snakeee Opublikowano 18 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 Przy jakiej minimalnej temperaturze uruchomiliscie bez problemu swoja primerke ?? Prognozy pogody przewiduja na przyszly tydzien -25 stopni ( a przynajmniej onet tak prognozuje) i zastanawiam sie jak bedzie z uruchamianiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piko70 Opublikowano 18 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 -9 stopni bez problemu,a tak nawiasem mówiąc to po co ruszać samochód przy -25 stopniach?Łyżwy albo sanki i do przodu :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 18 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 Tamtej zimy nie pamiętam, żeby były jakieś problemy od wymianu aku, a tej największa ujemna jak dotąd to 16 i od przysłowiowego kopa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snakeee Opublikowano 18 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 -9 stopni bez problemu,a tak nawiasem mówiąc to po co ruszać samochód przy -25 stopniach?Łyżwy albo sanki i do przodu :wink: Nie wolno u nas na lyzwach po moscie jezdzic zeby nawierzchni nie niszczyc -9 to w ciagu kilu sotatnich dni i u mnie bylo i palil bez problemu, ale ciekawe co bedzie dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 18 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 ... przy -25 stopniach?Łyżwy albo sanki i do przodu :wink: coco jambo i do przodu (chłopaki nie płaczą) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 18 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 Tamtej zimy to na wsi raz bylo -20 czy nawet -25 i odpalil, a tej zimy to maksymalnie chyba -12 bylo i tez bez problemu odpalil dieselek. POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość artoor Opublikowano 18 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 Tamtej zimy w Bieszczadach po nocy przy -29 i ogrzaniu starego akumulatora przy kaloryferku moja p-10 zatrybiła od razu, tylko popychacze terkotały trochę dłużej bo olej to chyba był gęsty jak masło. To autko daje rady ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel2000 Opublikowano 18 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 No to się przekonam co warte są te akumulatory wapniowo-srebrne [-o< Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaano Opublikowano 18 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 w p10 nigdy nie mialem problemu z 2-litrowym silnikiem zawsze od strzalu odpalal w najwieksze mrozy, teraz P11 TD tez bez problemow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 jesli prognozy nie klamia to w poniedzialek o 5:30 rano bede testowal w ekstremalnych warunkach :wink: jak woz sie podda to taxi i do pracy rodacy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 Witam Od niecałego tygodnia jestem posiadaczem P-11 kombi 2.0 TD. I mam nadzieję, że nie zawiedzie mnie przy mrozach. Poprzednio jeździłem - 15 letnią toyotą cariną 2.0 D. i nigdy nie było problemów, odpalała przy -20 po pierwszym przekręceniu kluczyka. Teraz wypada poczekać do przyszłego tygodnia i sprawdzić jak się zachowa nissan. Dzisiaj nad ranem termometr wskazał -11 (ale pewnie oszukuje) i odpalił bez problemów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snakeee Opublikowano 19 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 No Panowie - u mnie juz jest teraz -16 stopni !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fir Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 -18 i po 5 godzinnym odpoczynku bez problemu. Zobaczymy co będzie rano. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 o 22 wyjezdzalem spod pracy. zakrecil bez bolu 8) ale zamarzly spryski :? i do domu wracalem z zasyfialymi szybami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yans Opublikowano 20 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2006 Wczoraj rano odpalałem przy -9, a późnym wieczorem przy -15 i załapał od razu... Zobaczymy, co będzie w następnych dniach... :wink: Fakt, że ostatnio sprawiłem sobie nowiutki akumulator BANNER Power Bull... :twisted: yans Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 20 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2006 teraz za oknem 2-giego pietra -18,9 8) a serwis weatherbug podaje ze na okeciu -20 :!: mensko sie robi.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 20 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2006 U mnie na 4-tym pietrze jest juz -22, tak wiec na dole okolo -25-27. Heh zobaczymy czy dieselek rano zapali, ale cos to czarno widze, bo akumulatorek moze nie dac rady. POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snakeee Opublikowano 20 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2006 No dobra, rano pokazywal -24 i odpalil bez problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adamm Opublikowano 20 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2006 a u mnie dziś z moim TD przy -24 st były problemy - już myślałem że się nigdzie nie ruszę. Odpalił dopiero z 5-tym kręceniem, ale niestety nie chciał jechać (tracił moc, dławił się, gasł , a przy tym check zapalał się) - ewidentny problem z paliwem (tankowałem wczoraj na Shellu - nie popisali się z jakością ON) Wróciłem się do domu, zostawiłem go na kilka minut na chodzącym silniku, dolałem Skyyd'a (dotatek do ON który obniża temp. zamarzania) i powoli, powoli moje autko złapało oddech... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ticky Opublikowano 20 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2006 U mnie taka sama temperatura jak u Dżodzo bo to blok po sasiedzku i to samo piętro -22 no i jestem bez problemu w pracy. Hał hał i od pierwszego Troche tylko wspomaganie popiskiwało przez jakieś pierwsze 10 sek po odpaleniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwasar Opublikowano 20 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2006 A moje nismo nie dało dziś rady, rano było -24 (akumulator ma ponad 3 lata, do pracy mam 2km, więc alternator nie ma kiedy go doładować). Kolega mnie pociągnął 5m i już chodził. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 20 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2006 Moj dieselek bez problemu odpalil, potrzebowal chyba tylko jeden obrot rozrusznikiem. Ticky u mnie na 4 pietrze rano bylo -24 :):) POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazek Opublikowano 20 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2006 -23 i łaski nie robił, jednak co japoniec to japoniec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akarczma Opublikowano 20 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2006 -22 i odpalil.(a ja mam kondensator iF) http://www.jtp.ldc.pl/JTP/car_audio/oferta...mp;prod_id=1164 cyt. "KONDENSATOR WSPOMAGA RÓWNIEŻ CAŁA ELEKTRYKE W NASZYM AUCIE CO JEST PRZYDATNE ZIMA KIEDY DO URUCHOMIENIA SAMOCHODU JEST POTRZEBNA WIĘKSZA ILOSĆ ENERGI POPROSTU ON PRZESYŁA ENERGIE TAM GDZIE JEST AKURAT POTRZEBNA." mrozu sie nyska nie boi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Loop Opublikowano 20 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2006 U mnie też było -23 i odpalił bez problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.