przyszłym tygodniu będą wymieniać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak i chyba należy to uznać za powtarzającą się przypadłość w silnikach 1.2 DIG-T i 1.6 DIG-T.

Pamiętajmy więc, że w przypadku pojawienia się żółtej kontrolki ostrzegawczej silnika należy przyjrzeć się sondzie lambda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie sprawdziłem wszystkich stron wątku ale gdzieniegdzie ludzie pisali, że po 5k km mają już 1,55 kg co2 a ja już przekroczyłem kilogram po 700 km. Aż zacząłem się teraz zastanawiać czy dobrze pamiętam i będę musiał sprawdzić jak będę w aucie.

Btw. pozdrawiam wszystkich posiadaczy J11 ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W serwisie diagnoza - do wymiany sonda lambda która musi przyjechać z Amsterdamu. Pan z serwisu stwierdził, że można jeździć i w przyszłym tygodniu będą wymieniać.

 

Znana przypadłość silnika 1.6 dig-t :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem dokładnie i wygląda to tak:

OX26k6Cl.jpg

Ponad 2kg po 810 kilometrach więc tak, działa często ale tylko raz złapałem go na wyłączeniu się w złym momencie tj. jak zatrzymałem się na światłach, zdjąłem nogę ze sprzęgła i od razu wcisnąłem je ponownie bo zapaliło się zielone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...