piotrek3 Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 Witam wszystkich! To mój pierwszy post tutaj więc proszę o wyrozumiałość... Od jakiegoś czasu zastanawiam się na X-Trailem. Rocznik 2002-2003. Nie mogę się zdecydować: benzyna czy diesel? Robię tak 8-10k km rocznie, więc niewiele. Silnik 2.0 140KM w benzynie potrafi pociągnąć średnio jakieś 10,2 l/100 (wg. statystyk z autocentrum.pl). Natomiast motor 2.2 Di 136KM ciągnie średnio 8,3 l ON/100 - przy obecnych cenach oleju napędowego i przy zapowiadanej w przyszłym roku podwyżce akcyzy na ON, to wcale nie wygląda tak różowo... Ekonomia to jedna strona. Druga to awaryjność. Zastanawia mnie jeszcze jak wygląda kwestia eksploatacji 8-10 letniego X-Traila (ceny części, etc.). Czy możecie coś doradzić w powyższych kwestiach? Jak juz mowa o roczniku 2002-2003 i silniku DI to nie 136km a 114 km.A ten silnik ma wyraźnie mniejszy apetyt niz mlodszy brat o mocy 136km Dci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość glo Opublikowano 29 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2011 Miałem podobny dylemat i wybrałem benzynę. Tańsza w zakupie i mniej awaryjna. Ceny części w normie (poza ASO). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość m4rtin3z Opublikowano 29 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2011 114 KM to trochę mało. Hm... Jeździłem trochę X-em AD 2001 w dieslu i bardzo mi się spodobał. Właściciel twierdzi, że od ok 5-6 lat nie wymieniał nic poza standardowymi, niewielkimi sprawami (+ olej, filtry etc.). No i mało pali, ale nie pamiętam dokładnie pojemności. Z drugiej strony benzyna nie ma filtra cząstek stałych i innych takich... Zobaczymy, póki co ujeżdżam francuza... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geodeta Opublikowano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 (edytowane) Wklejam Ranking Niezawodności 2011/2012: Edytowane 8 Stycznia 2012 przez Geodeta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość glo Opublikowano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 Tu jest artykuł na temat X-Traila. Trochę tendencyjny, ale może komuś coś pomoże. W artykule jestem ja i moje auto.x-trail_STO.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
popowe Opublikowano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 Nie będę pisał na wstępie, że się przymierzam do zakupu tego auta bo jest to raczej swojego rodzaju rezerwa, ale w dobie rosnących cen Paliw użytkowanie Terrano II 2,7 Staje się coraz mniej radosne ale mimo iż ma na koncie niemal 340 000Km przebiegu nic mu nie dolega poza apetytem :-( Wiem, że x-trail nie zaspokoi moich wymagań terenowych ale wszystkiego mieć nie można :-( Wić mam pytania, może są one nieco laikowe ale nigdy na ten samochód nie zwracałem uwagi. więc pytam. 1. Czy x-trail ma rame? 2. czy ma z tyłu sztywny most? 3. Czy ma reduktor? 4.czy ma Mechaniczną ( tj na tryby) blokadę międzyosiową? Mieszkam w takim miejscu, że auto Te 4 punkty musi mieć. Bo inaczej zdarzy się na bank, że będę szedł do domu pieszo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 Nie będę pisał na wstępie, że się przymierzam do zakupu tego auta bo jest to raczej swojego rodzaju rezerwa, ale w dobie rosnących cen Paliw użytkowanie Terrano II 2,7 Staje się coraz mniej radosne ale mimo iż ma na koncie niemal 340 000Km przebiegu nic mu nie dolega poza apetytem :-( Wiem, że x-trail nie zaspokoi moich wymagań terenowych ale wszystkiego mieć nie można :-( Wić mam pytania, może są one nieco laikowe ale nigdy na ten samochód nie zwracałem uwagi. więc pytam. 1. Czy x-trail ma rame? 2. czy ma z tyłu sztywny most? 3. Czy ma reduktor? 4.czy ma Mechaniczną ( tj na tryby) blokadę międzyosiową? Mieszkam w takim miejscu, że auto Te 4 punkty musi mieć. Bo inaczej zdarzy się na bank, że będę szedł do domu pieszo. 1.Ramy napewno nie ma. 2.napęd na przednie koła a tył jest dołaczany w razie potrzeby (zmiany predkosci koł)automatycznie. 