Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Budowa Interfejsu typ"CONSULT"potrzebny elektronik


Ostek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, przepraszam że się nie odzywam, ale to dlatego że doba jest stanowczo za krótka (brak czasu). :?

Jeżeli ktoś jest zainteresowany interfejsem to przysiądę do tego dopiero pod koniec sierpnia (od 14 idę na zasłużony urlop). :-))

Zainteresowanych klubowiczów proszę kontakt telefoniczny 888400007.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam!

Tez bym sobie poskladal to urzadzenie (w koncu elektronik po studiach i do tego praktyk :shock: ) ale nie wiem czy zadziala w mojej N16E??? Moze ktos to potwierdzic - bylbym wdzieczny!

Jesli tak to prosze rowniez o maila z softem w zalaczniku na: grzeniua@o2.pl

 

dzieki, pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale nie wiem czy zadziala w mojej N16E???

Ten "consul" osbługuje tylko system OBD czyli NISSANy chyba do 99r.Po tym roku jest system OBD2.Czyli u Ciebie nie :sad:

 

Panowie jest też problem z softem m.in program Nissandatascan i Scantech dostępne w necie są to wersje demo(na nich praktycznie nic nie można zrobić)żeby móc w pełni korzystać z tego softu trzeba się zarejestrować i(oczywiście) zapłacić :sad:

Są też programy typu free,ale o małych możliwościach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma nikt pomyslu czy linka jak mozna sie obsluzyc w prosty sposob nieskomplikowanym interfejsem z OBD2 :?:

 

ja jzu sie z tym upoeralem.

wczoraj kupilem laptopa (91$ z przesylka) a w przyszlym tygodniu kupuje interfejs OBD II na ebay ktory nie tylko czyta kody ale pokazuje wykresy i inne dane z ecu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawa sprawa :D i baaaaardzo prosciutki uklad. Zobacze jak jest z dostepnoscia owego ukladu bo jesli jest specjalistyczny (dedykowany do tego zastosowania) to w sklepach raczej tego nie dostane - musze sie zorientowac.

 

Inna sprawa to jaki soft do tego uzyc? Czy moze byc Nissan Data Scan :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK, jak sie dowiedzialem z TEJ STRONY to od 01.01.2000r. (diesel od 2003r.) wszystkie auta w UE oraz Polsce powinny miec OBD-2 wiec zakladam ze u mnie tez tak jest (w USA od 1996).

A co dalej? Co z softem? :roll: Ten podany powyzej wymaga kodu aktywacyjnego a mi chodzi o freeware'owy..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przegladam ten topic i ostatnie posty i nasunelo mi sie pytanie. czy nie lepiej kupic taki zestaw niz sam modul za taka sama cene?

 

wyprostujcie mnie jesli sie myle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:arrow: SZ3RYF

w sumie z jednej strony cie rozumiem ale mam ambicje zrobic to samemu... Nie chodzi o oszczednosc, choc w tym przypadku na pewno takowa bedzie, ale o satysfakcje z budowy dzialajacego urzadzenia dla mojej klamerki 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba nie, to urządzenie potrafi pokazać tylko kody błędów i je usunąć.

Niekiedy może się zdarzyć, że interfejs tego typu pokaże nam kod 55 (ok.) a praca

silnika będzie daleka od ideału.

ECU generuje błędy wówczas, gdy parametry jakiegoś czujnika wyjdą poza granice

założone przez producęta samochodu lub silnika.

Napięcie sondy lambda to 0,1V-0,9V w mojej nysie sonda stała na 0,1V, napięcie tak niskie

wskazuje na zbyt ubogą mieszankę w wyniku czego komputer starał się z zwiększyć ilość

podawanego paliwa. Spalanie w tym czasie oscylowało na poziomie 28L/100km. :sad:

Dlatego uważam że lepszym rozwiązaniem jest zakup interfejsu za pomocą którego można

z obrazować pracę silnika i jego podzespołów na ekranie monitora lub laptopa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK, w takim razie bede dalej sledzil watek do czasu az uda Was sie zmusic ta samorobke do dzialania i obrazowania pracy silnika. nie ukrywam, ze jestem zainteresowany.

 

niestety nie pomoge bo nie znam sie na tym nic a nic :sad:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba nie, to urządzenie potrafi pokazać tylko kody błędów i je usunąć.

Niekiedy może się zdarzyć, że interfejs tego typu pokaże nam kod 55 (ok.) a praca

silnika będzie daleka od ideału.

ECU generuje błędy wówczas, gdy parametry jakiegoś czujnika wyjdą poza granice

założone przez producęta samochodu lub silnika.

Napięcie sondy lambda to 0,1V-0,9V w mojej nysie sonda stała na 0,1V, napięcie tak niskie

wskazuje na zbyt ubogą mieszankę w wyniku czego komputer starał się z zwiększyć ilość

podawanego paliwa. Spalanie w tym czasie oscylowało na poziomie 28L/100km. :sad:

Dlatego uważam że lepszym rozwiązaniem jest zakup interfejsu za pomocą którego można

z obrazować pracę silnika i jego podzespołów na ekranie monitora lub laptopa.

 

no i wlasnie dlatego kupuje to:

http://www.auterraweb.com/windowsscantool.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...