Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Sunny N14 GTi?


goago
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

przy VTC trzeba uważać żeby nie doszło do kolizji zaworów z tłokiem. Przy głowie bez VTC można śmiało ponad 1mm ją spuścić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy nową głowę chcesz stroić SMT6 :?:

tym lub czymś innym, zobaczymy. na razie o tym nie myślę jak wpadnie mi gotówka nie zarejestrowana przez moja żonę to pewnie się zdecyduje :D przy okazji wystroję sobie zapłon a u Ciebie można jeszcze mapę paliwa :)

na razie utknąłem przez te święta, zabrakło mi trzech uszczelniaczy zaworów :(: można to kupić na sztuki czy tylko cały komplet? może zostały Ci 3sztuki jakimś cudem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupowałem na sztuki 3.5 zł szt. kupiłem 16 szt. ale spoko po świętach dokupisz :)

Liczyłem że w cztery dni po świętach opanuje temat złożenia i przekładki

A tu mam pogrzeb w rodzinie po świętach :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogę zorganizować komputery DET (coś w rodzaju SMT6) z interpolacją ale bez możliwości przełanczania map (co praktycznie tylko przy strzale z nitro się wykorzystuje) w cenie 400zł (przy zakupie 3 szt.)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak postępy :?:

 

Bo ja poskładałem swój silnik sentry i jutro zaczynam rozbiórkę primy do podmianki :)

 

Ty masz samą głowę to o wiele szybciej się uwiniesz i na :sylwester: masz gotowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe udało się :)

Choć coś pękałeś na robocie - dzwoniłeś do mnie jak z laską byłem bajce ze Smokiem :D

Ps. łańcuch oznaczony odpowiednio tzn. zębatka pośrednia dla obu łańcuchów i górne zębatki ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i lipa :( w moim bloku nie ma jednego kanalu olejowego ktory dochodzi do glowicy a pozniej do walkow. ten kanal powinien byc w DE poniewaz nawet uszczelki sa wyciete pod niego. niema ich w DS'ach i wlasnie tym roznia sie bloki. ale ja mam ga16de i kanalu nie mam. cholera nie wiem co robic :537:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uszczlki są bardziej uniwersalne jak bloki... będzie trzeba u Ciebie nawiercić takową, w żeliwie ciężko idzie niestety

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a po co ten kanał jest?? może olać go??

teraz sie dopatrzylem kanal jest do dodatkowego smarowania lozyska walka ssacego. sa 2 kanaly w lozysku walka ssacego, w eurpejskiej wersji jest tylko jeden. na razie napunktowalem miejsce w bloku w ktorym mam wiercic. moze DR.NISMO sie zlituje i przyjedzie pomoc :?: :027:

 

[ Dodano: Nie 31 Gru, 2006 16:27 ]

Coobcio, dzieki ze wpadles :) tak sie spieszyles ze zapomialem zaprosic was na kawe.

otwor w bloku niestety nic nie dal, inne kombinacje sa nie oplacalne i powracam do seryjnej glowy za to mocno ja splanuje i obrobie :P oczywiscie walki z sentry.

wszystkim zycze szczesliwego nowego roku!!! :675:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no lipton wyszedł bo albo trzeba by było wiercić w żeliwnym bloku na ok. 17cm głęboki idealnie równo w osi otwór albo nawiercić blok i w powstałą dziurę doprowadzić olej po zewnątrz np. z czujnika ciśnienia oleju (trójnik...)

