Coobcio Opublikowano 17 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 jakiegoś niemca nie mozesz zassać mma chlopaków3 w lublinei co z lawetą śmigają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Misiek_okecie Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 chyba jednak bardziej oplaca sie sprzedac almere, dolozyc pare tysiecy (ktore wylozylibyscie na silnik od gti i osprzet) i kupic cala almere gti. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 a widziałes almere GTi sedan?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 o to by było coś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 20 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 Cieszę się że mam w was poparcie Zakonczyłem pomyślnie sesję więc poszukiwania ruszają pełną parą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Misiek_okecie Opublikowano 20 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 szukj szukaj i informuj na biezaco jak idzie!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 13 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 czas odgrzać kotleta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 no to czekamy na pokaz na piątkowym spocie jak Cie nie bedzie to baty;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 13 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 uuu ... ciężko będzie, choć myślę, że jutro odpalę silniczek :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 O kurde z nienacka atak na SR20 - no pięknie stary. Duzo jeszcze roboty Ci zostało ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 13 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 silnik z osprzętem, belką i półosiami siedzi, chłodnica większa jest, trzeba kabel do ecu - silnik przełożyć, podłączyć wszystko, zalać płynami, odpalić i składać zawieszenie, optymistycznie w sobote wyjadę, pesymistycznie w przyszłym tygodniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 Jak Optymistycznie to i na Bemowo się zakfalifikujesz, w dowodze będzie 1.4 więc do Klasy Mini się załapiesz i będzie bardzo ciekawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Schumi03 Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 No i jak odpaliłeś gruza? :razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 14 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 miałem dzisiaj dużo roboty w pracy, zdążyłem tylko wiązke całą poprowadzić i podłączyć, wyjazd w przyszły tydzień Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
terano1 Opublikowano 19 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2006 Jak ida prace Kiedy skonczysz?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 20 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 wszystko poskładane, ale trzeba się teraz z NATS'em pomęczyć :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 to przełóż komplet- stacyjkę z antenką immobilsera od sr'a.Jak w tamtym hulało to i tu będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 Musiż zmienić natsa (ten z 1.4 nie będzie kompatybilny z tym od 2.0) - to takie czarne małe gówienko przy stacyjce wkręcane na 2 wkręty i wszystko powinno działać. Jak to nie pomorze to sprawdze jak to jest zrobione u mnie że NATS jest wywalone i stałe napięcie Plus 12V dochodzi do ECU. Wtedy NATSs nie ma wpływu na nic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 sama zmiana ów czarnego natsa (antenki) nic nie da bo dobrze jakby zakodowany klucz od sr pasował też do stacyjki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
terano1 Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 ile to Ciebie kosztowalo (czesci robocizna itd ) Bo tez sie zastanawiam nad wiekszym motorkiem :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 21 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 Z części to tak: - silnik z osprzętem (najlepiej wszystko spod machy) - skrzynia - półosie - łapy do silnika (nie jest to samo) - komputer (ecu) - wiązka komputer/silnik - wiązka akumulatora - chłodnica (chodź stara pewnie dałaby radę, no ale nie była taka sama to wymieniłem) - zestaw immobilizera (zależny od rocznika, do stycznia 98 to kluczyk+stacyjka+antenka immo + przystawka immo, po styczniu 98 kluczyk+ stacyjka + przystawka immo z antenką), można też przełożyć samą przystawkę, a kod z kluczyka do kluczyka przełożyć (to czerowne) lub kasa na programowanie kluczyka (musi być kod tego samego koloru kostka immo w kluczyku) - jak jeszcze klimę chce się przełożyć to sprężarka (w przypadku 1.4, od 1.6 klima powinna pasować) Sporo kasy i sporo pierdół, robocizna, u mnie nie dużo bo po znajomości ale słyszałem, że koło 1 000 zł za to biorą. Tak myślę, że 4000 to trzeba liczyć za części. Ja miałem cały samochód, więc o bajery się nie martwiłem ale szukając partsów na szrocie to bym zapłacił więcej. Ogólnie nie polecam, no chyba, że na SR16/20VE lub SR20DET. Ja miałem swój cel, Almera jakiej nawet w Japonii nie było (nie było sedana SR20DE, były mocniejsze SR16VE ale nie było sedana z SR20DE, pozatym mam pewne dalsze plany co do auta) i sporo szczęścia przy kupieniu auta dawcy. Nie wiem czym jeździsz ale jeśli 1.4 to sugerowałbym swapa na 100 konne 1.6, różnica będzie (chodź nie aż taka) a 4x taniej. Tylko silnik, ecu i immo do przełożenia, także i robota byłaby tańsza. No chyba, że chcesz takiego potworka tworzyć jak ja :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 No i jak, jeździ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
terano1 Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 Mysle nad 2.0 ale... Chyba bede szukal almerki GTi choc bardziej podoba mi sie sedan SR16/20VE lub SR20DET czym roznia sie te silniki ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 Mysle nad 2.0 ale... Chyba bede szukal almerki GTi choc bardziej podoba mi sie sedan SR16/20VE lub SR20DET czym roznia sie te silniki ?? VE maja zmienne fazy rozrzadu (sr16 ma 175KM/161Nm, sr20 ma 190KM 196Nm) i raczej silniki VE bardzo ciezkie do kupienia w europie bo szly na JDM (ktos kiedys wspominal na formu ze kupil jakis silnik VE ale bez kompa... nie wiem jak to dalej sie rozwinelo ) SR20DET to 2.0T (od 205 do 250KM) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 22 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 No i jak, jeździ? nie jeździ, nie ma połączenia immo-ecu, qr$%@, inna stacyjka i cała zabawa o dupe potłuc, będę szukał innego rozwiązania bo wiązki kabinowej nie dopasuje a kupić taką z lewostronnej almery to raczej nie mam co liczyć Coobcio: wysyłać ci PM'a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.