Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Chcesz kupić primerę P10, P11, P12 - zapytaj tu i tylko tutaj


Gość strzelec
 Udostępnij

Czy jesteś zadowolony ze swojej Primery ?  

836 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy jestes zadowolony z zakupu Primery i kupiłbys ją jeszcze raz ?

    • Tak
      80
    • Raczej Tak
      38
    • Raczej Nie
      3
    • Nie
      2
    • Napewno Nie. To najgorsze auto jakie mialem
      0


Rekomendowane odpowiedzi

turbo to juz by dawno siedzialo gdyby nie maly problem ($$$) :twisted: wiec narazie stopniowo modyfikacje N/A tak zeby przekroczyc 170 koni a potem sie bedzie myslalo co dalej :) narazie sie ciesze ze auto (najprawdopodobniej) wrocilo do seryjnych osiagow a to zawsze cos

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fura ozyla sama z siebie, nie mam pojecia dlaczego, chyba sie odwdzieczyla w koncu za troskliwa opieke i dobre traktowanie :lol: ale osiagi sa o niebo lepsze niz jeszcze nie dawno, niewykluczone ze potrzebowala wiecej czasu na ozycie po dlugim postoju, narazie jedyna zmiana bylo przyspieszenie zaplonu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fura ozyla sama z siebie, nie mam pojecia dlaczego, chyba sie odwdzieczyla w koncu za troskliwa opieke i dobre traktowanie :lol: ale osiagi sa o niebo lepsze niz jeszcze nie dawno, niewykluczone ze potrzebowala wiecej czasu na ozycie po dlugim postoju, narazie jedyna zmiana bylo przyspieszenie zaplonu

Czyli Primerka potrzebowała dobrego właściciela. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moja P11 mam czwarty dzien i jestem w 200%-tach zadowolony :D:D:D

 

NAPRAWIAMY JE OD 10-CIU LAT

 

SILNIK CD20 I CD20T

 

NIE PODNIECAJCIE SIĘ TAK SPALANIEM TYLKO ZBIERAJCIE NA SPAWANIE GŁOWICY I USZCZELKĘ POD GŁOWICE DO ZOBACZENIA W WARSZTACIE .

 

SILNIK 2,2 DTI 2002 ROK

NIE WIEM O CO CHODZI ALE DRUGI KLIENT Z PADNIĘTĄ TURBINĄ PO 100 TYŚ, CHYBA ZAPOMINAJĄ LUDZIE ŻE TO DIESEL .(ALE W SUMIE CO TO MA DO ŻECZY) MOŻE ZNOWU NISSAN DAŁ d*py ??

W JEDNYM Z PRZYPADKÓW GŁOWICA PĘKNIĘTA W 17-STU MIEJSCACH MIĘDZY ZAWORAMI ZGROZA.

 

 

SR20

MIŁE DLA NOGI SILNIK JEŚLI ZADBANY BARDZO WDZIĘCZNY

 

GA16

OCZYWIŚCIE ZA SŁABY ALE W MIARE ŻYWOTNY

 

OGÓLNIE

CZĘSTO NAPRAWIANE:

-PRZEDNIE ZAWIESZENIE

-SILNIKI DIESLA

-SKRZYNIE BIEGÓW (SŁYNNY PIĄTY BIEG)

 

PODSUMOWUJĄC BARDZO LUBIMY PRIMERKI ... warsztat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MARIOT mowisz o dieslach starszych, czy nowszych, bo jesli starszych, to sie mylisz.Mam diesla i znam zaklad (pracuja tam moi znajomi) i silniki diesla CD20 to za***iste silniki.Ja juz na nim zrobilem 300tys km i chodzi za***iscie, a kumpel kiedys mial taki sam, to zrobil 500tys km, a drugi facet ktory ja od niego kupil zrobil nastepne 200 tys km i jezdzil dalej.

 

 

POZDRAWIAM.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SILNIK CD20 I CD20T

 

NIE PODNIECAJCIE SIĘ TAK SPALANIEM TYLKO ZBIERAJCIE NA SPAWANIE GŁOWICY I USZCZELKĘ POD GŁOWICE DO ZOBACZENIA W WARSZTACIE .

