Coobcio Opublikowano 21 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2005 np. jej uszkodzenie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sonar Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Jeżeli świeca będzie np. za zimna będzie dochodziło do odkładania sie na niej nagaru co doprowadzi do zaników iskry , trudności z odpalaniem.Jeżeli świeca będzie się za bardzo nagrzewać może się zacząc żarzyć to z kolei doprowadzi do niekontrolowanych zapłonów a w ostateczności do topienia sie elementów świecy.Najlepiej wykręć swiece po dłuższej jeżdzie ( jak ostygnie ) i sprawdz jej kolor. Jeżeli będzie czysta sucha z lekko brązowawym nalotem to nie ma co zmieniać świec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lotnik Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Witam, odnośnie świeczek do Nyski, ostatnio zakupiłem NGK japońskie BKR6E V line 28. Mam nadzieję, że nyska bedzie krykać tak jak na oryginałach. Moge polecić sklepik w Łodzi, dzie mają te świeczki i nawet całkiem dobra cena bo 14 PLN/szt. Sklepik nazywa sie AUTO-Mark i ma dwie siedziby jedna jest na Bema 4 a druga na Kolumny 105 B. Oprócz tego mają tam komletne zestawy wydechowe do Nysek i to całkiem fajne. Teraz zastanawiam się nad kabelkami WN i znalazłem sklepik SENTECHA w pabianicach mają tam kabelki po 156 PLN/kpl. Słyszałem różne opinie na temat tych kabelków i zastanawiam się jeszce nad SEIWA. Może ktoś zna w łodzi jakieś konkurencyjne sklepiki z kabelkami. PZD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sonar Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Nie wiem czy dobrze widzę ale na stronie http://www.sfxperformance.com/catalog/manu...ory=Spark+Plugs świece do Nissana są po po 2,40 dolca za sztukę. U nas po 14 złociszów - niezła przebitka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2005 NA ebay.com są jeszcze tańsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Witam, odnośnie świeczek do Nyski, ostatnio zakupiłem NGK japońskie BKR6E V line 28. Mam nadzieję, że nyska bedzie krykać tak jak na oryginałach. Moge polecić sklepik w Łodzi, dzie mają te świeczki i nawet całkiem dobra cena bo 14 PLN/szt. Sklepik nazywa sie AUTO-Mark i ma dwie siedziby jedna jest na Bema 4 a druga na Kolumny 105 B. Oprócz tego mają tam komletne zestawy wydechowe do Nysek i to całkiem fajne. Teraz zastanawiam się nad kabelkami WN i znalazłem sklepik SENTECHA w pabianicach mają tam kabelki po 156 PLN/kpl. Słyszałem różne opinie na temat tych kabelków i zastanawiam się jeszce nad SEIWA. Może ktoś zna w łodzi jakieś konkurencyjne sklepiki z kabelkami. PZD Nie wiem jak Sentech, ale jha założyłem jakieś Tajwańskie zamienniki za 160 PLN (JCAuto) i chodził gorzej niż na starych oryginałach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobroy Opublikowano 5 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2005 Byłem w sklepie i były świeczki, ale w pewnym momencie zbaraniałem: Mój Nissek ma motorek GA16DE (1,6dm3)'99 świeczki: NGK BKR6E V-line 28 do GA16DE NGK BKR5E-11 do QG16DE. O co tu chodzi? co to za silnik QG16DE? Błąd w katalogu? W końcu już nie wiem, które wybrać. Noo, zgłupłem. Auto niezagazowane, tylko benzyna.Aha, i przerwy między elektrodami są różne: V-line mają 0,8 mm, a drugie 1,1 mm. W mądrej knidze stoi, że 1,1mm. A kabelki widziałem Janmory JP118 do mojego za 124,99 zł. Ale były w czarnej gumie, nie niebieskiej :-( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość M.I.C.A Opublikowano 9 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2005 Powiem wam jedno; nie kupujcie tego gó... wymieniłem swoje stare przepalone i "zjedzone" NGK na Tutela Silver i jak by mi ktoś spadochron przyczepił do samochodu...spadek mocy, nie wkeca się na obroty...a Tutelle były nówki z opakowania...żenada....nie polecam Michał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lowiec Opublikowano 13 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2005 a co ile kilometrow zmieniacie swiece?pytanie w szczegolnosci do uzytkownikow lpg. pozdrawiam slawek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 13 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2005 Niby obiecałem sobie, że będę wymieniać co 15tys, ale jakoś zabieram się do tego po 30tyś i jeszcze jeżdzę ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ryba Opublikowano 22 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2005 Czy do SR20DE na gazie też mogą być NGK BKR6EY czy lepiej Vline? