Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Padła klima J11


Miras
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

To wyglądana objaw padniętego panelu klimy.Znam to tylko z opowieści.U mnie natomiast w poprzedniej Kaśce padł czujnik przeciwzamrożeniowy na parowniku i cały kombajn zamarzał,totalny brak nawiewu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. Dzięki za odpowiedź. Kupię panel bo są używki w dobrej cenie. Ciekawe czy wystarczy wymiana, czy jeszcze trzeba będzie go wpisać konsulatem do systemu by go zatwierdził.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie trzeba wczytywać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj po odpaleniu silnika nastąpiła samo sprawa klimy. Wszystko działa dobrze. Za kilka godzin odbieram używkę panelu sterowania. Podmienię. Szkoda że się teraz sam naprawił bo będzie trudniejsza diagnoza czy to on czy komputer klimatu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj po odpaleniu silnika nastąpiła samo sprawa klimy. Wszystko działa dobrze. Za kilka godzin odbieram używkę panelu sterowania. Podmienię. Szkoda że się teraz sam naprawił bo będzie trudniejsza diagnoza czy to on czy komputer klimatu. 

Zamontowałem dostarczony panel. Wszystko działa. Jeśli awaria się ponowi to będzie znaczyło że szwankuje komputer klimatu.

Ale jestem dobrej myśli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też myślę,że miałeś problem z panelem,nie Ty pierwszy miałeś już takie problemy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś, gdzieś wspominał o siatce alu ( wydaje mi się, że nawet wstawiał zdjęcia ), przeczytałem cały temat ale musiało być w innym. Za tydzień wymieniam chłodnicę u siebie w x-trailu, myślę żeby taka założyć i chociaż łudzić się, że wyeliminuję uszkodzenie mechaniczne

W QQ pewnie inny wymiar, ale przynajmniej jakaś sugestia

edit: znalazłem, dla potomnych temat

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wpisz w aledrogo - siatka tuning - wyskoczy milion rzeczy - cos znajdziesz.

Wymiary sam policzysz żeby otwór zasłonić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogarnięte, dzięki

Teraz tylko odliczyć siano na chlodnicę, robotę i czynnik...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jak to jest z przyciskiem auto bo już sie pogubiłem. Wydaje mi się że wcześniej każdorazowe wciśniecie powodowało że auto sie włączało lub wyłączało, teraz auto mam włączone (dioda się świeci) wciskam ale brak reakcji auto dalej włączone.

Edytowane przez city
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuję na panelu wyłączyć on-off. powinno pomóc. jak nie to wymiana panela. Ja wymieniłem panel bo nie działał przycisk A/C i recyrkulacja. Panel kupiłem na allegro za 27zł. Powodzenia w poszukiwaniach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W dniu 10.07.2019 o 15:55, herson napisał:

Ogarnięte, dzięki

Teraz tylko odliczyć siano na chlodnicę, robotę i czynnik...

Z wcześniejszym serwisem, hydrogenem, zakupem chłodnicy, wymianą, napełnieniem 0,5kg i ozonowaniem wyszło 1,9k w Krakowie....

Zapobiegliwie siatkę również już założyłem ;) na dole pas w całości, wyżej dociąłem na szt z pozostałego małego kawałka

IMG_20190717_173916.jpg

IMG_20190717_181240.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto tylko do włączenia, on off do wyłączenia.

Ja klimy do dziś nie rozgryzłem.
Wczoraj d 18 do 30 st a regulowalem co pół godziny.
Cały czas za ciepło .
Wg mnie jakiś czujnik wewn szaleje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy czasami pod panelem klimy w nie masz w kieszonce czegoś włożonego?Pod panelem z lewej strony jest wlot do czujnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

 

Witam, mam pytanie do kolegi magikmajster w którym poście jest opisana regulacja ustawienia czułości czujnika temperatury z poziomu panela automatycznej klimatyzacji. Interesuje mnie regulacja dla J11 rok produkcji  2017, 1,2b po liftingu. Czy to jest tak samo jak w J10?

Mam problem z utrzymywaniem zadanej temperatury 21st w ustawieniu auto. Dla ustawień tolerancji tego czujnika na "0", dla temperatury poniżej 10st na zewnątrz,  zaczyna mocno dmuchać ciepłym powietrzem, aż w kabinie zostanie osiągnięta temperatura około 24st. Wentylator pracuje na wysokich obrotach 3bieg i nie schodzi poniżej 2 nawet na trasie 100km. Wewnątrz jest tak gorąco, że trzeba obniżyć temperaturę na wyświetlaczu na 18st. Po zmianie w serwisie ustawienia czułości o -3st jest ok przy niskich temperaturach, ale latem w upalne dni powyżej 25st na długiej trasie 100km zaczyna być tak chłodno, że trzeba zwiększyć temperaturę na wyświetlaczu na 23-24st. To nie jest odczucie dla jednej osoby, tylko dla pięciu różnych osób podróżujących. Moim zdaniem jest to problem któregoś z czujników: temp.wew. lub zewn. lub ewentualnie czujnika nasłonecznienia.