Ja już to przerobiłem :(

 

Na długo starcza taka naprawa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam P11-stkę do 1 roku i nietety mszę przyznać, że poprzednie autko (mazda 323 F 1.6 91r) była lepsza. Być może kupiłem trefny model, ale mam przekonanie do japońców i postanowiłem nie sprzedawać Nissana. Największym mankamentem Primery jest chyba jeje zawieszenie, twarde , dobrze trzyma na zakrętach ale czy trwałe? Silnik 1.6 LPG do miasta w zasadzie wystarcza, gorzej z trasą(mazda miała krótsze biegi i wydawała się zrywniejsza). Tutaj natomiast komforcik w porzo, podłokietnik, klima, elektryka, ładne wnętrze. To by było na tyle z opowiadania. Natomiast konkrety:

1) 2 tyg po zakupie padła pompa paliwa (wina poprzedniego właść)

2) wymiana sprzęgła (chodziło ciężko jak :evil: )

3) parowanie przedniego reflektora

4) luz na prowadnicach podnośników szyb

5) spruchniała membrama w reduktorze paliwa.

Więcej grzechów nie pamiętam bądź nie chcę pamiętać, co do reszty to kwestia przyzwyczajenia. ----------Podsumowując----------koloejne moje autko na 100-we będzie z kraju kwitnącej wiśni. :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MARIOT mowisz o dieslach starszych, czy nowszych, bo jesli starszych, to sie mylisz.Mam diesla i znam zaklad (pracuja tam moi znajomi) i silniki diesla CD20 to za***iste silniki.Ja juz na nim zrobilem 300tys km i chodzi za***iscie, a kumpel kiedys mial taki sam, to zrobil 500tys km, a drugi facet ktory ja od niego kupil zrobil nastepne 200 tys km i jezdzil dalej.

 

 

POZDRAWIAM.....

 

WNIOSKI MOJE SĄ Z PRAKTYKI OSOBIŚCIE TEŻ ZNAM CD20 Z DUŻYMI PRZEBIEGAMI ALE Z REGÓŁY ICH WŁAŚCICIELE PAMIĘTAJĄ ŻE MAJĄ DIESLA A NIE FERRARI OGÓLNIE

1.AUTKA TE TRAFIAJĄCE DO POLSKI MAJĄ KRĘCONE BUDZIKI I ŚREDNIO. 250 tys km W PAMIĘCI

2.BARDZO, BARDZO NIE LUBIĄ PRZEGRZEWANIA WŁĄCZNIK WENTYLATORA DMUCHAWY POTRAFI NAROBIĆ KŁOPOTÓW NA 1000 zł

 

a co do wieku to nie istotne CD20,CD20T P10,P11

 

DOBRE PYTANIE

CZY NA DŁUGO WYSTARCZA NAPRAWA

 

PAMIĘTAJCIE ŻE TA NAPRAWA MOŻE BYĆ WYKONANA RÓŻNIE

-JEŚLI BARDZO MARUDZISZ WARSZTATOWI ŻEBY BYŁO TANIO TO CI WYMIENI USZCZ. GŁOWICY I JUŻ TZN. JUŻ MOŻESZ JECHAĆ NA GIEŁDĘ MOŻE DOJEDZIESZ

-JEŚLI MARUDZISZ ŚREDNIO TO NORMALNY MECHANIK ALBO CIE WYKOPIE ALBO WYTŁUMACZY ŻE BEZ SPRAWDZENIA GŁOWICY TJ. GŁADZI,NA SZCZELNOŚĆ, PLANOWANIA NIE MA SENSU TEGO ROBIĆ ,

-JEŚLI CHCESZ AUTKIEM JESZCZE JEŹDZIĆ TO WYPYTAJ WARSZTAT CO BĘDZIE WYRABIAŁ Z TWOIM SILNICZKIEM PO CZYM ZGÓDŹ SIĘ NA TO ABY NAPRAWA ZOSTAŁA DOKONANA JAK NAJL.