3.Reduktora nie ma 4.Nie ma mechanicznej blokady miedzyosiowej. X-trail jest typowym SUV-em ,moim zdaniem jednym z lepszych w tej kategorii. Ale jest delikatny ,sporo plastiku i napewno tam gdzie wjedzie Terrano -X-traila lepiej nie wpuszczać. Najekomiczniejsze X-traile były robione do 2003 roku z silnikiem 2,2di.W trasie do setki wychodza srednio 6,5l.W miescie do 8 litrow.Natomiast od 2003 roku sa juz silniki 2,2 dci o mocy 136 km i one juz nieco wiecej pala.Od 2006 roku wkladany jest filtr dpf i taki X-trail nawet w trasie ma problem zejśc ponizej 9 litrów.A miescie 10-11 litrow to normalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
popowe Opublikowano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 1.Ramy napewno nie ma. 2.napęd na przednie koła a tył jest dołaczany w razie potrzeby (zmiany predkosci koł)automatycznie. 3.Reduktora nie ma 4.Nie ma mechanicznej blokady miedzyosiowej. X-trail jest typowym SUV-em ,moim zdaniem jednym z lepszych w tej kategorii. Ale jest delikatny ,sporo plastiku i napewno tam gdzie wjedzie Terrano -X-traila lepiej nie wpuszczać. Najekomiczniejsze X-traile były robione do 2003 roku z silnikiem 2,2di.W trasie do setki wychodza srednio 6,5l.W miescie do 8 litrow.Natomiast od 2003 roku sa juz silniki 2,2 dci o mocy 136 km i one juz nieco wiecej pala.Od 2006 roku wkladany jest filtr dpf i taki X-trail nawet w trasie ma problem zejśc ponizej 9 litrów.A miescie 10-11 litrow to normalka Dzieki za odpowiedz. Czyli to autko odpada. Potrzebuję auta które spala do 10 ropy ( średnio) I jest Bardziej terenówką niż suv-em. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 (edytowane) Dzieki za odpowiedz. Czyli to autko odpada. Potrzebuję auta które spala do 10 ropy ( średnio) I jest Bardziej terenówką niż suv-em. To chyba tylko Suzuki Jimmy.. Spełnia wszystkie chyba warunki,jest na ramie ,tylko troche małe w srodku.. Nawet z silnikiem benzynowym spala ok.7l w jeździe po wertepach.. Jeden z popularniejszych pojazdów wsród lesników.. Edytowane 11 Stycznia 2012 przez piotrek3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
popowe Opublikowano 12 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2012 To chyba tylko Suzuki Jimmy.. Spełnia wszystkie chyba warunki,jest na ramie ,tylko troche małe w srodku.. Nawet z silnikiem benzynowym spala ok.7l w jeździe po wertepach.. Jeden z popularniejszych pojazdów wsród lesników.. Jimny miałem ale ja potrzebuję autka w miarę bezpiecznego którym można by pojechać na trochę dalej. Myślałem o navarze. Jakoś trudno mi by było przełknąć ślinę na myśl o zmianie marki. Jak się raz wsiądzie do nissana ( no 3 raz ) to trudno z niego wysiąść :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 12 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2012 Jimny miałem ale ja potrzebuję autka w miarę bezpiecznego którym można by pojechać na trochę dalej. Myślałem o navarze. Jakoś trudno mi by było przełknąć ślinę na myśl o zmianie marki. Jak się raz wsiądzie do nissana ( no 3 raz ) to trudno z niego wysiąść :-) Ha,ha.. Nawara napewno nie zmiesci sie w 10 litrach..Wciagnie tyle samo co Terrano jak nie wiecej.. Przy takich wyborze ,moim zdaniem lepiej pozostać przy Terrano.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
popowe Opublikowano 12 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2012 Mój terrano jak nie łyknie 12l ropy to Bardziej stoi niżeli jedzie. Ale że navara tyle chla to bym nie przypuszczał. Kurka zostanie mi czarny scenariusz Jakiejś popierdułki typu Grand Vitara. Albo trzeba odpuścić z innymi przyjemnościami i zostać przy terrano II Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Puniek Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 Witam wszystkich w moim pierwszym poście i od razy zwracam się z prośbą o poradę co sądzicie o X-trail'u którego wybieram się oglądać w dniu