bodek_n14 Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 Aż takiego wpływu na moc to to nie ma. Śmiem twierdzić, że nie ma praktycznie żadnego wpływu na moc To chyba daje tylko jakieś tam wyciszenie dolotu. Ja u siebie nie zanotowałem niczego po wywaleniu puszki szmerów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 a ja wywalam to z każdego nissmo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 a ja wywalam to z każdego nissmo nie wiem od którego roku, ale na pewno SR20De z 1999 r. nie mają tłumika szmerów przy gumowym przewodzie idącym od przepustnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maacieq Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 na wyłaczonym silniku przyłóz miernik ustawiony na 20V do aku i Ci pokarze czy coś prad zżera jak juz to bedziesz wiedzial to i wykarze pozytywnie to bedziesz musial znaleśc zrdodł tego polukania aku, moze to bedzie walsnie przyczyna zachowania takiego stanu. Kiedyś w audi 80 mialem taki podobny przypadek źle piszesz. rozłącz plusową klemę i wstaw miernik w szereg tak że jednym krańcem dotykasz do klemy a drugim do plusa w aku i ustaw go na 20A. jak coś tam się będzie pojawiać to może być przyczyna. aku masz za słaby chyba troszkę co?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 Kolega ma żelowy bo liczy kilogramy w swoim wozie. Do odpalania wystarczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 nie wiem od którego roku, ale na pewno SR20De z 1999 r. nie mają tłumika szmerów przy gumowym przewodzie idącym od przepustnicy. z tego co mi sie zdaje to tlumiki szmerow (spory w zderzaku i ta smieszna trabka slonia od puszki filtra) sa za puszka filtra, a to co jest na rurze miedzy pucha filtra a przepustnica to akumulatory powietrza, ale moge sie mylic - sprostujcie w razie co Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 29 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 a to co jest na rurze miedzy pucha filtra a przepustnica to akumulatory powietrza, ale moge sie mylic - sprostujcie w razie co Właśnie o to chodzi. Rozumiem że jego funkcja to zwiększenie pojemności dolotu? Ciekawe jak to wpływa na moc i moment? Kubson robił jakieś testy na hamowni to niech się wypowie a może nawet wykres wklei. czekam na jego komentarz ale chyba wsiąkł gdzieś...długo go nie ma na forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 Właśnie o to chodzi. Rozumiem że jego funkcja to zwiększenie pojemności dolotu? Ciekawe jak to wpływa na moc i moment? Kubson robił jakieś testy na hamowni to niech się wypowie a może nawet wykres wklei. czekam na jego komentarz ale chyba wsiąkł gdzieś...długo go nie ma na forum Te akumulatory powietrza maja tylko za zadanie "ladowac sie powietrzem" podczas niskich predkosci obrotowych i momencie kiedy zaczynasz wchodzic na obr masz pewien "zapas, rezerwe" powietrza. Dziala to mniej wiecej w tym stylu Moze to tylko poprawia reakcje na gaz, nie wiem jaki ma wplyw na moc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 Wykresy wkleję jak tylko pojawię się w Enery Gaz i zapamiętam co mam dodatkowo przynieść Ps. w mojej almerze wywalenie tej puszki pod rurą dolotową dodawało 1KM ale psuło mocno zakres 2500-3500 - z tą rurką w tym miejscu jest taka górka a bez nie łany płaski przebieg no ale wartości Nm niższe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 10 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 Oto co daje mod rozrządy by Coobcio. co prawda przyrosty trochę gorsze jak u Rossiego ale i tak jestem zadowolony. Przełamana bariera 190NM i poprawa w całym zakresie... Tylko jakiś taki poszarpany ten wykres. Chyba czas to wystroić myślę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 Jeszcze z ciekawych rzeczy powinienem znaleść u siebie kolektor ssący z P11.144, który sporo powinien dodać na dole, choć obstawiam że tak pofalowany wykres mógł się zrobić z takiego sobie składu mieszanki - sprawdz jakie ciśnienie daje pompa wachy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 1 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 trochę ostatnio z nudów podłubałem poszerzyłem oryginalną przepustnicę. udało mi się ją rozfrezować do 64mm. kolektor ssący również. ponadto wydłubałem z kolektora kanał od silniczka krokowego który zawężał nieco przepływ. dzisiaj dokończyłem dolot na stożku K&N. Oczywiście zostanie on zabudowany w szczelnej obudowie z nadmuchem zimnego powietrza rurą 11mm z halogenu. komentarze co do dolotu mile widziane ciekawe co to wyda??? aaaaa ecumaster det3 już idzie do mnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 Dolocik w sam raz. Nie za krótki nie za długi Co znaczy poszerzyłeś kanały dolotowe? Na całej długości była obróbka czy tylko porting w okolicach uszczelki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 1 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 nie pisałem nic o kanałach dolotowych. poszerzałem tylko wlot do kolektora ssącego. a wewnątrz jego wyjebałem ten kanał od powietrza na biegu jałowym. idzie on od silnika krokowego w stronę przepustnicy i skutecznie zawęża przepływ wewnątrz kolektora. Ciekaw jestem jak wygląda kolektor SR20VE wewnątrz... mógłbyś zerknąć którędy powietrze z silniczka krokowego wpada do kolektora? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 Wpada centralnie o góry dziurką wielkości małego paznokcia, żadnych kanałów w środku nie ma... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 2 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 (edytowane) ok, czyli nissan zrozumiał ze to zło! wystrugałem na razie z kartonu taki format. myślałem o plastiku ale słabo się go formuje...pozostaje blacha z tym że ona się szybko nagrzewa... Edytowane 2 Grudnia 2009 przez goago Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chemik Opublikowano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 wygloda spox,moim zdaniem blacha najlepsza bedzie ,tylko od strony silnika osłonic ja jakims materiałem który nie przepuszcza ciepła,taki np jest pod układem wydechowym koło zbiornika paliwa itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 Blacha aluminiowa a od środka okleić pianką, czy tam steropianem na taśmę dwu stronną... Ps. kiedy na rolki wpadasz po modzie kolekotra i dolotu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sergiej Opublikowano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 a czy ta tektura nie bedzie powowdowala jakiegos niebezpieczenstwa pozaru ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 2 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 Ps. kiedy na rolki wpadasz po modzie kolekotra i dolotu ? Niebawem...raczej w przyszłym tygodniu. ile szacujesz że stracę lub zyskam??? można by jeszcze wewnątrz przepływki usunąć tą przegrodę ale to chyba po założeniu świnki co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 Na puszkę to tylko blacha aluminiowa oklejona aluminiową folią z izolacją. Folie samoprzylepną można kupić w każdym Obi itp. Co do poszerzania przepływki to można sobie darować. I tak w przepustnicy jest zwężka 60mm a jak coś to nie wycinać przegrody tylko wkleić wkład w rurę alu. Dolocik będzie pierwsza klasa. Chciałem podobnie robić u siebie ale mam standardowy aku i jakoś nie miałem czasu rzeźbić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pgaz Opublikowano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 Wyszło spoko, Goago mi też pomysł z plastikiem bardziej podchodzi, przynajmniej jak zobaczyłem ten kartonowy to od razu o plastiku pomyślałem. Ale bardziej mnie modyfikacja kolektora ssącego ciekawi Osiągów na rolkach życzę Pgaz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 A jeszcze w rurze dolotowej w almerze czy tam p11 wystają takie krućce od odmy i od wolnych - ja je uciąłem diaksem i mam piękny przelocik... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 5 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 Tak to wyszło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limon Opublikowano 5 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 Profi robota Jestem Ciekaw jaka moc teraz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.