JACKO29 Opublikowano 3 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2019 To wyglądana objaw padniętego panelu klimy.Znam to tylko z opowieści.U mnie natomiast w poprzedniej Kaśce padł czujnik przeciwzamrożeniowy na parowniku i cały kombajn zamarzał,totalny brak nawiewu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysrob Opublikowano 3 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2019 Ok. Dzięki za odpowiedź. Kupię panel bo są używki w dobrej cenie. Ciekawe czy wystarczy wymiana, czy jeszcze trzeba będzie go wpisać konsulatem do systemu by go zatwierdził. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 3 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2019 Nie trzeba wczytywać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysrob Opublikowano 4 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2019 Dzisiaj po odpaleniu silnika nastąpiła samo sprawa klimy. Wszystko działa dobrze. Za kilka godzin odbieram używkę panelu sterowania. Podmienię. Szkoda że się teraz sam naprawił bo będzie trudniejsza diagnoza czy to on czy komputer klimatu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysrob Opublikowano 4 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2019 Dzisiaj po odpaleniu silnika nastąpiła samo sprawa klimy. Wszystko działa dobrze. Za kilka godzin odbieram używkę panelu sterowania. Podmienię. Szkoda że się teraz sam naprawił bo będzie trudniejsza diagnoza czy to on czy komputer klimatu. Zamontowałem dostarczony panel. Wszystko działa. Jeśli awaria się ponowi to będzie znaczyło że szwankuje komputer klimatu. Ale jestem dobrej myśli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 4 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2019 Ja też myślę,że miałeś problem z panelem,nie Ty pierwszy miałeś już takie problemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herson Opublikowano 10 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2019 Ktoś, gdzieś wspominał o siatce alu ( wydaje mi się, że nawet wstawiał zdjęcia ), przeczytałem cały temat ale musiało być w innym. Za tydzień wymieniam chłodnicę u siebie w x-trailu, myślę żeby taka założyć i chociaż łudzić się, że wyeliminuję uszkodzenie mechaniczne W QQ pewnie inny wymiar, ale przynajmniej jakaś sugestia edit: znalazłem, dla potomnych temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzyk Opublikowano 10 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2019 wpisz w aledrogo - siatka tuning - wyskoczy milion rzeczy - cos znajdziesz. Wymiary sam policzysz żeby otwór zasłonić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herson Opublikowano 10 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2019 Ogarnięte, dzięki Teraz tylko odliczyć siano na chlodnicę, robotę i czynnik... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
city Opublikowano 10 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2019 (edytowane) Panowie jak to jest z przyciskiem auto bo już sie pogubiłem. Wydaje mi się że wcześniej każdorazowe wciśniecie powodowało że auto sie włączało lub wyłączało, teraz auto mam włączone (dioda się świeci) wciskam ale brak reakcji auto dalej włączone. Edytowane 10 Lipca 2019 przez city Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysrob Opublikowano 10 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2019 Proponuję na panelu wyłączyć on-off. powinno pomóc. jak nie to wymiana panela. Ja wymieniłem panel bo nie działał przycisk A/C i recyrkulacja. Panel kupiłem na allegro za 27zł. Powodzenia w poszukiwaniach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herson Opublikowano 19 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2019 W dniu 10.07.2019 o 15:55, herson napisał: Ogarnięte, dzięki Teraz tylko odliczyć siano na chlodnicę, robotę i czynnik... Z wcześniejszym serwisem, hydrogenem, zakupem chłodnicy, wymianą, napełnieniem 0,5kg i ozonowaniem wyszło 1,9k w Krakowie.... Zapobiegliwie siatkę również już założyłem na dole pas w całości, wyżej dociąłem na szt z pozostałego małego kawałka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzyk Opublikowano 21 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2019 Auto tylko do włączenia, on off do wyłączenia.Ja klimy do dziś nie rozgryzłem.Wczoraj d 18 do 30 st a regulowalem co pół godziny.Cały czas za ciepło .Wg mnie jakiś czujnik wewn szaleje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 21 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2019 A czy czasami pod panelem klimy w nie masz w kieszonce czegoś włożonego?Pod panelem z lewej strony jest wlot do czujnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EWI T30 Opublikowano 20 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2019 Witam, mam pytanie do kolegi magikmajster w którym poście jest opisana regulacja ustawienia czułości czujnika temperatury z poziomu panela automatycznej klimatyzacji. Interesuje mnie regulacja dla J11 rok produkcji 2017, 1,2b po liftingu. Czy to jest tak samo jak w J10? Mam problem z utrzymywaniem zadanej temperatury 21st w ustawieniu auto. Dla ustawień tolerancji tego czujnika na "0", dla temperatury poniżej 10st na zewnątrz, zaczyna mocno dmuchać ciepłym powietrzem, aż w kabinie zostanie osiągnięta temperatura około 24st. Wentylator pracuje na wysokich obrotach 3bieg i nie schodzi poniżej 2 nawet na trasie 100km. Wewnątrz jest tak gorąco, że trzeba obniżyć temperaturę