Zell Posted February 5, 2006 Share Posted February 5, 2006 No to mam pytanko do tych co się znają, szczególnie do Coobcia Ponieważ cierpię na brak własnego warsztaciku, chcę pojeździć po zakładach i popytać się jak by mnie swapik wyniósł. No i jak będę gadał chciałbym wiedzieć co im powiedzieć. 1. Czy mocowanie silnika w Sunnym i Almie jest takie samo czy coś będzie trzeba przerabiać? 2. Co wymienić, wszystko przełożyć z Suniacza czy coś z Almerki powinno zostać? PS. Odpowiadajcie szybko bo jutro chcę za tym pojeździć i się zorientować w sytuacji i jak dobrze pójdzie to wtorek, środa będę miał kasę na "dawce" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest BRS Posted February 5, 2006 Share Posted February 5, 2006 bedzie troche nie na temat... zamiast swapa zrob soft'a... za 0,5 bara zaplacisz z 8-10 tys i bedziesz sie cieszyl z dzwieku blow'a na temat swapu pisac niebede bo cos mi sie wydaje zze juz o tym bylo..pzdr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zell Posted February 6, 2006 Author Share Posted February 6, 2006 Uturbianie 1.4 to głupota, szkoda silnika a i osiągi mizerne będą, na 0,5 bara uzyskam to samo co na wymianie na 2.0, a 8-10 tys, sorry ale to nie dla mnie, takimi funduszami nie dysponuję, a nawet żebym miał to bym ich tak nie wydał. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted February 6, 2006 Share Posted February 6, 2006 ZA 2500zł mozesz kupic całego na chodzie ze zdrowym silnikiem Sunnego GTI - ma on wszytko co potrzebne jest do swapu, auto zarejestrowane i śweirzo po przeglądzie nawet się nie zastanawiaj nad Soft Turbo... NA jakimś marnym 0,6 bara wydając kupe kasy osiągniesz jakieś 150 koni może czyli tyle co w seri ma ten sunny - przy swapowaniu usprawnisz w nim chociazby dolot i wydech i będzie naprawde męsko. Tutaj masz namiary na firmę (PRO RALLY) gdzie CI w mairę szybko dokonają Swapu i tanio oczywiscie - Warszawa, Legionowo: 603 795 328 (powołaj się na Coobcia) Aha już nie wspomnę że z sunnego powinny Ci przypasować tylne hamulce Tarczowe i fotele pól-kubelkowe (GTI wkoncu) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zell Posted February 7, 2006 Author Share Posted February 7, 2006 Hehe... fotele jak najbardziej, no chyba że przed moim domem rozbije się 300ZX jakiś to jakby kierowca się jeszcze ruszał zasunę mu z półobrotu i zabiorę fotele (electric is the best ) A co do hamulców (tarcze przód, tarcze tył) to nie wiem, bo u siebie jak tłoczki wymieniałem z tyłu (zardzewiałe były :shock: ) to były takie jak w primerze ( :shock: ). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
akarczma Posted February 8, 2006 Share Posted February 8, 2006 no kupiona zielona zaba?daj znac bo przewiezc sie chce tym na benzin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zell Posted February 8, 2006 Author Share Posted February 8, 2006 Spoko W piątek albo sobotę pojadę odebrać bo teraz mam trochę roboty w firmie. Mały parowozik na benzynce będzie ale i tak na dawcę idzie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sami Posted February 8, 2006 Share Posted February 8, 2006 hmmm, co do swapa to proponuje zapytac sie Xznadafera, ktory goraco Ci odradzi Kup sobie lepiej po prostu Alme GTi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zell Posted February 8, 2006 Author Share Posted February 8, 2006 Nie lubię hatchbacków Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted February 8, 2006 Share Posted February 8, 2006 hmmm, co do swapa to proponuje zapytac sie Xznadafera, ktory goraco Ci odradzi Kup sobie lepiej po prostu Alme GTi. Stary ma cale sprawne Auto... Juz lepiej Almere sprzedać i Kropka "zrobić" choć niewidze przeciwskazań z przekladką motoru - pare ładnych dni powalczysz ale zobaczysz oplaci się - rozrząd dobrze ustawiony nic tylko lac wache i w pizde :twisted: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zell Posted February 9, 2006 Author Share Posted February 9, 2006 hmmm, co do swapa to proponuje zapytac sie Xznadafera, ktory goraco Ci odradzi Kup sobie lepiej po prostu Alme GTi. Stary ma cale sprawne Auto... Juz lepiej Almere sprzedać i Kropka "zrobić" choć niewidze przeciwskazań z przekladką motoru - pare ładnych dni powalczysz ale zobaczysz oplaci się - rozrząd dobrze ustawiony nic tylko lac wache i w pizde :twisted: eee... no co ty Coobciu, almerę sprzedać może każdą inną ale nie moją zresztą przyjadę po Suniacza to zobaczysz tego potwora Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
akarczma Posted February 9, 2006 Share Posted February 9, 2006 jak Ci trzeba kierowce do tego zielonego to daj znac. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted February 9, 2006 Share Posted February 9, 2006 Wpadnijcie lepiej z Akarczmą jego P11 GT odrazu będzie mozna się przekonać jakie wciry dostanie od tego zielonego suniacza Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
