Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Chcesz kupić primerę P10, P11, P12 - zapytaj tu i tylko tutaj


Gość strzelec
 Udostępnij

Czy jesteś zadowolony ze swojej Primery ?  

836 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy jestes zadowolony z zakupu Primery i kupiłbys ją jeszcze raz ?

    • Tak
      80
    • Raczej Tak
      38
    • Raczej Nie
      3
    • Nie
      2
    • Napewno Nie. To najgorsze auto jakie mialem
      0


Rekomendowane odpowiedzi

nissan primera GT - to świetne autko!!!!

jeśli chodzi o komputer pokładowy i jego wskazania:

zegarek,temperatura zewnętrzna,srednia prędkość,zużycie paliwa,ilość kilometrow do następnego tankowania,i coś jeszcze nie pamiętam (ale jest tych wskazań 6)

Autko ma niezle kopnięcie i jest na ful wypasie:klima,4 elektr. szyby,komp,silnik 150KM,kubełkowe welurowo - skórzane fotele itd,itp.

NAPRAWDĘ TO AUTKO WARTO KUPIĆ!!!

I jeszcze jedno - to auto naprawdę dużo nie pali i jest podatne na zagazowanie!

Z czystym sumieniem POLECAM!

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nissan primera GT - to świetne autko!!!!

jeśli chodzi o komputer pokładowy i jego wskazania:

zegarek,temperatura zewnętrzna,srednia prędkość,zużycie paliwa,ilość kilometrow do następnego tankowania,i coś jeszcze nie pamiętam (ale jest tych wskazań 6)

Autko ma niezle kopnięcie i jest na ful wypasie:klima,4 elektr. szyby,komp,silnik 150KM,kubełkowe welurowo - skórzane fotele itd,itp.

NAPRAWDĘ TO AUTKO WARTO KUPIĆ!!!

I jeszcze jedno - to auto naprawdę dużo nie pali i jest podatne na zagazowanie!

Z czystym sumieniem POLECAM!

Pozdrawiam

 

Dziekuje za opinie nie zastanawiam sie juz tylko prosze o 2 dni wolnego w pracy i jade po auto:)

Rozrzad z tego co sie wczytalem to lancuch wiec pewnie wymienia sie go kolo 300tys km. lub gdy halasuje.(moge sie mylic)

 

Wielkie dzieki za wszelkie opinie troszke sie napalilem juz na to auto:)

a gazu narazie nie planuje ale jeszcze ze 2 podwyzki paliwa i moze sie skusze :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spalanko jak mi pokazuje komp to - miasto 8.2-8.7, a trasa 7-7.5 benzynki!

czy to tak dużo!!oczywiście jazda umiarkowana do 3 tyś obr/min

bo jak się wciśnie to i 12 spali - a jeździć tym sztanem można naprawdę szybko!

a spalanie gazu od 9.5 do 14.

pozdrawiam!!!

kupuj stary kupuj to autko a będziesz zadowolony

Ja jestem!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam ja tez jestem bardzo zadowolony z primki 2 0 slx lpg.

przedtem ujezdzalem nienców ale do primki im duzo brakuje.

Do tej pory przez rok wymienilem sprzeglo i elementy w przednim zawieszeniu. Silniczek nie robi zadnego problemu i sie bardzo szybko zbiera.narazie nie zamiezam zmieniac samochodu ale juz jak co to tez na primke ale GT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na poczatku witam wszystkich i muszę powiedzieć że wasze forum jest świetne.

Wiem że podobny temat był już ale mam problem. Obecnie mam Primere 1997 1.6 slx German version więc ogólnie wypasik i jestem zadowolony. Mam też nieszczęsnego Escorta a raczej żona ma i muszę go szybko wymienić. Mój wybór padł na drugą Primerke tylko nowszą.Teraz pytanie:

Do jakiego roku czy miesiąca mogę szukać Primerki Made in Japan a od jakiego roku Francuzi pakują swoje części do Primery. Nie jestem pewien silnika teraz mieszkam poza granicami kraju więc paliwo nie jest tak istotne ale nowa Primerke zabiorę do kraju więc wtedy paliwo będzie istotną kwestią. Czy np 2.0 i LPG czy lepiej 1.6 i zostać na benzynie.Teraz mam ok 7.2 l/100 w mieście i na zimowych gumach więc chyba nieźle. A i tak krotko jaki patent na parujace szyby bo starszny problem z tym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od modelu P11.144 (koniec 1999) zaczynają się francuskie wynalazki, chociaż tak naprawdę francuski jest dopiero P12 (2002).

Silnik 1.6 chyba żonie wystarczy, chociaż 2.0 z gazem na pewno tańszy w eksploatacji.

A za parujące szyby odpowiedzialny jest filtr przeciwpyłkowy - gdzieś o tym jest na forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem w 2000r sprowadzona osobiscie z Francji P-11 2.0TD (90KM) Biała Perła Klima (przebieg 144.000tys. km) w roku sprowadzenia tj. 2000r zrobilem nim (100.000km) sprzedajac z przebiegiem 240.000 tys. km. nic tylko wymianiałem olej(co 10.000tys km.) i lałem do baku(ale zawsze na markowej stacji) spalanie od 6.5l (trasa) do 8.0l (miasto) ON.

 

Nic nie wymagało wymiany poza zarówka oswietlenia półki kolo dzwigni zmiany biegów. Naprawde super Fura!!!! POLECAM (sprzedałem z powodu kupna mieszkania bardzo załuje. Poszła do Lidzbarka Warminskiego (moze ktos wie co sie z nia dalej dzieje????)

