snakeee Posted January 18, 2006 Share Posted January 18, 2006 Przy jakiej minimalnej temperaturze uruchomiliscie bez problemu swoja primerke ?? Prognozy pogody przewiduja na przyszly tydzien -25 stopni ( a przynajmniej onet tak prognozuje) i zastanawiam sie jak bedzie z uruchamianiem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest piko70 Posted January 18, 2006 Share Posted January 18, 2006 -9 stopni bez problemu,a tak nawiasem mówiąc to po co ruszać samochód przy -25 stopniach?Łyżwy albo sanki i do przodu :wink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jarkk Posted January 18, 2006 Share Posted January 18, 2006 Tamtej zimy nie pamiętam, żeby były jakieś problemy od wymianu aku, a tej największa ujemna jak dotąd to 16 i od przysłowiowego kopa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
snakeee Posted January 18, 2006 Author Share Posted January 18, 2006 -9 stopni bez problemu,a tak nawiasem mówiąc to po co ruszać samochód przy -25 stopniach?Łyżwy albo sanki i do przodu :wink: Nie wolno u nas na lyzwach po moscie jezdzic zeby nawierzchni nie niszczyc -9 to w ciagu kilu sotatnich dni i u mnie bylo i palil bez problemu, ale ciekawe co bedzie dalej Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cornholio78 Posted January 18, 2006 Share Posted January 18, 2006 ... przy -25 stopniach?Łyżwy albo sanki i do przodu :wink: coco jambo i do przodu (chłopaki nie płaczą) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dżodżo Posted January 18, 2006 Share Posted January 18, 2006 Tamtej zimy to na wsi raz bylo -20 czy nawet -25 i odpalil, a tej zimy to maksymalnie chyba -12 bylo i tez bez problemu odpalil dieselek. POZDRAWIAM..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest artoor Posted January 18, 2006 Share Posted January 18, 2006 Tamtej zimy w Bieszczadach po nocy przy -29 i ogrzaniu starego akumulatora przy kaloryferku moja p-10 zatrybiła od razu, tylko popychacze terkotały trochę dłużej bo olej to chyba był gęsty jak masło. To autko daje rady ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawel2000 Posted January 18, 2006 Share Posted January 18, 2006 No to się przekonam co warte są te akumulatory wapniowo-srebrne [-o< Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jaano Posted January 18, 2006 Share Posted January 18, 2006 w p10 nigdy nie mialem problemu z 2-litrowym silnikiem zawsze od strzalu odpalal w najwieksze mrozy, teraz P11 TD tez bez problemow Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest greg76 Posted January 19, 2006 Share Posted January 19, 2006 jesli prognozy nie klamia to w poniedzialek o 5:30 rano bede testowal w ekstremalnych warunkach :wink: jak woz sie podda to taxi i do pracy rodacy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Raf Posted January 19, 2006 Share Posted January 19, 2006 Witam Od niecałego tygodnia jestem posiadaczem P-11 kombi 2.0 TD. I mam nadzieję, że nie zawiedzie mnie przy mrozach. Poprzednio jeździłem - 15 letnią toyotą cariną 2.0 D. i nigdy nie było problemów, odpalała przy -20 po pierwszym przekręceniu kluczyka. Teraz wypada poczekać do przyszłego tygodnia i sprawdzić jak się zachowa nissan. Dzisiaj nad ranem termometr wskazał -11 (ale pewnie oszukuje) i odpalił bez problemów Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
snakeee Posted January 19, 2006 Author Share Posted January 19, 2006 No Panowie - u mnie juz jest teraz -16 stopni !! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fir Posted January 19, 2006 Share Posted January 19, 2006 -18 i po 5 godzinnym odpoczynku bez problemu. Zobaczymy co będzie rano. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest greg76 Posted January 19, 2006 Share Posted January 19, 2006 o 22 wyjezdzalem spod pracy. zakrecil bez bolu 8) ale zamarzly spryski :? i do domu wracalem z zasyfialymi szybami Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest yans Posted January 20, 2006 Share Posted January 20, 2006 Wczoraj rano odpalałem przy -9, a późnym wieczorem przy -15 i załapał od razu... Zobaczymy, co będzie w następnych dniach... :wink: Fakt, że ostatnio sprawiłem sobie nowiutki akumulator BANNER Power Bull... :twisted: yans Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest greg76 Posted January 20, 2006 Share Posted January 20, 2006 teraz za oknem 2-giego pietra -18,9 8) a serwis weatherbug podaje ze na okeciu -20 :!: mensko sie robi.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dżodżo Posted January 20, 2006 Share Posted January 20, 2006 U mnie na 4-tym pietrze jest juz -22, tak wiec na dole okolo -25-27. Heh zobaczymy czy dieselek rano zapali, ale cos to czarno widze, bo akumulatorek moze nie dac rady. POZDRAWIAM..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
snakeee Posted January 20, 2006 Author Share Posted January 20, 2006 No dobra, rano pokazywal -24 i odpalil bez problemu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest adamm Posted January 20, 2006 Share Posted January 20, 2006 a u mnie dziś z moim TD przy -24 st były problemy - już myślałem że się nigdzie nie ruszę. Odpalił dopiero z 5-tym kręceniem, ale niestety nie chciał jechać (tracił moc, dławił się, gasł , a przy tym check zapalał się) - ewidentny problem z paliwem (tankowałem wczoraj na Shellu - nie popisali się z jakością ON) Wróciłem się do domu, zostawiłem go na kilka minut na chodzącym silniku, dolałem Skyyd'a (dotatek do ON który obniża temp. zamarzania) i powoli, powoli moje autko złapało oddech... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ticky Posted January 20, 2006 Share Posted January 20, 2006 U mnie taka sama temperatura jak u Dżodzo bo to blok po sasiedzku i to samo piętro -22 no i jestem bez problemu w pracy. Hał hał i od pierwszego Troche tylko wspomaganie popiskiwało przez jakieś pierwsze 10 sek po odpaleniu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwasar Posted January 20, 2006 Share Posted January 20, 2006 A moje nismo nie dało dziś rady, rano było -24 (akumulator ma ponad 3 lata, do pracy mam 2km, więc alternator nie ma kiedy go doładować). Kolega mnie pociągnął 5m i już chodził. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dżodżo Posted January 20, 2006 Share Posted January 20, 2006 Moj dieselek bez problemu odpalil, potrzebowal chyba tylko jeden obrot rozrusznikiem. Ticky u mnie na 4 pietrze rano bylo -24 :):) POZDRAWIAM..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kazek Posted January 20, 2006 Share Posted January 20, 2006 -23 i łaski nie robił, jednak co japoniec to japoniec Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
akarczma Posted January 20, 2006 Share Posted January 20, 2006 -22 i odpalil.(a ja mam kondensator iF) http://www.jtp.ldc.pl/JTP/car_audio/oferta...mp;prod_id=1164 cyt. "KONDENSATOR WSPOMAGA RÓWNIEŻ CAŁA ELEKTRYKE W NASZYM AUCIE CO JEST PRZYDATNE ZIMA KIEDY DO URUCHOMIENIA SAMOCHODU JEST POTRZEBNA WIĘKSZA ILOSĆ ENERGI POPROSTU ON PRZESYŁA ENERGIE TAM GDZIE JEST AKURAT POTRZEBNA." mrozu sie nyska nie boi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Loop Posted January 20, 2006 Share Posted January 20, 2006 U mnie też było -23 i odpalił bez problemu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.