Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Odbiór QQ od dealera-na co zwrócić uwagę


stevenson
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Konkretny QQ jest do kupienia za określoną kwotę, nie ważne kim jesteś, tylko jak negocjujesz, grupa zawodowa ma łatwiej bo mają taki upust zapisany w regulaminie i łatwiej zacząć rozmowy z dealerem np. auto kosztuje 70tys zł, leśnik dostanie upust 7000 zł, a zwykły człowiek dostaje 4000 zł bo taka jest promocja, ale te 3000 zł jest jeszcze do stargowania, zależy to od argumentów i umiejętności negocjacyjnych. Auto za 70 tys tak naprawdę jest do oddania za 63 tys zł niezależnie kim jesteś, tylko jak to rozegrasz.

 

Takie też miałem wrażenie ale zawsze lepiej się upewnić :)

 

Dino55 - dzięki za wyjaśnienie :)

 

Jeśli ktoś ma ochotę może się też podzielić swoimi doświadczeniami na PW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam!

Jestem świeżo po odbiorze 08.12.2011 z salonu Kmj Kaszubowscy Gdańsk. Informacje z forum okazały się pomocne przy odbiorze. Dealer nie traktuje Cię jak laika jak jesteś zorientowany w temacie. Starałem się na chłodno wszystko sprawdzić (lista z forum) no ale poza spasowaniem maski przedniej,wszystko OK. Zgłoslem to dealerowi i o dziwo wyregulowali na miejscu. Za moim autem stał następny QQ biały do odbioru i też maska nie była perfect. Także szpary prawo l lewa strona ok. ale dół to nie jest japońska doskonałość. W tym czasie moja druga połowa odbierała lekcje z obsługi auta. Dolali trochę paliwa i w drogę. Na stacji benzynowej już mogłem się cieszyć . I nie przeszkadzało mi że zatankowałem prawie 67litrów paliwa (W instrukcji około 65litrów)a .Stacja mniej niż 500metrów od dilera. Na dilera się absolutnie nie skarżę. Obsługa na wysokim poziomie. Miła a ja po lekturze forum byłem raczej sceptyczny.No a teraz tylko radość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Jestem świeżo po odbiorze 08.12.2011 z salonu Kmj Kaszubowscy Gdańsk. Informacje z forum okazały się pomocne przy odbiorze. Dealer nie traktuje Cię jak laika jak jesteś zorientowany w temacie. Starałem się na chłodno wszystko sprawdzić (lista z forum) no ale poza spasowaniem maski przedniej,wszystko OK. Zgłoslem to dealerowi i o dziwo wyregulowali na miejscu. Za moim autem stał następny QQ biały do odbioru i też maska nie była perfect. Także szpary prawo l lewa strona ok. ale dół to nie jest japońska doskonałość. W tym czasie moja druga połowa odbierała lekcje z obsługi auta. Dolali trochę paliwa i w drogę. Na stacji benzynowej już mogłem się cieszyć . I nie przeszkadzało mi że zatankowałem prawie 67litrów paliwa (W instrukcji około 65litrów)a .Stacja mniej niż 500metrów od dilera. Na dilera się absolutnie nie skarżę. Obsługa na wysokim poziomie. Miła a ja po lekturze forum byłem raczej sceptyczny.No a teraz tylko radość.

 

Gratuluje wyboru :)

Milych wrażen, niskiego spalania i bezusterkowej eksploatacji :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Jestem świeżo po odbiorze 08.12.2011 z salonu Kmj Kaszubowscy Gdańsk. Informacje z forum okazały się pomocne przy odbiorze. Dealer nie traktuje Cię jak laika jak jesteś zorientowany w temacie. Starałem się na chłodno wszystko sprawdzić (lista z forum) no ale poza spasowaniem maski przedniej,wszystko OK. Zgłoslem to dealerowi i o dziwo wyregulowali na miejscu. Za moim autem stał następny QQ biały do odbioru i też maska nie była perfect. Także szpary prawo l lewa strona ok. ale dół to nie jest japońska doskonałość. W tym czasie moja druga połowa odbierała lekcje z obsługi auta. Dolali trochę paliwa i w drogę. Na stacji benzynowej już mogłem się cieszyć . I nie przeszkadzało mi że zatankowałem prawie 67litrów paliwa (W instrukcji około 65litrów)a .Stacja mniej niż 500metrów od dilera. Na dilera się absolutnie nie skarżę. Obsługa na wysokim poziomie. Miła a ja po lekturze forum byłem raczej sceptyczny.No a teraz tylko radość.

