Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Chcesz kupić primerę P10, P11, P12 - zapytaj tu i tylko tutaj


Gość strzelec
 Udostępnij

Czy jesteś zadowolony ze swojej Primery ?  

836 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy jestes zadowolony z zakupu Primery i kupiłbys ją jeszcze raz ?

    • Tak
      80
    • Raczej Tak
      38
    • Raczej Nie
      3
    • Nie
      2
    • Napewno Nie. To najgorsze auto jakie mialem
      0


Rekomendowane odpowiedzi

wszystko zalezy od poprzedniego wlasciciela, jak traktowal auto i czy wymienial na czas olej w skrzyni i silniku

 

warto sprawdzic gorne wahacze, jak sa padniete to skrzypia, auto moze tez sciagac w bok

 

lancuch powinien pracowac cicho, jak dzwoni na zimnym silniku to raczej nie za dobrze o nim swiadczy

 

zrob tez przy okazji autodiagnostyke silnika i sprawdz malym magnesem czy nie ma gdzies kilogramow szpachli pod lakierem ;)

 

powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwróć uwagę na korozję: sprawdź przednie kielichy oraz tylnie ( w szczególności!!!). Rudy lubi też przyatakować tylne nadkola na łączeniu blach oraz tylną część progów.

Jeśli auto było konserwowane - wcale nie jest to gwarantem dobrego stanu oblachowanai. BĄDŹ CZUJNY!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za wszystkie uwagi.

Przejechałem się wczoraj, obejrzałem ją i na moje laickie oko wygląda ok. Nic nie skrzypi, nie ściąga, nie hałasuje... :wink:

Akurat właściciela znam, sprowadził tą Primere rok temu, wymienił wszystkie płyny, filtry, klocki hamulcowe, świece itp. Olej w skrzyni wymieniany nie był, ale parę miesięcy temu został sprawdzony w serwisie. Jeśli poprzedni właściciel w Niemczech podobnie dbał o ten samochód, to nie powinno być przykrych rewelacji.

Ale dla pewności przejadę się do mechanika. Bądź co bądź po takim przebiegu trzeba się liczyć ze zużyciem różnych elementów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mam doświadczeń z automatem w Primerze ale osobiście nie kupiłbym takiego auta z paru powodów, pierwszy to spory problem z odsprzedażą a taki moment kiedyś przecież nastąpi... drugi to ewentualne naprawy, dużo droższe niż w przypadku manuala, i jedna i druga będzie pewnie bezproblemowa ale ewentualna awaria autowatu może sięgnąć dużej części wartości całego auta

 

gdyby to było nówka i nie liczyłbym się utratą wartości to czemu nie, automat to fajna rzecz

 

co do łańcucha - wytrzymuje kilka pasków i jeśli coś się dzieje to zaczyna (podobno) hałasować, więc nie ma problemu cichego, znienacka strzelającego paska, miałem dwie 1,6 i zapomniałem na 7 lat co to wymiana paska, teraz własnie nabyłem komplet rozrządu do 2,0 TD za 570 :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki :) fajna to ona jest i to bardzo :D

 

PS jednak sie okazalo ze swiece i kable WN do wymiany - wszystko pordzewiale wiec moze auto ozyje

czekamy jak sadze wszyscy (chyba) na wiesci kiedy ozyje :lol:

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam co do skrzyni to sie nie zgadzam

automat z zalozenia prostrza w konstrukcji i bardziej niezawodna oczywiscie trzeba jak o kazda rzecz dbac jak do tej pory 130 k mil na mojej p10 2.0 auto i nie mam zadnych problemow

oczywiscie regularny servis tak jak ksiazka podaje

natomiast prawda jest ze jak co sie posypie to naprawa moze byc kosztowna co do reszty slabosci to sie zgadzam szczegolnie podwozie i wszystkie gumy przeguby i oslony

pozd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jasny ch*j znowu porazka :evil: wymienilem swiece kable WN - stare byly pordzewiale no i niby auto lepiej reaguje na dodanie gazu szczegolnie na pierwszych 3 biegach, ale czas na G-techu totalna porazka - znowu 11 sek, ruszylem czysto z piskiem, na dwojce dokrecilem do odciecia i kapa (podczas jednej z prob znowu slizgalo sprzeglo :x ). a najwieksza porazka okazala sie predkosc max na autrostradzie: 180 km/h :cry: :cry: nie wiem co sie z tym autem dzieje, nie mam juz zadnych pomyslow jedyne co mi zostalo to skontrolowac ustawienie aparatu zaplnonowego, autodiagnostyka silnika ciagle pokazuje zero bledow. a temperatura silnika prawie na czerwonym polu pomimo ze oba wentylatory chodza pelna para. kur**:x