akarczma Posted February 9, 2006 Share Posted February 9, 2006 chyba nie przyjedziesz juz po niego.jest takie przyslowie"kuj zelazo poki gorace"przegapiles zlote jaja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted February 9, 2006 Share Posted February 9, 2006 No Okazja jak choelra była, dzisaj ożeraliśmy w Pubie TYSKI sprzedarz kropka - wszyscy z tranzakcji zadowoleni wyszłi Kolega miał okazje go nabyć za 2500 a sprzedany został o pińćset wyżej... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
akarczma Posted February 10, 2006 Share Posted February 10, 2006 czyli dal d*py po polskiemu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zell Posted February 10, 2006 Author Share Posted February 10, 2006 niekoniecznie, mogło być tak (i pewnie jest), że przerobienie autka tak żeby silnik pasował kosztowałoby duzo więcej niż zakupienie silnika z osprzętem z Almery GTi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
akarczma Posted February 10, 2006 Share Posted February 10, 2006 e tam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest --Mlody-- Posted February 10, 2006 Share Posted February 10, 2006 dokladnie, bzdura, zapewniam Cie ze bezproblemowo wszystko by weszlo, nie musial bys NIC dokupic , wiec takie tlumaczenie... eee... tam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sami Posted February 10, 2006 Share Posted February 10, 2006 oj Mlody kto jak kto ale Ty juz bys siedzial cicho Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zell Posted February 11, 2006 Author Share Posted February 11, 2006 dokladnie, bzdura, zapewniam Cie ze bezproblemowo wszystko by weszlo, nie musial bys NIC dokupic , wiec takie tlumaczenie... eee... tam. no tak, jakbym miał wszystko z suniacza przerzucić to by trzeba tylko o jakieś 15 cm almę poszerzyć ^^ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted February 11, 2006 Share Posted February 11, 2006 albo w motomaxie dorobić odpowiednie przegóby... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Xzandafer Posted February 14, 2006 Share Posted February 14, 2006 Zell: Swap z 1.4 na 2.0 rob jesli nienawidzisz hatchbackow albo zainwestowales taka kase, ze kolejne 5kpln+ nie zrobi roznicy. W moim przypadku bylo to drugie, choc sprzedajac 1.4 i kupujac 2.0 mialbym mniej pierdolenia. Ale do rzeczy: mechanicznie wszystko spoko, kazdy mechanik co potrafi wyciagnac silnik i potem go wstawic sobie poradzi. Wiecej trudu bedzie przy szukaniu odpowiednio zdrowego GTi na dawce. To co Coobcio napisal to bzdura - nie ma tak tanich GTi, ktore beda idealnymi dawcami. Sam to wiem do dawcy dolozylem niecaly 1kpln na czesci, ktore sie koniec koncow nie nadaly + kupilem osobno silnik. Poza tym kolejna sprawa najbardziej dokuczliwa, a silnie wiaze sie z poprzednia to E L E K T R Y K A! To bylo przyczyna dlaczego nie mam auta od... hmm... konca pazdziernika az do jutra - dzieki bogu odbieram jutro auto. Co do czesci to wszystko napisalem w tym topicu: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?p=138264 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted February 14, 2006 Share Posted February 14, 2006 Stary zejdz na ziemie z tym sunnm za 2500zł była okazja i tyle, mechanicznie auto było całkowicie sprawne poza wyskakującą piętką (własiciel dawaj ją luzem zeby sobie samemu wymienić) Nie gadam bajek tylko stwierdzam fakty które były mi doskonale znane - sam mialem kupować - tego sunnego i go dobrze znałem... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zell Posted February 16, 2006 Author Share Posted February 16, 2006 Dzięki Xzandafer za info. Co do swapa to jak widzisz na zdjęciu (małe ale coś widać, jak będzie okazja umyć auto i nie zabrudzić go od razu to może sesję zdjęciową wkońcu zrobię) to mam autko w które jest kasy włożone sporo (nie mojej, fakt, a auto kupiłem za cene normalnego nic nie robionego modelu) i szkoda by było tak to zostawić z 1.4. Jeśli w niego nawet za 5 tysiów włożyć silnik to jest szansa, że nawet jakbym kiedyś miał możliwość zakupić Sunnego GTi-R czy Skyline'a czy może 350Z to bym Almę mógł sprzedać z cenę normalnej + te 5 lub więcej tysiaczków bo byłaby to jedyna taka Alma w Polsce (z samym body to niewiele zdziałam). Więc sądzę, że strasznej perspektywy przed sobą nie mam, ale znależć takie coś z bebechami, albo dopasować bebechy to muszę zrobić bardzo szerokie rozeznanie w modelach no i dorwać silnik który byłby w dobrym stanie. Jak się coś będzie klarować będę wszystko opisywał, dzieki za wsparcie chłopaki, postaram się dopilnować by to autko jeździło choć w połowie tak jak wygląda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.