GŁOWNIE CHODZI O NIE POMIJANIE SPRAWDZENIA GŁOWICY TJ. GŁADZI,NA SZCZELNOŚĆ, PLANOWANIA , NO I NIESTETY CZĘSTO SPAWANIA CO JEST DOŚĆ KOSZTOWNE WYKONYWANE PRZEZ ZAKŁ. SPEC. NIE IDŹ NA SKRÓTY , NIE UŻYWAJ TANICH USZCZELEK GŁOWICY JC (Jak Codzień :lol: ) przy okazji wymień uszcelniacze zaworowe, często prowadnice zaw, zleć docieranie gniazd zaworowych, WYMIEŃ PASEK ROZRZĄDU !!!! BŁAGAM NIE POZWÓLCIE ZAKŁADAĆ PASKA DRUGI RAZ trudno przy wydatku 1500 zł ten pasek to już pryszcz . no i chyba tyle

 

PEWNIE NIKT TEGO NIE PRZECZYTA ALE MAM DOBRE INTENCJE I NIE CHODZI MI O UDOWADNIANIE ŻE CD20 TO ZŁY CZY DOBRY SILNIK FAKT ŻE JA WOLE BENZYNKI ALE TU CHODZI MI O KULTURE PRACY POPROSTU 3.0 V6 TO BRZMI ODPOWIEDNIO.

 

ACHA DLA POCIESZENIA POWIEM ŻE ZAWSZE MOGLIŚCIE TRAFIĆ NA MAZDĘ W DIESLU (RODZINA SILN. RF) HEHE TO JEST PORAŻKA .

 

POZDRAWIAM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W 2000r kupiem Primere 2,0 SLX z 94 r. Wstawilem do niej gaz BRC. Jak ja kupowalem miala 145tys. W 2 lata zrobilem 100tzs na gazie. Awarie to

- wymiana sondy - 147tys -750zl

- wymiana lozyska z piasta -560zl

- wymiana sprezyn tyl - 450zl

Sprzedalem w 2002 i kupilem Kia Sportage. Teraz ja pogonilem i przmierzam sie do Almerz lub Primery

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DOBRE PYTANIE

CZY NA DŁUGO WYSTARCZA NAPRAWA

 

-JEŚLI CHCESZ AUTKIEM JESZCZE JEŹDZIĆ TO WYPYTAJ WARSZTAT CO BĘDZIE WYRABIAŁ Z TWOIM SILNICZKIEM PO CZYM ZGÓDŹ SIĘ NA TO ABY NAPRAWA ZOSTAŁA DOKONANA JAK NAJL.

GŁOWNIE CHODZI O NIE POMIJANIE SPRAWDZENIA GŁOWICY TJ. GŁADZI,NA SZCZELNOŚĆ, PLANOWANIA , NO I NIESTETY CZĘSTO SPAWANIA CO JEST DOŚĆ KOSZTOWNE WYKONYWANE PRZEZ ZAKŁ. SPEC. NIE IDŹ NA SKRÓTY , NIE UŻYWAJ TANICH USZCZELEK GŁOWICY JC (Jak Codzień :lol: ) przy okazji wymień uszcelniacze zaworowe, często prowadnice zaw, zleć docieranie gniazd zaworowych, WYMIEŃ PASEK ROZRZĄDU !!!! BŁAGAM NIE POZWÓLCIE ZAKŁADAĆ PASKA DRUGI RAZ trudno przy wydatku 1500 zł ten pasek to już pryszcz . no i chyba tyle

Miałem robione to wszystko co napisałeś (no oprócz wymiany paska rozrządu - był wymieniany 700km wcześniej). Głowicę miałem planowaną 0,2mm i koleś wpuścił mi gniazda zaworów również 0,2mm. Szczelność głowicy była sprawdzana na zimno i na gorąco. Uszczelka pod głowicę jest produkcji hiszpańskiej - mam nadzieję, że lepsza niż JC.

 

Ponawiam pytanie - na jak długo starczy tak wykonana naprawa?

 

BTW - czemu piszesz WIELKIMI LITERAMI?? Dla mnie jest to mało czytelne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzis z samego rana okazalo sie ze spod domu zakosili mi moj samochod.

Nikomu nie zycze tego typu poranka...

