Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Coobciowóz - aktualnie 320KM & 420Nm @ 1 bar


Coobcio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 tygodnie później...

Na 300KM trzeba mieć odpowiednie zabawki pod maską, typu wzmacniacz iskry, większe wtryski paliwa...

 

Najnowsza nowina, Prima TURBO dzisiaj odpaliła, dziś został zrobiony ściek i doprowadzona oliwa do suszarki oraz nieco posprzątane pod maską :D

 

Suszarka, mimo iż większa od poprzedniej to na wolnych obrotach na luzie ładnie się kręci i to przy przykręconym kolektorze wydechowym na 3 śruby :P

 

Teraz już wszystko zdemontowałem i czeka mnie odsyfienie intercoolera oraz wyrównanie powierzchni styku kolektora wydechowego z głowicą i turbiną, także już nie wiele zostało do jazdy próbnej :)

 

Wreszcie kolektor przygotowany pod równanie:

IMG_2145.jpg

 

Mam nadzieje że dzięki tym nacięcią nie będzie problemów z nieszczelnością między kolektorem a głowką, które niegdyś mnie trapiły

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spawy męsko gróbe... Grabowski Junior z ich powodu nie przyznaje siędo swojego taty ;)

 

PS. i tak kolektor będzie owinięty termicznym kocem więc wszytko będzie zaizolowane i zasłonięte :P

 

Pss. do wykonania jazdy probnej (bez wydechu) brakuje mi jedynie przejściówki z gwintu M10 x 1 na M12 x 1,5 co by przykręcić węrza doprowadzającego olej do spręzarki, nie wspomne po podocinaniu zderzaka i takich tam peirdółek...

 

Teraz siedzię w Kazimeirzu i Dupowóz kończę, w Wawie będe we wtorek i najwyższy czas dodrutować Prime Turbo bo jakby nie patrzeć za 8 dni BEMOWO !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fotki to mogę jutro porobić ale telefonem...

Optycznie auto jest jest całe gotowe :D Nawet zderzaka specjalnie dużo nie musiałem ciąc pod Intercooler i lampy pasuję hehe a wszytko tak na oko było ustawaine u mnie po ciemku w Garage jeszcze :D

 

Poza wydechem koniecznie musze wymienić sprzęgło i przy tej operacji wrzucę starą skrzynie ta z GT jest nieco przykrótka do Turbo no i przeguby wymienie tak profilaktycznie...

 

Mam nadzieje że jutro ogarnę wydech i wyjadę na ulicę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość maddrajwer

Normalnie to zadziwia mnie aż Twoj luz

Poza wydechem koniecznie musze wymienić sprzęgło i przy tej operacji wrzucę starą skrzynie
"no tak między obiadem a popołudniową cherbatką zrobie remont silnika a potem już tylko tankować i jechać" ;) Chciabym żeby mi tak szybko szło naprawianie i dłubanie w Nysie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe u mnie już sprzęgło było zmieniane 4ry razy, teraz czeka tarcza sprzęgłowa.

Jak się wymienia sprzęgło to i tak trzeba zrzucić skrzynie i wyczepić półośkę - więc wszystko naraz :D

 

Jeszcze bym dał do utwardzenia i regeneracji tyle amorki ale jak znam życie to zabraknie czasu... do tych co mam wleje gęsty olej - i tak trzeba go dolać bo ucieka w tempie ekspresowym :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dwa tygodnie wytrzymały i jeden z nich wylał... Czekam na kase z reklamacji i na tył zapodam regulowane Koni dedykowane na przód do Mitsubishi Lancera GTi troche rzeźby ale podejdzie :)

 

Dobra teraz pora na milszą kwestię - Primera już jest na chodzie, o własnych siłach dojechała do domu, doładowanie na poziomie 0,55 bara i muszę przyznać że jest ciekawie.

Na jutro umowiłem się z kierowcą Gregiem76 i będziem stroić krowe o ile zdąrze wymienić w niej sprzęgło - Exedy się spierdzieliło :evil:

 

Ps. Jestem bardzo mile zaskoczony że mimo gabarytów sprężarki pełen boost (niespełna 0,6 bara) łapie już od 3000obr.min - poprzednia raptem 500 niżej... Do tego silnik wreszcie wkręca się jak nalerzy no i ten odgłos wydechu 63,5mm bez żadnego tłumika - cód że na modlińskiej nie dorwał mnie żaden patrol jak wracałem od Maćka :D

 

Wielkie podziękowania dla Niego i jego ojca - zangarzowali się w mój projekt i bardzo ale to bardzo dużo mi pomogłi. Najciekawszy jest dzisiejszy scenariusz jak to Maciek widząc jak zacząłem drutować wydech, niemógł ścierpieć jak go okaleczyłem więć wźiął się do roboty i do 22:30 udało się w całości go wykonać :razz:

 

Aha no i fotki:

Z Zewnątrz:

Zdj281cie046.jpg

 

Pod Maską:

Zdj281cie059.jpg

 

[ Dodano: Pią 15 Wrz, 2006 ]

Jutro drobna autualizacja foto, dzisiaj jeszcze zmieniłem chłodnice, dołorzyłem do niej wentylator i troche pocharatałem maskę :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gabarytowo do 2.0 idealnie, nie łupie na maksa za zniskich obrotów więc raczej panewki bezpieczne no i ciąg daje wystarczający by na dwujce przyczepnośc zimówki odzyskiwały dopiero przy 85km/h :D

 

no już dochodzi 9:30 czas na śniadanie a potem wale na kanał skrzynie zrzucić i spieka zapodać.

 

trzymajcie kciuki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no w końcu.............. :grin:

tylko coś nie widze kocyka na kolektorze, regulator ciśnienia paliwa też jakoś chyba dynda swobodnie i przymocuj zbiorniczek wyrównawczy bo go zgubisz tak jak ja :oops: :D

 

ogólnie gratki za wytrwałość i czekam na wyniki :twisted:

 

P.S.

uważaj bo ja też grubo ide........ :twisted: , będzie nispodzianka :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe no zepsuć się nic nie zepsuło, ale mam mały problem z turbiną a w zasadzie z jej sterowaniem, bowiem na seryjnym WG nie idzie z niej mniej dmuchać jak 1 bar. Na pierwszych dwóch biegach jest okey max 1bar schody natomiast się zaczynają jak się zapnie III i IV - tam sobie doładowanie idzie w górę ponad 1 i zaczyna się robić ubogo po przekroczeniu 6500obr.min.

 

Ciekawostka jest taka, że mimo zdjęcia aktlatora z klapki WG to turbina też tak wściekle pompuje, ale późno budzi się do życia.

 

Sprubóję to rozwiązać po przez powiększenie otworu WG albo będę musiał przejść na zewnętrznego...

 

Tak czy siak przyjemnie to przyspiesza i umożliwia zmianę pasów ruchu bez potrzeby kręcenia kierownicą :D

 

Ps. Dzięki Grzesiu, że mnie wczoraj nakarmiłeś - byłem zjebany i nie przytomny po tej wymianie sprzęgła- przy montowaniu skrzyni już miałem czarno przed oczami, no i oczywiście za Sterowanie z opcją pałowania primy na rozkaz :P

 

Pss. Jestem w szoku ze przy doładowaniu 1bar nie było żadnego spalania stukowego mimo że motor mam doprężony :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...