Gość Opublikowano 8 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2006 Może jednak to małżeństawo z Renault nie jest takie złe.Faktem jest, że Renault w zeszłym roku wygrało wyścigi Formuły 1, to chyba silniki potrafią robić. Drugi przykład na wysoką kulturę techniczną inżynierów z Francji to samochody Citroen i Peugeot. Pierwszy z nich w 2005r. znowu zdobył Mistrzostwo Świata w rajdach samochodowych indywidualnie i konstruktorów a drugi zawsze był w czołówce. Powyższe przykłady nie są chyba dziełem przypadku.. WRC i F1 to zupełnie inna bajka!!! To jest kosmos i nie ma wiele wspólnego z normalną motoryzacją. Podobna jest tylko zasada na jakich te auta jeżdża: mają silnik, skrzynie, kierownice i 4 koła. Reszta to abstrakcja. Francuzy dla zwykłych zjadaczy chleba nawet obok nich nie stały. Auta te najczęscie produkują odrębne fabryki wręcz manufaktury i jeśli dobrze pamiętam to Renault F1 jak i PSA WRC mają fabryczki w UK. HHA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Boro Opublikowano 9 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2006 (...) jeśli dobrze pamiętam to Renault F1 jak i PSA WRC mają fabryczki w UK. A, to tam gdzie produkują Almery? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Valdi Opublikowano 9 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2006 Dla naszego wspólnego dobra powinniśmy zmienić strategię, tak aby nie odstraszać nowych kandydatów na kupno N16. Reasumując należy chwalić, chwalić i jeszcze raz chwalić N16 i ........jak najszybciej czorta sprzedać! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 9 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2006 A, to tam gdzie produkują Almery? Aleś palnął. Myślisz, że produkują to w Sunderland. Otóż nie !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pron! Opublikowano 9 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2006 A ja nadal twierdzę że najlepszym rocznikiem N16 był pierwszy, 2000 W mojej Almerce wymieniłem tylko akumulator i standardowe materiały eksploatacyjne. Aha, na gwarancji wymienili jeszcze poprzedniemu właścicielowi czuja położenia wału czy łańcucha czy co to tam się tak sypało Pozdro dla wszystkich marudzących Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Valdi Opublikowano 9 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2006 wierzyć wolno, ale fakty same mówią za siebie. Jeszcze 1,5 roku temu w serwisie ściemniali, ze Almery to lux auta. Teraz fachowcy w ASO są już tak zmęczeni, że nawet nie próbują dyskutować, tylko kiwają potwierdzająco głowami na wszelkie krytyczne uwagi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marb Opublikowano 9 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2006 Wydaje mi się że co niektórzy trochę się zagalopowali dajac sie podpuścić tematowi. Jak gościowi sypie się auto to rzeczywiście miał pecha i moze być wkurzony (ja m.in dlatego nie kupuję nowych aut żeby w razie czego ból był mniejszy) ale Ci co doszli do wniosku że N16 to lipa i nalezy się jej pozbyć to lekko przesadzają. Wystąpienie w aucie jakiejś usterki wg mnie nie dyskwalifikuje go gdyz ważna jest jest ilość usterek i ich waga w jednostce czasu (przebiegu w km). Zgadzam się parujący reflektor nie powinien mieć miejsca ale jeżeli to jest powód do bezwzględnej krytyki modelu to wystarczyło przed zakupem auta wejść na forum i poczytać opinie o nim i zdecydowac czy mi to odpowiada czy nie. To tak jak wejść do sklepu kupić chleb a dopiero w domu sprawdzić czy jest świeży a jak nie to krzyczeć że to najgorszy sklep czy piekarnia. Podejrzewam, że na forum każdej marki są zdania krytyczne że coś jest nie tak lub coś się psuje i co ? a no szukając ideału pozostaje chyba nie kupić nic i jeździć MZK. Uważam że krytyk ajest niezbędna ale nie slepa tylko konstruktywna i apeluje o rozwagę aby w tej krytyce nie popaść w paranoję. Maciej S. a co Cię skłoniło aby porównywać Skodę z Nissanem? Pewnie kupisz (skoro tak piszesz) oba auta w podobnej cenie albo 1,5 fiata punto i pewnie ze 2 Dacie logan tylko co z tego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