 

Miło przeczytać, naiwnie myślę, że może wyciągnęli jakieś wnioski :)

U mnie delikatnie korygowali drzwi kierowcy (szpara przy plastiku czarnym u dołu), bez gadania

kultura osobista - z tym już niestety wyraźnie gorzej

Zgryz masek wszystkich kaszanek, które oglądałem 03/2011 był prawidłowy

W salonie stał jeszcze egzemplarz z 2010, który z kolei zdecydowanie domagał się wizyty u ortodonty

 

gratuluję auta, gumowych drzew i szerokiej drogi

Edytowane przez paba
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratuluje wyboru :)

Milych wrażen, niskiego spalania i bezusterkowej eksploatacji :)

Witaj !

Miałem dokładnie takie same odczucia .........i wadę samochodu przy odbiorze(1.04.b.r.)

Dziwi mnie bardzo ,że dealerzy nie moga uporać się z seryjnymi wadami naszych aut. W moim przypadku pomocna była podpowiedz Kolegów na forum.Nie odpuściłem tłumaczeniom ,że ten typ tak ma . Mimo ,że musiałem przejechać sie do "dealera-matki" 50km bo u "młodej -córki" nie umieli sobie poradzić a tam w sposób profesjonalny -perfekcyjnie ustawili w moim aucie "zgryz" :)

Życzę Tobie i Wszystkim oby ten "zgryz" nie wymagał nigdy wizyt ortodonty a wszystko w QQ zawsze cieszyło tak jak przy odbiorze !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, również gratuluję autka, a co do zgryzu to już przy składaniu zamówienia na QQ, zawczasu prosiłem o wyregulowanie maski po prostu nie chciałem tracić czasu przy odbiorze na regulacje itd. i muszę przyznać że wyregulowali wszystko, nawet fotel pode mnie. :rofl:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam wszystkich miłośników Nissana a wszczególności modelu Qashqai. Również czekam na odbiór samochodu,który bedę miała ok.20 lutego. Chciałam zapytać czy ktoś mi może podpowiedzieć jaki system antykradzieżowy ma zamontowany np..I-Way ? Pytam dlatego ,że samochód mam zamówiony w Niemczech i wszystkie książki , prospekty mam w jezyku niem. i nie mogę doczytać o zabezpieczeniu. Sam dealer przy podpisywaniu umowy, jak zapytałam o auto-alarm odpowiedział mi ,że niepotrzebny mi alarm ,bo to auto ma...........no i właśnie nie zrozumiałam co ma. I następne pytanie , czy jeśli kupuję na terenie Niemiec to moja wersja różni sie od tej sprzedawanej na terenie Polski ? Czy przy odbiorze dotyczy mnie też tak restrykcyjne podejście do detali jak czytałam tu na forum ? Będę wdzęczna za wszystkie odpowiedzi. :nissan2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałam zapytać czy ktoś mi może podpowiedzieć jaki system antykradzieżowy ma zamontowany np..I-Way ? Pytam dlatego ,że samochód mam zamówiony w Niemczech i wszystkie książki , prospekty mam w jezyku niem. i nie mogę doczytać o zabezpieczeniu.

Z mojej wiedzy standardowym i jedynym wyposażeniem antykradzieżowym jest immobilizer. Zatem nic wiecej w prospektach nie wyczytasz, bo poprostu nic więcej nie ma. Przynajmniej w wersjach na Polskę i wątpię aby w Niemczech było inaczej.

 

Sam dealer przy podpisywaniu umowy, jak zapytałam o auto-alarm odpowiedział mi ,że niepotrzebny mi alarm ,bo to auto ma...........no i właśnie nie zrozumiałam co ma.

