gre Opublikowano 16 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2006 no to pięknie, teraz tylko takie cos musisz zakupić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nevada1986 Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 Witam mam już wszystkie graty z Almery GTi potrzebne do przekładki ( przynajmniej tak mi sie wydaje) Silnik 2.0 z kolektorem i skrzynią biegów i poduszkami. Półośki i piasty. Tarcze na przód z zaciskami Komputer Wiązke od gti Kluczyk stacyjke imobilajzer Licznik i inne pierdoły, przekaźniki bezpieczniki itp. Wydech zostanie zmodyfikowany Jak sie ma sprawa chłodnicy?? Czy może być ta od 1.4 ?? czy nie bedzie sie przegrzewał?? [ Dodano: Sro 18 Lut, 2009 20:06 ] Ogólnie nie polecam, no chyba, że na SR16/20VE lub SR20DET. Ja miałem swój cel, Almera jakiej nawet w Japonii nie było (nie było sedana SR20DE, były mocniejsze SR16VE ale nie było sedana z SR20DE, pozatym mam pewne dalsze plany co do auta) i sporo szczęścia przy kupieniu auta dawcy. :twisted: No niedługo będzie druga taka 4 marca przyjeżdzam do polski zrobić swap. wczoraj jeszcze kupiłem zderzak od Gti z halogenami tylko że z przed liftingu, ale lepszy taki niż oryginalny z sedana. Mam nadzieje że u mnie bedzie mniej problemów z podłączeniem wszystkiego. Dawcą była Gti z anglii to może bedzie troszke łatwiej to poskładać. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 20 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2009 Jak 1,4 miałeś z klimą to masz szeroką chłodnicę i 2 wiatraki więc nie ma mowy o przegrzewaniu... PS. zapomniałeś jeszcze o zwrotnicach - przeguby z GTi mają grubszy wałek i w te od 1,4 nie wejdą... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nevada1986 Opublikowano 20 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2009 Niestety bez klimy jest. A półośki są kompletne od Gti z przegubami. Koleś mi dał wszystko co potrzebne do przekładki z almery gti. Dopiero co przyjechała o własnych siłach z anglii a on ją dla mnie rozebrał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 20 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2009 Jeśli ogarniasz angielski to bardzo pomocne przy tej robocie okaże się przeczytanie tego artykułu: http://www.almeraownersclub.net/showthread.php?t=26850 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nevada1986 Opublikowano 15 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 No i juz po przeróbkach, silnik wsadzony 143 konie w sedanie. Tylko jest pare problemów, cała modyfikacja to był jeden wielki pośpiech, odebrałem samochód z warsztatu i ruszylem nim od razu w trase do irlandii, spisal sie bez problemow. na niemieckiej autostradzie 220. Co sie pozniej okazalo po przyjezdzie, mam bardzo wysokie obroty 1500 na minute na jałowym biegu, następnie nie dziala mi centralny zamek, mam zdjety immobilaizer ze sterownika bo byly male problemy) czy mozna zrobic zeby central dzialal bez immobilaizera ?? Mechanik nie mial czasu sprawdzic. Pozdrawiam Tak auto wyglada teraz, wiecej szczegółów wkrótce. http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Almera/60978 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dmx81 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 troche sie wepne w temat, bo mam almerke 1.4 96' sedan,180tys km, jest tez sunny 1.6 93',220tys km, ktory niedlugo zakonczy kariere i chcialem zapytac, czy polecacie mi przekladke silnika z niego? bo obecnie mam bardzo duzo wolnego czasu, nawet kawalek garazu sie znalazl (bez kanalu) i z checia bym cos pogrzebal, jesli mialoby to przyniesc wymierne efekty. pytanie tylko, na ile jest to mozliwe, przy naprawde minimalnym koszcie (co bym musial dokupic,wymienic) bo czytalem w poscie co wymienia sie przy 2.0 z gti, gdzie nie wszytsko pasuje, a czy tu spasuje mi wszytsko? (sprzeglo z sunnego raczej nie daje juz rady, bo sie slizga bardzo, nie wiem czy skrzynia biegow z 1.4 by mogla zostac...) prosze o porady, lub odeslanie do konkretnego tematu, dzieki :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 smiało możesz ładować 1,6 w miejsce 1,4 nie potrzebujesz nic dodatkowego, najlepiej pozostaw skrzynię z 1,4 - krótsze biegi ma a i koło zamchowe jest lżejsze w 1,4 do tego skrzegło 190mm przełóż z 1,6. Już kolega na forum takie coś robił - poszukaj w projektach i ich rezultatach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sergiej Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 a oto link do swapa z 1,4 na 1.6 http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=52010 tarcza w almerze 1.4 ma bodajrze 190 mm wiec wszystko ci bez problemu bedzie pasowalo ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dmx81 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 dzieki bardzo za odp, przegladne materialy i jak bede gotowy, to cos pokombinuje:) dam znac kiedy zaczne, najpierw dokladnie zapoznam sie z instrukcjami :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.