terano1 Opublikowano 9 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2006 Hmm...... Czytam wasze posty i oczom wsym nie wierze! Ja mam N15 z 97 i nie moge zlego slowa o niej powiedziec. Bo na te lata co ma to naprawde nie mam zadnych probemow. Jedynie co to mała wzdyma na tylnim błotniku i gumowe osłony tylnich amoryzatorów są do wymiany. Nic nie piszczy nic nie skrzypi ,tylko jak jest jakas wieksza dziura w drodze i nie zdaze jej ominac to jest glosniej ale moje nissmo ma przejechane prawie 140 tys. i ma do tego pełe prawo. Jedynie co mnie wkurza to zbyt mała moc bo pod maska siedzi tylko 1,4 i ciezko sie zastanawiam co zrobic zeby podnies jej osiagi ,sprzedaz i kupno innego samochodu z wiekszym silnikiem nie wchodzi w rachube bo nie chce sprzedawac mojej almerki (heh moze to sentyment) Ps Moze Wy cos poradzicie na temat osiagow :wink: Pozdrwiam wszystkich i zycze zeby wasze bryczki byly jak jak najmniej awaryjne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maciej S. Opublikowano 9 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2006 Dlatego, ze silnik 1,9 TDI zrobiony jest przez VW i ma moment obrotowy 300 Nm, czyli o 120 wiecej niz 1,5 dCI Reanault'a a kultura pracy przewyzsza go o klase. Poza tym Skoda jest - jak wynika z moich doswiadczen (w firmie mamy ich z 60 sztuk) o wiele mniej awaryjna i wykonana z lepszych materialow. Nie bylo rosiejacych reflektorow, wylaczania sie systemu AirBag ani rdzy wewnatrz auta. Trzyletnie egzemlarze, ktore mialy po 100 - 120 tysiecy chodzily przed sprzedaza jak nowe. Ale je tak bardzo wierzylem w NISSANA.... Idiota. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek_83 Opublikowano 9 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2006 Ale je tak bardzo wierzylem w NISSANA.... Idiota.Buuuuuuuuuuuuuuuuu Nie trac nadziei,nie wolno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość porcupine Opublikowano 9 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2006 Wydaje mi się że co niektórzy trochę się zagalopowali dajac sie podpuścić tematowi. Jak gościowi sypie się auto to rzeczywiście miał pecha i moze być wkurzony (ja m.in dlatego nie kupuję nowych aut żeby w razie czego ból był mniejszy) ale Ci co doszli do wniosku że N16 to lipa i nalezy się jej pozbyć to lekko przesadzają. Wystąpienie w aucie jakiejś usterki wg mnie nie dyskwalifikuje go gdyz ważna jest jest ilość usterek i ich waga w jednostce czasu (przebiegu w km). Zgadzam się parujący reflektor nie powinien mieć miejsca ale jeżeli to jest powód do bezwzględnej krytyki modelu to wystarczyło przed zakupem auta wejść na forum i poczytać opinie o nim i zdecydowac czy mi to odpowiada czy nie. To tak jak wejść do sklepu kupić chleb a dopiero w domu sprawdzić czy jest świeży a jak nie to krzyczeć że to najgorszy sklep czy piekarnia. Podejrzewam, że na forum każdej marki są zdania krytyczne że coś jest nie tak lub coś się psuje i co ? a no szukając ideału pozostaje chyba nie kupić nic i jeździć MZK. Uważam że krytyk ajest niezbędna ale nie slepa tylko konstruktywna i apeluje o rozwagę aby w tej krytyce nie popaść w paranoję. Swiete slowa! Tak wadliwy egzemplarz trafi sie przypuscmy jeden na 1000 . Ludzie to auto nizszej klasy, nie jakas tam limuzyna! Jezli sie nie podoba to sprzedac i nie narzekac Ja jestem bardzo zadowolony z mojej Almery. Cena jest bardzo przystepna biorac pod uwage wyposazenie. Przed zakupem Nissana bylem w wielu innych salonach (m.in. Skoda, Toyota, VW), nie znalazlem tanszego auta tej klasy z podobnym wyposazeniem. Odrazu zaznacze ze nie rozgladalem sie za Oplem czy Fiatem bo to dla mnie tandeta. Takze zastanowcie sie jeszcze raz czy rzeczywicie N16 to "chlam" a dopiero pozniej piszcie. Mimo wszystko rozumie frustracje autora tematu. Tez bym znienawidzil auto gdyby mi tak nawalalo... P.S. Dzisiaj na trasie gonilem Lagune i koles niezle sie dziwil ze taka Almerka moze za nim nadgonic, byl