Dziwne podejście dealera, bo u nas z chęcią sprzedają autolalarmy COBRA na których zarabiają i w które większość z nas wyposażyła swoje QQ. W linku masz dodatkowe info o alarmie, który jest dodatkowym wyposażeniem auta

http://forum.nissank...__fromsearch__1

 

... czy jeśli kupuję na terenie Niemiec to moja wersja różni sie od tej sprzedawanej na terenie Polski ? Czy przy odbiorze dotyczy mnie też tak restrykcyjne podejście do detali jak czytałam tu na forum ? Będę wdzęczna za wszystkie odpowiedzi.

Wersja Polska od Niemieckiej nie różni się wyposażeniem. A co do odbioru ... hmm ... ja się cieszyłem chwilą i nie patrzyłem na sprzedawcę jak na handlarza auta po wypadku.

Edytowane przez dubik77
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto kupowałem na firme (osoba fizyczna prowadząca działalność potwierdzona wpisem do ewidencji). Dało to 10%. Dodatkowe 2% po przedstawieniu dowodu rejestracyjnego Nissana zarejestrowanego na tę samą osobę. Oba rabaty są udzielane nie przez salon ale przez importera. Targowanie z dilerem w moim przypadku mało skuteczne - pierdołki: ~ 500 PLN, dywaniki, bezpłatny montaż akcesoriów (chlapacze, światła dzienne) w sumie może 700 PLN.

 

to nie jest tak do końca - rabat dla grupy zawodowej/dla firmy jest udzielany łącznie - część daje dealaer a część importer - więc i marża mniejsza zostaje dealaerowi a 2% za wierność marce w 100% pokrywa importer.

 

Co do różnicy w cenie za jaką może nabyć osoba fizyczna i firma/grupa zawodowa - przy podstawowej wersji to matematycznie jest możliwe takie same ceny w obu przypadkach (w zależności jakim jesteś negocjatorem) ale przy wersji za ponad 100 000 zł to już różnica będzie znaczna i nie będzie to zależało od negocjacji ale od wyliczeń matematycznych :devil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

W moim przypadku poziom płynu chłodniczego był poniżej minimum,

poziom elektrolitu w akumulatorze był poniżej minimum.

 

Niestety zauważyłem to dopiero po miesiącu (bo nie wybrałem się po odbiór auta z kolegą, jak radzicie - z uwagi na większą odległość) ale nie sądzę żeby to w tak krótkim czasie samo wyparowało - musiało być go mniej już kiedy przyjechał z fabryki :(

Warto to sprawdzić i nalegać żeby dolali - sugerując że nie powinno się jeździć jeśli płyny nie są na poziomie minimalnym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Ostatnio z ojcem odebralismy QASHAIA w Elku. Niby ogldalismy auto... Niby ogladalem wczesniej TVN TURBO i niespodzianki z nowymi autami... I CO I DALISMY sie zlapac. Po ok 5 dniach (przypadkiem) zorientowalismy sie ze dach i gora tylnej klapy ma mnostwo wgniecen jakby po gradzie bez uszkodzen powloki lakierniczej. Po negocjajach jeszcze nie zakonczonych firma zlecila naprawe typu SMART REPAIR. Po naprawie wszystko juz cacy jeslu chodzi o dach (okolo 20 wgniecen) Niestety martwi mnie jeszcze jedna szyba z 2011 roku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich za ok. 2 tygodnie odbieram QQ 2.0 tecna i mam pytanie odnosnie odbioru , niechodzi mi oto na co zwrocic uwage ale co powinienem dostac przy odbiorze np. ksiazke serwisowa , papiery od alarmu ..................................wdzieczny bede za podpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem jedną szybę z 2011 roku, reszta 2012.

Jedne tylne drzwi odstają bardziej i wystają poza płaszczyznę karoserii.

Szpary maski i klapy bagażnika są różne po lewej i prawej.

Kształty, wybrzuszenia drzwi przednich są inne i albo wystają poza błotniki przednie, albo są osadzone głębiej.

Felgi mają po kilkanaście odważników naklejanych i dodatkowo nabijane.

 

Ogólnie jakość spasowania i montażu to raczej dramat w porównaniu do aut produkowanych np. 10 lat temu.

Trzeba to przełknąć i się skupić na podstawowych możliwych wadach transportowych: rysy lakieru, szyb, dachu, felg, plastików, niechlujny montaż alarmu, LEDów, itd.