jutrzejszym: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=152778836&pageNumber=1&__lp=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=18700&makeModelVariant1.modelId=41&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=PETROL&fuels=GAS&fuels=LPG&fuels=CNG&maxPrice=7001&negativeFeatures=EXPORT&tabNumber=1 Cena jaką wynegocjowałem telefonicznie to 4500euro czyli jakieś 19tys zł. Mam dylemat ponieważ średnio odpowiada mi ten kolor no i trochę duży przebieg no ale cena zachęca i pocieszam się tym, że zostaną dodatkowe fundusze na porządny przegląd i ew. drobne naprawy. Jak wyglądają liczniki w Waszych egzemplarzach? Czy te 188kkm to już końcówka czy jeszcze spokojnie pojeżdżę klika lat z tym silnikiem? pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiek22 Opublikowano 18 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 Witam Jestem właścicielem Nissana Navary ze sławnym silnikem 2.5 DI (YD25DDDTI) który jest awaryjny od pewnego czasu zastanawiam się nad kupnem suv-a Nissan Murano albo x - trail wiem że w x -trailach jest ten sam silnik co w pick upach tylko z mniejszą pojemnością YD22DDTI . Mam pytanie czy w silnikach 2.2 DCi jest jakaś poważna wada fabryczna tak jak w Navarach d22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartix78 Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 Polecam x-traila 136km dCi... lac paliwo i tyle.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiek22 Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 a ktoś więcej mógłby się wypowiedzieć na temat silnika 2.2 DCI 136 w x - trailu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Witam wszystkich, zamierzam kupić X-traila i mam pytanie do użytkowników silników 2.2 dCi. W oglądanym przeze mnie egzemplażu po odpaleniu gdy silnik jest zimny obroty falują w zakresie ok. 700-850 obr/min - po przegazowaniu problem ustępuje - Spotkaliście się z czymś takim w swoim aucie? Droga jest taka naprawa? Druga sprawa to jazda, auto jedzie dobrze ale Żona jadąc za mną zauważyła że gdy wcisnę gaz żeby przyspieszyć auto puszcza małego niebieskiego bąka i dalej już nie kopci. Wiem że niebieski to spalany olej ale pytanie czy to już turbina puszcza czy to to co się zbierze w IC? Możecie sprawdzić na waszych autach? Z góry dzięki w pomocy! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badi Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 Panie i Panowie obecnie jeżdżę Qashqai-em 2.0 dci 4x4 automat (po liftingu) i zastanawiam się nad zmianą na X-Traila z uwagi powiększenia rodzinki. Zależy mi na automacie i w związku z tym moje pytanie. Jakie macie wrażenia i doświadczenia z jazdy tym autkiem z silnikiem 2.0dci 150km z automatem? Obawiam się, że może być za słaby. W QQ jest idealny. Nie jest to co prawda ekonomiczny silnik, z boksem na dachu przy prędkości 140 km/h i średnim ładunkiem spalił prawie 10l/100km, ale jest tyle ok, że nie miałem do tej pory żadnych kłopotów z DPF-em. Będę wdzięczny za sugestie. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badi Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 Masz kolego może skype-a? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Skiba1929 Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 Cześć Przymierzam się do kupna X-Traila, rocznik 2000-2003, z silnikiem diesla. Mam kilka pytań. Poczytałem troche już o wadach i zaletach ale generalne pytanie brzmi- czy muszę że tak powiem ,,milionerem,, aby później eksploatować to auto? Ile wynosi spalanie tego modelu? Moi znajomi,którzy jeżdżą nissanami,bardzo sobie je chwalą za niezawodność. Jak jest w tym przypadku? Jak przedstawiają się koszta eksploatacji mniej więcej i niezawodność tego samochodu? Jakie są najsłabsze strony X-traila? Zegary na środku to rzecz gustu, pewnie można się przyzwyczaić. Będę wdzięczny za wszystkie pomocne uwagi. Witam, Ja jestem aktualnym posiadaczem Nissana X-traila z rocznika 2006 i powiem szczerze że eksploatacja tego akurat