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powymieniaj jeszcze wszelkie filtry (np. paliwa), albo przynajmniej zobacz czy nie sa zabardzo zasyfiale - powietrza, do zbiornika nie kookniesz wiec nie wiadomo co w nim siedzi :? swiece masz ok??, potem wywal kata i zobaczysz co dalej, te 1,5sek to i duzo i malo do seryjnego... styl jazdy, rozpedzanie, nie wiem co sadzic - ktos musi rzucic okiem,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poprostu ciagle nie wiadomo co mu dolega, wszystko sprawdzilem przed kupnem, zero bledow na autodiagnostyce, jak sie znajdzie w koncu i usunie przyczyne to powinna ozyc, ale wydaje sie ze to nie bedzie takie proste :roll:

 

PS. dzwonilem jeszcze do bardzo fajnego warsztatu w Sosnowcu popytac, mechanik doradzil zeby sprawdzic cisnienie na listwie wtryskowej bo moze byc za slabo pompa podaje paliwo no i ewentualnie przeplywomierz (najlepiej podmienic z innego, tylko jak go zdobyc hehe no i ewentualnie sprobowac delikatnie przeczyscic) no przynajmniej jakis trop hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JA pei4rrdziele nei katuj motoru bo go zarzniesz, smeirdzi mi to zuborzona mieszanką jak wiekszość aut zasilanych LPG.

 

Własnie to przegrzewanie mnei zmartwilo, koniecznie ale to koniecznie przebadaj AFR na sądzieszerokopasmowej, będzie wiadomo o co chodzi.

 

Najlepiej to by bylo udać sie na hamownie zmierzyć moc, moment oraz AFR w funkcji obrotów, bedzie wiadomo co z przeplywka i paliwem - zrob to nie oszczedzaj bo stopisz silnik...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy normalnej jeździę pewno palwia nie brakuje a jak go kręcisz wyzej to się może robić ubogo...

 

Niech CI pan sprawdzi cisnienie na listwie, a najlepiej załorzyć trujniczek w na odciunku przewodu miedzy filtrem a listwą i do tego zamotować wskaźnik cisnienia przenosząc go do kabiny.

 

NA wolnych obrotach powinno być 2,5 bara.

A jak dajesz w palnik to ciśnienei powinno oscylować w granicy 3 barów

 

Jak CI pan będize meirzyć cisnienei to pewno na luzie bez obciążenia i będize to niepełnowartościowy pomiar no ale sprobój...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i kupiłem. Nie powiem, fajne autko :)

Pierwszy samochód z automatem jakim jechałem, ale od razu mi się to spodobało. Szczególnie w mieście komfort jazdy niesamowity. A i na trasie nie jest źle. Jadę spokojnie, 2 tys obrotów, wciskam gaz, kickdown, obroty skaczą na 5 tys i leci do przodu :D

No i wersja SLX... poza airbagami to nie wiem czego mógłbym jeszcze chcieć. Może skóry :wink:

Na wszelki wypadek wymienie olej, filtr i uszczelki w skrzyni. A poza tym to specjalnie nie ma się do czego przyczepić. Mam nadzieję, że powszechne opinie o japończykach sprawdzą się :)

Jak pojeżdzę trochę więcej, to podzielę się uwagami.

 

Dzięki za rady i pozdro dla klubowiczów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zawsze chciałem mieć automat :-)

jeździłem automatem kolegi (merc - zrobiłem ok. 4 kkm) i byłem zachwycony - już minęły te czasy, kiedy lubiłem "wachlować" biegami....

bardzo jestem ciekawy jak będzie sie Tobie jeździło, ile autko spala, czy są problemy ze skrzynią...

miłej jazdy !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i kupiłem. Nie powiem, fajne autko :)

 

Jak pojeżdzę trochę więcej, to podzielę się uwagami.

 

Dzięki za rady i pozdro dla klubowiczów.

Fajnie, kolejny klubowicz z automatem P10 w Trójmieście. Teraz mamy parkę :wink: Mam nadzieję, że pochwalisz się na najbliższym spotkaniu :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FURA OZYLA :D:D:D

 

robilem dzisiaj pomiary 0-60 mph regularnie w okolicach 9 sekund, czesto ponizej a elastycznosc prawie jak w dieslu, znacznie lepiej niz podaje katalog :D

 

pompa daje jak trzeba 3 bary, przy przegazowie 3,5 no wiec chyba wszysko git, oby tak bylo na stale :D

 

jak sie uda to w przyszlym tygodniu bedzie siedzial kolektor 4-2-1 od Kuby i bedzie skaskowany kat, potem zrobiony dolot i kolejne pomiary :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...