wyraznie zawziety zeby mnie odstawic ale ja mu sie nie dalem 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość proktolog Opublikowano 9 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2006 Dlatego, ze silnik 1,9 TDI zrobiony jest przez VW i ma moment obrotowy 300 Nm, czyli o 120 wiecej niz 1,5 dCI Reanault'a a kultura pracy przewyzsza go o klase. ok, ale jesli juz porównywać moc czy mom. obrotowy 1.9TDi VW to raczej do 1.9dCi Renaulta oczywiscie nie bronię "francuzów", a juz szczególnie 1.9dCi , chodzi mi tylko o kryteria porównania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 9 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2006 1.5dci to można porównac raczej do 1.4tdi czy 1.4d4d 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość porcupine Opublikowano 10 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2006 ok, ale jesli juz porównywać moc czy mom. obrotowy 1.9TDi VW to raczej do 1.9dCi Renaulta oczywiscie nie bronię "francuzów", a juz szczególnie 1.9dCi , chodzi mi tylko o kryteria porównania Nie wiem dlaczego kazdy jest tak zawziety na tych "francuzow", oni robia teraz bardzo dobre auta. W domu mam jeszcze 406-tke i jest to auto praktycznie doskonale pod kazdym wzgledem! Pozatym sprobujcie sami odpowiedziec sobie na pytanie - dlaczego Nissan zostal zmuszony do integracji z Renault?! A jezeli porownujemy silniki 1.9... oto dane techniczne dCi : Pojemnosc: 1870 Moc KM / obr/min: 120/4000 Momen obrotowy Nm/obr: 270/2000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 10 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2006 ... Nie wiem dlaczego kazdy jest tak zawziety na tych "francuzow", oni robia teraz bardzo dobre auta...Pojemnosc: 1870 Moc KM / obr/min: 120/4000 Momen obrotowy Nm/obr: 270/2000 co do dobrych aut, to oprócz udanej 406 i megane 1. generacji francuskie konstrukcje z ostatnich lat nie sa nadzwyczajne. Jednak silniki diesel'a prawie od zawsze im się udawały, chociażby stary peugeotowski i citroenowski 1.8 i 1.9 czy z nowszych własnie 1.9 dci. Słyszałem wiele pochlebnych opinii odnośnie sprawowania się tego silnika w primerach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość thomson30 Opublikowano 10 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2006 Prawda jest taka, że najlepsze diesle robią właśnie francuzi a VW pozostał daleko w tyle ze swoją technologią i od dawna zamierza zastosowaś commonraila ale nie wiedzą jak to zrobić i dalej trzepią klekotki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Valdi Opublikowano 10 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2006 jeśli chodzi o silniki wysokoprężne to prawda, że Francuzi mają w tej dziedzinie doświadczenie i tradycję, natomiast występują u nich notoryczne problemy z elektroniką. Ktoś tu napisał , że Almery to nie limuzyny i nie można od nich wymagać za wiele. Z drugiej strony znając polskie realia to jednak samochod drogi, a konkurencja też nie zasypuje gruszek w popiele....Osobiście zaczynam oscylować w kierunku Hondy, bo mam zamiar pozostać wierny japończykom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 10 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2006 niestety, z 1,4 4d4 Toyoty 1,5 dci przegrywa, choc trwałość toyoty też już jest inna - ten sam angielski chłam. A hondy też są przecież składane w Anglii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2006 Chłopaki zejdzcie na ziemnie nie ma wogle co porówywać turbo diseli francuzów z VW... VW mają niesamowity potencjał już sporo osób z nich zrobiło po ponad 220KM gdize to jest do pomyślenia we francuzie - zaraz korba wyszłą by bokiem Przykłady 1,9TDI VW Group robionych w naszym kraju: Lajcik lajcik 110km na 179KM (tradycyjna pompa rotacyjna) http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic.php?t=27286 lajcik z 90 koni moc zwiększona do 187KM (tradycyjna pompa rotacyjna) http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic...sc&start=30 Pompowtrysk ze 130 zrobione 230KM: http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic.php?t=25278 A tu najmocniejszy w PL upgrade i to z pompa rotacyjną 215KM: http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic.php?t=24667 I niech mi tu nikt bajek nie wali że Francuskie Disele są dobre... do tego piją sporo więcej jak te z VW... