Adams Opublikowano 14 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 gratulacie - swietnie to wyglada a przy niskiej masie autka osiagi potrafia zadziwic! btw. sorki ze sabotuje temat ale Tomaszek przypomniel mi jedna rzecz - gdzie w Wawie udac sie na zwazenie autka?? pzdr! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 14 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 gratulacie - swietnie to wyglada a przy niskiej masie autka osiagi potrafia zadziwic! wracajac od Kuby wykrecilem 8,02sek :-)) moze uda sie zejsc ponizej? Dzieki LUKAS za G-techa :wink: btw. sorki ze sabotuje temat ale Tomaszek przypomniel mi jedna rzecz - gdzie w Wawie udac sie na zwazenie autka??pzdr! mozesz w raszynie zwazyc za piwo na ul. mlynarskiej skup zlomu. z okecia masz rzut beretem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adams Opublikowano 14 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 jak wykreciles 8.02 to uda Ci sie zejsc ponizej :wink: kwestia prob i bledow i dzieki za namiary - bede musial sie do nich udac. pzdr! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 No ładnie ładnie 151Nm jak sentra katalogowo Tylko jedno mnie zastanawia czemu od 5tys. i moc i moment leci w dół :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 15 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 ewidentnie jest coś nie tak :evil: moc max. powinien mieć w granicach 5800-6000 nawet na standartowych wałkach. z wykresu widać ze 110 może być przy wyższych obrotach. jakieś pomysły :?: :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 Jak by Kuba nałożył oba wykresy na siebie to by lepiej się porównywało Bo na starym wykresie masz 101HP przy 6tys. a tu 5tys. Więc powinien przy 6tys. mieć z dziesięć więcej Albo wałki nie dają rady i przez to sentra miała ponad 40...mm Dokładnie sprawdze iutro Albo instalka podaje za mało gazu i na max nie wyrabia Jakim przewodem miedzianym masz doprowadzony gaz fi 6 czy 8mm Może tu można coś poprawić :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wszok Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 goago a masz AFR caly czas? bo nawet przy moim 1.4 mosialem mocno rozpilowac gwzdek w blosie zeby miec bogata mieszanke. [ Dodano: Nie 15 Paź, 2006 ] Jakim przewodem miedzianym masz doprowadzony gaz fi 6 czy 8mmMoże tu można coś poprawić co do rurki doprowadzajacej gaz to wydaje mi sie ze to nie ma wiekszego znaczenia. bo tam panuje dosc duze cisnienie i nie powinno miec zadnego wplywu. a zeby to zobrazowac. wystarczy wypiac przewod z parownika i policzyc w ile minut gaz wydostanie sie z butli do atmosfery:) zapewniam ze szybciej niz poczas jazdy;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 15 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 Więc powinien przy 6tys. mieć z dziesięć więcej n mam taką nadzieję Albo wałki nie dają rady i przez to sentra miała ponad 40...mm właśnie jest to bolączka ga16de mamy niestety śmieszne wałki w szczególności ssący. mam zamiar go wymienić na min. 240°/41mm bo wydechowy ma podobno 236°/40mm. goago a masz AFR caly czas? jest ok na 100% mosialem mocno rozpilowac gwzdek w blosie zeby miec bogata mieszanke. także mam rozpiłowany zauważyłem brak góry po montażu kolektora od sentry czyżby taka jego charakterystyka? niby dłuższy kolektor lepszy dół, krótszy lepsza góra w dużym uproszczeniu. ale u mnie wykres powyżej 5000 całkowicie sie załamuję :sad: aż nie chcę mi się wieżyc że to kolektor tym bardziej że sentra moc max osiąga przy 5600. musze sprawdzić czy nie bierze znowu lewego powietrza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 A ja jeszcze nic przy blosie nie piłowałem to gdzie mam piłować W najszerszym miejscu czy cały :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2006 Pod taki kolektor to trzeba ostro z wałkami polecieć no ale przede wszytkim sprawdzić AFR... CO wałków w GA16DE to ssący miał 214* i 39,4mm liftu a wydechowy 222* i 40mm... Dlatego tak łądnie i gładko zapalają SR20 przy 240-240 juz musi kawał obrotu wykonać. Ps. przy tak łągonych wałkach jakie są w tym silniku to można wydech 3" dać - za wiele on i tak nie zmieni Goago atakuj Henia i niech zrobi Ssącego na jakieś 240* i 41mm... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 18 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 W najszerszym miejscu czy cały ja rozpilowalem od najszerszego miejsca do powiedzmy polowy gwizdka. przyznam ze robilem to na "pałę" nie sprawdzalem wczesniej afr-u. to tak dla bezpieczenstwa zeby nie mial ubogo jak go krece wysoko. [ Dodano: Czw 19 Paź, 2006 ] znalazłem chyba przyczynę niedomagania mojego sinika pow. 5000rpm. tak jak myślałem była nieszczelność tzn. ta karbowana rura miedzy kolektorem a blosem się przetarła. blos otwierał się gdzieś na 3/4. zmieniłem na szczelna rurkę i przepustnica w blosie bardziej się wychyla ale nie otwiera się jeszcze na maxa :evil: Kuba, Tomaszek możecie sprawdzić jak to wygląda u was? