Coobcio Opublikowano 11 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2006 Narazie Taki że nie chce zapalić heheh Moze być problem z podnoszeniem limiteraz w streownikach nissana z NATS :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 11 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2006 :612: NATS :505: choc mam nadzieje ze jednak sie uda gnoja oszukac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2006 Jak się wkrzurze to u Siebie zmienię całą wiązke kabli i pozbęde siętego NATS raz na zawsze, jeszcze jedną szanse Temu ECU daje - jak to nie pomorze to Wsadzam ECU z PRIMY GT wraz z całą wiązką... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 11 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2006 kuwa!! a zapowiadało sie pięknie;/ :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2006 będe walczyć z moim elektronikiem caly poniedziałek, jak sie uda to cała wiązka wylatuje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 11 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2006 to ja juz sobie to daruje raczej bo nie bede sie bawil z odlaczaniem natsa bo mam polaczony z alarmem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akarczma Opublikowano 11 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2006 me2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2006 Co wymiękacie ? W poniedzialek następne podejście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 11 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2006 zaloz sredni albo najnizej taktowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2006 NO i udało się przesunąć limiter na 7100 obr.min ! ! ! Teraz bez trudu na drógim biegu będe osiągać 100km/h więc mocno ten czas się skróci Nawet filmik skręciłem jak się silniczek kręci, kurcze no przełamałem zła passe. Dwa lata zdobywania informacji, dlubania w garażu kąbinowania przyniosły efekt Teraz nich ktoś mi zamieści na jakiś serwerek warzący 1,2Mb filmik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość stAWek Opublikowano 15 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2006 Coobcio powiedz mi czy prócz dłubania w części mechanicznej swojej furki robiłeś cos w środku np. wywyaliłeś tylnia kanape jakies zbędne koło zapasowe itd???? jednym słowem czy walczyłeś juz z zbędnymi kilogramami??? Generalnie jako nowy na tym forum powiem Ci że furka jest extra, a to dlatego że z zewnatrz wyglada niepozornie taki wilk w owczej skórze . Fajnie. Teraz tylko zrób kilka "muk" jakimś bananowym wypierdka mamuta w nowych furach za wielka kase Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 15 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2006 no fajnie ze sie sparawa ruszyla bo po testach z jakszybszym kwarcem nie bylo wesolo. teraz trzeba na rolki pojechac i zobaczymy jak przebiegaja krzywe w polaczeniu z kocimi walkami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2006 Oj ruszyła i to na całego, nie ma co się łamać jest dobrze Prosze: Jutro kończe z przenoszeniem akumulatora i może laptopa bym wycyganił i udał się do Maćka na hamownie zbadać co mam i podkręcić tyle ile się da Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SPEEDY Opublikowano 15 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2006 :wink: No to gratki i powodzenia,bo ja w swoim poprzednim p10 sri musialem całkowicie natsa wywalic co kosztowało mojego elektronika nerwy,a mnie sporo kasy,ale to za sprawą tego że mi zablokował auto na amen. Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 15 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2006 dobrze teraz Kuba na rolki testy robic i zobaczymy jak wykres bedzie wygladal w uzyskanym dodatkowym zakresie obrotow. gratulacje i powodzenia :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Misiek_okecie Opublikowano 15 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2006 o rany, serce mi sie kraja jak widze 7500rpm :cry: Coobcio pokaz lepiej jak to jeździ teraz, good work Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kicek Opublikowano 15 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2006 Coobcio u Mnie ma być 8500 8) oczywiście po zrobieniu fullprofi głowicy :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KIVI Opublikowano 16 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2006 A po co ci na seryjnych wałkach 8500? I tak powyzej 7000 jest już spadek napełnienia, wiec ciagniecie do takich obrotów to niepotrzrbne obciażanie silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość j4r0 Opublikowano 16 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2006 Teraz nich ktoś mi zamieści na jakiś serwerek warzący 1,2Mb filmik Z miejscem nie ma problemu, uderz do mnie na gadulcu to sie dogadamy. Upload przez ftp, a udostepnienie przez http Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2006 http://www.weed.6th.pl/coobcio/odcinkaup.wmv - króciutki filmik pokazujący do ilu się kręci prima Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Misiek_okecie Opublikowano 16 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2006 kozacko to wyglada, ladnie sie kreci. jak to wplynie na osiagi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 16 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2006 z dobrymi walkami jest szansa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2006 Próby drogowe się opóźniają ze względu na to: Za ch*ja nie idze tego normalnie zamontować, w P11 wszsytko idealnie - poprsotu wyjąć i wsadzić i cieszyć się jazdą na zupełnie innym poziomie a u mnie jak to zawsze walka - tak jak to miało miejsce z limiterem hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 16 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2006 Filmik jakby był nakręcony np. na 2 i do odcinki to by nam dało lepszy obraz (czekamy na poskładanie amorków) Ale i tak ostro :shock: , ja swojego mułka jeszcze nigdy do czerwonego pola nie dokręciłem, od gazu i tak ma wystarczająco ciepło :533: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maras Opublikowano 16 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2006 Coobcio a kręcenie tak wysoko na zimnym silniku mu nie szkodzi? Wskazówka temperatury płynu chłodzącego tak coś nisko stoi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.