gray5 Opublikowano 22 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2006 ten olej w skrzyni to tragedia:P hehe ,cześciej jeździć tylko wypada;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SPEEDY Opublikowano 22 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2006 Najlepiej to mieć ogrzewany garaż :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yans Opublikowano 22 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2006 Dzisiaj o 6.00 rano przy -24 st. C autko odpaliło od razu... Co prawda skrzynia ciężko chodziła, ale po 20 minutowej rozgrzewce wszystko wróciło do normy. Za to uszczelki w drzwiach zaczęły się odkształcać pod wpływem mrozu - wystarczyło, że minutę drzwi były otwarte i nie dało się ich zamknąć. :shock: Na szczęście po 15-minutowym ogrzewaniu wnętrza auta drzwiczki zaczęły funkcjonować normalnie... A już myślałem, że będę musiał przymocować je na sznurek! Zobaczymy, co będzie jutro rano... :? Ma być -26 stopni... yans Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snakeee Opublikowano 22 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2006 Ja dzisiaj swojego "przegonilem" po miescie. Wczoraj stal caly dzien a jutro rano musimy jechac do firmy Wiec wolalem zeby nie stal dwa dni na takim mrozie bez odpalania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzych Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 Dzisiaj rano, - 27 stopni i troszeczkę "jęczał" przy odpaleniu. Akumulator mam nowy (60Ah) więc trochę zdziwiło mi czemu aż tak słabo kręci. Czyżby faktycznie olej az tak zgęstniał? Rozrusznik raczej jest dobry, bo nie miałem dotąd problemów z odpalaniem, zaskakiwał od razu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sashxxx Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 dzis podobno region Lodzki byl najzimniejszy w polsce (-31) tak rano telewizja podawala i odpalil z wielkim bulem myslalem ze sie wszystko w silniku rozpierdzieli a biegi lepiej nie mowic:( ale do roboty dojechalem:) pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazek Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 ze wszystkich wypowiedziach można wyciągnąć wniosek, że główną przyczyną problemów z rozruchem samochodu w tak niskich temperaturach jest akumulator Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość siwy Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 witam, dzisiaj rano moj dieselek odpalil prawie normalnie troche dluzej musialem pokrecic niz zwykle. Jednak po kilku kilometrach zaczal przerywac powyzej 2500rpm, pewnie paliwo przymarzlo bo co to moze byc? Wczoraj dolalem uszlachetniacza to moze on jakis badziewiasty? Jak tak przerywal to kopcil jak stary ikarus heh. siwy lublin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SPEEDY Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 Na szczęście odbyło się bez kabelków,a temp -30,ale olej w skrzzyni przybral konsystencje kiślu,jak spojrze za okno to masakra,tylko się ciągają,albo odpalają na kable jeszcz pare dni takich mrozów i cięko to widzę :roll: pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snakeee Opublikowano 23 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 Dzisiaj rano -26 i odpalil za pierwszym razem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marmor Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 Dzisiaj 4 rano, -27 stopni - bez najmniejszego problemu, od "pierwszego tyknięcia". Trzeba było widzieć zawistny wzrok kumpli w swoich Oplach i Fiatach... p10, 1.6 slx (gaźnik), 91r. , bez gazu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MarekB9 Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 -20 i i od strzału. Z parkingu pociągnęłem jeszcze 2letnią pandę sąsiada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AM Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 U mnie dzisiaj -30 i niestety zakręcił 2 razy i tyle to by było na dziś do pracy pojechałem z sąsiadem, za to micrus mojej żonki bez problemu - niema to jak garaż ogrzewany Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ryba Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 Już się chciałam chwalić że odpala i wszystko działa w temp. ok -20 do wczoraj. Padł alternator i nie ładuje 2 dni bez primy . Zamarzam w autobusach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzysno Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 dzisiaj rano -28 zakręcił mi tylko raz i nic!! ale akumulator mam ze starego peugeota 205! troskę go podładowałem i zapalił za pierwszym razem wójkowi nie zapalił VV t2, golf i renault 18 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Paweł Olszewski Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 Przy -25 od pierwszego kopa, zapala idealnie aby nie zapeszyć. Zapala na benzynie jak i na gazie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gray5 Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 co do odpalania to u mnie na stacji benz. wykupili wszystkie kable do przekazania prądu wszytkie linki holownicze i wszystkie dodatki do diesli, jak i na innych stacjach:] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość przema77 Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 ja dziś po ogrzaniu w ciepłym garażu(tam zaciągnąłem bo zamarz ON "w biegu" ) odpaliłem od razu i na cały bak ropy zalałem 5l benzyny i 100ml preparatu do ropki.. dziś też bardzo zimna noc więc jutro się okaże co to wszystko warte.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hubo Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 Moja Primka do -22 ~ -24 odpala ładnie za pierwszym razem. Dziś przy -28 odpaliła ale zaraz zgasła.. łańcuch zazgrzytał. Za drugim razem dodałem troche gazu i odpaliła, ale odgłosy nie były przyjemne. Natomiast mnóstwo Opelków, Fordów,Fiadów i Skód zostało na parkingach lub potrzebowały pomocy.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 Najlepiej to mieć ogrzewany garaż :wink: I czesto sie zdaza ze po wyjechaniu z garazyku szybka peka :):) Choc nie twierdze, ze zawsze. Moj dieselek przy -27 bez zajakniecia na 2-3 letnim akumulatorku. POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yacek Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 Dzisiaj rano o 7.00 ok. -24 st. P10 1.6 z wyrażnym oporem na rozruszniku, ale zapaliła Nie wiem skąd takie opory, czy to wina bardzo gestego od mrozu oleju w silniku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gray5 Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 a komus płomienie wychodzą??;] mi n drzwiach lekko takie brązowe:P] na wiosne się zrobi :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piomal Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 Dzisiaj rano o 7.00 ok. -24 st. P10 1.6 z wyrażnym oporem na rozruszniku, ale zapaliła Nie wiem skąd takie opory, czy to wina bardzo gestego od mrozu oleju w silniku? To też, ale i aktywność elektrolitu w akumulatorze jest mniejsza, stąd pewnie słabszy przepływ prądu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MarekB9 Opublikowano 24 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2006 -21 rano i znów za pierwszym razem fakt że ciężko chodzi drążek skrzyni dwa przełożenia przy sporym oporze później ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SPEEDY Opublikowano 24 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2006 No jeszcze tylko pare dni i z mrozami mamy spokoj tak więc auta i ich właściciele odetchną. ps.Ja na szczęście nie muszę dziś jeżdzić,mam ferje,czasami myślę,żę to dobrze być teacherem :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.