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 10 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2006 szkoda ze przeszli teraz na bezposredni wtrysk, z tego co pamietam stalo sie to glownie ze wzgledu na lepsza wspolprace z filtrem czastek stalych, bo pompowtryskiwacze, choc przestarzale, doskonale sie sprawdzaly Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 10 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2006 tylko made in japan tak patrzę na Twój opis i myślę że wszystkie przeglądy w ASO to chyba nie jest powód do chwalenia:) wiadomo nie od dziś że dobrego mechanika nikt nie zastąpi a w ASO to liczy się kasa a nie dobro właściciela autaka:) no chyba że masz znajomości i patrzysz im na ręce:) wtedy da się przeżyć ojciec mojej ani tez miał znajomości...i sie przejechał zamiast wymienic drzwi na nowe to stare naprawili!!!! dopiero po 3 latach jak auto sprzedawaliśmy to po dokładnym obejżeniu to zauważyłem!!! paranoja żałuje ze wszesniej tego nie sprawdziłem to by mieli przeje..ne i w gazecie by sie coś ukazało a ubezpieczyciel(szkoda robiona z AC) by sie dowiedział to by ich zniszczył za wyłudzenie kasy!!! co do nissanów to troszke straszne jest to że za kilkanaście lat nasz klub przestanie istnieć w takiej formie jak teraz :cry: będzie jak w klubie np. alfy rome czy opla itp. wszyscy sie będą wqrwiać że zamias w serwisie być raz dziennie byli dwa razy: Dlaczego kierowcy Alfy Romeo nie mówia sobie dzieńdobry jak sie spotykają po południu na mieście? Bo widzieli sie rano w serwisie Ja juz nie raz tu pisałem że nissany skończyły sie po 2000roku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 10 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2006 ... Ja juz nie raz tu pisałem że nissany skończyły sie po 2000roku a dużo jeździłes maxima po 2000 roku i możesz o niej powiedziec to samo, że nie jest już prawdziwym nissanem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 10 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2006 szkoda ze przeszli teraz na bezposredni wtrysk, z tego co pamietam stalo sie to glownie ze wzgledu na lepsza wspolprace z filtrem czastek stalych, bo pompowtryskiwacze, choc przestarzale, doskonale sie sprawdzaly a pompowtryskiwacze nie są w bezpośrednim wtrysku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 10 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2006 Prawda jest taka, że najlepsze diesle robią właśnie francuzi a VW pozostał daleko w tyle ze swoją technologią i od dawna zamierza zastosowaś commonraila ale nie wiedzą jak to zrobić i dalej trzepią klekotki przecież grupa vw/audi stosuje common-raila w modelu audi a8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 10 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2006 Prawda jest taka, że najlepsze diesle robią właśnie francuzi a VW pozostał daleko w tyle ze swoją technologią i od dawna zamierza zastosowaś commonraila ale nie wiedzą jak to zrobić i dalej trzepią klekotki przecież grupa vw/audi stosuje common-raila w modelu audi a8 racja wv tez to stosuje i nie tylko w A8 również w innch modelach!!! o dotawczych nie wspomnę chyba kolega coś sie pomylił zreszta taki wielki koncern maiłby opierać sie na starej technologi i nie iść do przodu? pompowtryskiwacze są bardzo dobre a takowe silniki są mniej awaryjne. To tak samo jak mazda w niektórych silnikach benzynowych nie stosowała hydrałlicznej reg. zaworów silnik z 2 wałkami,16V i reg. płytkami - dlatego że byli w tyle?! nie dlatego że akurat przy jakiś tam silnikach popychacze były zbędne i stanowiły dodatkowy zbędny element mogacy sie posps. Im prostsza konstrukcjia tym lepsza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.