 

Poza tym diler nie dał instrukcji alarmu, LEDów i protokołu odbioru auta. Nie było na stanie obiecanych gratisowych dywaników.

Edytowane przez aquariusmax
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem jedną szybę z 2011 roku, reszta 2012.

Jedne tylne drzwi odstają bardziej i wystają poza płaszczyznę karoserii.

Szpary maski i klapy bagażnika są różne po lewej i prawej.

Kształty, wybrzuszenia drzwi przednich są inne i albo wystają poza błotniki przednie, albo są osadzone głębiej.

Felgi mają po kilkanaście odważników naklejanych i dodatkowo nabijane.

 

Ogólnie jakość spasowania i montażu to raczej dramat w porównaniu do aut produkowanych np. 10 lat temu.

Trzeba to przełknąć i się skupić na podstawowych możliwych wadach transportowych: rysy lakieru, szyb, dachu, felg, plastików, niechlujny montaż alarmu, LEDów, itd.

 

Poza tym diler nie dał instrukcji alarmu, LEDów i protokołu odbioru auta. Nie było na stanie obiecanych gratisowych dywaników.

 

Odbierając swojego QQ w Kielcach miałem wszystko co było obiecane w gratisie tzn. alarm, dywaniki, chlapacze, listwy zabedzieczające progi.

W dniu odbioru zdecydowałem się jednak na dywaniki gumowe zamiast welurowych- nie było żadnego problemu z zamianą.

 

Jeśli chodzi o spasowanie, jest jedynie różnica w klapie bagażnika- nieznacznie większa szczelina z jednej strony ale nie będę tego ruszał.

 

Poza tym wszystko zgodnie z umową ustną jak i pisemną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem jedną szybę z 2011 roku, reszta 2012.

Jedne tylne drzwi odstają bardziej i wystają poza płaszczyznę karoserii.

Szpary maski i klapy bagażnika są różne po lewej i prawej.

Kształty, wybrzuszenia drzwi przednich są inne i albo wystają poza błotniki przednie, albo są osadzone głębiej.

Felgi mają po kilkanaście odważników naklejanych i dodatkowo nabijane.

 

Ogólnie jakość spasowania i montażu to raczej dramat w porównaniu do aut produkowanych np. 10 lat temu.

Trzeba to przełknąć i się skupić na podstawowych możliwych wadach transportowych: rysy lakieru, szyb, dachu, felg, plastików, niechlujny montaż alarmu, LEDów, itd.

 

Poza tym diler nie dał instrukcji alarmu, LEDów i protokołu odbioru auta. Nie było na stanie obiecanych gratisowych dywaników.

 

Dziwię się, dlaczego więc odbierałeś w takim stanie - zamiast się postawić i żądać auta przygotowanego jak przystało na nowe. Masz przecież prawo żadać, nie kupujesz auta używanego, a potem dziwimy się, że wciskają nam w takim stanie - skoro bierzemy w ciemno jak leci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

róznica w dacie produkcji szyby może być rok jest to kwestia nadprodukcji szklarza i auta z początku roku mogą mieć szybę z końca roku

bo cały swiat ma rocznik data rejestracji

a rocznik modelowy to od do wrzesnia

i modele złożone w listopadzie mogą mieć daty mieszane na poszczególnych podzespołach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwię się, dlaczego więc odbierałeś w takim stanie - zamiast się postawić i żądać auta przygotowanego jak przystało na nowe. Masz przecież prawo żadać, nie kupujesz auta używanego, a potem dziwimy się, że wciskają nam w takim stanie - skoro bierzemy w ciemno jak leci.

 

Niestety nie widziałem żadnego QQ, który miałby proste i prosto osadzone wszystkie elemety nadwozia.

W każdym albo drzwi wystają, albo klapa krzywa. Taka jest obecnie technologia masowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

może ktoś obeznany w temacie na podstawie zdjęcia powiedziec czy przód jest dobrze spasowany

 

Edytowane przez jasiek2912
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

może ktoś obeznany w temacie na podstawie zdjęcia powiedziec czy przód jest dobrze spasowany

 

Wg mnie takie zdjęcie nie pozwoli na wartościową odpowiedź.

Możliwe, że maska jest delikatnie przesunięta w prawo.