na wyświetlaczu na 18st. Po zmianie w serwisie ustawienia czułości o -3st jest ok przy niskich temperaturach, ale latem w upalne dni powyżej 25st na długiej trasie 100km zaczyna być tak chłodno, że trzeba zwiększyć temperaturę na wyświetlaczu na 23-24st. To nie jest odczucie dla jednej osoby, tylko dla pięciu różnych osób podróżujących. Moim zdaniem jest to problem któregoś z czujników: temp.wew. lub zewn. lub ewentualnie czujnika nasłonecznienia. Dwa serwisy już 6razy sprawdzały układ z poziomu ich komputera i zmieniały tylko ustawienia czułości tego czujnika wew. Inaczej na lato, inaczej na zimę, porażka w ich wykonaniu. Ogólnie wydaje mi się, że część QQ ma chyba ten problem. Proszę o jakieś informacje lub przekierowanie do innego wątku. Pozdrawiam wszystkich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magikmajster Opublikowano 12 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2019 Cześć, Niestety w sprawie J11 nie pomogę z prostej przyczyny nigdy nie użytkowałem tej wersji QQ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 12 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2019 EWI,może kłopot jest z czułością-pracą czujnika.Nie odczytuje zadanych temperatur?. U mnie po kliku km jazdy wentylator automatycznie zwalnia,czyli czujnik działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzyk Opublikowano 12 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2019 (edytowane) a ja bym się przyłączył do spostrzeżeń EWI I prawie jakby poszukać opisywałem takie same spostrzeżenia w wakacje. W lecie nie mogę wychłodzić ( w 2 stronę ) - ale doszedełm do wniosku że cienka nasza puszka tak się nagrzewa że nie może się ostudzić. 100 km trasy a wali cały czas na przedostatnim biegu. Natomiast podobnie jak piszesz - na zewnątrz w nocy 18 st/ ustawienie na 21 w środku. A wali zimno wrecz chłód z nawiewu. Musze ustawi c na 25 żeby było letnio. W aso - poziom czynnika prawidłowy - błędów nie wykryto. Zaprosiłem pana na jazdę do Krakowa i z powrotem - nie zgodził się. Obecnie Jacek pisze że mu wentylator zmniejsza obroty. A u mnie po kilku m ( do 5 ) wentylator przy 5 st na zewnątrz idzie na 5 bieg. Silnik zimny i wali chłodem. Edytowane 12 Listopada 2019 przez Brzyk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 12 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2019 No widzisz to coś macie nie tak.Ruszam zimnym autem jest jedna kreska,ew.dwie...po dwóch trzech km,pojawia się następna,wtedy już czuć delikatne ciepło z nawiewu.I tak dalej systematycznie aż zaczyna walić gorącym.Trudno mi powiedzieć jak długo to trwa,ale później samoczynnie schodzi o kreskę dwie...Zazwyczaj nie czekam,tylko jak zaczyna walić to przełączam na ręczne i zmniejszam do dwóch kresek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzyk Opublikowano 12 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2019 a jak to udowodnić? Nagrać? Ja mam syt że startuję teraz na 3 st na zewn. jadę 1 km do przedszkola. potem pół km do autostrady. i na ślimaku włącza się nawiew na 4 - 5. OK jadąc po autobanie zaraz się silnik nagrzeje - ale jadąc " do kościoła " 3 km - juz nie fajnie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafsty Opublikowano 13 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2019 Brzyku dokładnie tak jak napisałeś nagraj to. Ja tak miałem czujnikami cofania a raczej przednimi czujnikami. Na serwisie działały bez zarzutu i chcieli mnie zbyć ale po obejrzeniu filmu jednak coś tam wymienili i jest spokój. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
city Opublikowano 10 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2022 Witam, po 5 latach użytkowania klimy muszę dobić czynnik - chłodzi ale słabo. Klima nigdy nie była serwisowana, wymieniałem tylko filtr. Nie słyszę charakterystycznego syku ani żadnych innych niepokojących odgłosów. Co radzicie Panowie, zrobić pełen serwis klimy u fachowców od klimy (niestety są tam teraz spore kolejki), czy po prostu podjechać na zwykłą stację obsługi żeby podłączyli urządzenie i dobili czynnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aquariusmax Opublikowano 10 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2022 (edytowane) Godzinę temu, city napisał: Witam, po 5 latach użytkowania klimy muszę dobić czynnik - chłodzi ale słabo. Ja bym najpierw poszukał zapoceń na skraplaczu, przy złączkach, obejmach. Jakby koszt był, jak kiedyś w Norauto 100-150 zł za dołożenie czynnika, to ok, można zaryzykować. Dodaj też wtedy kontrast UV od razu. Ale jeśli, to będzie 600-800 zł, to lepiej poszukać przyczyny i ewentualnie przy okazji wymienić chłodnicę klimy. PS.: U mnie skraplacz miał rozszczelnienie na lamelach po kilku miesiącach od wyjazdu z salonu (koszt gwaranta ok. 2500 zł). Edytowane 10 Maja 2022 przez aquariusmax Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 11 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2022 City po 5 latach to raczej naturalny ubytek.Ja profilaktycznie uzupełniałem w ubiegłym roku po 3 latach i okazało się że ubyło około 100gr jeżeli dobrze pamiętam.Za nabicie zapłaciłem chyba 250 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tz1609 Opublikowano 11 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2022 U mnie po ponad pięciu latach ubyło 415 gram(jeżdżę z klimą cały rok). Koszt nabicia 420 PLN. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.