Dwa serwisy już 6razy sprawdzały układ z poziomu ich komputera i  zmieniały tylko ustawienia czułości tego czujnika wew. Inaczej na lato, inaczej na zimę, porażka w ich wykonaniu. Ogólnie wydaje mi się, że część QQ ma chyba ten problem. Proszę o jakieś informacje lub przekierowanie do innego wątku. Pozdrawiam wszystkich 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

EWI,może kłopot jest z czułością-pracą czujnika.Nie odczytuje zadanych temperatur?. U mnie po kliku km jazdy wentylator automatycznie zwalnia,czyli czujnik działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja bym się przyłączył do spostrzeżeń EWI

I prawie jakby poszukać opisywałem takie same spostrzeżenia w wakacje.

W lecie nie mogę wychłodzić ( w 2 stronę ) - ale doszedełm do wniosku że cienka nasza puszka tak się nagrzewa  że nie może się ostudzić.

100 km trasy a wali cały czas na przedostatnim biegu.

Natomiast podobnie jak piszesz - na zewnątrz w nocy 18 st/ ustawienie na 21 w środku. A wali zimno  wrecz chłód z nawiewu. Musze ustawi c na 25 żeby było letnio.

W aso - poziom czynnika prawidłowy - błędów nie wykryto.

Zaprosiłem pana na jazdę do Krakowa i z powrotem - nie zgodził się.

Obecnie Jacek pisze że mu  wentylator zmniejsza obroty. A u mnie po kilku m ( do 5 ) wentylator przy 5 st na zewnątrz idzie na 5 bieg. Silnik zimny i wali chłodem.

Edytowane przez Brzyk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No widzisz to coś macie nie tak.Ruszam zimnym autem jest jedna kreska,ew.dwie...po dwóch trzech km,pojawia się następna,wtedy już czuć delikatne ciepło z nawiewu.I tak dalej systematycznie aż zaczyna walić gorącym.Trudno mi powiedzieć jak długo to trwa,ale później samoczynnie schodzi o kreskę dwie...Zazwyczaj nie czekam,tylko jak zaczyna walić to przełączam na ręczne i zmniejszam do dwóch kresek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak to udowodnić? Nagrać?

Ja mam syt że startuję teraz na 3 st na zewn. jadę 1 km do przedszkola. potem pół km do autostrady. i na ślimaku włącza się nawiew na 4 - 5.

OK jadąc po autobanie zaraz się silnik nagrzeje - ale jadąc " do kościoła " 3 km - juz nie fajnie .

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brzyku dokładnie tak jak napisałeś nagraj to. Ja tak miałem czujnikami cofania a raczej przednimi czujnikami. Na serwisie działały bez zarzutu i chcieli mnie zbyć ale po obejrzeniu filmu jednak coś tam wymienili i jest spokój.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Witam, po 5 latach użytkowania klimy muszę dobić czynnik - chłodzi ale słabo.  Klima nigdy nie była serwisowana, wymieniałem tylko filtr. Nie słyszę charakterystycznego syku ani żadnych innych niepokojących odgłosów. Co radzicie Panowie, zrobić pełen serwis klimy u fachowców od klimy (niestety są tam teraz spore kolejki), czy po prostu podjechać na zwykłą stację obsługi żeby podłączyli urządzenie i dobili czynnik. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, city napisał:

Witam, po 5 latach użytkowania klimy muszę dobić czynnik - chłodzi ale słabo.

Ja bym najpierw poszukał zapoceń na skraplaczu, przy złączkach, obejmach.

Jakby koszt był, jak kiedyś w Norauto 100-150 zł za dołożenie czynnika, to ok, można zaryzykować. Dodaj też wtedy kontrast UV od razu.

Ale jeśli, to będzie 600-800 zł, to lepiej poszukać przyczyny i ewentualnie przy okazji wymienić chłodnicę klimy.

PS.: U mnie skraplacz miał rozszczelnienie na lamelach po kilku miesiącach od wyjazdu z salonu (koszt gwaranta ok. 2500 zł).

Edytowane przez aquariusmax
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

City po 5 latach to raczej naturalny ubytek.Ja profilaktycznie uzupełniałem w ubiegłym roku po 3 latach i okazało się że ubyło około 100gr jeżeli dobrze pamiętam.Za nabicie zapłaciłem chyba 250 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie po ponad pięciu latach ubyło 415 gram(jeżdżę z klimą cały rok). Koszt nabicia 420 PLN.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...