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maciek77 Opublikowano 19 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2005 A ile kosztuje klucz do świec? Dobry klucz do świec to klucz dynamometryczny za jakieś 200, do tego przedłużka za jakieś 20, przegub za 15 i klucz 16 lub 21 w zależności od świec za jakieś 16 złotych - dobrze by był wyposażony w gumeczkę, a jeszcze lepiej magnesik Zwykłym kluczem można niedokrecić świecy z odpowiednią siłą co może spowodować jej wykręcanie się, a w rezultacie utratę kompresji w ostateczności dziurę w masce zaś zbyt mocne dokrecenie poza uszkodzeniem gwintu w głowicy (szczególnie aluminiowej) może spowodować urwanie świecy czego szczerze nie życzę nikomu :!: Średnio najpopularniejsze świece z gwintem średnicy 14mm i uszczelnieniem podkładką należy dokręcać z siłą 25-35Nm (ok 2,5-3,5 kGm) Pozdrawiam Maciek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyszekN15 Opublikowano 19 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2005 Aktualnie przerabiam temat świec. Na stronie producenta świec NGK jest sporo wyjaśnień i danych technicznych świec. Klucz dynamometryczny.... hmm..dobra rzecz ale droga. W praktyce nową świecę wkręcamy lekko do pierwszego oporu, a potem dokręcamy ją o 1/2 do 2/3 obrotu. Natomiast świece używane podobnie, ale dokręcenie o 1/12 do 1/8 obrotu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 25 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2005 Popełniłem błąd, poniżej poprawka. To ja mam pytanie: wg katalogu do mojej nyski pasują BKR5E - odstęp 0,8 mm. Zgodnie z sugestiami do lpg powinienm załorzyć BKR6E. Jednak one mają odstęp 0,9 mm. Czy wobec tego kupując BKR6E z odsepem 0,9 mm powiniem zmniejszyć odstęp do 0,8 mm? Dlaczego do primery z tym samym silnikiem co w mojej N15 przewiduje się inne świece?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sonar Opublikowano 25 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2005 Ja do swojej almery przed wakacjami załozyłem standardowe jednoelektrodowe Brisk dokładnie w/g zamiennikaŚwiece miały mniejszy odstęp elektrod 0,6. Po zamontowanui świec auto straciło ze 20 koni a regółą stało sie gaśnięcie silnika po zdjęciu nogi z gazu. Pomyślałem sobie Brisk to pomyłka! przed wywaleniem nowych swiecy do kosza postanowiłem dac im ostatnią szansę i zwiększyłem odstęp elektrod do przepisowych 0,9 mm. Silnik przestał gasnąć , dostał swoja moc a spalanie w trasie nie przekracza 6 litrów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lowiec Opublikowano 28 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2005 Niby obiecałem sobie, że będę wymieniać co 15tys, ale jakoś zabieram się do tego po 30tyś i jeszcze jeżdzę ;-) ja wymieniam co 10 tys km razem z olejem i filtrami. wymieniam od poczatku na bkr6e (silnik ga14ds z lpg) i niezmieniam przerwy miedzy elektrodami. swiece wyciagam zawsze (bynajmniej ostatnio po stalej jezdzie na lpg) w stanie "lekko wskazujacym na uzycie" - czyli wg obrazkow na stronie ngk "wszystko ok". mysle ze nastepnym razem wymienie po dluzszym przebiegu. kolo ktory troche wiecej sie zna na autach twerdzi ze moj ma z 90km a wg katalogu ten 13 letni trup ma 75km. v line czy bk... to to samo tylko inne oznaczenie - v line jest dla malo kumatych sprzedawcow. swiece dokrecam kluczem za 16plnow jak na razie nic sie nie stalo choc gumki moglyby byc lepsze. w lipcu wymienialem kable wn na seiwa (150plnow) i auto jakby stracilo na nerwowosci ale za to zyskalo na spokoju szczegolnie na lpg. jest oki. pozdrawiam slawek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 29 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2005 Małe pytanko: używsza nasadki magnetycznej do wyciągania świec? Jakoś się obawiam,że zwykłym kluczem nie wyciągnę świecy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 29 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2005 Ja wyciągam fajką... Wyrkecam śweice na maksa a następnie nakladam na nia fajke i wyciągam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lowiec Opublikowano 30 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2005 albo wychodzi swieczka z kluczem albo wlasnie fajka. wsadzam zawsze kluczem. pozdrawiam slawek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 30 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2005 Do 30 zeta można kupić klucz do świec z magnesem. Świece NGK to idealny wybór do Nissana, natomiast jeżeli chodzi o kable każde byle nie Janmory (czy Janmary). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 30 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2005 Aż wstyd mi się przyznać, ale ostatnio tak jestem zaganiany,że wymiana samemu świec to problem...brak czasu, a to przecież takie proste :oops: Tak najbardziej to się obawiałem, że je krzywo włorzę Zawsze w aucie miałem ja na wierzchu. No i jak mam wydać 30 zeta na końcówkę to mi się chyba średnio opłaci, bo znam sklepik, gdzie jak u nich kupię sam to mi wymienią za 5-10 zeta ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 1 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2005 jeżeli myślisz mieć autko na dłużej to zakup klucza się opłaci, a od czasu do czasu sprawdzić tez nie zaszkodzi 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość macias-1981 Opublikowano 19 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2005 Ja mam BKR5EY i po 1.5 roku nadal chodzą jak nowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maras Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 Kupuję przewody WN. Znalazłem przewody tych 3 wyżej wymienionych marek w podobnej cenie: Janmor 140zł, Bosch i Sentech 150zł. Przejrzałem forum i ogólnie wyrażano się o nich pozytywnie, ale nie potrafiłem się zdecydować. Pytanie proste - które z tych trzech wg Was są najlepsze? pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 -> BOSH Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.