 

A teraz sprowadziłem Sobie po 5 latach z Niemiec (Wasel) W-11 2.0 SR20(140ps) (118 tys km) jak narazie jest super tylko maly minus spalanie 10l Pb95 ale komfort i styl ten sam.

 

Wybierz Sam

 

pozdr

 

 

 

AP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za pomoc jestem na etapie poszukiwan choc ostatnio czytalem opinie o Hondach ...wiem przepraszam nie powinienem ale Accord wyglada taz niezle niestety drozsza.

 

Jakiś czas temu podjąłem temat porównania Primerki i Accorda. Polecam poczytać wątek:

 

http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...ord&start=0

 

Reasumując szukaj P11 SRi albo GT do rocznika '99, resztę sobie odpuść.

 

 

P.S. Jeśli będziesz chciał poczytać cytowany tam artykuł z AŚ, to chyba mam go gdzieś na twardzielu to Ci mogę podesłać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Reasumując szukaj P11 SRi albo GT do rocznika '99, resztę sobie odpuść. "

 

A ja polecę ci jednak diesla latem zrobiłem wycieczkę 3200km. Naprawadę auto sprawdza się -90kucy dla mnie jest w porządku. Bez szaleństw - ale ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Reasumując szukaj P11 SRi albo GT do rocznika '99, resztę sobie odpuść. "

 

A ja polecę ci jednak diesla latem zrobiłem wycieczkę 3200km. Naprawadę auto sprawdza się -90kucy dla mnie jest w porządku. Bez szaleństw - ale ok.

 

Ja bym jednak się upierał przy zagazowanym SR20DE. Dynamika nieporównywalnie lepsza z TD a koszt eksploatacji porównywalny.

90 KM w tym aucie to malutko, nawet Almerka z GA14DE jest żwawszym samochodem.

 

pzd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Scyzor masz chyba rację, w Escorcie mam 75 KM z TD i jest dramat , mijają lata świetlne zanim zacznie przyspieszać, no chyba że przytrzymam na sprzęgle , ale to nie o to chodzi. Moja Primerka ma 90 KM w benzynie i jest bez szału, ale o niebo lepiej niż Ford,więc raczej będę szukał w grudniu 2.0.

Dzięki wswzystkim za pomoc.

Aha jaka jest różnica międziy P11 SRi a SR20DE i który jest bardziej niezawodny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha jaka jest różnica międziy P11 SRi a SR20DE i który jest bardziej niezawodny?

 

Mylisz pojęcia ;)

SR20DE to oznaczenie dwulitrowego motoru w P11, a SRi to oznaczenie lekko usportowionej wersji wyposażenia P11 ;) Generalnie każda SRi ma pod maską SR20DE ;) Jasne?

 

pzd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć.. od ponad roku jeżdżę codzinnie Primerką 1,9 dieselek i jestem z niej bardzo zadowolony! Zrobiłem już nią ponad 50 tyś km. Spalanie w/g ulotki to 5,7.. mnie została niestety tylko ta siódemka :wink: Czyli tak jak mówię średnio 7 l/100 km.. z samochodem (odpukać 3 razy..) nie miałem żadnego problemu! (jedynie raz byłem w serwisie bo z przodu jakiś "łącznik" :?: się poluzował no i troszkę stukał na wybojach ale wymienili w ramach gwarancji.. :) ) No i w tym dieselku masz przegląd co 30 tyś km. Bagażnik jest duży, fajna sprawa to schowek pod podłogą bagażnika i jeszcze dwa malutkie po bokach. Przede wszystkim Primerka jest bardzo wygodna, w środku jest przestrzeń a nawet bardzo dużo przestrzeni :wink: . Konsola, z radyjkiem, ekranem jest poprostu extra.. i nie wierz w żadne głupoty że nauka obsługi komputera jest trudna (bo takie coś przeczytałem jako minus w tym samochodzie w jakiejś gazecie motoryzacyjnej) .W mojej wersji (jeszcze tej przed tym całym liftingiem.. chyba tak to się pisze :wink: ) mam regulację lędźwi u pasażera i kierowcy, no i trochę inaczej rozwiązane wnętrze.. ale te co jest teraz też jest ładne aczkolwiek wolę te co mam :) Jakby tu jeszcze zachwalić ten samochodzik.. Poprostu jest full wypas! Polecam go bardzo mocno! No i z mojej strony polecam tego dieselka.. To tyle ode mnie :) Ale się rozpisałem.. :P 1-szy post i taki elaboracik :P

 

Pozdrawiam Sliwek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć.. od ponad roku jeżdżę codzinnie Primerką 1,9 dieselek i jestem z niej bardzo zadowolony! W mojej wersji (jeszcze tej przed tym całym liftingiem.. chyba tak to się pisze :wink: ) mam regulację lędźwi u pasażera i kierowcy, no i trochę inaczej rozwiązane wnętrze.

Z którego roku masz tą Primerę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja zas moge dodac negata - tylko i wylacznie z powodu kumpla - ma a w zasadzie mial - bo prawie od roku stoi w ASO i nikt nie chce wziac odpowiedzialnosci za drugi juz silnik - ma 2,0 - pierwszy zatarl na niemieckiej autostradzie - wrocil samolotem;) potem dlugo wymieniali mu silnik a jeszcze dluzej zalatwiali papiery na niego, potem zainstalowal instalke gazowa 4gen. za 6,5tys. i korbowod mu wyszedl bokiem i Nissan nie chce wziac juz odpowiedzialnosci niby przez instalacje gazowa - nawet pisma do Japoni nie pomagaja - wczesniej chwalil auto za wielkosc, wlasnie konsole, jazde z ESP, choc jakies drobne usterki tez byly, a spalanie mial 12-14l !! ale noge ma ciezka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...