kiego Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Wychodzę z założenia że jak już jest to niech działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Natomiast ja czuję się nieswojo, gdy silnik gaśnie mi sam z siebie na skrzyżowaniu. Teraz wprawdzie już się do tego przyzwyczaiłem, ale pamiętam początki jazdy QQ i momenty paniki, gdy silnik wyłączał się bez mojej wiedzy, a ja zaczynałem nerwowo szukać kluczyka żeby go odpalić. A kluczyka nie było, bo przecież mam start z guzika. To dopiero była trauma dla takiego gamonia jak ja wychowanego, a w zasadzie wyjeżdżonego na samochodach, w których jedynym elektronicznym gadżetem był zegarek Casio założony na własnej ręce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiego Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2016 No jak ja się uczyłem jeździć to miałem zegarek z melodyjkami,pewnie dlatego lubuje się w gadzetach:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieer Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 Ja tydzień temu wypiłem czujnik (styk) zamknięcia klapy (jest on typu NO ). Zgodnie z informacjami na angielskich forach on jest spiety w SS aby silnik się nie wyłączał jak maska jest podniesiona. Od tygodnia mi się nic złego nie dzieje SS się nie załącza a że klapa niby otwarta żadnego komunikatu nie ma. Na razie mam umiarkowany optymizm bo mnie i tak SS malo kiedy się włączało wiec pewności na 100 nie mam co będzie daleej. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_1998 Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 (edytowane) U mnie po 7 tys km wykazuje 2,3 kg. Jednak większość to krótkie trasy, więc SS rzadko się włącza. Edytowane 4 Maja 2016 przez Marcin_1998 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
njacek Opublikowano 18 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2016 U mnie po 15 tyś. jest niecałe 2kg. A nie ograniczam go specjalnie (1,2 DIG-T) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajed Opublikowano 18 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2016 To u mnie wręcz przeciwnie. SS włącza się bardzo często - praktycznie na każdych światłach. Efekt - przejechane ok 250 km - licznik wskazuje 0,67 kg CO2. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubalon Opublikowano 18 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2016 A ja zawzięcie wciskam off,szkoda mi silniczka taka zaraza jestem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robi173 Opublikowano 18 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2016 To u mnie wręcz przeciwnie. SS włącza się bardzo często - praktycznie na każdych światłach. Efekt - przejechane ok 250 km - licznik wskazuje 0,67 kg CO2. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk To tylko się cieszyć, że akumulatorek ładnie trzyma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karminadel Opublikowano 29 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2016 Właśnie - ciekawe jak to jest z wydalaniem CO2 benzyna vs diesel wg naszego Stop/Start Podajcie więc - dieslowcy - ile czasu (bez pracy) Stop/Start u Was ma na liczniku i ile oszczędzonego CO2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 29 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2016 Już było gdzieś poruszane,że w dieslu oszczędność co2 rośnie w SS o wiele szybciej niż w benzynie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CaptainRandall Opublikowano 30 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2016 Właśnie - ciekawe jak to jest z wydalaniem CO2 benzyna vs diesel wg naszego Stop/Start Podajcie więc - dieslowcy - ile czasu (bez pracy) Stop/Start u Was ma na liczniku i ile oszczędzonego CO2. Jako dieslowiec podaje, ze wylaczam od za kazdym razem po starcie silnika. Nie na moje nerwy ten "zdychajacy" system. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieer Opublikowano 30 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2016 Captain a nie prościej go wyłączyć na stałe? Ja tak zrobiłem i mam spokój. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CaptainRandall Opublikowano 30 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2016 Captain a nie prościej go wyłączyć na stałe? Ja tak zrobiłem i mam spokój. Pewnie, ze prosciej. A jakim sposobem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 30 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2016 Podejrzewam, że włożył zapałkę we pstryczek. A tak serio, to pewnie wydłubał (obrócił) czujnik zamknięcia klapy silnika. W ten sposób QQ myśli, że ma cały czas otwartą maskę i system SS nie będzie działał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieer Opublikowano 30 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2016 Pisałem już o tym 2 razy. Otwierasz maskę i tam masz wyłącznie krancowy czy maska jest otwarta. On daje sygnał do komputera aby się nie włączał ss gdy auto stoi na warsztacie z podniesioną klapą. Nie daje sygnału o błędach czy informacji na panelu jak np otwarte drzwi. Wystarczy ten czujnik odkręcić i przekręcić niżej pod kątem 90 stopni. Wówczas SS ale nie zalaczy nigdy. Ja już tak zrobiłem 3000km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tz1609 Opublikowano 30 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2016 Pisałem już o tym 2 razy. Otwierasz maskę i tam masz wyłącznie krancowy czy maska jest otwarta. On daje sygnał do komputera aby się nie włączał ss gdy auto stoi na warsztacie z podniesioną klapą. Nie daje sygnału o błędach czy informacji na panelu jak np otwarte drzwi. Wystarczy ten czujnik odkręcić i przekręcić niżej pod kątem 90 stopni. Wówczas SS ale nie zalaczy nigdy. Ja już tak zrobiłem 3000km Pod warunkiem,że pod ten czujnik nie jest też podpięty alarm ,inaczej nie zamknie się autka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crith Opublikowano 31 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2016 U szwagra w QQ zlokalizowałem natychmiast ustrojstwo, a w moim X-Trailu nie dostrzegam. Ktoś coś jak to tam jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieer Opublikowano 31 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2016 Pod warunkiem,że pod ten czujnik nie jest też podpięty alarm ,inaczej nie zamknie się autka cenna uwaga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tramin Opublikowano 31 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2016 Pisałem już o tym 2 razy. Otwierasz maskę i tam masz wyłącznie krancowy czy maska jest otwarta. On daje sygnał do komputera aby się nie włączał ss gdy auto stoi na warsztacie z podniesioną klapą. Nie daje sygnału o błędach czy informacji na panelu jak np otwarte drzwi. Wystarczy ten czujnik odkręcić i przekręcić niżej pod kątem 90 stopni. Wówczas SS ale nie zalaczy nigdy. Ja już tak zrobiłem 3000km I nie byłoby zdjęcia,gdzie to dokładnie jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubalon Opublikowano 31 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2016 (edytowane) 3. Nachdem diese Ausrichtungsnase gerade gebogen wurde, kann der ... Pokazane jest już po przesunięciu i odgięciu blaszki stabilizującej wyłącznik Edytowane 31 Maja 2016 przez kubalon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tramin Opublikowano 31 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2016 I jak z gwarancją?Nie pisze to komunikaty o błędach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieer Opublikowano 31 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2016 Nic nie pisze i nic nie wyskakuje. A blaszki nie musicie odginac. Troche ponizej mocowania krancowki jest otwor technologiczny gdzie mozna przykrecic krancowke i ja obrocic. Zrobie wam zdjecie jutro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tramin Opublikowano 1 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2016 Dzięki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieer Opublikowano 1 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2016 (edytowane) Jak obiecałem .... Powyżej wylacznika krancowego widać nagwintowany otwór w którym pierwotnie była przykrecona. Wyłącznie krancowy jest typu NC dlatego nie wystarczy wyjąć przewodu jak pierwotnie myślałem. Jeśli ktoś by jednak chciał zdjąć kabel to musi założyć na wtyczkę zwrotkę. Myślę że to mija się z celem. Edytowane 1 Czerwca 2016 przez Pieer 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.