JackSet Opublikowano 1 Marca 2024 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2024 A w moim z 2015 działa do tej pory bezproblemowo. Co prawda z automatu w 90% wyłączałem rutynowo, ale czasem uruchamiałem, jak wiem że skrzyżowania mają długą separację. Oczywiście związane z klimą i ogrzewaniem czy oświetleniem. Jeśli powłączane to dosyć szybko silnik się uruchamiał. Ale bez obciążenie to i parę minut nie uruchamiał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LloYd Opublikowano 18 Stycznia Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia Mi padł, była akcja serwisowa, ale w Lublinie mi nic nie powiedzieli o tym. Ledwo zipał, nie miałem czasu iść do ASO w Lublinie. Żona pracuje w Wawie i pojechała autem do pracy i zonk. Pojechała tam do ASO i od razu wymienili. Wysłane z iPhone za pomocą TapatalkMi padł, była akcja serwisowa, ale w Lublinie mi nic nie powiedzieli o tym. Ledwo zipał, nie miałem czasu iść do ASO w Lublinie. Żona pracuje w Wawie i pojechała autem do pracy i zonk. Pojechała tam do ASO i od razu wymienili. Wysłane z iPhone za pomocą TapatalkEdit: to było kilka lat temu, chyba miałem rozszerzona gwarancję, ale nie wiem, czy to coś zmieniało. AKU; CDWT bez nazwy, wcześniej jakiś FIAMMWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batman404 Opublikowano 7 Marca Udostępnij Opublikowano 7 Marca Mam w swoim 1.6 dci dokładnie taki akumulator jak na zdjęciach. Auto z 2013 roku więc wątpię żeby to był oryginał z pierwszego montażu...To zwykły akus czy EFB? Ostatnio po ok. dobowym postoju napięcie 11,4 V... Przy odpalaniu potrafi spaść poniżej 10 a nawet 9... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aquariusmax Opublikowano 7 Marca Udostępnij Opublikowano 7 Marca Mam roczny w J12 1.3 i też potrafię zejść poniżej 10V podczas odpalania. To nie przesądza, czy akumulator jest do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batman404 Opublikowano 8 Marca Udostępnij Opublikowano 8 Marca No tak ale skoro napięcie po niedługim czasie spada do 11.5-11.3 to coś słabo z nim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aquariusmax Opublikowano 8 Marca Udostępnij Opublikowano 8 Marca (edytowane) Przy małych przebiegach, u mnie w benzynie napięcie spada w okolice 12V po kilku dniach. W poprzednim QQ spadało nawet do 11.8V po np. 5-7 dniach postoju i spokojnie odpalał. Z dieslem może być problem. W takich przypadkach trzeba włączyć ładowanie non stop. Oczywiście należy się upewnić, że spoczynkowo auto nie pobiera więcej niż ok. 30 mA (najlepiej udać się do elektryka). Jeśli akumulator ma więcej niż 3-5 lat niestety trzeba rozważyć wymianę akumulatora. Edytowane 8 Marca przez aquariusmax Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batman404 Opublikowano 8 Marca Udostępnij Opublikowano 8 Marca Aż takich postojów nie mam... Generalnie auto prawie codziennie jeździ ale mówię o postoju nocnym... W pogodę taką jak dziś, odpala od strzała. W mrozy za drugim razem najczęściej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batman404 Opublikowano 10 Marca Udostępnij Opublikowano 10 Marca A swoją drogą, jaką markę polecacie jeśli chodzi o wymianę?? Słyszałem że Varta i Bosch dość przereklamowane... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aquariusmax Opublikowano 10 Marca Udostępnij Opublikowano 10 Marca EXIDE. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.