Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Swap Almera 1.4 na SR20


Zell
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

hmmm.. to jeszcze musze popatrzeć bo może jakiś pin się zgiął czy coś

 

a zmieniałeś przystawkę immobilizera? czy została poprzednia?

i czy zmieniałeś wiązkę kabinową (tą od przycisków, zegarów, świateł itd)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stacyjka, immobiliser i wiązka wewnętrzna w całości została od 1.4. Zegary z obrotomierzem od SR-ki też podłączyłem na wiązce od 1.4... Trochę było kąbinowania i przekładania kabelków w kostce ale działa. Może cośtam jest źle podłączone. Sztuka cała polega na tym żeby znaleźć odpowiednie schematy elektryczne ;/ Tak jak mówiłem kiedyś cała mechanika to pikuś przy elektryce. Na bank jakiś kabelek jest podpięty "na skróty". Ponoć wszystko musi trafiać do komputera, bo inaczej nie zatrybi.

 

EDIT: Pamiętam, że były różnice w podpięciu świateł ale cała praca kończyła się w tych puszkach pod maską. Wnętrza nie tykałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Xzandafer mam pytanko: Czy gti było z natsem?Bo z tego co pamiętam to w n-14 nats v1.0 polegał na naciśnięciu guzika przed odpaleniem i nie posiadał kodowanych kluczy.A jeśli w gti go nie było natsa to miałeś problem z głowy.Chciałem też wyjaśnić o co mi chodziło ze stacyjką.w n-15 jest aantenka immo przy stacyjce., jeśli zell ją zmieni na tą od 2,0 i będzie chciał użyć kluczyka od 1,4 to antenka nie rozpozna klucza.Jeśli natomiast przełoży stacyjkę i użyje klucza od sr`ki, antenka rozpozna klucz jako ten który jest zakodowany w pamięci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest tak, ze w GTi zawsze był immo 1 typu, z oddzielną antenką i modułem kontrolnym (tudzież zwanym przystawką) który zawsze wchodził pod 1 określony pin

 

z koleji w 1.4, 1.6 i 2.0 diesel były 2 typy immo, przed i po styczniu 98, ten po ma antenkę razem z przystawką i znajdują się tuż za stacyjką (podczepione do kolumny)

 

również w nie GTi sygnał od kompa do immo był (w niektórych przypadkach) na innej nóżce (obok) niż w GTi

 

a tak pozatym to jest różnica w nóżkach od zapłonu (Ingnition ON/OFF) czyli brak jest podtrzymania zapłonu

 

mam nadzieję, że to wszystkie różnice i w najbliższych dniach auto ruszy na droge

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

diagnoza niepoprawna, nóżki ok, wszystko wchodzi gdzie powinno

 

nowa diagnoza: przystawki immo są inne i ch.. wie czemu nie chcą gadać ze sobą (wg schematów powinny), dałem kompa do profi gościa, jak on nie da rady to biore za lutownicę i cała cholerną wiązkę przekładam i nie ma bata żeby nie poszło

 

No kurcze jestem pod wrazeniem, daj znac jak autko jezdzi:) MARZY mi sie gti ale kasy brak moze w przyszlym roku

ja odrazdzam swapa bo więcej z tym zabawy niż by człowiek chciał, jak tak sobie pomyślę, że mógłbym śmigać S14 gdybym oba złomy sprzedał i pare groszy dołożył to tym bardziej mnie skręca

najlepiej kupić auto z dobrym motorkiem skorym na mody, a nie męczyć się z g.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja chcialem zlecic to jakiemus mechanikowi ale jestes juz kolejna osoba ktora tego odradza wiec trzeba zaoszczedzic kase i kupic jakies gti zdrowe albo cos podobnego:)

Pozdrawiam i powodzenia , swoja droga gti sedan to fajna sprawa, (napewno zaskoczy paru panow pod swiatlami)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

diagnoza niepoprawna, nóżki ok, wszystko wchodzi gdzie powinno

 

nowa diagnoza: przystawki immo są inne i ch.. wie czemu nie chcą gadać ze sobą (wg schematów powinny), dałem kompa do profi gościa, jak on nie da rady to biore za lutownicę i cała cholerną wiązkę przekładam i nie ma bata żeby nie poszło

 

No kurcze jestem pod wrazeniem, daj znac jak autko jezdzi:) MARZY mi sie gti ale kasy brak moze w przyszlym roku

ja odrazdzam swapa bo więcej z tym zabawy niż by człowiek chciał, jak tak sobie pomyślę, że mógłbym śmigać S14 gdybym oba złomy sprzedał i pare groszy dołożył to tym bardziej mnie skręca

najlepiej kupić auto z dobrym motorkiem skorym na mody, a nie męczyć się z g.....