modelu jest bardzo tania, łatwa i przyjemna. Jęśli chcesz trochę zaoszczędzić to kupuj zamienniki i wymieniaj je u swojego mechanika bo jednak serwis salonowy się dość wysoko ceni. Po za tym auto pali w cyklu mieszanym około 6-7L/100km zależnie od stylu jazdy. Ja staram sie jeździć ekonomicznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gkowal Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 ... Po za tym auto pali w cyklu mieszanym około 6-7L/100km zależnie od stylu jazdy. Ja staram sie jeździć ekonomicznie. W Polskich warunkach tym modelem (2.2 dCi 100kW) nie do osiągnięcia jest średnie spalanie poniżej 8 litrów. Ale średnie spalanie wyliczone z 25 000 km (i więcej), a nie z jednego tankowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
estel Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 W Polskich warunkach tym modelem (2.2 dCi 100kW) nie do osiągnięcia jest średnie spalanie poniżej 8 litrów. Ale średnie spalanie wyliczone z 25 000 km (i więcej), a nie z jednego tankowania. Potwiedzam. Jadąc bardzo spokojnie tylko i wyłącznie po trasie bez korków itp. można zejść nawet poniżej 6,5l. ale jeśli zaczniemy wyprzedzać, jechać szybciej albo będziemy się przebijać przez miasto to rzeczywistość zbliża się do obrazu nakreślonego przez kolegę gkowala. Nie mniej jednak jak na taki samochód to nie jest źle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pstomaszki Opublikowano 14 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 Witajcie, poproszę o poradę na temat nissana X z 2010 r. silnik 2.0 dci 150 KM w meleksie. Czy warto kupić takie autko ? Jak jest z automatem i silnikiem ? ( trwałość, jaki jest rozrząd, typowe usterki np z dwumasą ) Jak jest z filtrem czastek stałych ? ( ile to kosztuje, jak czesto dochodzi do awarii) Jakie jest prawdziwe spalanie, nie katalogowe? Jak sprawdza się napęd ? itp. Autko ma służyć jako - przepraszam - totalny dupo wóz, do jazdy po mieście, trochę w małym terenie, trasa. Z góry dzięki za sugestie i porady. Panowie ponawiam pytanie, czy ktokolwiek czyta tutaj posty innych ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jesion102 Opublikowano 25 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 (edytowane) UWAGA UWAGA OSZUST Panowie wybrałem się wczoraj ze szwagrem po to auto http://otomoto.pl/ni...-C23446594.html przejechaliśmy 250 km w jedną strone a tu totalna katastrofa po prostu KIBEL!!!!. Auto w środku po prostu syf totalny śmierdzi stęchlizną aż strach żeby jakaś mysz nie wyskoczyła, opony z przodu niższe z tyłu wyższe a do tego wogóle inne felgi niż na zdjęciach a pozatym zdjęcia nie przedstawiają stanu jaki teraz to auto prezentuje. Akumulator na śmietnik nawet nie zapalił a teraz wisienka na torcie olej w chłodnicy i w zbiorniczku wyrównawczym czyli silnik do remontu. Koleś nawet nie raczył przyjechać tylko auto stoi u jakiegoś ciecia na podwórku przy trasie który ma tylko kluczyki i pokazuje auto jak ktoś przyjedzie oglądać. W sumie to dobrze że nie przyjechał bo bym mu tak wpi.........ił za takie oszustwa a przez telefon mówił ze panie w środku czysty silnik pali ja nim nawet ostatnio jeździłem wszystko ok. Prosze poinformujcie wszystkich kto interesuje sie tym autem zeby omijał je wielkim łukiem!!!!!! Edytowane 25 Czerwca 2012 przez jesion102 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość goras007 Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 (edytowane) Witam. Zamierzam kupić X-TRAIL'A I 2.2 Di, 136 KM 2005r. Auto jest po lekkiej stłuczce i z tym wiąże się moje pytanie. Czy wymieniał któryś z Panów poduszki powietrzne w tym modelu (chodzi o 2 przednie poduszki kierowcy oraz pasażera)? Jakie to są koszty (sprzedawca twierdzi ze ok 1000zł)? I czy warto bawić się w używane czy lepiej wydać więcej i wstawić nowe w serwisie? Z góry dziękuję za odpowiedź. Edytowane 26 Czerwca 2012 przez goras007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.