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 21 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 Chętnie sprawdzę tylko napisz jak bo nic mi do głowy nie przychodzi :roll: Bo jak nie otwiera się cały blos to faktycznie to może być przyczyną zadyszki pow. 5 tys. obr. [ Dodano: Sob 21 Paź, 2006 ] Chyba łapie zdejmóje przewód za blosem i przepustnica na wierzchu Gaz do dechy i sprawdzam ile się uchyliła tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 21 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 Chyba łapie n zdejmóje przewód za blosem i przepustnica na wierzchuGaz do dechy i sprawdzam ile się uchyliła tak n tak, z tym że podobno bez obciążenia czyli na luzie jest to niebezpieczne dla motoru. podobno... ale umyślę ze chwilowe obroty rzędu 7000rpm nie powinny mu zaszkodzić. u mnie nic się nie stało. sprawdzałem ostatnio innego blosa w moim bolidzie i tak samo nie otwiera się maksymalnie. mylę że u Ciebie będzie podobnie. wypadłem na pomysł żeby wymienić sprężynkę która dociska przepustnice w blosie (zobacz manual blosa) może ta jest ciut za twarda a podciśnienie za małe w silnikach 1,6. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 21 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 Niestety nie miałem czasu sprawdzić jak otwiera się u mnie :oops: praca praca Jak byłem na rolkach i rozmawiałem z Kubą to mówił że spotkał golfa który miał blosa do góry nogami I na takim ustawieniu blosa lepiej jeździł :shock: może otwierał się do końca? A instrukcja tego nie przewiduje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 To był GolfII GTi - u niego bezporównania auto lepiej zaczęło jeździć po odwróceniu Blosa - lepsza reakcja na gaz, no i większa moc. Goago pasowało by się udać na hamownię i przekręcić go by był do góry nogami... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 23 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 przekręcić go by był do góry nogami... u mnie juz jest do gory nogami :mrgreen: :mrgreen: dodatkowy plus tego rozwiazania to to ze ladnie miesci sie pod maska. czy lepiej chodzi to juz tylko hamownia powie ale jej nie odwiedze puki nie wymienie walka ssącego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 No i po odwróceniu blosa otwiera się cała przepustnica :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 23 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 No i po odwróceniu blosa otwiera się cała przepustnica :?: nie... :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaras Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 Do góry nogami hahaha i przez tyle stron zaden nissanmaniak na to nie wpadł;-) Mi się otwiera cały, wprowadziłem od góry blosa wężyk z podciśnieniem z kolektora dolotowego, podcisnienie działające pionowo podnośi zastawkę i blos zaiwania jak głupi;-) Potem się obudziłem i myslałem nad tym snem McGyvera. Fakt faktem jest różnica z założonym blosem i bez niego. Obie jazdy z gaźnikiem na paliwie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 26 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2006 No i sprawdziłem u mnie też nie otwiera się cała przepustnica :evil: Skoro po obrócenie blosa nic nie dało to na razie się z tym wstrzymam :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2006 ale jak wy to sprawdzacie ? poprostu o tak na luzie silnik wkręcanie poza obrotomierz... czy podczas jazd np na 3 biegu butująć ?? te metody sie nie sprawdzają, najlepiej było by wjechać na rolki i na biegu jak silnik jest obciązaony butować wtedy na pewno otworzy sie duzo duzo wyzej... Powiem wam żę u Łyńka w Primerce 2,0 na wolnych otwiera się maks do połowy a wszysko jest absolutnie szczelne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 27 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2006 W gaźnikach dwu gardzielowych druga przepustnica zazwyczaj na postoju też się nie otwiera do końca a podczas jazdy bez problemu, bo działają inne ciśnienia pod obciążeniem silnika i tak też jest z blosem. Bez obciążenia nie ma potrzeby żeby otwierał się cały, co innego jeśli jedzie się na maksa to wtedy napewno się otwiera mocniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 27 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2006 W gaźnikach dwu gardzielowych druga przepustnica zazwyczaj na postoju też się nie otwiera do końca i wszystko jasne :grin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 4 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2006 ewidentnie jest coś nie tak :evil: moc max. powinien mieć w granicach 5800-6000 nawet na standartowych wałkach. z wykresu widać ze 110 może być przy wyższych obrotach. jakieś pomysły :?: :?: Według tego artykułu to zwiększenie długości dolotu powoduje obniżenie obrotów momentu obr. o 1-1.5tys obr. Może to tłumaczy twój spadek obr. z 6tys. na 5tys. i + 10Nm :?: http://www.tuningbaja.pl/?p=/1/1/1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 9 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 HEJ :grin: wracam do tematu wałków z silnika QG. dzięki koledze Albin który udostępnił mi takie wałki i pewnie mi je tanio sprzeda :wink: przyjrzałem im się nieco bliżej. tak wiec wysokość krzywki wynosi 40,6mm a czas otwarcia na oko jest duży pewnie 236° poniżej fotki krzywek silnika GA i QG różnica jest dostrzegalna gołym okiem :twisted: mówie cały czas o wałku ssącym bo taki na dzień dzisiejszy mnie interesuje. okazało się ze wałek z QG jest krótszy i nie obejdzie się bez przeróbek (fotka poniżej) wpadłem na druciarski pomysł żeby rozciąć wałek w miejscu sześciokąta i dospawać resztę od GA. oczywiście odpowiednio obrobić na tokarce tzn. dać w miejscu łączenia jakiś wpust co by obie te części wałka wycentrować i zrobić faskę na głębszy spaw. problem jest w tym że nikt w mojej okolicy nie chce sie tego podjąć d*py a nie tokarze :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.