 

Tak czy siak stara głowa też się nada na nowych walkach i po męskim splanowaniu będzie dobrze :) Głowa do góry i miłego Sylkwa w Garage - jak bym miał garaż w domu to bym z niego nie wychodził :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak bym miał garaż w domu to bym z niego nie wychodził :D

 

I całe szczęście bo byś forum zaniedbał :D

 

 

goago widzę że nie udało się i rezygnujesz z nowej głowy szkoda :/

Byłem ciekaw efektu VTC u ciebie i u mnie

 

Mnie przepływka z sentry nie podejdzie do ECU primy i musze też wiązkę zmieniać

Ale niema tego złego co by na dobre nie wyszło bo

Zmienne fazy będą już bez SMT6 działać :)

A SMT6 mogę dopiero założyć jak wskoczy jakaś kasa

 

Życzę udanych modów w nowym roku :sylwester:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomaszku możesz u siebie przecież zapodać stary kolektor albo połączyć nowy kolektor ze starą przepustnicą gazu w której jest właśnie przepływka i ssanie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomaszku możesz u siebie połączyć nowy kolektor ze starą przepustnicą gazu w której jest właśnie przepływka i ssanie...

 

Tak by mi najlepiej pasiło ale inny rozstaw otworów i kształt podstawy przepustnicy

Trzeba by dorabiać jakąś przejściówkę a to na szybko nie da rady

 

Tomaszku możesz u siebie przecież zapodać stary kolektor

 

To jest najszybsze rozwiązanie nie trzeba zmieniać wiązki ECU :)

 

Zarówno na pierwszym jak i na drugim rozwiązaniu VTC niebyło by na moim ECU sterowane i trzeba STM6 a to kasa...

 

Sam nie wiem jakie rozwiązanie wybrać :583:

Kombinować coś czy zmieniać wiązke ale w tedy aparat zapłonowy starego typu z sentry musze też założyć co akurat nie przeszkadza wleci tylko cewka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak więc:

seryjna głowica poszła do obróbki

na dzień dzisiejszy poszerzone kanały ssące i wypolerowane

porting kanałów wydechowych i poprawki po fabryce np. obrobione miejsca przy gniazdach zaworowych poszerzać wydechu juz mi sie nie chciało...

dzisiaj główka jedzie na planowanie 1mm :diabel2: oraz docieranie zaworów wydechowych chyba dobrze nie trzymały...

w weekend składamy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzymam kciuki, nie zapomnij z wałkiem ssącym udać się do tokarza :D

I tak będzie dobrze a niskie i średnie obroty to jebał pies... ta zmienna faza może 5-6Nm dodawała i minimalnie zmniejszała spalanie a nie o to tu chodzi, bowiem trzeba poprawić wszystko powyżej 5000obr.min :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cholera ja to mam szczęście do fachowców... :zly2: za bardzo stoczyli mi wałek!!! 0,9mm za dużo teraz bedą dorabiać dystans. jeżeli z taką dokładnością zrobili mi wałek to ciekawe ile splanowali głowice :/ debile!!!!!

zawory wydechowe okazało się że nadają się tylko i wyłącznie do obróbki a gniazda do docierania. ssące dotrę sobie sam bo wyglądają bardzo ładnie.

bedzie szybki 1,6 coś mi się wydaje... :diabel2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co za tępe chu... strata czasu. Jestem cholernie ciekaw co z tego wyjdzie, może na odpowiednich wałkach odpowiednio będzie silnik reagował na korekty w zapłonie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na wałkach z sentry i podniesieniu kompresji moc maxymalna powinna być przy sporo wyższych obrotach

Niż twój ostatni pomiar max 5tys. obr. :one:

Powodzenia z tym dystansem choroba takie lewusy

Moja głowa była przy mnie robiona z dokładnością do 0.01 :)

 

[ Dodano: Nie 07 Sty, 2007 18:57 ]

w weekend składamy :)

 

Udało się poskładać :?:

 

zawory wydechowe okazało się że nadają się tylko i wyłącznie do obróbki a gniazda do docierania.

 

Jeśli dawałeś do obróbki to ile płaciłeś od gniazda i robiłeś standardowo czy na dwa lub trzy kąty :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Goago hamuj drania, ja będę w piątek na hamowni z AFRem więc gazik można podstroić...

Ps. wóz za***rdala przesympatycznie !!!

Choć powyżej 6000 obr.min zdycha niestety.

 

Ciekawe czy na korekty zapłonu będzie reagować pozytywnie w całym zakresie czy znowu mu coś odpieprzy i będzie dół kosztem góry :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...