 

Poniewaz moja praca wymaga samochodu to zaraz po zgloszeniu kradziezy wybralem sie na wojaze po dealerach w celu znalezienia nastepcy mojego dotychczasowego auta.

 

Kryteria byly trzy: kombi (mam sporego psa + w przeciagu 2 lat mam zamiar powiekszyc rodzine o dziecko szt. 1 :)), w miare rozsadna cena i tylko nowy samochod (z salonu).

 

Przecwiczylem 7 dealerow i koniec koncow okazalo sie ze Primera Wagon podoba mi sie najbardziej. A do tego podstawowa wersja tego modelu ma wystarczajace 'dodatki' i w porownaniu do konkurencji relacja cena/wyposazenie jest zaskakujaco dobra.

 

Niestety ja o Nissanach wiem niewiele, a wlasciwie nic.

 

Pytanie do uzytkownikow - czy w ogole warto? Zastanawiam sie tylko nad wersja 1.8 benzyna. Czy Nissan montuje firmowo gaz? Jesli nie to jak patrzy (gwarancja) na montaze takiej instalacji?

Jakie sa wady/zalety tego samochodu?

Koszta eksploatacji?

spalanie w miescie (podaja srednie 8l ale to zawsze sa jakies bzdury)

czy obsluga telefonu z poziomu kierownicy dziala poprawnie (dealer nie potrafil mi powiedziec z jakimi telefonami to dziala). pytanie dziwne ale ja sporo jestem w trasie i niestety bardzo duzo gadam. chodzi o bezpieczenstwo.

 

czy bagaznik w tej formie co jest pozwoli na wrzucenie do niego wozka dzieciecego + sredniej wielkosci psa? (ja tego na pierwszy rzut oka nie umiem stwierdzic).

 

czy silnik 1.8 nie jest zbyt krowiasty?

 

oraz prosba o ogolne wrazenia, porownania do innych kombi na rynku itp.

 

czy ktos z Was wyciagnal od dealera jakis dodatkowy upust? warto sie klocic? czy ktos montowal lojack'a?

 

sorki za 100 pytan w pierwszym poscie ale ja do konca tygodnia musze podjac dezycje. kazdy dzien zwloki z zakupem samochodu po prostu wali mnie po kieszeni...

 

dzieki

Nicodem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mogę powiedzieć tylko tyle, że nie ma wśród klubowiczów zbyt wielu użytkowników nowej primery.

Zdania są podzielone - co prawda to jeszcze nissan, ale już trochę renault. Silnik 1.8 jest uważany powszechnie za zbyt słaby, zwłaszcza do kombi (oczywiście to nie znczy, że auto nie jedzie).

Przejrzyj wątek http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=5722.

Może znajdziesz tam coś na ten temat, ewentualnie użytkowników których możesz popytać na pw albo maila.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mogę powiedzieć tylko tyle, że nie ma wśród klubowiczów zbyt wielu użytkowników nowej primery.

Zdania są podzielone - co prawda to jeszcze nissan, ale już trochę renault. Silnik 1.8 jest uważany powszechnie za zbyt słaby, zwłaszcza do kombi (oczywiście to nie znczy, że auto nie jedzie).

Przejrzyj wątek http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=5722.

Może znajdziesz tam coś na ten temat, ewentualnie użytkowników których możesz popytać na pw albo maila.

Zgadzam się z piomalem,

Nowe Nissany sa chwalone za silniki dieslowskie.

Może w tę stronę trzeba szukac ..

 

Powodzenia

Sławek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem stary jak małżeństwo Nissana z Renault... Primera P12 to już nie jest japońskie auto. Mnóstwo ludzi narzeka na jakość wykończenia wnętrza, tandetne plastiki i ogólnie większą awaryjność w porównaniu do P11.

 

Ale z drugiej strony podobne problemy mają użytkownicy aut konkurencji, a w Primerze faktycznie można przynajmniej dość porządnego diesla kupić. Cóż, decyzja jest trudna, ja osobiście niewiele mam wspólnego z P12, a wszystkie opinie są zasłyszane.

 

pzd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale z drugiej strony podobne problemy mają użytkownicy aut konkurencji, a w Primerze faktycznie można przynajmniej dość porządnego diesla kupić. Cóż, decyzja jest trudna, ja osobiście niewiele mam wspólnego z P12, a wszystkie opinie są zasłyszane.

