Coobcio Opublikowano 18 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2006 przy VTC trzeba uważać żeby nie doszło do kolizji zaworów z tłokiem. Przy głowie bez VTC można śmiało ponad 1mm ją spuścić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 24 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2006 Czy nową głowę chcesz stroić SMT6 :?: bo ja tak Może razem coś zamówimy u Kuby co by kupił, założył no i wystroił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 25 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 Czy nową głowę chcesz stroić SMT6 :?: tym lub czymś innym, zobaczymy. na razie o tym nie myślę jak wpadnie mi gotówka nie zarejestrowana przez moja żonę to pewnie się zdecyduje przy okazji wystroję sobie zapłon a u Ciebie można jeszcze mapę paliwa na razie utknąłem przez te święta, zabrakło mi trzech uszczelniaczy zaworów : można to kupić na sztuki czy tylko cały komplet? może zostały Ci 3sztuki jakimś cudem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 25 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 Ja kupowałem na sztuki 3.5 zł szt. kupiłem 16 szt. ale spoko po świętach dokupisz Liczyłem że w cztery dni po świętach opanuje temat złożenia i przekładki A tu mam pogrzeb w rodzinie po świętach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz_lublin Opublikowano 25 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 No to widze ze nie tylko ja przez swieta zawieszszam prace Jak bedzie jakies grupowe SMT6 zakupowane to porosze o pamiec i jakies PW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 Mogę zorganizować komputery DET (coś w rodzaju SMT6) z interpolacją ale bez możliwości przełanczania map (co praktycznie tylko przy strzale z nitro się wykorzystuje) w cenie 400zł (przy zakupie 3 szt.) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 29 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 Jak postępy :?: Bo ja poskładałem swój silnik sentry i jutro zaczynam rozbiórkę primy do podmianki Ty masz samą głowę to o wiele szybciej się uwiniesz i na :sylwester: masz gotowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 30 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 Tomaszek, po Twoim poście wziąłem się dzisiaj do roboty. a oto rezultaty :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 30 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 Hehe udało się Choć coś pękałeś na robocie - dzwoniłeś do mnie jak z laską byłem bajce ze Smokiem Ps. łańcuch oznaczony odpowiednio tzn. zębatka pośrednia dla obu łańcuchów i górne zębatki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 30 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 no i lipa w moim bloku nie ma jednego kanalu olejowego ktory dochodzi do glowicy a pozniej do walkow. ten kanal powinien byc w DE poniewaz nawet uszczelki sa wyciete pod niego. niema ich w DS'ach i wlasnie tym roznia sie bloki. ale ja mam ga16de i kanalu nie mam. cholera nie wiem co robic :537: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 30 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 Uszczlki są bardziej uniwersalne jak bloki... będzie trzeba u Ciebie nawiercić takową, w żeliwie ciężko idzie niestety Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 30 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 a po co ten kanał jest?? może olać go?? a jak dochodzi to do wałkłów to może doprowadzić to z inego miejsca np poprowadzić przewód olejowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 31 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2006 Widzę że też masz problem :/ Ja też z przygodami działam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 31 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2006 a po co ten kanał jest?? może olać go?? teraz sie dopatrzylem kanal jest do dodatkowego smarowania lozyska walka ssacego. sa 2 kanaly w lozysku walka ssacego, w eurpejskiej wersji jest tylko jeden. na razie napunktowalem miejsce w bloku w ktorym mam wiercic. moze DR.NISMO sie zlituje i przyjedzie pomoc :?: :027: [ Dodano: Nie 31 Gru, 2006 16:27 ] Coobcio, dzieki ze wpadles tak sie spieszyles ze zapomialem zaprosic was na kawe. otwor w bloku niestety nic nie dal, inne kombinacje sa nie oplacalne i powracam do seryjnej glowy za to mocno ja splanuje i obrobie oczywiscie walki z sentry. wszystkim zycze szczesliwego nowego roku!!! :675: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 31 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2006 no lipton wyszedł bo albo trzeba by było wiercić w żeliwnym bloku na ok. 17cm głęboki idealnie równo w osi otwór