Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Coobciowóz - aktualnie 320KM & 420Nm @ 1 bar


Coobcio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

o Ile Pamietam to GRE coś wspominał o 1500zł, jakby się uzbeirało nas tak ze 4-5 osób to moze taniej, wyscy mamy takie same skrzynie wkoncu :)

 

[ Dodano: Wto 28 Mar, 2006 ]

Nowości dzisiejszego dnia:

Nowy pierwszy zegar z dodatkowym miernikiem ciśnienia oleju

zegary1.jpg

 

No i sam czujnik dzięki któremu możliwe będą odczyty na wskaniku (ten gróbszy)

czujnik1.jpg

 

Coś bym zrobił z tymi wskazówkami białymi - za bardzo odstają od reszty i mnie to drażni...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze chcialbym u Siebie fotele z primy GT dowalić z takich dupereli wtedy bym miał wszystkeigo co najlepsze w nissanach :D

A jeszcze tylne zaciski hamulcowe z 300ZX TT dwutloczkowe bym chciał mieć, o progach od GT nie wspominam bo już je nabyłem :)

 

Powoli się zastanawiam czy nie oddać tej mojej padliny do lakiernika strasznie kolorowa jest a jak wsadze przedni zderzak z GT to kameleon totalny będzie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Xzandafer
o progach od GT nie wspominam bo już je nabyłem :)

I powiedz Coobcio jak je będziesz mocował?! Ja mam u siebie problem z progami od GTi, bo orginał był przyczepiany na zatrzaski a ja nie mam zamiaru dziurawić auta :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klejem do szyb - niezawodne połączenie potem je będe szpachlować zeby na gladko z progami seryjnymi były...

Tak samo chciałbym wygładzić mocowanie tylnych swiatel wzgledem błotnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:D No to Coobcio teraz przemiana z mechanika w lakiernika ;)

PS:O aspekt wizualny tez trzeba dbać :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisaj rocznica mojej stłuczki na S w związku z tym postanowiłem nieco udekorowac moją padakę tak więc dostała zderzak przedni z GT, wygląda to teraz tak:

boczek.jpg

przodobok.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki on tam cichociemny, gleba jest, felga 16, duża koncówka tłumika - w stolicy już się nikt na mojego turpa nie nabiera :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj na podsumowanie mojego Stage II N/A udałem się na S...

Kurcze no byłem w szoku udało mi się wydymać mojego odwiecznego rywala Honde Civic z B16A2 - dla niewtajemniczonych to jest 160konny V-tech no do tej pory w szoku jestem :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lohohohoho :D wiem co to za demon bo sam chcialem taka kupic ale ceny powalaly :D

ale to w budzie zelazkowej czy tej pozniejszej ?? :) w kazdym razie gratulejszyn bo roznica w masach jest duuuuuuza. pewnie tak twoje przesuniecie odciny podzialalo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj podziałało i to jak, czylem że Honda zmieniała na II przy ok 60 a ja jeszcze te 5km/h pociągnałem :)

TO była V gneracja - już ta okrąglejsza - po kwadracie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A Gdzie tam fajna, żeby zwykła o 200kg cięższa osobowka pojechała ją jak starą zdzire, daj spokój :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wraszcie stałem się posiadaczem kompletu tloków z SR20DET :D

 

Teraz kąbinuje czy iść w strone N/A czy może jednak powrócić do turbo, wczoraj na wieczornym streecie udało mi się całkiem przjemnie objechać objechać 2 razy pod rząd Honde Civic V ge. z B16A2 pod maską - zdrowa serja według zapewniej kierowcy 157Km, ponoć te auta kręcą czasy rzędu 15,3 na ćwairtkę :roll:

 

Więc tak co do planów na przyszłość jeśli chodzi o motor to widzą mi się takie konfiguracje:

 

Jeżeli było by to N/A to bym postąpił tak:

- zawory ssace wycieniowane i wypolerowane

- płaskie tłoki z SR20DE ( przy mojej głowicy = 11,5:1 ew. dalsze splanowanie glowicy )

- kolektor 4-2-1 SS Autochrome

- dolot z doładowaniem dynamicznym

- Ecu z Primy GT z przesuniętą odcinką na 8.000 + wiązka z Primy GT

 

Wydaje mi się że na takim Setupie mołgbym osiągnąća moc na poziomie 200KM i moment też coś pod 200Nm - ciekawe jakie przełożenie na czas by to miało w połączeniu z solidną redukcją masy auta.

Czy realne by było zejść do Czasu ok. 14 sek na ćwiartkę :?:

 

W N/A cholernie mi się podobają w pełni konrtolowane starty - bardzo łatwo wyczuć granice przyczepności opon a z turbo niestetyu nie bardzo mi to szło :roll:

 

 

Co Do planów na Turbo to:

- tłoki z SR20DET + pierścienei chromowe

- kolektor wydechowy mojego projektu i po części wykonania :)

- wydech 3"

- FMIC from IVECO

- wtryski 555cc

- Turbo albo to duże co mam albo akie samo ale z kompresorem Super 60

 

Powiem że cenowo wyszło by bardzo podobnie bo w przypadku Turbo zrezygnował bym z aktualnych wałków CAT CAMS - myślę że nie były by one aż tak potrzebne by osiagnąć pułap ok. 300KM na doładowaniu nie większym niż 1 bar.

 

Co sądzicie o obu tych modyfikacjach ?

Wydaje mi się że na codzień turbo zapewnia większą elestyczność no i znacznie wycisza silnik...

Kolejną rzeczą która przebawia za turbo to powrót do wyższej kultury pracy silnika na

 

Dodam że przy odsprzedarzy wałków CAT CAMS powrót do turbo wyniesie troche taniej niż w przypadku dodłubania N/A...

No i w N/A moc na starcie idize w całą na przód a nie zmielenie opon, bardzo mnie zastanawia fakt żę Auta Turbo o mocach ponad 100koni większych niż ich odpowiedniki N/A do tego o bardzo zbliżonych masach kręcą identyczne czasy na ćwairtkę :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odcinka na 8 tys :| wow.... to moze byc srogie :D jeszcze odchudz i bedziesz ITR'y lykal :) ja tam bym stawial na N/A... jesli tyle da sie uzyskac pomijajac klopoty ktore by sie mnozyly jak dasz turbo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Całkowicie seryjny ITR prowadzony przez profesjonalnego kierowcę kręci ok 14,7 na ćwairtkę - chciałbym jednak osiagać czasy znacznie lepsze...

Co Do turbo to już troszkę ogarnąłem temat i myślę że za specjalnie kłopotów z nim bym nie było...

 

CZyli mamy jeden głos na N/A, czekam na dalsze propzycje i jakieś wnioski.

Ja niestety jestem totalnie nie zdecydowany - ale któryś z warjantów trzeba wybrać wkoncu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...