Jeśli nic zauważalnie nie odstaje i nie jest luźne, to w porządku.

Poza tym, chyba szkoda grzebać jeśli nie jest to niezbędne.

Ja zostawiłem niewielkie różnice (po prawej szpara ok. 3 mm, po lewej ok. 6 mm).

 

PS. Warto sprawdzić tylne drzwi patrząc od tyłu. U mnie prawe były osadzone głębiej niż karoseria, a lewe wystają ok. 5 mm. Ale i tak nic nie robiłem z tym.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki bardzo za odpowiedz i rade napewno skorzystam pozdrawiam

Proszę bardzo.

Dodatkowo dzisiaj widziałem ten samochód na żywy. Faktycznie maska jest delikatnie w prawo, ale i tak lepiej niż u mnie.

Chyba tylne lewe drzwi mniej dolegają do uszczelki niż prawe. Ale także mniej niż u mnie.

Nie przejmowałbym się tym.

 

Ja u siebie zauważyłem dziś na środku rantu otwartej klapy bagażnika jakąś zaprawkę na lakierze. Wygląda jakby paproch wpadł podczas schnięcia lakieru i go próbowali usnąć.

Jeszcze klika miejsc ma takie jakby nadlania lakieru. Szczególnie ranty drzwi, maski i klapy.

Edytowane przez aquariusmax
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę bardzo.

Dodatkowo dzisiaj widziałem ten samochód na żywy. Faktycznie maska jest delikatnie w prawo, ale i tak lepiej niż u mnie.

Chyba tylne lewe drzwi mniej dolegają do uszczelki niż prawe. Ale także mniej niż u mnie.

Nie przejmowałbym się tym.

 

Ja u siebie zauważyłem dziś na środku rantu otwartej klapy bagażnika jakąś zaprawkę na lakierze. Wygląda jakby paproch wpadł podczas schnięcia lakieru i go próbowali usnąć.

Jeszcze klika miejsc ma takie jakby nadlania lakieru. Szczególnie ranty drzwi, maski i klapy.

 

Są to t.z.w. "zacieki" - t.z.n. że albo był zbyt rzadki lakier ( podkład, baza lub transparent ) lub za dużo go położono w tych miejscach, lub kwestia ustawienia programu na lakierni gdzie robot zbyt wolno wraca z powrotem jak zakończy malować od lewej do prawej i odwrotnie. Służba jakości nie powinna tego puścić - ale cóż - jest duże zapotrzebowanie i nikt takimi drobiazgami się nie przejmuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

boil, ze po przykrych doswiadzeniach innych marek (mercedes)nie uczą się tylko tłuką nadal buble w nadziei, że serwis wykpi sie i powie, że ten typ tak ma a reszta usterek to wady eksploatacyjne i nie podlegaja gwarancji - szkoda -

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

boil, ze po przykrych doswiadzeniach innych marek (mercedes)nie uczą się tylko tłuką nadal buble w nadziei, że serwis wykpi sie i powie, że ten typ tak ma a reszta usterek to wady eksploatacyjne i nie podlegaja gwarancji - szkoda -

 

Bo oni w ogromnej mierze wszyscy działają podobnie/tak samlo, dopiero trochę się mitygują jak rąbiesz ich pismami, albo nagłaśniasz w gazecie moto czy tv. Jeśli chodzi o obsługę klienta to w tej branży wciąż jesteśmy daleko za nie powiem kim, bo nie chcę być posądzony o rasizm

Edytowane przez paba
  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niedbalstwo widać na prawie każdym kroku.

Dziwiłem się, dlaczego taka czarna folia ochronna naklejona na dole tylnych drzwi się odkleja od wewnątrz przy zagięciu.

Sprawdziłem i wszystko jasne. Folia została naklejona o 1cm za nisko i nacięcie i wygięcia się nie spasowały i się odkleja.

Wygląda to tak, jak po naprawie w przypadkowym warsztacie, a dokładając jedną szybę z innego roku, źle wygięty kształt drzwi względem błotników i różne szpary maski, drzwi i klapy bagażnika, od razu przychodzą myśli o naprawie pofabrycznej w lakierni/blacharni celnej.

Wstyd dla fabryki w Sunderland.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...