albo nawiercić blok i w powstałą dziurę doprowadzić olej po zewnątrz np. z czujnika ciśnienia oleju (trójnik...) Tak czy siak stara głowa też się nada na nowych walkach i po męskim splanowaniu będzie dobrze Głowa do góry i miłego Sylkwa w Garage - jak bym miał garaż w domu to bym z niego nie wychodził Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 31 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2006 jak bym miał garaż w domu to bym z niego nie wychodził I całe szczęście bo byś forum zaniedbał goago widzę że nie udało się i rezygnujesz z nowej głowy szkoda :/ Byłem ciekaw efektu VTC u ciebie i u mnie Mnie przepływka z sentry nie podejdzie do ECU primy i musze też wiązkę zmieniać Ale niema tego złego co by na dobre nie wyszło bo Zmienne fazy będą już bez SMT6 działać A SMT6 mogę dopiero założyć jak wskoczy jakaś kasa Życzę udanych modów w nowym roku :sylwester: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 31 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2006 Tomaszku możesz u siebie przecież zapodać stary kolektor albo połączyć nowy kolektor ze starą przepustnicą gazu w której jest właśnie przepływka i ssanie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 31 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2006 Tomaszku możesz u siebie połączyć nowy kolektor ze starą przepustnicą gazu w której jest właśnie przepływka i ssanie... Tak by mi najlepiej pasiło ale inny rozstaw otworów i kształt podstawy przepustnicy Trzeba by dorabiać jakąś przejściówkę a to na szybko nie da rady Tomaszku możesz u siebie przecież zapodać stary kolektor To jest najszybsze rozwiązanie nie trzeba zmieniać wiązki ECU Zarówno na pierwszym jak i na drugim rozwiązaniu VTC niebyło by na moim ECU sterowane i trzeba STM6 a to kasa... Sam nie wiem jakie rozwiązanie wybrać :583: Kombinować coś czy zmieniać wiązke ale w tedy aparat zapłonowy starego typu z sentry musze też założyć co akurat nie przeszkadza wleci tylko cewka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 2 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 tak więc: seryjna głowica poszła do obróbki na dzień dzisiejszy poszerzone kanały ssące i wypolerowane porting kanałów wydechowych i poprawki po fabryce np. obrobione miejsca przy gniazdach zaworowych poszerzać wydechu juz mi sie nie chciało... dzisiaj główka jedzie na planowanie 1mm :diabel2: oraz docieranie zaworów wydechowych chyba dobrze nie trzymały... w weekend składamy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 Trzymam kciuki, nie zapomnij z wałkiem ssącym udać się do tokarza I tak będzie dobrze a niskie i średnie obroty to jebał pies... ta zmienna faza może 5-6Nm dodawała i minimalnie zmniejszała spalanie a nie o to tu chodzi, bowiem trzeba poprawić wszystko powyżej 5000obr.min Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 4 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 cholera ja to mam szczęście do fachowców... :zly2: za bardzo stoczyli mi wałek!!! 0,9mm za dużo teraz bedą dorabiać dystans. jeżeli z taką dokładnością zrobili mi wałek to ciekawe ile splanowali głowice :/ debile!!!!! zawory wydechowe okazało się że nadają się tylko i wyłącznie do obróbki a gniazda do docierania. ssące dotrę sobie sam bo wyglądają bardzo ładnie. bedzie szybki 1,6 coś mi się wydaje... :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 co za tępe chu... strata czasu. Jestem cholernie ciekaw co z tego wyjdzie, może na odpowiednich wałkach odpowiednio będzie silnik reagował na korekty w zapłonie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 Na wałkach z sentry i podniesieniu kompresji moc maxymalna powinna być przy sporo wyższych obrotach Niż twój ostatni pomiar max 5tys. obr. :one: Powodzenia z tym dystansem choroba takie lewusy Moja głowa była przy mnie robiona z dokładnością do 0.01 [ Dodano: Nie 07 Sty, 2007 18:57 ] w weekend składamy Udało się poskładać :?: zawory wydechowe okazało się że nadają się tylko i wyłącznie do obróbki a gniazda do docierania. Jeśli dawałeś do obróbki to ile płaciłeś od gniazda i robiłeś standardowo czy na dwa lub trzy kąty :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 Goago hamuj drania, ja będę w piątek na hamowni z AFRem więc gazik można podstroić... Ps. wóz za***rdala przesympatycznie !!! Choć powyżej 6000 obr.min zdycha niestety. Ciekawe czy na korekty zapłonu będzie reagować pozytywnie w całym zakresie czy znowu mu coś odpieprzy i będzie dół kosztem góry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 O to widzę że poskładane a tu cisza w eterze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.