 

pzd

 

Dzieki,

 

co ciekawe wlasnie znajomi 'wyjadacze' odradzaja tego diesla twierdzac ze to Renault i turbina do wymiany w dosc bliskim czasie. Zdecydowanie mi odradzaja silniki diesla w Nissanie. A ja tutaj wyczytuje ze w nowej generacji to wlasnie te silniki stanowia o sile Primery na rynku. Wykonczenie w srodku im sie podoba, konsoleta zwlaszcza ktora jest naprawde przemyslana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowe Nissany sa chwalone za silniki dieslowskie.

Może w tę stronę trzeba szukac ..

 

no i wlasnie te silniki dCi czy jakos tak sa autorstwa renaulta :-)

dopki jezdza jest ok... ale jak padnie turbinka....

 

nie zeby nissana odradzac, ale ja bym bardziej popatrzyl na avensis...

 

 

MK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie zeby nissana odradzac, ale ja bym bardziej popatrzyl na avensis...

Nie rób sobie jaj!

Nigdy nie zapomnę spotkania z facetem, od którego kupowałem bagażnik dachowy. Poprzednio miał właśnie Primerkę, ale mu się "zestarzała" i zmienił ją na nową Avensis 2.0 Wagon. Z grzeczności zapytałem go jak mu się jeździ po przesiadce. On spojrzał z rozrzewnieniem na moje auto i powiedział, że gdyby P11 produkowali do dziś to bez wahania zamieniłby swoją Toyotę na nowe P11. Potem zapytał jaki mam pod maską silnik i jak mu powiedziałem, że SR20DE, zrobił jeszcze bardziej rozrzewnioną minę i dodał:

- No to chyba nic więcej nie muszę Ci mówić...

 

pzd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja o AVE zlych slow nie slyszalem... a tojotowskie diesle 2.2 ponoc rzadza jezeli chodzi o spalanie, kopyto i glosnosc... i podoba sie sie mi. na targach moto w lipsku gdzie miale mozliwosc sprawdzenia to AVE bardziej mi sie podobala ze wzgledu na miejsce w srodku, bardziej standardowy design kokpitu. a z nissana to tylko murano na mnie jakies wrazenie zrobilo :-)) ot ale moge sobie gdybac, bo ani murano ani p12 ani ave sobie nie kupie.

 

inna sprawa ze dzis nie robi sie juz tak dobrych, trwalych i niezawodnych aut jak stary merc 124,p10,p11 czy tez tojota carina e....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do toyoty to proponuje poczytać forum toyoty, bardzo dużo jest tam niepochlebnych opinii o nowym avensis.

Prmiera to jest praktycznie renualt zależy jaki się trafi w razie czego masz 3 lata gwarancji :D , a jeśli masz troche więcej kasy to zakup Honde Accord albo Mazde 6 i będziesz zadowolony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hi!

 

Ja ma P11 (prejściówkę) - ostatni wypust z 2001 roku i wiem dziś, że wszystkie auta się psują. ... :-( Nissany też. Z tym że typowość usterek dobija- wahacz, wycieraczki, przepływomierz.

 

Kuzyn ma P12 1.8 Wagon... 2003 r (wcześniej jeździł Vectrą) i mówi że już nigdy nie kupi Nissana... pomijając różne pierdoły to przy 105 tys. wymieniał skrzynię biegów ... poza tym naprawdę podobno to za słaby silnik na tego klocka. Kumple co pracują w servisie Nissana jeżdżą MAzdami...ale to nic nie oznacza bo mają 10 latki a to zupełnie inne czasy w histori. Wszystkie auta się psują... a szczególnie te, które znamy. Ja bym kupił coś bardziej sprawdzonego (czyli model, który już długo produkują)- może np trafisz jescze gdzieś Zafirę na wyprzedaży w starej budzie ;-). P12 odradzam z pointą, że nic nie polecam.

 

Napisz co kupiłeś ;-)

 

MSZ

 

PS> Za żadne skarby nie kupuj C5 ....:-(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...