 

mówiłem Ci że to nie będzie takie łatwe......... ale za to bedziesz miał oryginalne auto, chyba że wcześniej potniesz je siekierą w popadaniu w beznadziejność..........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko by chodziło gdybym nie miał auta po faceliftingu. Akurat tak się składa, że w wersji lewostronnej to po lifice zmieniono system immo na przystawke przy stacyjce, a w wersji prawostronnej pozostało antenka przy stacyjce+przystawka, które były w wersjach lewostronnych przed liftem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak zawsze jest, po prostu nie sposób wszystkiego przewidzieć i "po drodze" zawsze coś wyskakuje........ to normalne że na pierwszy rzut oka wydaje się że wszytsko plug&play a później różne hece.........

oby tylko później nic nie wyszło podczas eksploatacji

ale na razie uruchom ten złom :D:D:D

 

[ Dodano: 12 Paź 2006, 20:10 ]

zell, tylko nie mów że tak długo nie mozesz poradzić z tą sacyjką........ dzisiaj widziałem Ciebie na przystanku komunikacji miejskiej....... biedaku...... ty chyba mnie też, jechałem takim obklejonym autem......

pisz co tam nowego w pracach......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeżdzi !!!! Jestem mocno napity ale postanowiłem przekazać szęścliwwą wiadomość, auto jeździ :D

 

ps. Albin dostaje big plusa za schematy bez których nic by z tego nie wyszło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździ bez rewelki bo sprzęgło jest trochę podparte, linka od 1.4 się niebardzo nadaje, ale to do ogranięcia jest.

 

Skończyło się na tym, że mam wpiętą instalację NATS'a od 2.0 ale z kluczykiem od 1.4 (transponder przełożony). Zamiasta samej przystawki jest antenka i przystawka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to sie niektozy moga zdziwic na ulicy jak beda chcieli golfem 3 udowodnic ze sa szybsi od Twojego 1.4 ^^ :F

 

heh... i tak 1.4 lyka golfy 3 (oprocz gti :D), a fajnie sie golfiarze dziwia jak juz musza zmienic bieg a ja na 3 do 140 lece :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:D

 

1 Omega 2.5 benzynka skilowana :D dobrze się zaczyna

 

cały dzień dziś nad autkiem siedziałem wraz z ojcem, praktycznie wszystko jest cacy i profi zrobione (w "Garażu u Zella" :D)

 

no ja 140 na 3 miałem i 4 coś tys obrotków

 

ogólnie jest extra, nareszcie mam furę i w dodatku jeździ sporo lepiej od tego co było

 

a jakie mi się wspomaganie mocne zrobiło, normalnie paluszkiem kręcę kółkiem, a pompy nie przekładałem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz aakurat opla omege 2.5 idze lyknac trabantem bo to jest ciezkie gowno :D ale 140 na 3 huhuhu :Dni powiem ladnie :} 140 to musze 5 wrzucic xD na 4 max 130 :F pocisne moze 135:>

140 na 3 to można 1,4 zrobić :]

 

źródło: INC

 

sam nie pamiętam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz aakurat opla omege 2.5 idze lyknac trabantem bo to jest ciezkie gowno :D ale 140 na 3 huhuhu :Dni powiem ladnie :} 140 to musze 5 wrzucic xD na 4 max 130 :F pocisne moze 135:>

140 na 3 to można 1,4 zrobić :]

 

źródło: INC

 

sam nie pamiętam

 

potwierdzam ;] tylko ze to juz pod samym odcieciem a nie przy 4tys obr

ale moze serena ma skrzynie inna. wogole 3 to najfajniejszy bieg w almerce ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...