Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Coobciowóz - aktualnie 320KM & 420Nm @ 1 bar


Coobcio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tylki widzisz cięzko jest teżzrobić N/A to nei takie chop siup, trzba wszystko ze sobą zgrać, to że w stosunku do seri udało mi się teraz dodać prawie 50KM to nie znaczy że z dodatkowwmi przyrostami przyjdzie mi tak łątwo. W n/A zachodzą dziwne i niezrozumiałe dla mnie zjawiska - tu naprawe trzeba bawić się w wyliczanie...

 

A w Turbo - More Boost i jazda :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to musisz niestety sam okreslic w ktora strone pojdziesz :) my dajemy tylko sugestie :P a tak czy siak napewno beda ci wszyscy kibicowac bo twoja prima i alma gre to symbole nkp :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

200 konne wysokoobrotowe N/A tez nie jest zlym pomyslem, na pierwszych dwoch biegach trakcja jako taka jest, na trojce tez jeszcze sie powinno przyzwoicie odpychac, te obudowy CDA ch*jowo drogie sa :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CDA nie warte swojej ceny, najprawdopodobniej wykrozystam seryjną obudowę z Forda Sierry COswort, ma filt poweitrza o wymiarach jakieś 40 na 40cm zapewni to taki przepyw powietrza jak przy stożku a przy tym będzie cichociemno cicho :P

 

Chłopaki z innych klubów przekonują mnie do turbo i chyba tak będzie...

Do zakupienia tak więc mam stal oraz intercooler i można się bawić - ale to po Bemowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też obstawiałbym za turbo w twoim przypadku,i tak masz najmocniejszy sr20 w POLAND,na wolnossaku,pokaż teraz klasę w TURBO zrób najszybszą turbo nyskę w kraju :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najszybsz będzie GRE, moja to co najwyzej najszybsza Primera w PL - choć i tu konkurencja powstaje i rozwija się dosyć ostro.

Kosa jutro odpala swoją Primkę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kuba a co powiesz na to wogóle, ze stary Sunny GTI kolegi wojciula kręci sie aż do 8 300 obrotów i dopiero jest odcinka :shock:

Jak to zobaczyłem to byłem w niezłym szoku!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz poznac moją opinię :)

oglądałem Twoją ustawkę z Gregiem i uważam że powinieneś zainwestować w lakier ;)

a potem Turboooo...

 

Pozdro

Sławek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz poznac moją opinię :)

oglądałem Twoją ustawkę z Gregiem i uważam że powinieneś zainwestować w lakier ;)

a potem Turboooo...

 

Pozdro

Sławek

Lakier to na samiutkim koncu, najpierw więcej mocy coby więcej frajzdy z jazdy było :D

 

Co Do Sunnego to albo mu tak obrotomeirz przekłamywał albo miał ECU Nissan Motor Sports - Kivi takie miał u siebie z odcinką ok 8400 obr.min

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też obstawiałbym za turbo w twoim przypadku,i tak masz najmocniejszy sr20 w POLAND,na wolnossaku,pokaż teraz klasę w TURBO zrób najszybszą turbo nyskę w kraju :wink:

 

chyba Kiviego jest mocniejszy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak go poskłada do kupy i uruchomi to z pewnością tak będzie :D

 

Ja kurcze jeszcze nie wiem czy na bemowie się nie pojawie w uproszczonej wersji Turbo - chodzi o czas i $$ zobaczymy może zdąrzymy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:roll: Coobcio,skoro masz już w posiadaniu więcej komponentów do turbo to bliżej jest ci do zrealizowania tego projektu,a i $$ zaoszczędzisz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość maciejka_sz
Kuba a co powiesz na to wogóle, ze stary Sunny GTI kolegi wojciula kręci sie aż do 8 300 obrotów i dopiero jest odcinka :shock:

Jak to zobaczyłem to byłem w niezłym szoku!

Nie patrz na ten obrotek.. u mnie tez wskazowka leci na 8.500 ale to malo realne. Poza tym proponuje nie przeginac bo CA16 i CA18 maja paski a nie lancuchy!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będize Turbo to ejst postanowione, Kosie po całym dniu walki uruchomiliśmy maszyne i podaje aż miło N/A się nigdy z tym równać nie będzie.

Już poprostu zapomniałem jak to jest i dlatego moje chwilowe zabawy w N/A :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi się wydaje, że obrotomierz nie kłamie... Ale to tylko moje domysły... Co do ECU to nie wiem czy miał coś mieszane, ale nic nie wykluczone bo podobnoż miałem silnik przełożony i to jeszcze nie było w Polsce...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adaś mierzyłem się przed Chwilą z Kosą - opierdziela mnie tak samo jak i Ciebie :D

Na suszarkę przyjdzie mi jeszcze troszkę poczekać albo spoko wszytko w swoim czasie :)

 

[ Dodano: Pią 07 Kwi, 2006 ]

DZiś zapodałem nową kierownicę - ile to można smigać na tymczasowej porzyczonej kierownicy z 200SX S13 :D

Oto kolejna nowość:

coobciokieranowa.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no po tych sporach o obroty ja dorzucę wam pewno zdarzenie;mam dobrego znajomego który był mechanikiem w nissanie na ul.puławskiej, mieli w serwisie podłaczonego sunny gti pod komputer,coś mu tam nie pracowało jak należy,autko nie miało wogóle limitera obrotów,a panom z serwisu zablokował się gaz według kompa wkręcił sięna ,,,13000 obr...

gdyby nie wyłączyli kluczykiem silnika, jego części zbieraliby po całej hali[tak poza tym silnik wytrzymał, usterkę usuneli i wyjechał z serwisu o własnych siłach]

 

i co wy na to panowie?????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...